Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi a6 -96 keskluku mured (Vastuseid: 1 | Vaatamisi: 1184)
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 08.04.10 20:59 Tsiteeri
Audi a6 -96 keskluku mured



Tere
Autoks on universaal audi A6 -96 2.5 TDI 103 kw.
Keskluku pump on 3 pistikuga ja kahe vaakum toruga.
Mured sellised: Kesklukk enam puldist peale ei läinud, läks ainult alarmi alla ja kuna mingeid susinaid ka kosta polnud sai keskluku pump maha võetud, võtsin voolikud kyljest ja proovisin siis nii, et panin näpu pumba torude ette ja siis puldidt uuesti kinni-lahti klõpsima, pump uriseb, nagu töötaks, aga torudest mingit puhumist ja vaakumit ei tule. Selge, pump õhtal vist. Hakkasin uut pumpa otsima. Saadeti üks, millel kahjuks pistikud ei sobinud ja pumba korpus ka väiksem, sis sain sõbra kaudu teise, mis oli sama nagu mul. Proovisime, aga samad symptomid - uriseb aga ei lukusta... ja lahti ka ei tee. Võtsime sis pumba lahti ja selle vaakumi potsiku kah ja mõlemal pumbal oli see vaakumi tekitaja ketas tükkideks.
Teine mure on see - Auto seisis paar päeva peale pumba maha võtmist ja kui "uue" pumba sain, sis pult enam ei toiminud. Pump hakkas tööle (urisema) ainult võtmest keerates. Otsingust leidsin kyll mingise õpetuse võtmete sünkroniseerimise kohta, kuid inglise keelne:( ... kooli lõpust on möödas üle 12 aasta ja minu amet inglise keelt ei nõua ja sis tänu sellele ei saanud eriti tekstist aru.
Kysimused sellised, et kas neid nn vaakumi tekitajaid kettaid ka eraldi myyakse ja mis võivad maksta ja äkki keegi õpetab lihtsas eesti keeles kuidas pult jälle toimima saada kui uus pump peal.
Ette tänades
Tõnu


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 09.04.10 17:04 Tsiteeri


Mis seal ikka - ise kysin ise vastan. Oma pumba andsin sõbrale kaasa kuna tahtis proovida kahest pumbast (a6 ja b4) kokku ehitada. Ja b4 see vaakumi tekitaja "ketas" sobis 1:1 -le :D. Sain pumba korda.
Ja selle sünkroniseerimese kohta: Käisin Tartus Tauf Autos mehhaanikute juures ja tehti ära, ning õpetati mulle kah:cool: . Ma pole kade ja jagan õpetust teiega (loodan, et Taufi mehed ei pahanda) - Üks võti süütelukku ja süüde sisse, uksed kinni ja väljast poolt keerad teise võtmega juhiukse lukku, hoiad lukustuvas asendis 3-5 sek ja sis lased lahti, vajutad võtme puldil lukustus nuppu ühe korra ja ootad 3 sek, sis vajutad avamise nuppu ja kui lahti teeb on selle võtmega korras. Siis vahetad võtmed, kodeeritud võti süütelukku ja süüde sisse, uksed kinni ja väljast poolt keerad teise võtmega juhiukse lukku, hoiad lukustuvas asendis 3-5 sek ja sis lased lahti, vajutad võtme puldil lukustus nuppu KAKS korda ja ootad 3 sek, siis vajutad avamise nuppu ja kui lahti teeb, on selle võtmega kah ok.
See õpetus kehtib ainult selliste võtmete kohta millel on pult võtmega koos.
Loodan et minust on tulevikus kellegile abi!!!:cool:
Päikest kõigile.


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.8% - SQL: 69.2%]