Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: 2,5TDI V6 kiirendusprobleem ja kütusekulu (Vastuseid: 54 | Vaatamisi: 16351)
Reints
huviline



Registreerunud 06.11.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 02.01.12 16:28 Tsiteeri


Mul on sama jama. Turbo labad on nii kinni, et liigutada ei anna kiskusin lahti ja panin kokku tagasi. Nüüd läks veel kehvemaks üle 3000 pöörde välja ei lähe. Enne olid labad vist paremas asendis kinni. Ei jää muud üle kui uus turbo vaadata :(


Sõida aga ära mölise !!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HawkHill
huviline

Avatar


Registreerunud 29.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 02.04.12 19:47 Tsiteeri


Keegi mulle sellist asja oskab öelda, et kui turbo küljes olevat voolikut imeda vaakumisse, siis kas seisva mootoriga peaks see hoovake ka sellepeale liikuma, mis turbo labadega ühenduses? Või kui suurt jõudu-vaakumit see vajab liigutamiseks seni, kuni selle ots on veel vaakumklapi küljes? Või tuleb see labade liikumise katsetamiseks tingimata lahti lasta?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 02.04.12 19:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HawkHill
Keegi mulle sellist asja oskab öelda, et kui turbo küljes olevat voolikut imeda vaakumisse, siis kas seisva mootoriga peaks see hoovake ka sellepeale liikuma, mis turbo labadega ühenduses? Või kui suurt jõudu-vaakumit see vajab liigutamiseks seni, kuni selle ots on veel vaakumklapi küljes? Või tuleb see labade liikumise katsetamiseks tingimata lahti lasta?


Kui käivitad, peab hoob kohe äärmisse asendisse liikuma, nii kui hõrendus kaob jälle tagasi. Liikumine peab toimuma sujuvalt. Enne kinnijäämist ongi see häda, et hoob ei liigu vabalt, jääb vahepeal kinni, pealiskaudsel uurimisel tundub, justkui liiguks, kuid rõhk läheb suureks ja safe mode kukub kohe mootori tööd pidurdama. See muidugi veateatena ka näha enamasti vist.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
HawkHill
huviline

Avatar


Registreerunud 29.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 02.04.12 20:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Tsitaat:
Algselt postitas: HawkHill
Keegi mulle sellist asja oskab öelda, et kui turbo küljes olevat voolikut imeda vaakumisse, siis kas seisva mootoriga peaks see hoovake ka sellepeale liikuma, mis turbo labadega ühenduses? Või kui suurt jõudu-vaakumit see vajab liigutamiseks seni, kuni selle ots on veel vaakumklapi küljes? Või tuleb see labade liikumise katsetamiseks tingimata lahti lasta?


Kui käivitad, peab hoob kohe äärmisse asendisse liikuma, nii kui hõrendus kaob jälle tagasi. Liikumine peab toimuma sujuvalt. Enne kinnijäämist ongi see häda, et hoob ei liigu vabalt, jääb vahepeal kinni, pealiskaudsel uurimisel tundub, justkui liiguks, kuid rõhk läheb suureks ja safe mode kukub kohe mootori tööd pidurdama. See muidugi veateatena ka näha enamasti vist.


Tänud!
Mingi pidurdus toimub küll kohati ja samast kõik normis. Veateade on "Intake Manifold Pressure - control limit not reached" ja siiani pole läbi hammustanud seda jama, mis vahetevahel toimub.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
HawkHill
huviline

Avatar


Registreerunud 29.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 21.09.12 21:07 Tsiteeri


Tänaseks siis on kiirendusejama lahenduse leidnud ja masin liigub niikui ei kunagi varem. Tegu oli ilmselt mitmete vigade samaaegse toimega, kuid suurim jama oli turbo geomeetria solenoidiga. Kel huvi, et kuidas vea lahendasin siis leiab detailsema teema VW foorumist. Igaljuhul Tänud kõigile, kes ka siin viitsisid aidata ja kaasamõelda.
Teema siis praegu selline aga peatselt on plaanis veel sinna mõned huvitavad pildid turbo geomeetria kohta panna:
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=74&t=58529


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 27.1% - SQL: 72.9%]