Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Klassikalise Bosch generaatori väljundpinge tõstmine (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 4220)
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 11.03.10 13:51 Tsiteeri
Klassikalise Bosch generaatori väljundpinge tõstmine



Kuna tundus et aku ei laadu täielikult, siis sai ka lisa kellasid hoolikamalt vaadatud. Selgus et voltmeeter ei valetanudki- algul laeb/laadis genekas u 13,75 V mis peale mõningast sõitu langes u 0,5 V võrra. Meenus et Tevalo foorumis oli sellest juttu olnud.
Niisiis lingid:
http://www.elfaelektroonika.ee/foorum/threads/26513-Auto-pingeregulaatori-modimine.?highlight=generaator
http://www.detomaso.nu/~thomast/alternator/
http://web.mac.com/mjcalabrese/Site/Bosch_Alternator_Mod.html
Asja põhimõte on lihtne, pingeregulaatori massi kontaktile läheb diood vahele, mistõttu see "näeb" tegelikku pinget u 0,5..0,7 V võrra väiksemana. Nö nool (valge ring) peab näitama massi poole. Kahjuks pilte ei teinud, kuid ise jootsin selle ära lõigatud kruvialuse massi dioodi otsa. Ise valmis teinuna ütlen et töötab:P R4 bensukas A80 puhul on paigaldamine ka väga lihtne. Nüüd laeb algul u 14,45 V mis samuti langeb kuhugi 14 V juurde. Dioodiks läks midagi taolist:
http://opood.ee/?t=k_ki&i=P600M-MBR


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 11.03.10 13:58 Tsiteeri


Kas lihtsam poleks genekas korda teha ve poest vastav pingeregulaator võtta? Mis pinge koormuse korral oli (kõik tuled ja el tarbijad sees)? Ehk on harjad kulunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 11.03.10 14:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Kas lihtsam poleks genekas korda teha ve poest vastav pingeregulaator võtta? Mis pinge koormuse korral oli (kõik tuled ja el tarbijad sees)? Ehk on harjad kulunud.


Käis u 900 pöörde juures, sees olid tuulik 2 astmes, lähituled ja raadio. Harjad enam kulunud ei ole aga kontaktrõngastel sooned küll sees jah. Ma usun et vahetatud harjadega Bosch on parem kui mingi uus vuffel. Samas Hella juba läheks aga see 10 korda kallim kui diood ja harjad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Johnny
klubiliige



Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep GC

postitati 11.03.10 18:36 Tsiteeri


Enda autole ostsin ka 14.5V regulaatori miski 150eekiga ja aasta juba muretult toimind. Ei näe mõtet ise midagi aretada kui poest saab 14, 14.5 ja isegi 14.7V regulaatorit suht mõistliku hinnaga.


Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 11.03.10 20:08 Tsiteeri


Lihtsalt teadmiseks et scania 143 V8 mootoril on osadele vanematele R5 mootoritele sobiv generaator vahetad tableti ära ja asi töötab. Eeliseks on see et scania peal laeb see kahte 180A/h akut


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.6% - SQL: 52.4%]