B4 1.9tdi kellad
Ärge nüüd kohe näkku lööge, et kasuta otsingut jne jne, olen siin erinevaid teemasid juba päris mitu tundi lugenud. Mure siis järgmine, umbes nädal
tagasi hakkas autol minickekis hõõguma õlituli ja summer hakkas lambist mingeid hääli tegema. Kadus ära see funktsioon, et kui tuled jäävad põlema
siis summer hakkab pinisema. Paar päeva hiljem hakkas minichekis lööma põlema piduriõli ja jahutusvedeliku tuld, summer häälitseb jälle lambist. Siis
hakkas õlituli täielikult põlema, kusjuures mootori seistes süüde sees tuli ei põle. Sai foorumis ringi kolistatud ja pakutud õlirõhu andureid, said
need vahetatud, kasu ei miskit. Siis lugesin, et viga võib olla genekas, mõeldud tehtud, genakas küljest ja remonti. Käis pingis ja laadis nagu
unistus. Panin autole külge tagasi, mõõtsin laadimist auto küljes kõik ok. Siis sai kellad laiali võetud, et need üle tinutada, tehtud aga kasu ikka
midagi. Sai kõik juhtmed üle käidud, kõik ok. Võtsin kellad uuesti lahti ja asusin uuesti
ühendusi üle käima, kasu ei miskit. Üks hetk viskas nii üle, et lõin kellad vastu tooli pooleks( eriti kahju neist pold, sest spido jebis niikuinii,
kippus kinni kiiluma ja sellega kippusid kaamera onudelt kirjad koju tulema). Sai päev tunde järgi sõidetud. Ostsin lammarist uue kellade bloki,
seekord sain vähe uhkema varjandi, tahoka, autocheki ja tembi näidikuga. Ainuke jama, et autocheki ja minicheki pistikud ei ole samad. Praegusel
hetkel vilgub koguaeg see õlikann, kas on mingi võimalus autochek panna õigeid asju näitama. Kusjuures autochek näitas et piduriõli vähe, lisasin õli
ja see hoiatus kadus. Muud asjad (tahokas spido kütuse- ja temp näidik) toimivad kõik ilusti. Äkki vedeleb kellelgi terve minichek kodus mida saaks
äkki proovida või kas on võimalik autochek toimima saada? hiljem tahaks tööle saada ka välistemp näidiku aga sellega oleks aega, peamine oleks see
õlikann eest ära saada. Suht segane jutt, kuid kell juba palju ja autoga jebimisest pea suht sassis
|