Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: suvine diisel talveoludes (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 5639)
h.u
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 BiTDI

postitati 05.03.10 12:54 Tsiteeri
suvine diisel talveoludes



Talvel sai proovitud käivitada üht Audi 100 diislit. Ei läinud käima. Esmane mõte oli, et kuna augustis viimati auto liigutas, siis on sees suvine diisel. Tekkis küsimus, et mis temperatuurini suvine diisel operatiivne on? Ning kui -25ga ikka ära külmab, kas siis on terve paak üks suur jääkuubik?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Urmet24
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: a4 avant b8

postitati 05.03.10 12:57 Tsiteeri


Seal eristub parafin, mis võtab Sul filtrid asjad kinni, jääks ei muutu miskit.
Kui kooliajast õigesti mäletan, siis suvine diiselkütus hangub -7 pealt.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
h.u
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 BiTDI

postitati 05.03.10 13:06 Tsiteeri


Ehk siis teoreetiliselt aitaks kütusefiltri vahetusest?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Urmet24
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: a4 avant b8

postitati 05.03.10 13:10 Tsiteeri


Vaheta kütusefilter ära ning pane talvist juurde.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ash
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: typ85 CQ '87

postitati 05.03.10 13:12 Tsiteeri


..või vii auto sooja garaazhi. Või oota kevadet.

Mul omal 1 auto ootab sedasi omast lollusest.. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
h.u
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 BiTDI

postitati 09.03.10 11:10 Tsiteeri


Kui sooja siis selle jaoks vaja oleks? Piisab paarist päevast 0-ringis kraadist, uus kütus ja filter sisse panna ning õnnestub?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 09.03.10 11:21 Tsiteeri


Enda c4 sai ka talve alguses suvisega sõidetud ja kui ära külmus sai paak lahti võetud ja sõel puhtaks tehtud. Kõige lihtsam uus filter, tagant paagi luuk maha sealt see kütuse torude ja sõelaga plastik välja parafiinist puhtaks ja värske kütus peale ja pole vaja midagi sulatada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
h.u
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 BiTDI

postitati 09.03.10 15:42 Tsiteeri


Paaki väga keeruline maha võtta, arvestades, kuhu auto seisma jäi. Tungraua pealt ometigi paaki maha ei võta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 09.03.10 15:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: h.u
Paaki väga keeruline maha võtta, arvestades, kuhu auto seisma jäi. Tungraua pealt ometigi paaki maha ei võta.


Sa ei võtagi paaki maha, kui sedaan siis istme taga kõrgema kohapeal on must kaan 3 kruviga kinni, see keera maha ja saad torud kätte. Avandil peaks ka kuskil seal see asuma. Arvatavasti see sama paagisisene sõel umbes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kella4
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 09.03.10 16:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: h.u
Tekkis küsimus, et mis temperatuurini suvine diisel operatiivne on?


Kuni -5 ga probleeme pole, KUI küte kvaliteetne ja auto küttesüsteem korras. Aga see on kah äärmuslik variant kui näiteks järsult külmateeb sügisel (mitte öökulma vaid pidevalt alla nulli). On liigeldud suvisega ka -10 ga aga see juba äärmiselt riskantne tegevus parafiini eraldumise ja ummistuste seisukohalt.

Selge see et hetkeilmadega pole probleemi suvise küttega kellel miskipärast sees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 09.03.10 17:22 Tsiteeri


Suvise diisli hägustumine toimud alates -17 mul ühes autos oktoobris tangitud küte sees laupäeval oli -19 läks käima küll. Võtad paagil kaane maha , jooda 21w pirnile juhtmed taha pane paaki ja pirn põlema lase kütus soojaks.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KrahvK
huviline



Registreerunud 26.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 q 2,5TDI 132kw

postitati 13.03.10 19:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pampkuri
Suvise diisli hägustumine toimud alates -17 mul ühes autos oktoobris tangitud küte sees laupäeval oli -19 läks käima küll. Võtad paagil kaane maha , jooda 21w pirnile juhtmed taha pane paaki ja pirn põlema lase kütus soojaks.


Paagis saad küll kütuse soojaks aga seleta palun kuidas soojendad torudes ja filtris olevat kütust, mis hangub esimesena? Kui pirni paaki suskamisel mootor ei käi siis üsna tühi töö.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Karel87
huviline



Registreerunud 08.04.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 14.03.10 19:03 Tsiteeri


leeklamp on vähemalt rekkameestel hädapärane lahendus. Jah..., sellepärast on ka palju veoautosid maha põlenud.... sõiduauto süütamine on tõenäoliselt veel kordades lihtsam.
Ise olen läbi häda omandanud ulatuslikud kogemused suvediisli pakases kasutamisega. Oleneb filtrist, aga minuautol tõmbab kütte kinni 12-13 miinuskraadi juures. Hädaga kompunnisin kütuse eelsoojendi, millega -29 juures sai veel suvisega sõita:D.
Üldiselt suvekütusega pakases käivitamisel probleeme ei teki. Tühikäigul võib samuti probleemideta tuksuda, aga sõita ei kannata. Probleem siis nendes paljuräägitud parafiiniebemetes, mis kütusest välja settivad. Mõni kilomeeter ja mootor jääb nälga, sest kütusefilter on parafiiniga kinni kititud. Ise pole sellel juhul filtrit vahetanud. Olen võtnud kõrgsurve pumbalt vooliku maha ja siis rehvipumbaga vaikselt õhku filtrisse lööma, et kõik pasa tagasi paaki lööks. Kõrgsurve pumba täidad samas korralikult kütusega ja ühendad vooliku tagasi. Kui pump kütet täis ja autol muid probleeme pole, siis käivitub kohe! Gaasi muidugi kohe anda ei tohi, sest filter on ju tühi ja süsteemil tuleb lasta natuke ennast kohapeal õhutada. Kui paagis jätta suvine hägu vahetamata, siis ole valmis seda protseduuri lõpmatuseni kordama:D
Minu teksti ei tuleks võtta õpetusena, vaid lihtsalt isikliku kogemuste kirjeldusena, mis on omandatud vanade, läbinisti mehhaaniliste diiselsaanidega.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 14.03.10 19:23 Tsiteeri


Vaat selle kütuse lased enne käivitamist soojaks.

Tsitaat:
Algselt postitas: KrahvK
Tsitaat:
Algselt postitas: pampkuri
Suvise diisli hägustumine toimud alates -17 mul ühes autos oktoobris tangitud küte sees laupäeval oli -19 läks käima küll. Võtad paagil kaane maha , jooda 21w pirnile juhtmed taha pane paaki ja pirn põlema lase kütus soojaks.


Paagis saad küll kütuse soojaks aga seleta palun kuidas soojendad torudes ja filtris olevat kütust, mis hangub esimesena? Kui pirni paaki suskamisel mootor ei käi siis üsna tühi töö.



Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 14.03.10 20:15 Tsiteeri


Ei juhtu ühegi kütusega üle -13/14/15°C temperatuuriga mitte kui midagi, ka suvine diiselkütus hakkab parafiini moodustama alles madalamatel temperatuuridel. Parafiin oleks kasulik siiski kinni püüda, mitte paaki tagasi puhuda ja selle jaoks oleks ilmselgelt parim lahendus lisafilter, eriti arvestades, et audi kütusefiltrid nii roppkallid on.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
--Tiigerx--
huviline



Registreerunud 08.11.09
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 14.03.10 20:35 Tsiteeri


Ise sõidan veel siia maani suvisega, kuna toda venelase kujul hullka varutud. Ja ei ole too küll ära hangunud, kuna sai siin üht küte lisandit peale valatud, ja toimib. Muidugi ma ei tea kas see sõltub sellest ka, kas on tava diisel või turbo diisel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ahtii
huviline



Registreerunud 30.03.08
Kasutaja on eemal


postitati 14.03.10 20:35 Tsiteeri


Jaga enda teadmisi kütte eelsoojendi osas rohkem. Endalgi huvi sellise ehitamise vastu.
Tsitaat:
Algselt postitas: Karel87
leeklamp on vähemalt rekkameestel hädapärane lahendus. Jah..., sellepärast on ka palju veoautosid maha põlenud.... sõiduauto süütamine on tõenäoliselt veel kordades lihtsam.
Ise olen läbi häda omandanud ulatuslikud kogemused suvediisli pakases kasutamisega. Oleneb filtrist, aga minuautol tõmbab kütte kinni 12-13 miinuskraadi juures. Hädaga kompunnisin kütuse eelsoojendi, millega -29 juures sai veel suvisega sõita:D.
Üldiselt suvekütusega pakases käivitamisel probleeme ei teki. Tühikäigul võib samuti probleemideta tuksuda, aga sõita ei kannata. Probleem siis nendes paljuräägitud parafiiniebemetes, mis kütusest välja settivad. Mõni kilomeeter ja mootor jääb nälga, sest kütusefilter on parafiiniga kinni kititud. Ise pole sellel juhul filtrit vahetanud. Olen võtnud kõrgsurve pumbalt vooliku maha ja siis rehvipumbaga vaikselt õhku filtrisse lööma, et kõik pasa tagasi paaki lööks. Kõrgsurve pumba täidad samas korralikult kütusega ja ühendad vooliku tagasi. Kui pump kütet täis ja autol muid probleeme pole, siis käivitub kohe! Gaasi muidugi kohe anda ei tohi, sest filter on ju tühi ja süsteemil tuleb lasta natuke ennast kohapeal õhutada. Kui paagis jätta suvine hägu vahetamata, siis ole valmis seda protseduuri lõpmatuseni kordama:D
Minu teksti ei tuleks võtta õpetusena, vaid lihtsalt isikliku kogemuste kirjeldusena, mis on omandatud vanade, läbinisti mehhaaniliste diiselsaanidega.;)



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 14.03.10 21:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: --Tiigerx--
Muidugi ma ei tea kas see sõltub sellest ka, kas on tava diisel või turbo diisel.

Turbatiislil tekivad turbalibled, tavadiislil parafiinid.;)

Soojendusest nii palju, et kui õnnestub tekitada mingi ringlus paagi ja soojusvaheti vahel siis on ok ja mootor töötab, st ntx plokisoojendusest on kasu täpselt nii kaua kuni paagis kütus kuubikuks pole hangunud. Töötava mootoriga seda ei juhtu kuna siis toimub pidev kütuseringlus kapotialuse ja paagi vahel.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Karel87
huviline



Registreerunud 08.04.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 14.03.10 22:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ahtii
Jaga enda teadmisi kütte eelsoojendi osas rohkem. Endalgi huvi sellise ehitamise vastu.


Mõtteid kütuse eelsoojendi ehitamiseks võib siit leida hulgim:
http://biodiesel.infopop.cc/eve/forums/a/tpc/f/159605551/m/7521042961

Minu eelsoojendi sai peenelt öeldes õli-kütus tüüpi soojusvaheti. Praktikas sai ümber õlifiltri tihedalt mähitud umbes 1,5-2 meetrit 10mm läbimõõduga vasktoru. Peale sai veel plekist klamber meisterdatud, mis toru tihedalt vastu õlifiltrit tõmbas. Filtrit läbiv kuum õli siis soojendas vasktoru ja selles olevat kütust. Voolikud said siis ühendatud nii, et paagist tulev kütus läbis enne selle vasktoru ja alles siis läks filtrisse. Mingise soojusisolatsiooniga ma ei tegelenud ja seetõttu oli kaadervärgi kasutegur üsna madal. Temperatuuril 15-20 miinust, oli kütusefilter käega katsudes leige, nii umbes 20 plusskraadi. Igatahes piisav, et vältida filtri ummistumist. Suure külmaga tekkis ainult see probleem, et paagis olev sõel kippus parafiinist ummistuma. Paarsada kilomeetrit sai sõita, kui hakkas jälle tunda andma, et ei tule piisavalt kütet peale. Aitas see, kui filtri tagant ühendasid vooliku lahti ja jälle suruõhku sisse.

Uueks hooajaks teen vast midagi korralikumat, kui ühe tunniga kokku visatud rats. Õlifiltri all olev õlijahuti, mida jahutusvedelik läbib, paistab olevat väärtuslik doonor sellisteks aretusteks:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 14.03.10 22:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: ahtii
Jaga enda teadmisi kütte eelsoojendi osas rohkem. Endalgi huvi sellise ehitamise vastu.
[

Aga kõigil vähegi enesest lugupidavatel diiselautode tootjatel on selline soojusvaheti juba tehaseseades autol olemas.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.1% - SQL: 56.9%]