Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
postitati 13.03.10 08:47
Kõige suurema edu kokkuhoiul annab siiski gaasijala kergemaks tuunimine, kui see ei õnnestu, siis väike kraan kütusetorustikule ette ja näiteks asi
poolkinni keerata ja siis ei tuleb kokkuhoid ämbriga. Samamoodi aitab ka lahjema mootoriga auto soetamine.
Kraanijutt on mõeldud naljana, kuid umbes kütusefiltriga sõita proovinud mehed teavad, et kütet läheb vähem
PLUS TDIDie Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
a90q20v
huviline
Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal
Auto: zil157
postitati 13.03.10 08:50
75% vähenevad kahjulikud väljalaske gaasid.... Põhimõtteliselt siis katalüsaatorit poleks vaja ülevaatusel
Saja kildi peale hoiad kokku 0,5 l näiteks, see teeb siis kütusehinnas 8,5 eeku sajale võitu aga palju maksis lisand...
Minu silmis sama imeline kaup nagu motor-up. Võid sõita ilma karteri põhjata vaja ainult survepesuriga saalesid jahutada
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Lisaks vöid pärast lugema hakata vöibolla ka seda
teemat.
Kasutad lisandeid ja hilisem väljanägemine selline nagu lisatud lingil, ei kujuta ettegi mis nägu vöisid klapid jne seal olla, kui juba küünla värvus
ehmatab p..a lahti.
Vorsprung durch Drehmoment !
Tort
huviline
Registreerunud 16.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.6
postitati 13.03.10 12:32
Rehvirõhud õigeks, gaasijalg kergemaks, käiguga pidurdamine jne. Mingid lisandid on BS. Kõige suurem kokkuhoid tuleks siiski sellest, et mõelda oma
käigud läbi. Kas mul ikka on sinna vaja minna ja kas ma pean sinna just autoga minema või kannatab 200m kaugusele poodi jala ka minna. Osad ei käi üle
õue ka jala.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 28.6% - SQL: 71.4%]