Deprecated: Implicit conversion from float 507986.99999999994 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181
Eesti Audi Klubi foorum - Audi a6 2005-2006
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi a6 2005-2006 (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 2684)
coblin
huviline



Registreerunud 04.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,0 TFSI

postitati 02.05.10 14:50 Tsiteeri
Audi a6 2005-2006



Tere

Soov soetada endale Audi A6 2005 aasta või uuem.
Silma on jäänud mitmed isendid, võibolla on keegi käinud neid vaatamas või oskab nende kohta midagi rohkem öelda.
Juks11 võibolla mõni sinu juures käinud neist?

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=542265&cache_missing=1
http://www.auto24.ee/used/711785
http://www.auto24.ee/used/711783
http://www.auto24.ee/used/711677

Kas kellegil on olnud kokkupuuteid "Carcom" auto müügiga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 02.05.10 15:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: coblin
Tere

Soov soetada endale Audi A6 2005 aasta või uuem.
Silma on jäänud mitmed isendid, võibolla on keegi käinud neid vaatamas või oskab nende kohta midagi rohkem öelda.
Juks11 võibolla mõni sinu juures käinud neist?

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=542265&cache_missing=1
http://www.auto24.ee/used/711785
http://www.auto24.ee/used/711783
http://www.auto24.ee/used/711677

Kas kellegil on olnud kokkupuuteid "Carcom" auto müügiga?


Tundub, et sa ei tea isegi veel mida tahad, kas besukat või diislit, pooletoobist või nelivedu??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
coblin
huviline



Registreerunud 04.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,0 TFSI

postitati 02.05.10 16:55 Tsiteeri


Kui aus olla, siis ei teagi veel, kas bensukat või diislit.
Kuid olen palju head kuulnud 3,0 TD kohta ja sellepärast ka selle oma valikusse võtnud.
Plaanis täna õhtul vaadata ja proovida kõik need neli autot ära.
Kavatsen proovisõitu teha võimalikult paljude erinevate mootoritega ja eks siis kujuneb välja, milline auto mu vajadused rahuldab.
Käisin üks päev proovisõidul A6 2,4 130 KW proovimas, minu esmamulje ei olnud üldse hea(mõtlen just sõitmist, kuidagi tuim ja S-käik ei parandanud eriti asja).
Eelmise auto ostuga ei läinud mul just kõige paremini ja võibolla tänu foorumile õnnestub vältida mõnda halba isendit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
coblin
huviline



Registreerunud 04.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,0 TFSI

postitati 03.05.10 06:51 Tsiteeri


Hommik
Sai nüüd proovitud neist neljast kolme.
Esimene 3.0 TD oli seest korralik ja mugav. Kuigi algul oli imelik krigin pidurdamisel ja sõidu ajal tuli eest poolt imelik vilin.
Ls oli 99000 asemel 139000, esimesed parkimis andurid puudusid, esiklaasi soojenduseks oli mõeldud puhumist esiklaasile, autol taga paremal väike mõlk. Esiklaas on vahetatud. Eestis tehtavatest töödest ametliku infot ei ole, kuna õlid ja muud tööd tehtud sõbra juures kuskil. Tingimis võimalust ei olnud.
Teiseks proovisin Carcom hoovi pealt 3.0 TD. Polnud küll nii palju lisasid kui eelmisel, kuid selle eest oli auto erksam ja jättis parema mulje. Veljed olid natuke roostesed ja kerel võis näha väikseid ilu vigu.Ls oli nagu kuulutatud. Kahjuks pole lisades tal püsikiiruse hoidjat. Kas keegi oskab öelda, palju sellise lisa peale panek maksab?
Kolmandaks proovisin siis 2.0 TFSI. Ls oli nagu kuulutatud, hooldusraamat täidetud ilusti lõpuni, Rootsist. Esmamulje oli sõidu koha pealt hea, . Kerel võis leida iluvigu. Esiklaasis mõra. Kas keegi oskab öelda, viimasel pildid nagu mootori kate poolik, kas see peabki nii olema, või on sealt pool puudud?
Neljandat 2.4 V6 ei proovinud, vaatasin lihtsalt üle, kuna olen juba sõita proovinud.
Kuna sõidame aastas 15-20000 vahel ja enamus linnas väikesed otsad, siis arvan, et võiks olla bensukas, kuid 3.0 TDQ oli väga mugav ja sujuv, hoopis teisest klassist, kui esiveoline.
"Vedru", hetkel ongi nii, et olen kahe täiesti vastuolulise auto vahel (3.0 TD ja 2.0 TFSI).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 03.05.10 08:01 Tsiteeri


2.0 on kindlasti odavam ja lihtsam hooldada, samuti ka töö kindlam (V6 versus R4, õlivahetus odavam), kütusekulu enam-vähem sama (b versus d). Sisuliselt teeb ju valiku rahakott. Sportistmeid pole, aga tavaversioon on ka rahuldavalt mugav.


Tsitaat:
Algselt postitas: coblin
Hommik
Sai nüüd proovitud neist neljast kolme.
Esimene 3.0 TD oli seest korralik ja mugav. Kuigi algul oli imelik krigin pidurdamisel ja sõidu ajal tuli eest poolt imelik vilin.
Ls oli 99000 asemel 139000, esimesed parkimis andurid puudusid, esiklaasi soojenduseks oli mõeldud puhumist esiklaasile, autol taga paremal väike mõlk. Esiklaas on vahetatud. Eestis tehtavatest töödest ametliku infot ei ole, kuna õlid ja muud tööd tehtud sõbra juures kuskil. Tingimis võimalust ei olnud.
Teiseks proovisin Carcom hoovi pealt 3.0 TD. Polnud küll nii palju lisasid kui eelmisel, kuid selle eest oli auto erksam ja jättis parema mulje. Veljed olid natuke roostesed ja kerel võis näha väikseid ilu vigu.Ls oli nagu kuulutatud. Kahjuks pole lisades tal püsikiiruse hoidjat. Kas keegi oskab öelda, palju sellise lisa peale panek maksab?
Kolmandaks proovisin siis 2.0 TFSI. Ls oli nagu kuulutatud, hooldusraamat täidetud ilusti lõpuni, Rootsist. Esmamulje oli sõidu koha pealt hea, . Kerel võis leida iluvigu. Esiklaasis mõra. Kas keegi oskab öelda, viimasel pildid nagu mootori kate poolik, kas see peabki nii olema, või on sealt pool puudud?
Neljandat 2.4 V6 ei proovinud, vaatasin lihtsalt üle, kuna olen juba sõita proovinud.
Kuna sõidame aastas 15-20000 vahel ja enamus linnas väikesed otsad, siis arvan, et võiks olla bensukas, kuid 3.0 TDQ oli väga mugav ja sujuv, hoopis teisest klassist, kui esiveoline.
"Vedru", hetkel ongi nii, et olen kahe täiesti vastuolulise auto vahel (3.0 TD ja 2.0 TFSI).



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.5% - SQL: 64.5%]