Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Modifikatsioonid, mida kahetsed? (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 8881)
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 30.04.10 10:30 Tsiteeri
Modifikatsioonid, mida kahetsed?



Teen sellise teema initseerituna teisest foorumist, kuid usun, et see ei kahanda asja väärtust.:)

Võtan ise jutulõnga üles ja ütlen, et üks pointless mässamine on olnud nukkvõllid. Lasin kunagi custom nukad teha, olen proovinud erinevatega mängida jne, kuid see on rohkem minu aega raisanud kui asi väärt on olnud. Täiesti toetan seda juttu, et alla 500hp pole mõtet nukkasid vahetada.

Teiste kogemused "mätta läinud" modifikatsioonidega?:)


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 08.06.10 22:19 Tsiteeri
Nukkvõllid



Sama siin - nukkasid ei puutuks kuni mingi 450hj vähemalt.
Aga kuidas on reguleeritava nukarattaga lood? Kas on mõtet?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 08.06.10 22:29 Tsiteeri
Nukkvõllid



On, kui sa tekitad korraliku ülekatte, aga selleks on vaja ka reguleeritavat ketiratast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 08.06.10 22:37 Tsiteeri
Nukkvõllid



Tsitaat:
Algselt postitas: epic_metal
On, kui sa tekitad korraliku ülekatte, aga selleks on vaja ka reguleeritavat ketiratast.

Ülekatte kohta meenusid mõned Repo postitused:

More overlap = more sensitive to backpressure
More overlap = less hp per cfm of indulged air = less efficiency
More overlap = less dynamic compression ratio


http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=42953&highlight=overlap


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audihunt
huviline



Registreerunud 12.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi quattro

postitati 26.10.10 13:59 Tsiteeri
originaal tehnikal ja 265kw chip



Mina kahetsen "265kw chipi" mis mõeldud algselt RS2 modikatsioonidega 2.2Turbodele ja mina sõidsin stock raua, sisuga , ehk siis K24/7000 turboga. Tõmme oli vägev 3000-4000, millele järgnes koheselt fuelcut, põhjuseks kindlasti valesti paigaldatud 3kpa map andur ja vale segu boosti all. Tagajärjed piirnesid õnneks veel ainult mõne lahti löönud lõdvikuga ja 1 süütepooli "otsa saamisega". Igatahes ei soovita sihukest nalja stock rauaga teha. Aja ja raha raiskamine vaid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 26.10.10 14:49 Tsiteeri
Väljalase



Lisada võin ka väljalaske kohta. Kunagi tõin ühe S2-e, millel oli kogu süsteemi peale ainult üks mingi noname otseläbi pütt. Downpipe oli originaal jäetud ja põhja all minu meelest 2.5" toru. Mul hakkas selle väljalaskega sõna otseses mõttes pea valutama. No nii lõugas, et hullumaja. Siinkohal ei maksa arvata, et 3" oleks veel hullem! Nii see ei pruugi olla. Asja iva peitub kvaliteetsetes püttides. Natuke aega tagasi sai üks c4 S4 endale Simonsi autopõhise väljalaske alla. Turbost kuni lõpuni 3" ja selle heli on kümme korda talutavam kui minu jutu alguses mainitud S2-e oma. Lisaks võin näiteks tuua ka MTM-i 3" lõpupüti, milline Robinsoni RS2-l oli ja ka seal oli tunne nagu sõidaks reaktiiviga.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
priidik
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal


postitati 27.10.10 07:21 Tsiteeri
Katalüsaatori eemaldamine



Isiklikult kahetsesin katalüsaatori eemaldamist (stock raud). Enamik küll soovitasid seda, et turbo hakkab vabamalt käima ja chipiga ikka oleks mõttekas jnejne, aga igapäeva kasutuses tähendas see sisuliselt ainult kahte - varasema ca 5 minuti asemel kulus mootori töösoojaks jõudmiseni 2 kuni lausa 3 korda rohkem sõiduaega, olenevalt ilmastikust. Teiseks tunduvalt suuremat küttekulu sellel perioodil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 27.10.10 16:32 Tsiteeri


Isegi kattide eemaldamist kahetsenud algusaegadel. Mitte mingit vahet ma ei märganud peale selle, et enne TÜV pidi jälle need alla tagasi kruvima.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 29.10.10 18:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: priidik
Isiklikult kahetsesin katalüsaatori eemaldamist (stock raud). Enamik küll soovitasid seda, et turbo hakkab vabamalt käima ja chipiga ikka oleks mõttekas jnejne, aga igapäeva kasutuses tähendas see sisuliselt ainult kahte - varasema ca 5 minuti asemel kulus mootori töösoojaks jõudmiseni 2 kuni lausa 3 korda rohkem sõiduaega, olenevalt ilmastikust. Teiseks tunduvalt suuremat küttekulu sellel perioodil.
BS. Sul oli muu viga.Minu S-il ei muutund peale hääle midagi:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lauri
huviline

Avatar


Registreerunud 09.09.08
Kasutaja on eemal


postitati 31.10.10 13:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Tsitaat:
Algselt postitas: priidik
Isiklikult kahetsesin katalüsaatori eemaldamist (stock raud). Enamik küll soovitasid seda, et turbo hakkab vabamalt käima ja chipiga ikka oleks mõttekas jnejne, aga igapäeva kasutuses tähendas see sisuliselt ainult kahte - varasema ca 5 minuti asemel kulus mootori töösoojaks jõudmiseni 2 kuni lausa 3 korda rohkem sõiduaega, olenevalt ilmastikust. Teiseks tunduvalt suuremat küttekulu sellel perioodil.
BS. Sul oli muu viga.Minu S-il ei muutund peale hääle midagi:cool:

Sama jutt. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 06.02.11 23:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Geo
Sama siin - nukkasid ei puutuks kuni mingi 450hj vähemalt.
Aga kuidas on reguleeritava nukarattaga lood? Kas on mõtet?


Täpsustan: 7A sisselaske nukkvõll on mõtetu kombinatsioon originaal VL nukaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Robinson
klubiliige



Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 07.02.11 08:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Lisada võin ka väljalaske kohta. Kunagi tõin ühe S2-e, millel oli kogu süsteemi peale ainult üks mingi noname otseläbi pütt. Downpipe oli originaal jäetud ja põhja all minu meelest 2.5" toru. Mul hakkas selle väljalaskega sõna otseses mõttes pea valutama. No nii lõugas, et hullumaja. Siinkohal ei maksa arvata, et 3" oleks veel hullem! Nii see ei pruugi olla. Asja iva peitub kvaliteetsetes püttides. Natuke aega tagasi sai üks c4 S4 endale Simonsi autopõhise väljalaske alla. Turbost kuni lõpuni 3" ja selle heli on kümme korda talutavam kui minu jutu alguses mainitud S2-e oma. Lisaks võin näiteks tuua ka MTM-i 3" lõpupüti, milline Robinsoni RS2-l oli ja ka seal oli tunne nagu sõidaks reaktiiviga.


No peale 150km/h ja edasi polnud kõrvaklappe enam vaja kasutada(oli auto nagu iga teinegi) ,mis ma Alastarost naisele tõin sõitmiseks selle autoga Viljandist-Tartu ja tagasi.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 07.02.11 15:55 Tsiteeri


Mitte, et see mingii uudis oleks, aga üldiselt ongi kergemate modifikatsioonidega nii, et võid jõus pigem kaotada kui võita.
Näiteks turbomudelil ei anna kogu väljalasketorustiku ja näiteks õhufiltri vahetamine vabamalt hingavate vastu midagi. Hääl muutub vastavalt tootjale kuid võimsusefekti see ei anna. Düno andmete järgi on selliste autode jõuvarud pigem vähenevad. Kui nüüd nende muudatuste juures aju ümber konfida, siis tuleb jõudu küll juurde kuid kõige sellega tasuks vastupidavuse huvides siiski tagasihoidlikuks jääda, sest muidu peab teisi detaile vahetama hakkama :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 63.8% - SQL: 36.2%]