janari1987
huviline
Registreerunud 09.12.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.03.10 15:02
|
|
|
audi a6 2,6 110kw õlituli hakkab põlema
2 tuhande pöörde juures hakkab õlituli põlema, 2 õliandurit leidsin, võtsin need küljest ja muutust ei olnud. Oskab keegi õelda milles viga võib olla.
|
|
|
Targo
huviline
Registreerunud 26.07.09
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.03.10 16:09
|
|
|
Kui tühikäigul kõik ok ja ainult pööretel hakkab põlema siis võib peasüüdlaseks olla õlipump.
|
|
|
j2mis
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C5, B5, Zafira A
|
postitati 02.03.10 16:48
|
|
|
Pane rõhukell taha ja vaata mis näitab. Ma kahtlustaks siiski andurit.
|
|
|
K1KaZ
klubiliige
Registreerunud 24.11.04
Asukoht: Saaremaa...
Kasutaja on eemal
Auto: Kolm kuubikut
|
|
janari1987
huviline
Registreerunud 09.12.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.03.10 17:41
|
|
|
Sai just täna õlifilter ära vahetatud ja selle õliga on mõni tuhat sõidetud, vahetab andurid ära ja vaatab siis kas muutub midagi.
|
|
|
Targo
huviline
Registreerunud 26.07.09
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.03.10 17:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Targo
Kui tühikäigul kõik ok ja ainult pööretel hakkab põlema siis võib peasüüdlaseks olla õlipump. |
Mõtlesin pigem seda, et kui tühikäigul vilgub/põleb siis tasuks saaled üle vaadata. Aga esimese asjana oleks jah elementaarne õlirõhk ära mõõta ja
andurid kontrollida.
|
|
|
digimarket
huviline
Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d
|
postitati 15.08.10 13:22
|
|
|
Sõbral suht sarnane mure ja palus, et küsiksin siit. Ehk tuleb head nõu. Auto A6 2,6 V6. Probleem siis selles, et õlituli pidi põlema hakkama, kui
pööre üle 1600 läheb. Alla selle sõida palju tahad ja kõik ok.
Ära oli vahetanud õli ja -filtri, õlirõhk mehaaniliselt üle mõõdetud ja korras. Ühe anduri oli väidetavalt ära vahetanud, aga teist ei olnud
leidnud.
Kus need kaks andurit tegelikult asuvad? Mis varjante siin veel võib olla peale andurite?
|
|
|
cilaper
huviline
Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal
Auto: C5q
|
postitati 15.08.10 13:53
|
|
|
1 andur on juhipoolse plokikaane küljes taga otsas ja teine on vända rihmaratta kõrval juhipool küljes. Pm õlipumba küljes.
|
|
|
|
digimarket
huviline
Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d
|
postitati 25.08.10 18:01
|
|
|
Kas on võimalik mingisugune varjant, et seda tagumist plokikaane küljes olevat andurit ei ole? Või on kuskil mujal. Kui selline varjant puudub, siis
milline see andur täpselt välja näeb? Mees on käinud mitmes remonditöökojas ja mitte keegi pole väidetavalt seda teist andurit leidnud. Pidi vist
olema mingi sinine?
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 25.08.10 20:14
|
|
|
Kui salongis on ka rõhku näitav kell ,siis see plekist anurimonstrum asendabki ühte andurit. Mõlemad andurid on aga õli vahejahuti kohal peidus.
Õlifilter eest ära keerata, siis on ligipääs parem.
V6 mootoritega on olnud ka palju juhuseid, kus hoolimatu rihmavahetusega on õlitemperatuuri ja õlirõhu juhtmed veepumba korpuse või rihmakatte plekiga
vigastatud.
Siis sümptomid umbes samad mis siin kirjeldatud.
On olnud ka ummistunud õlivõttureid, suurematel pööretel lihtsalt ei mahu piisav kogus õli läbi. Piisab väiksema õlipõhja eemaldamisest.
Surnud trohhoidõlipumpa ei ole mina veel 20 aasta jooksul näinud ega kuulnud. Mismoodi saab selline asi katki minna või puruneda?
|
|
|
|
digimarket
huviline
Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d
|
postitati 26.08.10 15:14
|
|
|
Need kaks andurit leiti nüüd küll ülesse sealt ja nendest üks on ka uue vastu vahetatud mingi kuu tagasi. Aga kuskil oli omanikule veel öeldud, et
kuskil on olemas ka veel mingi kolmas andur? Kui on siis kontrolliks selle ka veel üle ja telliks ikka õige asja. Anduritel pidid olema ka teatud
värvid: sinine, valge, punane?
Õlirõhu kella salongis ei ole. On ainult temp ja õlikannu tuli, mis siis üle 1600 pöörde põlema lööb.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 27.08.10 22:12
|
|
|
Kolmandat anduritei ole.
Suunaga ettepoole käib valge andur kindlasti.
Tagumine peaks olema mälu järgi sinine. (kindel ei ole)
|
|
|
|
andreskahu
huviline
Registreerunud 03.12.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI 103kw
|
postitati 07.11.10 09:52
|
|
|
Tervist!
Ei hakka uut teemat tegema. Probleem selles, et õlirõhu hoiatus ajab närvi. Külmalt pole midagi, aga kui mootor juba soojaks läheb siis hakkab jama
pihta. Õlifiltri juures 2 andurit (0,75-1,05bar ja 0,15-0.xxbar). Märku annab endast 0,75-1,05 bar andur ja seda tühikäigul!!!Sai mehaaniliselt
mõõdetud ja õlirõhk oli nagu OK. Siin sai loetud, et mingi värk on 2000 pöördega, kas sama kehtib ka b4 1,9TD 55kw 94.a. mootori kohta. No ei oska
enam midagi pihta hakata.
PS. Andurid on uued.
Andres
|
|
|
ahartsi
huviline
Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal
|
postitati 07.11.10 10:08
|
|
|
Milline väärtus sellel "normaalsel" õlirõhul on?
|
|
|
andreskahu
huviline
Registreerunud 03.12.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI 103kw
|
postitati 07.11.10 10:19
|
|
|
Oli üle 1 bari...täpselt ei mäleta
|
|
|
Aiku
klubiliige
Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.
|
postitati 07.11.10 10:27
|
|
|
Kui 1 bar. on sooja mootoriga tühipõõretel, siis peaks ok olema.
Vähemalt vanal audi 200-l oli ülemine ja alumine õlirõhu andur. Kui see tuluke läheb põlema üle 2000 siis tähendas see seda ,et mootori ülemise osa
õlitus jääb põõretel puudulikuks.
|
|
|
andreskahu
huviline
Registreerunud 03.12.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI 103kw
|
postitati 07.11.10 10:32
|
|
|
Pööretel pole midagi. Ajab närvi just siis kui jõuan linna, kus palju paigal seismist
Ehk lähen ajan pärast mootori kurjaks ja mõõdan siis uesti mehaaniliselt üle.
Siit ka selline küsimus. Tahaks siis panna mehaanilise kella salongi, aga kust saaks selle toru andurilt salongi vedada. Olen vaadanud ja uuurinud,
aga ei leia kohta kust saaks läbi pista
|
|
|
ahartsi
huviline
Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal
|
postitati 07.11.10 10:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andreskahu
Oli üle 1 bari...täpselt ei mäleta | Siis vaheta see vigisev natuke kangema 0,9-... anduri vastu ja igaks juhuks kontrolli andurist
tulevat juhet. Kontrollimiseks oota millal asi vigisema, vilgutama hakkab, tõmba juhe anduri küljest lahti ja pane massi, kui saabub vaikus on ahel
terve!
|
|
|
andreskahu
huviline
Registreerunud 03.12.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI 103kw
|
postitati 07.11.10 10:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ahartsi
Tsitaat: | Algselt postitas: andreskahu
Oli üle 1 bari...täpselt ei mäleta | Siis vaheta see vigisev natuke kangema 0,9-... anduri vastu ja igaks juhuks kontrolli andurist
tulevat juhet. Kontrollimiseks oota millal asi vigisema, vilgutama hakkab, tõmba juhe anduri küljest lahti ja pane massi, kui saabub vaikus on ahel
terve! |
Olen nii proovinud ja vaikus saabuski
Tänud soovituse eest!
|
|
|
trix
huviline
Registreerunud 09.01.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2,6
|
postitati 19.12.10 19:54
|
|
|
Risustaks siis ka teemat
Endal sarnane probleem, et kuskil kahe poole tuhande pöörde peal hakkab tuluke inisema, kui pöörded alla lasta kustub tühikäigul mõne sekundiga uuesti
ära. Tulukese põlema hakkamine ja kustumine ei sõltu mootori koormusest (vaba käik, sõidu ajal). Samas ei hakka tuluke põlema peale külmkäivitust,
ainult sooja mootoriga. Samuti ravib tulukest ka see kui mootor korra välja suretada, uuesti käivitada ja pöördeid anda (5500+ pööret), seejärel viga
enne järgmist käivitamist ei ilmne. Kas selline anomaalia võib olla anduri viga. Õlirõhku hetkel kellaga mõõta ei saa, ehk alles uuel aastal.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 25.08.17 16:16
|
|
|
On ka sama mure ühe 2.6 mootoriga, pöörete kasvades hakkab õlituli vilkuma.
Õlijahuti juures on punane 2.5bar andur ja see plekist kahe klemmiga andur, mis peaks juhtima salongis olevat rõhunäidikut. Rõhk on mõõdetud,
töösoojalt tühikäigul üle 3bar ja punase anduri ahel on ka kontrollitud kuni vasaku plokikaane taga asuva pistikuni, testriga mõõtes lülitub andur
õigesti. Kas õlitule võib panna põlema ka see plekist andur? Salondis olev rõhunäidik õigesti ei toimi muidu, osuti hüppab põhja süüte sisse
keeramisel ja vahel jääbki sinna ka süüde väljas.
|
|
|