Audi 100c4 2.3 98kw Probleem EL ventilaatoriga
Tervist klubilised!
Probleem nimelt järgmine. Ühel ilusal päiksesepaistelisel hommikul autot käivitades hakkas tööle koheselt elektrilise jahutusventilaatori teine, ehk
kiirem kiirus. Mis siis ikka, ruttasin kanali peale, et kiskuda ära põhjakate ja tõmmata radikal anduri ots tagant ära ning kontrollida anduri
korrasolekut. Tõmbasin anduril pistiku tagant ära, aga ventikas va sunnik uhab ikka edasi käia. Ventika käitamisekt on mul autol 3 releed.
1 relee käivitab järeljahutuse(käivitab ka töötava mootoriga ventika esimesel kiirusel kui viscovent hätta jääb, 2 relee käivitab ventilaatori
esimesel kiirusel kliimat sisse lülitades, 3 relee käivitab ventilaatori teisel kiirusel. Ja nüüd oleks vaja teada, mis asi võib veel ventilaatorit
teisel kiirusel sisse lülitada. Eemaldasin radika küljest anduri pistiku ja kõik mootori küljes jahutussärgis olevad andurite pistikud (lõdvikute
küljest, järeljahutuse, kokku 4 pistikut. Aga ventikas ikka vurrab ees täie auruga. Hetkel on välja tõmmatud nr 217 relee ning sellega vaikus majas.
Relee kokkupõlemine on välistatud. Kuna võtsin releekarbi lahti ja polnud kärssamisest haisugi ja relee tõmbab kokku nii kuis peab. Autot olen omanud
ca 3 aastat ja selle aja jooksul pole ka kuumadel suvedel ventilaatori 2 astet veel kuulnud.
Kas viga võib peituda kliimaplokis endas, või on veel mõni andur kuskil kliimatorude ahelas mis ventilaatorit sisse ja välja lülitab. Vurr lülitub
sisse süüte sisse keeramisel.
Suht pikk ja segane jutt, kuigi loodan, et saate aru.
|