teints
huviline
Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A80 Avant 2,3
|
postitati 26.02.03 16:47
|
|
|
tühikäigupöörded
Probleem järgmine: külma mootoriga tühikäigupöörded väga madalad 600 kandis. Soojast peast kõik normis.
Samas kui sooja mootoriga tuuri anda ja siis gaas täitsa lahti lasta, siis tahhomeetri osuti kukub järsult 700 pöörde peale ja
siis tõuseb tasapisi 900 peale. Olen täheldanud, et osuti peaks kukkuma järsult kuskile 1200-1300 peale ja siis vaikselt 900 vajuma.
Mis värk on? Lambda? Mõni muu andur?
|
|
|
Burn
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Q & E39
|
postitati 27.02.03 09:29
|
|
|
Lambda jamab üldjuhul, kui mootor soe. Kõige lihtsam on lasta mootorile juhtmed külge panna kompu näitab kohe ära kas asi
töötab normaalselt või on vigane.
Suzuki Bandit 1200, 2,5 sek 0-100
|
|
|
|
teints
huviline
Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A80 Avant 2,3
|
postitati 27.02.03 11:22
|
|
|
Njah, käisin diagnostikas paar kuud tagasi. Siis lambda oli alguses täica vagane, läks tiba aega, siis hakkas tööle...
|
|
|
Burn
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Q & E39
|
postitati 27.02.03 12:03
|
|
|
Siis võibki lambda jamada, kuna sa väitsid, et soojast peast on kõik norm ja jamab ainult külmast peast ja diagnost
näitas ka , et asi töötab vaid siis, kui mootor juba soe... kontrolli esmalt juhtmed üle, kui need on korras siis on andur ise
otsad andnud. Uus maksis Forsis, kui minu mälu ei peta, siis üle 2000.- aga oli olemas ka miski univarsaalne, mis üle 1000.- oli...
Suzuki Bandit 1200, 2,5 sek 0-100
|
|
|
|
fox
huviline
Registreerunud 31.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW
|
postitati 27.02.03 12:39
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja teints
Njah, käisin diagnostikas paar kuud tagasi. Siis lambda oli alguses täica vagane, läks tiba aega, siis hakkas tööle...
|
Konkreetsel lambda anduril võib ka soojendus (kuumutus) läbi olla, andur ise töötab lihtsal kulub aega millal asi sobiva
töötemperatuuri saavutab.
Kui uue soetad siis osta universaalne, pistiku paned ise otsa aga on tunduvalt odavam.
|
|
|
|
teints
huviline
Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A80 Avant 2,3
|
postitati 27.02.03 13:02
|
|
|
Seda küll, aga kas lambda põhjustab ka selle pöörete järsu kukkumise? 1200-900 pöördeni peaks asi aeglaselt
toimuma, a mul kukub laksust 700 peale ja siis tõuseb 900 peale...
|
|
|
Burn
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Q & E39
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 27.02.03 14:08
|
|
|
aga kas ka see on lambda jama: kylmast peast on pöörded ca 1000 peal, kui kuumaks läheb, jäävad 1400-1500kanti. ja aitab
restart-jätan seisu ja panen uuesti käima mootori. mis jama võiks olla
|
|
|
fox
huviline
Registreerunud 31.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW
|
postitati 27.02.03 14:09
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja martinjev
aga kas ka see on lambda jama: kylmast peast on pöörded ca 1000 peal, kui kuumaks läheb, jäävad 1400-1500kanti. ja aitab
restart-jätan seisu ja panen uuesti käima mootori. mis jama võiks olla
|
Lambda jama see küll ei ole.
|
|
|
|
teints
huviline
Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A80 Avant 2,3
|
postitati 27.02.03 17:26
|
|
|
Nojah, eks ma siis tuleb lambda välja vahetada...
|
|
|