Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Mis on Audi S6 4.2l manuaal tüüpvead ja kas auto laguneb kiiresti. (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2360)
Skrewdriver
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 3.6l Quattro,Audi 90 2.0l, Audi A4 1.6, Audi RS6 4.2

postitati 16.04.10 15:49 Tsiteeri
Mis on Audi S6 4.2l manuaal tüüpvead ja kas auto laguneb kiiresti.



Autol mootoriks 4.2 V8 32 valve (213 kW) 1995 a,manuaal 6 käiku quattro,sedaan,190253 km,hooldusraamat,Et mida tasuks jälgida kõige rohkem ostmise puhu.Autol mootoriks 4.2 V8 32 valve (213 kW)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 16.04.10 16:15 Tsiteeri


Lase kuskil pädevas kohas üle vaadata (reval, forss, audihooldus).
190000 läbisõit tundub suht ulme nii vana auto kohta ning hooldusraamatut ma ka väga tõsiselt ei võtaks.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 16.04.10 16:17 Tsiteeri


Ja muidugi on see samune foorum väääga informatiivne. Võtmesõnaks OTSING:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Skrewdriver
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 3.6l Quattro,Audi 90 2.0l, Audi A4 1.6, Audi RS6 4.2

postitati 16.04.10 16:40 Tsiteeri
Mis on Audi S6 4.2l manuaal tüüpvead ja kas auto laguneb kiiresti.



Kas keegi on äkki seda isendit vaatamas käinud? http://www.auto24.ee/used/604567


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 16.04.10 16:46 Tsiteeri


Hind on mõnusalt langend. Aga see "õli ei võta" on veits kahtlane.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mokits
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic

postitati 16.04.10 19:09 Tsiteeri


Selline s6 kunagi olnud sõbral... Oli tehniliselt ideaalses korras, kuid SEE MOOTOR VÕTAB ÕLI :D Tehase poolt on juba mingine õlikulu ette nähtud. Veermik, kere kõvad, mootor oleneb paljutki eelmisest omanikust. Kütti joob ka januselt :D


Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 17.04.10 06:36 Tsiteeri


Piltide pealt paistab täitsa kobe pill olema, erinevalt paljudest rontidest, mis liikvel on. Olen ise sõitnud mõnda aega S4 4.2 manuaaliga ja võrreldes minu vilepillidega on emotsioon teine. Vilepillidega on "tuleb, tuleb, tuleb - pauhti" aga 4.2-a kohe "pauhti". Lihtsalt see vastu selga pauk on väiksem aga kindlasti sa tead, mis asi on vääne, siis mõtlegi, et ühel autol on oluliselt suurem tühikäigu vääne.

EDIT: Krt sorry, nüüd märkasin, et sa isegi V8 mees.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 17.04.10 12:28 Tsiteeri


Tehase õlikulunorm on jah kuni 1l/1000km, aga minul ta peale klapisääretihendite vahetust sisuliselt enam õli ei võtnud (max 1-1,5l kogu õlivahetusvälba peale). Auto oli 5,5 aastat (küll automaat) ja selle aja jooksul ühtegi muud tüüpviga välja ei löönud peale kliimaseadme. See on C4 kere nõrgim lüli - elektriline lisavent on nikats, alumiiniumtorud oksüdeeruvad puruks, kliimapump väsib suht kiiresti, kliimaseadme luugid takerduvad kinni ja luugimootorid kärssavad läbi jne. Kõik need sümptomid sain korduvalt läbi elada selle viie aasta jooksul. Samuti lappisin kliimaseadet S6'le eelnenud C4 S4'l. Muus osas igati väärt auto. A-juppidest veermik kestab ka 18" veljega sisuliselt igavesti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.9% - SQL: 69.1%]