Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2,5 TDI väriseb! (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 3252)
alan2
huviline



Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 2.5TDiQ. Audi D2 S8

postitati 07.04.10 15:26 Tsiteeri
2,5 TDI väriseb!



Tere! Mul siis mure selline et oman 2,5 TDi 110kw 2001a autot! Tegelikult on tegemist Volkeri Passatiga aga mootor ju üks ja volkari foorumis paluti siia pöörduda! Nimelt mure siis selline, et sõidan autoga täiesti tavaliselt ja järsku hakkab mootor värisema, minek kaob ära, suitsu küll näha pole aga üldse edasi ei lähe. Lükkan siis gaasi põhja uimab ja väriseb nii kaua kui turbo tuleb taha ja hakkab kõik ilusti tööle. Ja seda juhtub korra no nii umbes 100 km sees! läbisõit on 302000! Vahetatud kütusefilter, õhulugeja(kasutatud) ja ka katalüsaator on läbi puuritud! Volkswageni vennad ei oska rohkem aidata! Äkki leidub siin kedagi kes aitaks mind?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
morgeno
huviline



Registreerunud 06.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant C5 2,5TDI 110kW

postitati 07.04.10 16:45 Tsiteeri


250 K hooldust ilmselt pole tehtud..nukad kulunud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
a90q20v
huviline



Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal

Auto: zil157

postitati 07.04.10 18:50 Tsiteeri


Kaabel külge, ehk tuleb sealt vihjeid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alan2
huviline



Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 2.5TDiQ. Audi D2 S8

postitati 08.04.10 04:56 Tsiteeri


No ega jah, eelmine omanik neid nukkvõlle vahetanud ei ole! Õlikorgist kulumisrandid on näha minig millimeetrised v nii! Aga ei tea kas saab see kulunud nukk kord korralikult sõita ja siis jälle väristada? Aga kes teab. Peab lähiajal vist kuskil Pärnus kaabli külge panema jah! Kui keegi teab soovitada kedagi Pärnust, siis andke aga märku!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeuz
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.05
Asukoht: Tarbatu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 avant TQAT 110 kW õlipress '99 (Nora), MB W639 kombi AT CRD 80kW (Jasmin)

postitati 08.04.10 05:34 Tsiteeri


Kui minu auto nukad kulusid, siis nii naljakalt, et kulunud oli täpselt üle ühe nuka. Seega üks sisselaske ja üks väljalaske klapp silku kohta töötasid tegelikult täiesti normaalselt. Ehk on mingi sarnane jama ka sinu autol?


_________________
www.andmebaas.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alan2
huviline



Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 2.5TDiQ. Audi D2 S8

postitati 08.04.10 06:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeuz
Kui minu auto nukad kulusid, siis nii naljakalt, et kulunud oli täpselt üle ühe nuka. Seega üks sisselaske ja üks väljalaske klapp silku kohta töötasid tegelikult täiesti normaalselt. Ehk on mingi sarnane jama ka sinu autol?


No ma ei tea, vb on tõesti selle viga, peab kaabliga järgmine nädal vaatama kas näitab mingit kala ja kui ei siis peab need nuka värgid ette võtma! Aga kui sa endal ära vahetasid, kas panid siis B-varuosa nukad peale?kuidas need kestavad?
Ma siin isgi kaalun need uuemad plokinaakned sinna peale sebida!?:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Renku_3
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 Cabrio 2,5tdi 2004

postitati 02.05.10 20:18 Tsiteeri
2.5tdi



Mul kah mootor väriseb ja müriseb, hääled läind kõvaks, kuigi revalis öeldi, et sellel(2004) seda nukkvõlli jama ei esine 240 000 pealt, räägib kõik nagu teist keelt, süüdet keerates on läinud käivitumise aeg pikemaks, vahest kui seisnud viskab mingi juraka suitsu välja tagant.

Mis see võiks olla, kui pole nukad ja kui on, siis kus seda tööd oleks mõistlik teha, uurisin siin et soomes taastavad 100euri eest, pole kursis palju need detailid maksavad a ja b varuosana!? Äkki keegi tark lobiseb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Põder
huviline



Registreerunud 04.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Impreza GT 555

postitati 03.05.10 05:10 Tsiteeri


Tee audihooldusesse päring saad kohe juppide ja tööde hinnad teada. Neil seal vahel nukkade kampaaniad ka olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Renku_3
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 Cabrio 2,5tdi 2004

postitati 04.05.10 21:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Põder
Tee audihooldusesse päring saad kohe juppide ja tööde hinnad teada. Neil seal vahel nukkade kampaaniad ka olnud.


Audihooldust ei pea oma lubadustest kinni, kirjutavad tunde juurde nagu esindus ja rihma vahetusel oli reval 24000 audihooldus 25000 ja forss 15000, nii et tehke omad järeldused.

Nukkade komplekt ebayst saksast 11500 (koos veepumba ja pudruga), forsis pakuti väiksemat komplekti 25000 ja töö oli 5000...muidugi võib seal kvaliteedi vahe olla, samas võib see olla eestlastele kohane jobumaks, mida me siin väikses tiigis iga asja eest juurde maksame :)

Pean forssi minema ülevaatlusele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taf
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A 6

postitati 04.05.10 22:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Renku_3
Tsitaat:
Algselt postitas: Põder
Tee audihooldusesse päring saad kohe juppide ja tööde hinnad teada. Neil seal vahel nukkade kampaaniad ka olnud.


Audihooldust ei pea oma lubadustest kinni, kirjutavad tunde juurde nagu esindus ja rihma vahetusel oli reval 24000 audihooldus 25000 ja forss 15000, nii et tehke omad järeldused.

Nukkade komplekt ebayst saksast 11500 (koos veepumba ja pudruga), forsis pakuti väiksemat komplekti 25000 ja töö oli 5000...muidugi võib seal kvaliteedi vahe olla, samas võib see olla eestlastele kohane jobumaks, mida me siin väikses tiigis iga asja eest juurde maksame :)

Pean forssi minema ülevaatlusele.
Ei saa aru kuidas saab rihmavahetus olla esinduses odavam???
Aga noh, ju siis audihoolduses kasutatakse veeel kvaliteetsemaid varuosi ???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Renku_3
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 Cabrio 2,5tdi 2004

postitati 06.05.10 19:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Taf
Tsitaat:
Algselt postitas: Renku_3
Tsitaat:
Algselt postitas: Põder
tee audihooldusesse päring saad kohe juppide ja tööde hinnad teada. Neil seal vahel nukkade kampaaniad ka olnud.


Audihooldust ei pea oma lubadustest kinni, kirjutavad tunde juurde nagu esindus ja rihma vahetusel oli reval 24000 audihooldus 25000 ja forss 15000, nii et tehke omad järeldused.

Nukkade komplekt ebayst saksast 11500 (koos veepumba ja pudruga), forsis pakuti väiksemat komplekti 25000 ja töö oli 5000...muidugi võib seal kvaliteedi vahe olla, samas võib see olla eestlastele kohane jobumaks, mida me siin väikses tiigis iga asja eest juurde maksame :)

Pean forssi minema ülevaatlusele.
Ei saa aru kuidas saab rihmavahetus olla esinduses odavam???
Aga noh, ju siis audihoolduses kasutatakse veeel kvaliteetsemaid varuosi ???


Sõber kirus seda audihooldust, kui lubati aknatõstuk ära vahetada, öeldi jah auto kell 14:00 valmis kindlasti, tulge järgi, sõitis siis taksoga 14:00 ks sinna, auto samas paigas kysis siis, mis teema on , oih jah ei ole jõudnud veel,kohe hakkame tegema aga tulge 4h pärast tagasi, et nii kaua kulub aega. Sõber pole mingi automehaanik, temal kulus selleks 2h :) , noh see muidugi remondikodade tavateema, et töötunnid korrutatakse Pii-ga. Endal kokkupuude puudub, peale hinnapäringu teema, aga sellisesse kohta nagu ei kipu minema. Võibolla Audihoolduse omanikul suur audi, mis vajab juua :) igakord ei ole kohe kõik teised jamaga tegelemas, kui üks, keda siin pool foorumit fännab hindu lakke kruvib :). Ja mis selle a ja b varuosa vahe on :) kokkupanevad neid nagunii hiinlased olgu ta a,b,c,g varuosa (õpetatud hiinlane oskab ka "made in germany" kirjutada).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
e.t.s
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 S-Line 4M

postitati 08.06.10 06:33 Tsiteeri


25000 või 24000 ilmselgelt kallis hind rihmavahetuse eest isegi 15000 kilo on ulme minuarust. Endal lasin talvel vahetada ja läks 10000eek-töö+materjalid pidasin sedagi kalliks. Asi pole selles, et ei jõua maksta aga kui rihmavahetus moodustab veerand auto turuväärtusest pole see normaalne ju. Rihma materjalid(veepump,rullikud,jne)lähevad kuskil 8000 järelikult on pärispalju eel kõneldud jobumaksu selles teenuses. Ja lõppude lõpuks kui ma jaksan juba selliseid 25-30 tuhiseid arveid regulaarselt(rihmad, nukad, turbo,pump) tampida siis sõidaks ma Q7ga mitte vana A6ga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 08.06.10 07:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Renku_3
Tsitaat:
Algselt postitas: Põder
Tee audihooldusesse päring saad kohe juppide ja tööde hinnad teada. Neil seal vahel nukkade kampaaniad ka olnud.


Audihooldust ei pea oma lubadustest kinni, kirjutavad tunde juurde nagu esindus ja rihma vahetusel oli reval 24000 audihooldus 25000 ja forss 15000, nii et tehke omad järeldused.

Nukkade komplekt ebayst saksast 11500 (koos veepumba ja pudruga), forsis pakuti väiksemat komplekti 25000 ja töö oli 5000...muidugi võib seal kvaliteedi vahe olla, samas võib see olla eestlastele kohane jobumaks, mida me siin väikses tiigis iga asja eest juurde maksame :)

Pean forssi minema ülevaatlusele.



Näita palun seda hinnapakkumist, või saada mulle selle number, kus on kirjas, et rihmavahetus maksab meil 25 000!?

Ilmselgelt ei saa see nii olla!


Vaatasin ka just ühte suvalise auto 2,5TDI V6 rihmavahetuse arvet. Vahetatud olid kõik rihmad + rullikud ja veepump ning summaks tuli 13 046.-


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 08.06.10 08:46 Tsiteeri


Ja kes veel ikka ei usu seda siis panen siia üles ka ühe hiljutise rihmavahetuse pakkumise koos vända ja nukasimmeri ning mingi katte vahetusega.

2,5TDI kõikide rihmade+rullikute ja veepumba vahetuse pakkumine

Siis kui antud kodanik, kes väidab, et meil maksab rihmavahetus 25 tuhat, annab mulle pakkumise numbri siis riputan ka selle hinnapakkumise siia.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 08.06.10 09:43 Tsiteeri


Kas sellist tööd on vaja sinu auto puhul iga kuu teha? Originaal rihmaga sõidab 120 000km, mis ajaliselt on vähemalt 5a, kui just taksot ei sõida. 5a peale 15000.- on 3000.- aastas mis on tühine summa. Tehke mulle selgeks, milleks on vaja auto osta mille ülalpidamiskulusi kinni maksta ei jõua? Bussipilet pole odavam? Kui juba varuosad antud juhul on 8-10k kas siis 5-6k töö eest on palju? Kas sa üldse tead kui n**s töö on seda v6 dislat lammutada/remontida? Kui sa teaksid siis vist teeksid ise selle töö garaazis ära - nii on võimalik raha kokku hoida, samas kui midagi nihu läheb oled ainult ise süüdi, töökoda annab aga garantii tehtud töödele.
Tsitaat:
Algselt postitas: e.t.s
25000 või 24000 ilmselgelt kallis hind rihmavahetuse eest isegi 15000 kilo on ulme minuarust. Endal lasin talvel vahetada ja läks 10000eek-töö+materjalid pidasin sedagi kalliks. Asi pole selles, et ei jõua maksta aga kui rihmavahetus moodustab veerand auto turuväärtusest pole see normaalne ju. Rihma materjalid(veepump,rullikud,jne)lähevad kuskil 8000 järelikult on pärispalju eel kõneldud jobumaksu selles teenuses. Ja lõppude lõpuks kui ma jaksan juba selliseid 25-30 tuhiseid arveid regulaarselt(rihmad, nukad, turbo,pump) tampida siis sõidaks ma Q7ga mitte vana A6ga.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 08.06.10 09:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Fugitive
Kas sellist tööd on vaja sinu auto puhul iga kuu teha? Originaal rihmaga sõidab 120 000km, mis ajaliselt on vähemalt 5a, kui just taksot ei sõida. 5a peale 15000.- on 3000.- aastas mis on tühine summa. Tehke mulle selgeks, milleks on vaja auto osta mille ülalpidamiskulusi kinni maksta ei jõua? Bussipilet pole odavam? Kui juba varuosad antud juhul on 8-10k kas siis 5-6k töö eest on palju? Kas sa üldse tead kui n**s töö on seda v6 dislat lammutada/remontida? Kui sa teaksid siis vist teeksid ise selle töö garaazis ära - nii on võimalik raha kokku hoida, samas kui midagi nihu läheb oled ainult ise süüdi, töökoda annab aga garantii tehtud töödele.
Tsitaat:
Algselt postitas: e.t.s
25000 või 24000 ilmselgelt kallis hind rihmavahetuse eest isegi 15000 kilo on ulme minuarust. Endal lasin talvel vahetada ja läks 10000eek-töö+materjalid pidasin sedagi kalliks. Asi pole selles, et ei jõua maksta aga kui rihmavahetus moodustab veerand auto turuväärtusest pole see normaalne ju. Rihma materjalid(veepump,rullikud,jne)lähevad kuskil 8000 järelikult on pärispalju eel kõneldud jobumaksu selles teenuses. Ja lõppude lõpuks kui ma jaksan juba selliseid 25-30 tuhiseid arveid regulaarselt(rihmad, nukad, turbo,pump) tampida siis sõidaks ma Q7ga mitte vana A6ga.



Tööraha sellisel asjal on meil umbes 2 500.- (koos käibemaksuga). Ülejäänud on kõik garantiiga varuosad.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 08.06.10 09:52 Tsiteeri


Seda enam ju :D Kui korralikud osad lähevad külge siis võib täitsa muretult sõita :)

Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Tööraha sellisel asjal on meil umbes 2 500.- (koos käibemaksuga). Ülejäänud on kõik garantiiga varuosad.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 08.06.10 10:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Fugitive
Seda enam ju :D Kui korralikud osad lähevad külge siis võib täitsa muretult sõita :)

Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Tööraha sellisel asjal on meil umbes 2 500.- (koos käibemaksuga). Ülejäänud on kõik garantiiga varuosad.



Muretult võid sõita rihmavahetuse intervalli.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
e.t.s
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 S-Line 4M

postitati 11.06.10 20:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Fugitive
Kas sellist tööd on vaja sinu auto puhul iga kuu teha? Originaal rihmaga sõidab 120 000km, mis ajaliselt on vähemalt 5a, kui just taksot ei sõida. 5a peale 15000.- on 3000.- aastas mis on tühine summa. Tehke mulle selgeks, milleks on vaja auto osta mille ülalpidamiskulusi kinni maksta ei jõua? Bussipilet pole odavam? Kui juba varuosad antud juhul on 8-10k kas siis 5-6k töö eest on palju? Kas sa üldse tead kui n**s töö on seda v6 dislat lammutada/remontida? Kui sa teaksid siis vist teeksid ise selle töö garaazis ära - nii on võimalik raha kokku hoida, samas kui midagi nihu läheb oled ainult ise süüdi, töökoda annab aga garantii tehtud töödele.
Tsitaat:
Algselt postitas: e.t.s
25000 või 24000 ilmselgelt kallis hind rihmavahetuse eest isegi 15000 kilo on ulme minuarust. Endal lasin talvel vahetada ja läks 10000eek-töö+materjalid pidasin sedagi kalliks. Asi pole selles, et ei jõua maksta aga kui rihmavahetus moodustab veerand auto turuväärtusest pole see normaalne ju. Rihma materjalid(veepump,rullikud,jne)lähevad kuskil 8000 järelikult on pärispalju eel kõneldud jobumaksu selles teenuses. Ja lõppude lõpuks kui ma jaksan juba selliseid 25-30 tuhiseid arveid regulaarselt(rihmad, nukad, turbo,pump) tampida siis sõidaks ma Q7ga mitte vana A6ga.

To Fugitive oled sa loll või milles asi, loe lause läbi ja mõtle 3 korda mida ma kirjutasin, mitte ära pauguta, et ei jaksa maksta jne. Loogiline ju, et ka mina sõidan 120 000km ühe rihmaga,aga C5 2.5 diislil on muid vägevamaid kulu objekte. Üritasin öelda seda, et juppide hinnad võiks auto loomuliku vananemisega langeda, nagu auto hind langeb. Tegemist on siiski ligi 10 aastat vanade isenditega(C5) ja kaob lihtsalt asja mõte kui vana remont läheb kallimaks kui uue liising, kuigi C5 kere väga meeldib. Ja selle 25000 rihmavahetuse hinna väitis keegi Renku_3 mitte mina. Ja ma tean vägagi hästi kui n..s on seda hitleri kättemaksu lahti lammutada, nii et ära palun tule tühja paugutama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
diselist
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 14.09.08
Kasutaja on eemal


postitati 12.06.10 06:57 Tsiteeri


Ajaliselt 5a.Sellise väikese läbisõiduga on targe m bensukaga sõita
Tsitaat:
Algselt postitas: Fugitive
Kas sellist tööd on vaja sinu auto puhul iga kuu teha? Originaal rihmaga sõidab 120 000km, mis ajaliselt on vähemalt 5a, kui just taksot ei sõida. 5a peale 15000.- on 3000.- aastas mis on tühine summa. Tehke mulle selgeks, milleks on vaja auto osta mille ülalpidamiskulusi kinni maksta ei jõua? Bussipilet pole odavam? Kui juba varuosad antud juhul on 8-10k kas siis 5-6k töö eest on palju? Kas sa üldse tead kui n**s töö on seda v6 dislat lammutada/remontida? Kui sa teaksid siis vist teeksid ise selle töö garaazis ära - nii on võimalik raha kokku hoida, samas kui midagi nihu läheb oled ainult ise süüdi, töökoda annab aga garantii tehtud töödele.
Tsitaat:
Algselt postitas: e.t.s
25000 või 24000 ilmselgelt kallis hind rihmavahetuse eest isegi 15000 kilo on ulme minuarust. Endal lasin talvel vahetada ja läks 10000eek-töö+materjalid pidasin sedagi kalliks. Asi pole selles, et ei jõua maksta aga kui rihmavahetus moodustab veerand auto turuväärtusest pole see normaalne ju. Rihma materjalid(veepump,rullikud,jne)lähevad kuskil 8000 järelikult on pärispalju eel kõneldud jobumaksu selles teenuses. Ja lõppude lõpuks kui ma jaksan juba selliseid 25-30 tuhiseid arveid regulaarselt(rihmad, nukad, turbo,pump) tampida siis sõidaks ma Q7ga mitte vana A6ga.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 48.3% - SQL: 51.7%]