Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A3 1,8t vs a6(c4) 2,5tdi (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1509)
Aleex
huviline



Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Kose
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B7 3.0TDI

postitati 18.04.10 20:23 Tsiteeri
A3 1,8t vs a6(c4) 2,5tdi



Otsustasin targemate käest abi küsida, kuna ei oska otsustada :)
Nimelt varsti hakkab siis Saksast tooma (esimest) autot, eriti on silma jäänud a3 1,8 turbokas ning 2,5 tdi c4 (103kw). Kaks täiesti erinevat autot, saab kätte enamvähem sama hinnaga. (hinnavahemik 40-50k)
A3 meeldib oma sportlikkuse ja väikse kere poolest, samas a6 juures meeldib r5 diisel(vääne :D) ning arvatavasti on ta ka vaiksem ja mugavam. Kuid samas jällegi tahaks vahepeal mõned kurvid kiiremini võtta , selle poolest kaldun pigem a3 poole. Kardan, et a6 jääb selleks liiga suureks või pehmeks.. Ei usu ka samas, et kogu aeg oleks vaja midagi/kedagi vedada. (kuna a6 on avant)
A6 tõmbab oma madala kütusekuluga ning mõnusa mootorihäälega ka muidugi. Äkki on keegi omanud/omab 1,8t a3-e, kes oskaks lähemalt selle kütusekulust rääkida? Võib-olla ka veidi mootorist lähemalt.
Ja mida ise arvate, milline oleks sobilikum esimese autona ? A6 odav pidada, aga a3?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 19.04.10 05:28 Tsiteeri


Kumba odavam pidada? See oleneb kõik sellest,millise isendi otsa komistad:D Need kaks isendit on täiest erinevad. Üks suur laev,teine väike putukas.Kütte kulu numbrid on samad,aint üks on besukas,teine diisel:D Mina valiks bensuka.:D Vähem muresid:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 19.04.10 08:11 Tsiteeri


A3 on põlvkond edasi, modernsem auto.
Samas, C4jal ka midagi viga ei ole.

Aga miks mitte näiteks A4 1.8TQ? A3 1.8T ja A6 C4 2.5D on esiveolised mõlemad...
Ja miks autot saksast tuua? On sul mingisugused kontaktid seal?
Ise minnes/tuues läheb 15k hinnale otsa vähemalt. Mingit võitu kindlasti ei tule sellest.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Aleex
huviline



Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Kose
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B7 3.0TDI

postitati 19.04.10 17:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
A3 on põlvkond edasi, modernsem auto.
Samas, C4jal ka midagi viga ei ole.

Aga miks mitte näiteks A4 1.8TQ? A3 1.8T ja A6 C4 2.5D on esiveolised mõlemad...
Ja miks autot saksast tuua? On sul mingisugused kontaktid seal?
Ise minnes/tuues läheb 15k hinnale otsa vähemalt. Mingit võitu kindlasti ei tule sellest.


Olen mõelnud ka a4 tq peale, mind huvitaks selle kütusekulu erinevus võrreldes esiveoga, samas ka , kui vastupidav selle nelikvedu on. Ja võrreldes a3 vastupidavus üldiselt. Muidu väga a4 ei tõmba, kuid 1,8tq on vägagi hea variant.:D
Saksast sellepärast, et suvel arvatavasti sinnapoole asja. Kuid ega selle tõttu ei ole kindlasti välistatud ka Eestist ostmine, leiaks ainult mõne hea hinnaga normaalse variandi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 19.04.10 18:21 Tsiteeri


Kui palju sa sõidad, et sulle kütusekulu nii oluline on?
Ma arvan, et võrreldes teiste kuludega tuleb erinevus väga marginaalne, kui sa just 20000 ja üles ei sõida aastas.

Ses mõttes, et turbomootoril võib vabalt turbo lennata, diislil lisaks ka pump on päris kallis lõbu.
Kui sa tahad säästuautot, siis võta esiveoline auto väikese vabalthingava bensiinimootoriga.

Nelivedu on vastupidav üldiselt. Muidugi natuke rohkem juppe on, mis võivad katki minna, nagu ikka.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Aleex
huviline



Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Kose
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B7 3.0TDI

postitati 19.04.10 20:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Kui palju sa sõidad, et sulle kütusekulu nii oluline on?
Ma arvan, et võrreldes teiste kuludega tuleb erinevus väga marginaalne, kui sa just 20000 ja üles ei sõida aastas.

Ses mõttes, et turbomootoril võib vabalt turbo lennata, diislil lisaks ka pump on päris kallis lõbu.
Kui sa tahad säästuautot, siis võta esiveoline auto väikese vabalthingava bensiinimootoriga.

Nelivedu on vastupidav üldiselt. Muidugi natuke rohkem juppe on, mis võivad katki minna, nagu ikka.



No ütleks et ma muidu vast Audit ei vaataks kui mingit väga säästukat tahaks :D Selleks mingid smardid pigem.. Tahaks ikka sõitu ka mingil määral nautida. Iseenesest, kui leida korralik eksemplar A4 või siis A3 turbokas, tasuks vaadata ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 20.04.10 07:58 Tsiteeri


Ikka tasuks.
Seda turbokat saab väga lihtsalt chippida 140kw peale, kuna mootor on deforsseeritud. 140kw esiveolisel autol on juba kuiva ilmaga minu arvates suhteliselt mõttetu suurus.
Libedaga läheb veel hullemaks.
Seega, kui sa tahad natuke võimsamat audit, siis võta ikkagi A4 TQ.

Sõites normaalselt pole ka kütusekulu mitte midagi hullu.
Siin mõned lingid:
http://www.spritmonitor.de/en/detail/159922.html
http://www.spritmonitor.de/en/detail/248164.html
http://www.spritmonitor.de/en/detail/198781.html
http://www.spritmonitor.de/en/detail/209487.html


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.6% - SQL: 65.4%]