Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: A6 2,5td probleem kiirendusega. (Vastuseid: 57 | Vaatamisi: 11981)
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 29.06.10 15:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kella4
Tsitaat:
Algselt postitas: martin471
Muidu selle toru ummistumise koha pealt arvan mina seda, et see ei ole tahm, mis toru ummistab, vaid kinni kõrbenud õli. Kuna turbo juures on kõrged temperatuurid, see metallist toruke on küllaltki suure kuumuse käes ja iga turbo lööb natuke rõhupoolele õli, siis ei ole eriti vähetõenäoline, et õli ükskord sinna torusse kinni tagitab.


Aga äkki siis tegemist jama õliga ? Sest kas sellest või mingist teisest sarnasest teemast on meeles, et mõnel on see toru juba mitmendat korda kinni...

Teiseks, kui õli sinna torusse kinni jääb, olen kindel et samapeeneid kohti on ka mujal süsteemis, kus mootoriõli ringleb ja seega ka mujalt võib umbes olla ja õlitus puudulik.


Peened kanalid, kus õli ringleb, ei tohiks niisama naljalt ummistuda. Selles peenikeses torus mingit ringlust iseenesest küll ei toimu. Kui õli sinna sisse satub, siis ta sinna ka jääb ja kuna mingit ringlust ei ole, siis tõenäoliselt nii ta kinni kõrbebki. See on siis kõigest minu arvamus :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 29.06.10 16:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: martin471
Plunseri tõus mootori nullasendis on tehase andmetel 0,25mm, pannakse 0,35mm. Enda autol jäi vist isegi 0,38mm, käib ilusti, jõudu palju ja käivitusega ka probleeme ei ole. Usun, et see järgi katsetatud 0,35mm peab siis paika. Sellel autol vist kraadide järgi ei saagi süüdet panna, kui siis ainult arvutiga.

Sorry,et pisut OT aga...
kas plunseri tõus mootori nullasendis 0,35 mm liiga varajane ei ole? Talvel oli mul see koguni 0,14mm aga kõva külmaga oli raske tööle saada,samas mootor töötas jälle vaikselt. Lasin panna 0.25mm ja käima läks väga hästi aga maru terav ja suur mootori mürin tuli.Kui aga tõsta 0.35mm kas siis see mootor liialt tugevalt/teravalt ja värisevalt tööle ei hakka? Kui ma arvestan seda,et 0.14mm tõstes 0.25 oli ikka päris hästi tunda siis mis teeb veel selle tõstmine 0.35mm-ni?
Aga nagu ma aru olen saanud, siis kas selline (Plunseri tõus) on õigem süüte regull kui teha seda vac-com-iga. Et mis nagu neil erinevatel varjantidel erinev on (v.a tegemise meetod)
Kuna mul vaja jälle uuesti paika ajada(koos kütuste kogustega) siis küsisin ka DIAst aga seal nad teevad arvutiga ja küsivad selle kiire ja lihtsa töö eest 800 eek:mad: Ma saaks 100-200 eeguga ära teha,kui teaks õigeid parameetreid. Eraldi teemas sellekohta pole aga keegi osanud midagi tarka õelda:(
Igatähes,kui on keegi klubist või teab muidu head diisli hingeelu tundjat ning ei lõõ ka kirvest selga siis U2U:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 29.06.10 21:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a6audi
Tsitaat:
Algselt postitas: martin471
Plunseri tõus mootori nullasendis on tehase andmetel 0,25mm, pannakse 0,35mm. Enda autol jäi vist isegi 0,38mm, käib ilusti, jõudu palju ja käivitusega ka probleeme ei ole. Usun, et see järgi katsetatud 0,35mm peab siis paika. Sellel autol vist kraadide järgi ei saagi süüdet panna, kui siis ainult arvutiga.

Sorry,et pisut OT aga...
kas plunseri tõus mootori nullasendis 0,35 mm liiga varajane ei ole? Talvel oli mul see koguni 0,14mm aga kõva külmaga oli raske tööle saada,samas mootor töötas jälle vaikselt. Lasin panna 0.25mm ja käima läks väga hästi aga maru terav ja suur mootori mürin tuli.Kui aga tõsta 0.35mm kas siis see mootor liialt tugevalt/teravalt ja värisevalt tööle ei hakka? Kui ma arvestan seda,et 0.14mm tõstes 0.25 oli ikka päris hästi tunda siis mis teeb veel selle tõstmine 0.35mm-ni?
Aga nagu ma aru olen saanud, siis kas selline (Plunseri tõus) on õigem süüte regull kui teha seda vac-com-iga. Et mis nagu neil erinevatel varjantidel erinev on (v.a tegemise meetod)
Kuna mul vaja jälle uuesti paika ajada(koos kütuste kogustega) siis küsisin ka DIAst aga seal nad teevad arvutiga ja küsivad selle kiire ja lihtsa töö eest 800 eek:mad: Ma saaks 100-200 eeguga ära teha,kui teaks õigeid parameetreid. Eraldi teemas sellekohta pole aga keegi osanud midagi tarka õelda:(
Igatähes,kui on keegi klubist või teab muidu head diisli hingeelu tundjat ning ei lõõ ka kirvest selga siis U2U:)


Mina pidasin silmas siis seda plunseri tõusu, mis pannakse paika mehhaaniliselt indikaatorkellaga :) Seda arvutiga paika panemist pole ma kunagi katsetanud. Enda autol jäi tõesti sinna 0,35mm kanti, isegi üle selle. Ei saa öelda, et mootor halva häälega käiks, kõik on väga okei. Samas kui juhtmed taha panna, siis diagnostika näitab samuti, et süüde on õige. Plunseri tõus 0,35mm on vist jah tulnud vanematelt tegijatelt, kes on selliseid mootoreid palju teinud, nii mulle vähemalt räägiti. Tehase seades ei pidavat üldse nii hea olema. On mis ta on, aga minu auto mootor käib sellise seadega väga hästi :)

Võibolla peaksid isegi kõigepealt mehhaaniliselt paika panema ja siis viimase häälestuse arvutiga tegema. Raske uskuda, kas elektroonselt on üldse võimalik süüdet nii suurel määral reguleerida.

Diiselautodega tegelevatest inimestest võid korra tüüdata Test-Remi mehi, hinnad on neil vähemalt soodsad :) Minu autole pandi arvuti järgi, tükk aega sai igasuguseid seadeid uuritud ja jälgitud ja maksin selle eest ainult 200kr. Mees, kes asjaga tegeles, oli ise samuti selline abivalmis ja mõnusa suhtumisega, uuri asja ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 30.06.10 14:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Mina pidasin silmas siis seda plunseri tõusu, mis pannakse paika mehhaaniliselt indikaatorkellaga :) Seda arvutiga paika panemist pole ma kunagi katsetanud. Enda autol jäi tõesti sinna 0,35mm kanti, isegi üle selle. Ei saa öelda, et mootor halva häälega käiks, kõik on väga okei. Samas kui juhtmed taha panna, siis diagnostika näitab samuti, et süüde on õige. Plunseri tõus 0,35mm on vist jah tulnud vanematelt tegijatelt, kes on selliseid mootoreid palju teinud, nii mulle vähemalt räägiti. Tehase seades ei pidavat üldse nii hea olema. On mis ta on, aga minu auto mootor käib sellise seadega väga hästi :)

Võibolla peaksid isegi kõigepealt mehhaaniliselt paika panema ja siis viimase häälestuse arvutiga tegema. Raske uskuda, kas elektroonselt on üldse võimalik süüdet nii suurel määral reguleerida.

Ma pidasingi silmas seda plunseri tõusu, mis pannakse paika indikaatoriga.Selle järgi pandigi 0.25mm:)
Aga kui arvutiga üle hakkab näppima,siis see 0.25mm plunseri surnud seisu ju läheb ju jälle paigast ära.
Lugu selline, et talvel sai pandud plunseri tõusu järgi 0.25mm indikaatoril. Kuna peale seda hakkas mootor väga teravalt tõõtama siis üritasin vac-comiga asja parandada. Kuna arvasin,et seda põhjustas see süüde.Nüüd olen seda arvutiga mitu korda muutnud aga paremaks pole läinud. Kui ma nüüd arvutiga olen mitu korda seda sättinud siis kas peab nüüd uuesti selle plunseri surnud seisu ära muutma. Et minu loogika järgi läheb siis see ju paigast ära,kui uuesti,arvuti järgi üle sätin? Või pole siiski vajadust?
Aga uurin ka neid test-remi mehi,sest pole nagu nendest midagi kuulnud:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 30.06.10 22:06 Tsiteeri


Võtsin siis täna ka huvipärast selle toru lahti. Turbopoolne stuts oli suht kinni üks auk paistis ja kõvasti puhudes natuke tuli läbi. Niiet päris kinni polnud ja mina mingit muutust ei tunnetanud. Klapipoolset stutser on nii kinni, et tervelt vist teda lahti ei saagi. Viimase tüki sain kätte gaasiga kuumutades. Lahti keerates tuleb 13 võtmega alt kindlasti kinni hoida muidu võib toru puruks keerata. Asenduseks sobis audi bensiinimootori külmkäivituspihusti stuts. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 01.07.10 15:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Võtsin siis täna ka huvipärast selle toru lahti. Turbopoolne stuts oli suht kinni üks auk paistis ja kõvasti puhudes natuke tuli läbi. Niiet päris kinni polnud ja mina mingit muutust ei tunnetanud. Klapipoolset stutser on nii kinni, et tervelt vist teda lahti ei saagi. Viimase tüki sain kätte gaasiga kuumutades. Lahti keerates tuleb 13 võtmega alt kindlasti kinni hoida muidu võib toru puruks keerata. Asenduseks sobis audi bensiinimootori külmkäivituspihusti stuts. ;)


Mineku vahe teab mis meeletu ei olnudki, aga minu meelest on küttekulus küll ikka suur vahe :) Pole veel paaki jõudnud tühjaks sõita, mõnedsajad kilomeetrid veel. Eks siis annan teada, palju keskmiseks saan ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 01.07.10 16:18 Tsiteeri


Sihuke küsimus, et kas keegi on jälginud kütuse temperatuuri hommiku autot käivitades. Minul nimelt se väärtus natuke üle 100 ja kui mootor 90 saavutab on sel juba 200. 200 peaks võrdne 90 kraadiga olema. Kahtlane tunne, et andur paneb segast. Käivitus ka viletsaks läinud. Isegi täna 20 sooja tahab pikka starterit nagu ei keeraks süüdet varasemaks. Äkki andur liialdab temperatuuriga ja sellepärast ka süüdet varaseks ei keerata käivituse ajaks?
Töösooja mootoriga: http://www.upload.ee/image/665662/soojalt.JPG
Või on väljas tõesti nii soe, et kütus saavutab ruttu sihukese temperatuuri?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 16.07.11 00:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: paranormaalne
Pidasid silmas ilmselt seda toru:
http://tra.pri.ee/AEL_turbo.png

Peale selle puhastamist (maha keerates tegin katki ja pidin otsikud uue toru külge jootma :P) langes kütuse kulu, tekkis jõud ja kadus tahm, mis peeglisse päise päeva ajal ööd emuleeris.;)

__
Andres


Tsitaat:
Algselt postitas: ülks
Olen kuulnud, et turbo juures on mingine pisike toru, mis pidi aegajalt tahmaga ummistuma. Ehk mõned kogenumad seletavad täpsemalt. :)


Kas 1.9TDI 66kW ka see toru on? V mis torust üldse jutt käib?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.8% - SQL: 62.2%]