alan2
huviline
Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDiQ. Audi D2 S8
|
postitati 07.04.10 15:26
|
|
|
2,5 TDI väriseb!
Tere! Mul siis mure selline et oman 2,5 TDi 110kw 2001a autot! Tegelikult on tegemist Volkeri Passatiga aga mootor ju üks ja volkari foorumis paluti
siia pöörduda! Nimelt mure siis selline, et sõidan autoga täiesti tavaliselt ja järsku hakkab mootor värisema, minek kaob ära, suitsu küll näha pole
aga üldse edasi ei lähe. Lükkan siis gaasi põhja uimab ja väriseb nii kaua kui turbo tuleb taha ja hakkab kõik ilusti tööle. Ja seda juhtub korra no
nii umbes 100 km sees! läbisõit on 302000! Vahetatud kütusefilter, õhulugeja(kasutatud) ja ka katalüsaator on läbi puuritud! Volkswageni vennad ei
oska rohkem aidata! Äkki leidub siin kedagi kes aitaks mind?
|
|
|
morgeno
huviline
Registreerunud 06.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant C5 2,5TDI 110kW
|
postitati 07.04.10 16:45
|
|
|
250 K hooldust ilmselt pole tehtud..nukad kulunud?
|
|
|
a90q20v
huviline
Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal
Auto: zil157
|
postitati 07.04.10 18:50
|
|
|
Kaabel külge, ehk tuleb sealt vihjeid.
|
|
|
alan2
huviline
Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDiQ. Audi D2 S8
|
postitati 08.04.10 04:56
|
|
|
No ega jah, eelmine omanik neid nukkvõlle vahetanud ei ole! Õlikorgist kulumisrandid on näha minig millimeetrised v nii! Aga ei tea kas saab see
kulunud nukk kord korralikult sõita ja siis jälle väristada? Aga kes teab. Peab lähiajal vist kuskil Pärnus kaabli külge panema jah! Kui keegi teab
soovitada kedagi Pärnust, siis andke aga märku!
|
|
|
Amadeuz
huviline
Registreerunud 09.03.05
Asukoht: Tarbatu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 avant TQAT 110 kW õlipress '99 (Nora), MB W639 kombi AT CRD 80kW (Jasmin)
|
postitati 08.04.10 05:34
|
|
|
Kui minu auto nukad kulusid, siis nii naljakalt, et kulunud oli täpselt üle ühe nuka. Seega üks sisselaske ja üks väljalaske klapp silku kohta
töötasid tegelikult täiesti normaalselt. Ehk on mingi sarnane jama ka sinu autol?
_________________
www.andmebaas.ee
|
|
|
|
alan2
huviline
Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDiQ. Audi D2 S8
|
postitati 08.04.10 06:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeuz
Kui minu auto nukad kulusid, siis nii naljakalt, et kulunud oli täpselt üle ühe nuka. Seega üks sisselaske ja üks väljalaske klapp silku kohta
töötasid tegelikult täiesti normaalselt. Ehk on mingi sarnane jama ka sinu autol? |
No ma ei tea, vb on tõesti selle viga, peab kaabliga järgmine nädal vaatama kas näitab mingit kala ja kui ei siis peab need nuka värgid ette võtma!
Aga kui sa endal ära vahetasid, kas panid siis B-varuosa nukad peale?kuidas need kestavad?
Ma siin isgi kaalun need uuemad plokinaakned sinna peale sebida!?
|
|
|
Renku_3
huviline
Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 Cabrio 2,5tdi 2004
|
postitati 02.05.10 20:18
|
|
|
2.5tdi
Mul kah mootor väriseb ja müriseb, hääled läind kõvaks, kuigi revalis öeldi, et sellel(2004) seda nukkvõlli jama ei esine 240 000 pealt, räägib kõik
nagu teist keelt, süüdet keerates on läinud käivitumise aeg pikemaks, vahest kui seisnud viskab mingi juraka suitsu välja tagant.
Mis see võiks olla, kui pole nukad ja kui on, siis kus seda tööd oleks mõistlik teha, uurisin siin et soomes taastavad 100euri eest, pole kursis palju
need detailid maksavad a ja b varuosana!? Äkki keegi tark lobiseb.
|
|
|
Põder
huviline
Registreerunud 04.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Impreza GT 555
|
postitati 03.05.10 05:10
|
|
|
Tee audihooldusesse päring saad kohe juppide ja tööde hinnad teada. Neil seal vahel nukkade kampaaniad ka olnud.
|
|
|
Renku_3
huviline
Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 Cabrio 2,5tdi 2004
|
postitati 04.05.10 21:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Põder
Tee audihooldusesse päring saad kohe juppide ja tööde hinnad teada. Neil seal vahel nukkade kampaaniad ka olnud. |
Audihooldust ei pea oma lubadustest kinni, kirjutavad tunde juurde nagu esindus ja rihma vahetusel oli reval 24000 audihooldus 25000 ja forss 15000,
nii et tehke omad järeldused.
Nukkade komplekt ebayst saksast 11500 (koos veepumba ja pudruga), forsis pakuti väiksemat komplekti 25000 ja töö oli 5000...muidugi võib seal
kvaliteedi vahe olla, samas võib see olla eestlastele kohane jobumaks, mida me siin väikses tiigis iga asja eest juurde maksame
Pean forssi minema ülevaatlusele.
|
|
|
Taf
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A 6
|
postitati 04.05.10 22:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Renku_3
Tsitaat: | Algselt postitas: Põder
Tee audihooldusesse päring saad kohe juppide ja tööde hinnad teada. Neil seal vahel nukkade kampaaniad ka olnud. |
Audihooldust ei pea oma lubadustest kinni, kirjutavad tunde juurde nagu esindus ja rihma vahetusel oli reval 24000 audihooldus 25000 ja forss 15000,
nii et tehke omad järeldused.
Nukkade komplekt ebayst saksast 11500 (koos veepumba ja pudruga), forsis pakuti väiksemat komplekti 25000 ja töö oli 5000...muidugi võib seal
kvaliteedi vahe olla, samas võib see olla eestlastele kohane jobumaks, mida me siin väikses tiigis iga asja eest juurde maksame
Pean forssi minema ülevaatlusele. | Ei saa aru kuidas saab rihmavahetus olla esinduses odavam???
Aga noh, ju siis audihoolduses kasutatakse veeel kvaliteetsemaid varuosi ???
|
|
|
Renku_3
huviline
Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 Cabrio 2,5tdi 2004
|
postitati 06.05.10 19:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Taf
Tsitaat: | Algselt postitas: Renku_3
Tsitaat: | Algselt postitas: Põder
tee audihooldusesse päring saad kohe juppide ja tööde hinnad teada. Neil seal vahel nukkade kampaaniad ka olnud. |
Audihooldust ei pea oma lubadustest kinni, kirjutavad tunde juurde nagu esindus ja rihma vahetusel oli reval 24000 audihooldus 25000 ja forss 15000,
nii et tehke omad järeldused.
Nukkade komplekt ebayst saksast 11500 (koos veepumba ja pudruga), forsis pakuti väiksemat komplekti 25000 ja töö oli 5000...muidugi võib seal
kvaliteedi vahe olla, samas võib see olla eestlastele kohane jobumaks, mida me siin väikses tiigis iga asja eest juurde maksame
Pean forssi minema ülevaatlusele. | Ei saa aru kuidas saab rihmavahetus olla esinduses odavam???
Aga noh, ju siis audihoolduses kasutatakse veeel kvaliteetsemaid varuosi ??? |
Sõber kirus seda audihooldust, kui lubati aknatõstuk ära vahetada, öeldi jah auto kell 14:00 valmis kindlasti, tulge järgi, sõitis siis taksoga 14:00
ks sinna, auto samas paigas kysis siis, mis teema on , oih jah ei ole jõudnud veel,kohe hakkame tegema aga tulge 4h pärast tagasi, et nii kaua kulub
aega. Sõber pole mingi automehaanik, temal kulus selleks 2h , noh see
muidugi remondikodade tavateema, et töötunnid korrutatakse Pii-ga. Endal kokkupuude puudub, peale hinnapäringu teema, aga sellisesse kohta nagu ei
kipu minema. Võibolla Audihoolduse omanikul suur audi, mis vajab juua
igakord ei ole kohe kõik teised jamaga tegelemas, kui üks, keda siin pool foorumit fännab hindu lakke kruvib . Ja mis selle a ja b varuosa vahe on
kokkupanevad neid nagunii hiinlased olgu ta a,b,c,g varuosa (õpetatud hiinlane oskab ka "made in germany" kirjutada).
|
|
|
e.t.s
huviline
Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 S-Line 4M
|
postitati 08.06.10 06:33
|
|
|
25000 või 24000 ilmselgelt kallis hind rihmavahetuse eest isegi 15000 kilo on ulme minuarust. Endal lasin talvel vahetada ja läks
10000eek-töö+materjalid pidasin sedagi kalliks. Asi pole selles, et ei jõua maksta aga kui rihmavahetus moodustab veerand auto turuväärtusest pole see
normaalne ju. Rihma materjalid(veepump,rullikud,jne)lähevad kuskil 8000 järelikult on pärispalju eel kõneldud jobumaksu selles teenuses. Ja lõppude
lõpuks kui ma jaksan juba selliseid 25-30 tuhiseid arveid regulaarselt(rihmad, nukad, turbo,pump) tampida siis sõidaks ma Q7ga mitte vana A6ga.
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.06.10 07:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Renku_3
Tsitaat: | Algselt postitas: Põder
Tee audihooldusesse päring saad kohe juppide ja tööde hinnad teada. Neil seal vahel nukkade kampaaniad ka olnud. |
Audihooldust ei pea oma lubadustest kinni, kirjutavad tunde juurde nagu esindus ja rihma vahetusel oli reval 24000 audihooldus 25000 ja forss 15000,
nii et tehke omad järeldused.
Nukkade komplekt ebayst saksast 11500 (koos veepumba ja pudruga), forsis pakuti väiksemat komplekti 25000 ja töö oli 5000...muidugi võib seal
kvaliteedi vahe olla, samas võib see olla eestlastele kohane jobumaks, mida me siin väikses tiigis iga asja eest juurde maksame
Pean forssi minema ülevaatlusele. |
Näita palun seda hinnapakkumist, või saada mulle selle number, kus on kirjas, et rihmavahetus maksab meil 25 000!?
Ilmselgelt ei saa see nii olla!
Vaatasin ka just ühte suvalise auto 2,5TDI V6 rihmavahetuse arvet. Vahetatud olid kõik rihmad + rullikud ja veepump ning summaks tuli 13 046.-
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.06.10 08:46
|
|
|
Ja kes veel ikka ei usu seda siis panen siia üles ka ühe hiljutise rihmavahetuse pakkumise koos vända ja nukasimmeri ning mingi katte vahetusega.
2,5TDI kõikide rihmade+rullikute ja
veepumba vahetuse pakkumine
Siis kui antud kodanik, kes väidab, et meil maksab rihmavahetus 25 tuhat, annab mulle pakkumise numbri siis riputan ka selle hinnapakkumise siia.
|
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 08.06.10 09:43
|
|
|
Kas sellist tööd on vaja sinu auto puhul iga kuu teha? Originaal rihmaga sõidab 120 000km, mis ajaliselt on vähemalt 5a, kui just taksot ei sõida. 5a
peale 15000.- on 3000.- aastas mis on tühine summa. Tehke mulle selgeks, milleks on vaja auto osta mille ülalpidamiskulusi kinni maksta ei jõua?
Bussipilet pole odavam? Kui juba varuosad antud juhul on 8-10k kas siis 5-6k töö eest on palju? Kas sa üldse tead kui n**s töö on seda v6 dislat
lammutada/remontida? Kui sa teaksid siis vist teeksid ise selle töö garaazis ära - nii on võimalik raha kokku hoida, samas kui midagi nihu läheb oled
ainult ise süüdi, töökoda annab aga garantii tehtud töödele.
Tsitaat: | Algselt postitas: e.t.s
25000 või 24000 ilmselgelt kallis hind rihmavahetuse eest isegi 15000 kilo on ulme minuarust. Endal lasin talvel vahetada ja läks
10000eek-töö+materjalid pidasin sedagi kalliks. Asi pole selles, et ei jõua maksta aga kui rihmavahetus moodustab veerand auto turuväärtusest pole see
normaalne ju. Rihma materjalid(veepump,rullikud,jne)lähevad kuskil 8000 järelikult on pärispalju eel kõneldud jobumaksu selles teenuses. Ja lõppude
lõpuks kui ma jaksan juba selliseid 25-30 tuhiseid arveid regulaarselt(rihmad, nukad, turbo,pump) tampida siis sõidaks ma Q7ga mitte vana A6ga.
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.06.10 09:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Fugitive
Kas sellist tööd on vaja sinu auto puhul iga kuu teha? Originaal rihmaga sõidab 120 000km, mis ajaliselt on vähemalt 5a, kui just taksot ei sõida. 5a
peale 15000.- on 3000.- aastas mis on tühine summa. Tehke mulle selgeks, milleks on vaja auto osta mille ülalpidamiskulusi kinni maksta ei jõua?
Bussipilet pole odavam? Kui juba varuosad antud juhul on 8-10k kas siis 5-6k töö eest on palju? Kas sa üldse tead kui n**s töö on seda v6 dislat
lammutada/remontida? Kui sa teaksid siis vist teeksid ise selle töö garaazis ära - nii on võimalik raha kokku hoida, samas kui midagi nihu läheb oled
ainult ise süüdi, töökoda annab aga garantii tehtud töödele.
Tsitaat: | Algselt postitas: e.t.s
25000 või 24000 ilmselgelt kallis hind rihmavahetuse eest isegi 15000 kilo on ulme minuarust. Endal lasin talvel vahetada ja läks
10000eek-töö+materjalid pidasin sedagi kalliks. Asi pole selles, et ei jõua maksta aga kui rihmavahetus moodustab veerand auto turuväärtusest pole see
normaalne ju. Rihma materjalid(veepump,rullikud,jne)lähevad kuskil 8000 järelikult on pärispalju eel kõneldud jobumaksu selles teenuses. Ja lõppude
lõpuks kui ma jaksan juba selliseid 25-30 tuhiseid arveid regulaarselt(rihmad, nukad, turbo,pump) tampida siis sõidaks ma Q7ga mitte vana A6ga.
| |
Tööraha sellisel asjal on meil umbes 2 500.- (koos käibemaksuga). Ülejäänud on kõik garantiiga varuosad.
|
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 08.06.10 09:52
|
|
|
Seda enam ju Kui korralikud osad lähevad külge siis võib täitsa muretult
sõita
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Tööraha sellisel asjal on meil umbes 2 500.- (koos käibemaksuga). Ülejäänud on kõik garantiiga varuosad. |
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.06.10 10:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Fugitive
Seda enam ju Kui korralikud osad lähevad külge siis võib täitsa muretult
sõita
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Tööraha sellisel asjal on meil umbes 2 500.- (koos käibemaksuga). Ülejäänud on kõik garantiiga varuosad. | |
Muretult võid sõita rihmavahetuse intervalli.
|
|
|
|
e.t.s
huviline
Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 S-Line 4M
|
postitati 11.06.10 20:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Fugitive
Kas sellist tööd on vaja sinu auto puhul iga kuu teha? Originaal rihmaga sõidab 120 000km, mis ajaliselt on vähemalt 5a, kui just taksot ei sõida. 5a
peale 15000.- on 3000.- aastas mis on tühine summa. Tehke mulle selgeks, milleks on vaja auto osta mille ülalpidamiskulusi kinni maksta ei jõua?
Bussipilet pole odavam? Kui juba varuosad antud juhul on 8-10k kas siis 5-6k töö eest on palju? Kas sa üldse tead kui n**s töö on seda v6 dislat
lammutada/remontida? Kui sa teaksid siis vist teeksid ise selle töö garaazis ära - nii on võimalik raha kokku hoida, samas kui midagi nihu läheb oled
ainult ise süüdi, töökoda annab aga garantii tehtud töödele.
Tsitaat: | Algselt postitas: e.t.s
25000 või 24000 ilmselgelt kallis hind rihmavahetuse eest isegi 15000 kilo on ulme minuarust. Endal lasin talvel vahetada ja läks
10000eek-töö+materjalid pidasin sedagi kalliks. Asi pole selles, et ei jõua maksta aga kui rihmavahetus moodustab veerand auto turuväärtusest pole see
normaalne ju. Rihma materjalid(veepump,rullikud,jne)lähevad kuskil 8000 järelikult on pärispalju eel kõneldud jobumaksu selles teenuses. Ja lõppude
lõpuks kui ma jaksan juba selliseid 25-30 tuhiseid arveid regulaarselt(rihmad, nukad, turbo,pump) tampida siis sõidaks ma Q7ga mitte vana A6ga.
| |
To Fugitive oled sa loll või milles asi, loe lause läbi ja mõtle 3 korda mida ma kirjutasin, mitte ära pauguta, et ei jaksa maksta jne. Loogiline ju,
et ka mina sõidan 120 000km ühe rihmaga,aga C5 2.5 diislil on muid vägevamaid kulu objekte. Üritasin öelda seda, et juppide hinnad võiks auto
loomuliku vananemisega langeda, nagu auto hind langeb. Tegemist on siiski ligi 10 aastat vanade isenditega(C5) ja kaob lihtsalt asja mõte kui vana
remont läheb kallimaks kui uue liising, kuigi C5 kere väga meeldib. Ja selle 25000 rihmavahetuse hinna väitis keegi Renku_3 mitte mina. Ja ma tean
vägagi hästi kui n..s on seda hitleri kättemaksu lahti lammutada, nii et ära palun tule tühja paugutama.
|
|
|
diselist
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.09.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.06.10 06:57
|
|
|
Ajaliselt 5a.Sellise väikese läbisõiduga on targe m bensukaga sõitaTsitaat: | Algselt postitas: Fugitive
Kas sellist tööd on vaja sinu auto puhul iga kuu teha? Originaal rihmaga sõidab 120 000km, mis ajaliselt on vähemalt 5a, kui just taksot ei sõida. 5a
peale 15000.- on 3000.- aastas mis on tühine summa. Tehke mulle selgeks, milleks on vaja auto osta mille ülalpidamiskulusi kinni maksta ei jõua?
Bussipilet pole odavam? Kui juba varuosad antud juhul on 8-10k kas siis 5-6k töö eest on palju? Kas sa üldse tead kui n**s töö on seda v6 dislat
lammutada/remontida? Kui sa teaksid siis vist teeksid ise selle töö garaazis ära - nii on võimalik raha kokku hoida, samas kui midagi nihu läheb oled
ainult ise süüdi, töökoda annab aga garantii tehtud töödele.
Tsitaat: | Algselt postitas: e.t.s
25000 või 24000 ilmselgelt kallis hind rihmavahetuse eest isegi 15000 kilo on ulme minuarust. Endal lasin talvel vahetada ja läks
10000eek-töö+materjalid pidasin sedagi kalliks. Asi pole selles, et ei jõua maksta aga kui rihmavahetus moodustab veerand auto turuväärtusest pole see
normaalne ju. Rihma materjalid(veepump,rullikud,jne)lähevad kuskil 8000 järelikult on pärispalju eel kõneldud jobumaksu selles teenuses. Ja lõppude
lõpuks kui ma jaksan juba selliseid 25-30 tuhiseid arveid regulaarselt(rihmad, nukad, turbo,pump) tampida siis sõidaks ma Q7ga mitte vana A6ga.
| |
|
|
|