tarks
huviline
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 2,5 tdi Quattro
|
postitati 07.03.10 14:03
|
|
|
audi 100 2,5 tdi õlileke
Tere
Kas keegi teab kus asub audi 100 2,5 tdi karteri tuulutus klapp, probleem selles et pressis õli klapikambri kaane vahelt välja
ja küsimus veel turbo lõtku kohta, ega turbo võllil ei tohi vist pikilütku olla....et siis varsti siis turbo remondiks, et siis küsimus et Tallinna
kandis head töökoda või meistrimeest kes asjaga tegeleb
|
|
|
reisser
huviline
Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress
|
postitati 07.03.10 15:49
|
|
|
Tuulutusklapp asub ees esimese rihmaratta all kui eest vaatad siis vasakul pool klapikaanest tulevad sinna voolikud sisse, turbol kerge pikilõtk,
sellega pole hullu kuid ristilõtk on juba natukene küsitavam. Tallinas teeb turbosid kodanik Jaak Kuul remont ca 3 kilo ringis, selle sees puhastus
uued puksid ja tihendid.
|
|
|
|
tarks
huviline
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 2,5 tdi Quattro
|
postitati 07.03.10 16:42
|
|
|
Tere
Kas see tuulutuse klapp siis plastmassist topsik ja kuidas see klapp seal töötab, et kas siis surve seal sees liigub ülevalt alla või alt ülesse.
ja turbol ikka lõtk edasi tagasi liigutades siis turbo võlli, aga mis kõige imelikum õli tilgub läbi seal kõrval oleval klapi vahelt mida avab siis
vaakumi või survega , vot siis selle valtsitud kopsiku vahelt.....,
|
|
|
reisser
huviline
Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress
|
postitati 07.03.10 17:37
|
|
|
Ma arvan et lihtsam sul kellegi pädevama kätte enda auto viia ja las ta vaatab üle nii turbo kui ka klapikambrikaane. Klapikambrikaas ongi selle
mootoriga selline et jube hästi tahab sealt õli läbi tulla. Endal teine tihend juba ja ikka tuleb ja tean veel kellel sama mootor ja immitseb, ei tea
kas klapikambrikaas kõver või mis.. ühesõnaga- mina sellepärast pead ei vaeva vana mootor ja seda hui teab mismoodi seda kaant peale on sikutatud.
|
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 07.03.10 21:06
|
|
|
Sain isegi siit teemast uut ja huvitavat infot Kuulsin esimest korda, et
turbo pikilõtk ei tee hullu midagi, aga ristilõtku ei tohi olla. Minu meelest on asjad siiani ikka vastupidi olnud. Turbol ei tohiks olla sõrmega
tuntavat pikilõtku, kuid ristilõtk peab olema. Õlikile tsentreerib võlli. Kui ristilõtku ei oleks, siis õli ju võlli vahele ei mahukski. Muidugi selge
see, et ristilõtk ei tohi liiga suur olla. Samas kui pikilõtku juba sõrmega katsudes tunned, siis on tõesti turbo mineku peal.
Rääkides klapikambrikaanest, siis minul on ka sama mootoriga auto. Ei leki ta ilma põhjuseta ühtegi. Tähele tuleb panna, et tihendi paigaldusel tuleb
teravate nurkade vahele hermeetikut panna, isegi uue tihendiga. Siis jääb 100% pidama. Kui enda mootorit remontisin, siis lammutasin klapikambrikaane
täiesti juppideks. Ka seal sees on mingi karteri tuulutuse membraan. Seda ma täpselt ei tea, mis eesmärki see täidab, kuid järele soovitaksin siiski
kontrollida. Kui sellel auk sees, siis ei pruugigi tuulutus õigesti töötada.
|
|
|
reisser
huviline
Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress
|
postitati 08.03.10 18:38
|
|
|
Eile õhtu ei olnud kõige adekvaatsem enam-MY BAD.
Aga klapikambrikaane kohapealt mul ei jookse kolinal vaid immitseb. Ning kui kunagi piisavalt viitsimist on siis võtan asja ette aga praegu ei näe
sellel mõtet.
|
|
|
|
tarks
huviline
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 2,5 tdi Quattro
|
postitati 08.03.10 19:41
|
|
|
Sellest klapist või mis iganes ta seal on klapikambrikaane sees ei saanid ka mina sotti , 2 kuuese poldiga kinnitatud, aga mul viskas kohe päris
mehise lurtsu sealt välja ja ainuke põhjus, mis mina leidsin et ühelt tuulutuse torult mootoripesu käigus eemaldus väike voolik arvan et see kuidafi
liigutab midagi selle tuulutusklapi sees aga see minu arvamus ja turbol ikka mehine pikilõtk sees aga ei saanud kuidagi veel laiali lammutadud,
leegitoru ja sumpa vahelised poldid nii kõvasti kinni põlenud et midagi kogutavat ja sellele lisaks ka keeerasin ühel sisselalke kollektori poldil
kandid maha.
|
|
|