Deprecated: Implicit conversion from float 516275.99999999994 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181
Eesti Audi Klubi foorum - Tartu Autoklubi Drag Series I avaetapp
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Tartu Autoklubi Drag Series I avaetapp (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 3806)
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 01.05.10 18:18 Tsiteeri
Tartu Autoklubi Drag Series I avaetapp



http://marekpotti.com/pics/2010/TADS/images/VH3C3052.jpg


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OttOlesk
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Tesla

postitati 01.05.10 18:32 Tsiteeri


Kui ma nüüd ei eksi, siis nägin seda Nissan GTR-i Kehtnas eile.


The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 01.05.10 19:58 Tsiteeri


Tundub, et masu on osalejate ridu kõvasti hõrendanud või oli ehk põhjus lihtsalt selles, et paljud potentsiaalsed sõidukid pole veel garaa˛ides kokku saanud...
Kahjuks polnud ka kedagi naaberriikidest osalemas.
Külma, kuid kuiva ilma võib õnnestunuks lugeda ja päev üldiselt oli väärt, et ka vähestele osalejatele kaasa elada.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 02.05.10 10:51 Tsiteeri


Korraldus kuidagi meeletult lonkas :( võistlejaid oli vähe, kuid kuidagi suudeti ikkagi võustlus venitada pea kella kuueni välja... suht külm oli niisama seal passida.
Samuti tehti mõningad imelikud otsused... võistlejaid oli niigi vähe ja tehti otsus nt D klassis teha neljane elliminaator ning üks isik langes tänu sellele üldse võistlustest välja (sai teha ainult ühe testsõidu).
Samuti tekkis küsismus tehnilise komisjoni pädevuses... üks masin (mis küll jah erinevate probleemide tõttu rajale ei jõudnudki) sellel puudusid nii sumpa kui ka nt karterituulutuse jaoks mõeldud potsiku otsas olev filter.
Samuti sain mina aru, et nüüd uuest aastast ei tohi summuti lõppeda otse masin põhja all??? sellest hoolimata sõitis üks masin terve võistluse kaasta puhalt downpipidega?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 02.05.10 12:11 Tsiteeri


Elu ongi ebaõiglane. Mõningate autode puhul vaadatakse läbi sõrmede. Seda on enne juhtunud ning arvatavasti juhtub ka edaspidi.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 02.05.10 14:38 Tsiteeri


See ainult downpipe`iga olnud masin oli see D klassis sõitnud Buick vms?


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 02.05.10 15:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: quattromees
See ainult downpipe`iga olnud masin oli see D klassis sõitnud Buick vms?

See buick oli üks, tollel oli ka see karterituulutuse potsik täiesti lahtiselt atmosfääri. Tema aga starti ei jõudnudki.
Üks teine miski kollakas USA masin oli see mis reaalselt sõitis ainult downpipedega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Carla
klubiliige



Registreerunud 29.12.03
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal


postitati 03.05.10 06:27 Tsiteeri


Tehnilise kontrolli koha pealt ei oska veel hetkel kommenteerida. Igaljuhul tänud, et sellise asja välja tõite. Ürituse järelkoosolek on toimumas - seal tõstatan selle kindasti ja uurin põhjuseid.

Mis ellikatesse puutub, siis osad klassid, kus jäid võistlema kas 5 või 9 vms võistlejat, siis seal tehti jah otsus, et teeme, kas 4-se või 8-se ellika - et ei oleks pooled soolosõidud. Minu meelest igati mõistlik otsus.

Kellel veel on tähelepanekuid ürituse suhtes, siis palun andke teada, et järgmine kord vigu vältida - kas siis vastus siia või kaarel[ät]autoklubi[punkt]ee


If you have no lag, you have no turbo. You also have no huge torque increase to look forward to.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 03.05.10 06:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Carla

Mis ellikatesse puutub, siis osad klassid, kus jäid võistlema kas 5 või 9 vms võistlejat, siis seal tehti jah otsus, et teeme, kas 4-se või 8-se ellika - et ei oleks pooled soolosõidud. Minu meelest igati mõistlik otsus.

Selline otsus oleks olnud igati mõistlik kui oleks võistlejaid palju olnud, hetkel oli neid aga ju niigi vähe.
Aga ok, mis siin selle üle enam vaielda, pigem oleks vaja jah luubi alla võtta nood tehnilise osa küsimused.
Kui sellelaadne koosolek on tulemas kas oleks võimalik pärast siia ka lühidalt kirja panna, et kas asi oli kellegi möödalaskmises, lihtsalt erandite tegemises või siis ebapädevadtes ülevaatajates?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Carla
klubiliige



Registreerunud 29.12.03
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal


postitati 03.05.10 07:01 Tsiteeri


Kindlasti teen siia kokkuvõtte koosolekul arutatud tehnilise teemast.


If you have no lag, you have no turbo. You also have no huge torque increase to look forward to.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Wasser
huviline



Registreerunud 07.03.08
Asukoht: Tartu / Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 04.05.10 09:33 Tsiteeri
Mõned pildid



Mõned pildid ka esimesest üritusest: http://galerii.visuaal.net/galerii/main.php?g2_itemId=43614


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Carla
klubiliige



Registreerunud 29.12.03
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal


postitati 06.05.10 07:35 Tsiteeri


Vähe ilustatud logi kah: DragSeries 2010 I etapp logi


If you have no lag, you have no turbo. You also have no huge torque increase to look forward to.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 06.06.10 08:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Carla
Kindlasti teen siia kokkuvõtte koosolekul arutatud tehnilise teemast.

Kas see koosoleks on juba ära olnud? sest mind vägagi huvitaks seesama tehnilistele nõuetele mitte vastamine mis jätkub ka juba isegi EM võistlustel:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 06.06.10 09:41 Tsiteeri


Tartukate enda ürituse kohta ei ole mina õige inimene kommenteerima aga näiteks eile need masinad, mis mina tegin, kordasin võistlejatele need asjad üle. Ilmselt nii mõnigi võistleja ei olnud sellistest asjadest kuulnudki. Ja muideks, väljalaske teemal olen sõna võtnud ka võistlejate BHRA foorumis. Paraku kõik seal ei käi ja EMV-l olen mina rohkem tavakohtunik. Aga näiteks BHRA tehnilise vastutav kohtunik Mart Pere on minu seisukohaga antud küsimuses ühel meelel, kuidas aga asi lõplikult nendel üritustel laheneb, ei ole minu otsustada.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Carla
klubiliige



Registreerunud 29.12.03
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal


postitati 06.06.10 17:08 Tsiteeri


Niih,

Koosolek jah toimus suht hiljuti alles kahjuks ning kurbusega peab tõdema, et meie üritusel olid mõnede tehniliste kohtunike teada kasutusel vanad reeglid. Ilmselgelt meie enda kommunikatsiooni probleem, mis on nüüdseks lahendatud.


If you have no lag, you have no turbo. You also have no huge torque increase to look forward to.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 22.6% - SQL: 77.4%]