Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.07.04 16:55
|
|
|
Veakood - 2142 - det. andur
Nii, lugu siis selline et masin soojast peast kole uimaseks jäi. Tirisin veakoodi - 2142 (detonatsiooni andur). Sai siis kapottiall veidi kaevatud
ning det. anduri plastkorpus kolmeks tükiks, rupskid paistavad ja juhe anduri juurest puruks ... ühesõnaga uus vaja panna.
Siit ka küsimus, mis Njuutonitega see NF mootori külge kruvitakse (foorumist on kõrvu jäänud kaks numbrit 12 ja 20 Nm).
Küsimus ka teine: Omal peal must (034 905 377 A) andur, www.elcats.ru väidab, et NF motol on roheline det. andur (054 905 377 A), et ühesõnaga mis
vahe neil on? Äkki mõni NF mootoriga foorumikasutaja vaataks järgi mis tal kapotti all on?
Tänud ette
|
|
|
Varuosad
huviline
Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2*Audi 200 121kw 89a
|
postitati 18.07.04 17:09
|
|
|
Tsitaat: | Äkki mõni NF mootoriga foorumikasutaja vaataks järgi mis tal kapotti all on? |
Aitaks hea meelega, aga räägi kust ma teda kapoti alt leian??
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 18.07.04 19:39
|
|
|
Omal oli ka must. Keskelt läks polt läbi plokki. Ei tea kas oli õige või vale. Isegi seda ei tea kas töötas ka või ei. Kuna see aeg ei teadnud vea
koodidest midagi.
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 18.07.04 19:58
|
|
|
Mul MC mootor ja andur on punane (oranzikas) ning andur ise ongi nagu polt, s.t. keeratakse nagu polt ploki külge. Kinni keeratakse 20Nm -ga. Mul oli
sama pull, et kogu aeg andis veakoodi 2142 det. andur. Proovisin kõvemini kinni keerata ja mõneks ajaks viga kadus. Aga veateade tuli tagasi, kui veel
kõvemini keerasin, keerasin anduri puruks. Ja kui uue anduri panin, proovisin järk-järgult rohkem kinni pingutada. Keerasin enam-vähem korralikult
kinni ja siis proovisin veakoode võtta, kui ikka oli 2142 keerasin kõvemini kuni veateade kadus. Aga seda peab küll ütlema, et ikka päris kõvasti tuli
keerata! Kuna jõuvõtit kasutada polnud, tuli katse-eksituse meetodil see töö ära teha... MC-l asuvad nad (MC1-l 1 andur, MC2-l 2 andurit) vasakul pool
ploki küljes, usun, et ehk NF-il ka, aga kindel pole!
http://sjmautotechnik.com/TROUBLE_SHOOTING/10vknock.html
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 19.07.04 07:58
|
|
|
NF mootoril ongi läbi poldiga. Praegu enda KG on väliselt sama nagu MC´l. Selline nagu ise oleks polt ja punane rõngas on ümber juhtme. Aga NF
mootoril oli üleni must ja polt läbi. Nii et erinevad asjad.
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 19.07.04 08:05
|
|
|
Käisin ka oma NF mootoriga 100 kapoti alt vaatamas- andur must.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
Varuosad
huviline
Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2*Audi 200 121kw 89a
|
postitati 19.07.04 08:53
|
|
|
Mu autol must, 034 905 377 A koodiga.
Ja omalgi on plastikosa tükkideks. See pidi mängima auto süütega , kas 3 ühikut hilisemaks või varasemaks :O:O
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.07.04 10:33
|
|
|
Must maksab Aave autokaupades 750 eeku, polegi kõige hullem. Nüüd aind häda kui kõvasti kinni keerata. Mingi kirjandus väitis et need poltläbi andurid
keeratakse kinni 8-11 ft lbs'ga s.t. ca. 11 - 15 Nm. Mingi naistejutt saunas väidab, et liiga kõvasti kinni ei pidanud kah toimima.
|
|
|
Varuosad
huviline
Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2*Audi 200 121kw 89a
|
postitati 19.07.04 10:40
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Amadeus
Must maksab Aave autokaupades 750 eeku, polegi kõige hullem. Nüüd aind häda kui kõvasti kinni keerata. Mingi kirjandus väitis et need poltläbi andurid
keeratakse kinni 8-11 ft lbs'ga s.t. ca. 11 - 15 Nm. Mingi naistejutt saunas väidab, et liiga kõvasti kinni ei pidanud kah toimima.
|
Mul olemas audi rem.raamat . Kui sealt välja loen siis annan teada, kuna endalgi nüüd see vidin maha keeratud.
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 19.07.04 14:29
|
|
|
Vähe küll teemast mööda, aga äkki keegi oskab öelda kuda ma KG mootoril vea koodid kätte saan? Armaturis on küll mootori tuluke aga seda põlemas või
vilksatamas ma näinud ei ole. Enda autol võtab peale 4K pööret mootoril nagu jõudu maha, nagu hakkab jõnksutama, samas läheb ja samas nagu ei
lähe.
|
|
|
|
doktorms
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.8 (1987 a.)
|
postitati 19.07.04 15:08
|
|
|
Tsitaat: |
äkki keegi oskab öelda kuda ma KG mootoril vea koodid kätte saan?
|
KG on K-Jetronic? Kui nii, siis K-Jetronicul ei saagi mootori veakoode, sest "aju" puudub.
Jõud köidab alati madalate moraalsete omadustega inimesi. (A. Einstein)
|
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 19.07.04 15:41
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja doktorms
Tsitaat: |
äkki keegi oskab öelda kuda ma KG mootoril vea koodid kätte saan?
|
KG on K-Jetronic? Kui nii, siis K-Jetronicul ei saagi mootori veakoode, sest "aju" puudub. |
Tal on ju see süüte juht plokk olemas. Millese jooksevad det. andur, õhu temperatuur, tosooli temp, pöörete andur. Nende korras olekut peaks ta
näitama. Mingilt usa lehelt ma uurisin et peaks näitama, aga kas euro autodel see toimib pole aru saanud.
Jälgisin nagu seda lehte aga see on usa moto KH
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/ecufkh.html
|
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 20.07.04 07:39
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja villu157
Tal on ju see süüte juht plokk olemas. Millese jooksevad det. andur, õhu temperatuur, tosooli temp, pöörete andur. Nende korras olekut peaks ta
näitama. Mingilt usa lehelt ma uurisin et peaks näitama, aga kas euro autodel see toimib pole aru saanud.
Jälgisin nagu seda lehte aga see on usa moto KH
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/ecufkh.html |
Jah, seesama töötab ka KG mootoriga, olen proovinud. Aga kollane lamp peab muidugi töötama.
Ulvar
|
|
|
T.P.
huviline
Registreerunud 19.03.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal
Auto: puudub
|
postitati 20.07.04 08:52
|
|
|
väike OT Q (ärge kõvasti lööge ) : mainitakse poldi kinni keeramisel
mingit kindlat jõudu (12 /20 Nm)....kuidas k***t te seda mõõdate mis jõuga mingi poldi kinni keerate?
jalgratturid jalgrattateele
|
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 20.07.04 09:03
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Ulvar
Tsitaat: | Esialgne postitaja villu157
Tal on ju see süüte juht plokk olemas. Millese jooksevad det. andur, õhu temperatuur, tosooli temp, pöörete andur. Nende korras olekut peaks ta
näitama. Mingilt usa lehelt ma uurisin et peaks näitama, aga kas euro autodel see toimib pole aru saanud.
Jälgisin nagu seda lehte aga see on usa moto KH
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/ecufkh.html |
Jah, seesama töötab ka KG mootoriga, olen proovinud. Aga kollane lamp peab muidugi töötama.
Ulvar |
Nii vähemalt keegi on proovinud ja töötab, Mina oma autol ei ole veel seda tööle saanud. Äkki Ulvar seletad ära kuda sa auto saad sellesse vea koodide
lugemis reziimi. Ma saan aru et tuleb moto soojaks sõita ja kolmanda käiguga peeneks lasta, aga mis edasi?
|
|
|
|
raigo
huviline
Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.07.04 09:16
|
|
|
see võti on siuke pikk sabaga junn ,millel on näidik peal,see siis näitab mitu Nm rakendatakse.
|
|
|
T.P.
huviline
Registreerunud 19.03.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal
Auto: puudub
|
postitati 20.07.04 09:27
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja raigo
see võti on siuke pikk sabaga junn ,millel on näidik peal,see siis näitab mitu Nm rakendatakse. |
midagi sihukest ma arvasin. tänud.
T.
jalgratturid jalgrattateele
|
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 20.07.04 11:01
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja villu157
Nii vähemalt keegi on proovinud ja töötab, Mina oma autol ei ole veel seda tööle saanud. Äkki Ulvar seletad ära kuda sa auto saad sellesse vea koodide
lugemis reziimi. Ma saan aru et tuleb moto soojaks sõita ja kolmanda käiguga peeneks lasta, aga mis edasi? |
Esiteks peab sul töötama kollane mootorituli, kontrollida saada seda nagu teisigi kontroll-lampe: iga kord peale süüte sisse keeramist ja enne mootori
käivitamist peab see lamp süttima. Kui ei sütti, siis vaata, kas pirn on ikka sees, kui on, noh, siis pead edasi diagnoosima, miks ei põle.
Teiseks peavad töökorras olema tühikäigu- ja täisgaasilülitid (Idle & Throttle switches).
Kui on viga, siis läheb peale kirjeldatud sõitu (annad täiega talda, arvan, et ei pea kolmandaga pungestama, piisab teisestki) kollane mootorituli
põlema. Nüüd peatad auto (mootor peab käima jääma, sest peale süüte välja lülimist kood(id) unustatakse), teed kapoti lahti, otsid üles täisgaasi
lüliti (full throttle switch) ja hoiad seda u. 5 sekundit all. Nüüd ronid autosse tagasi ja kui näed, et tahhokas näitab 7k pööret ja mootorituli ikka
põleb,võid alustada. Piduri vajutamisega saad järgmise koodi, koodid on su enda antud lehel.
Ahjaa, piduritule lüliti peab muidugi ka töötama, muidu ta ei tea, et pidurit vajutasid. 
Ulvar
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 20.07.04 11:32
|
|
|
Plääd, siis mul endal vist ikka mingi kala sees. Mul ei hakka see tuli põlema kui süüte sisse keeran. Pirn on sees ja terve. Kuskil on mingi juhtme
jama siis sees. Olen peenestanud ja ka proovinud seda täis kaasi lülitit all hoida aga ei midagi. Ilmselt siis peab mõnda sama motoga isendit vähe
lähemalt tutkima.
|
|
|
|