Lehekülgi: 1 2 |
pikk001
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 22.11.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.11.09 16:41
|
|
|
See kõik ongi reaalne.
|
|
|
pikk001
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 22.11.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.11.09 18:25
|
|
|
Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud täitma
foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse tühistamine!"
|
|
|
mafi
postitusõiguseta
Registreerunud 02.03.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi s4 (c4 4,2L)
|
postitati 26.02.10 20:17
|
|
|
Sooviks infi selle Audi kohta nimelt (Audi A6 s-line 4.2 v8 220 kW)
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=462368&cache_missing=1
Tervitus LP: klubirahvas....kuna mõtetes liigub üks 4,2l audi endale soetada jäi mulle silma auto24-st selline isend.
On äkki kellelgi selle auto kohta täpsemat infot,et kui heas korras jne. Ega müügi kuulutuse juurde võime ju igast mesijuttu kirjutada aga,kas kõik
see ka tõsi see teine asi.Kõik inf teretulnud 
Või kui on kellelgi midagi muud head pakkuda siis aga palun.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.02.10 09:33
|
|
|
Mafi, kaalu ka S6-e ja S8-at. Mis sa sellise raha eest A-d ikka ostad..
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
mafi
postitusõiguseta
Registreerunud 02.03.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi s4 (c4 4,2L)
|
postitati 28.02.10 12:53
|
|
|
s8 veits suur veel,eks kunagi vanemas eas võibolla ja s6-ga see jama,et
kõik asjad veitsa kallimad kui 4,2 a6-el.Näit. kaskost kuni juppideni välja.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.02.10 13:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mafi
.. ja s6-ga see jama,et kõik asjad veitsa kallimad kui 4,2 a6-el.Näit. kaskost kuni juppideni välja. |
Kas sellele 99 aasta A6-le enam kaskot tehaksegi (tunnistan ausalt, et pole kasko tingimustega sina peal)?
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
madu
huviline
Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D4
|
postitati 28.02.10 16:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mafi
s6-ga see jama,et kõik asjad veitsa kallimad kui 4,2 a6-el.Näit. kaskost kuni juppideni välja. |
See ei vasta kuskilt otsast tõele Autod on põhimõtteliselt 1:1-le. Samad
jupid käivad omavahel väga edukalt.
|
|
|
|
mafi
postitusõiguseta
Registreerunud 02.03.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi s4 (c4 4,2L)
|
postitati 28.02.10 23:32
|
|
|
Kusjuures tõesti,see väike detail jäi märkamata,et auto ju üle 10a. vana ning siis vist saab jah ainul mingit minikaskot või midagi sellist teha ja
niiöelda see kasko täispakett peaks selle auto juures ära unustama.Juppide koha pealt jah niipalju,et asjaga täpselt kodus pole selle kohapealt nii,et
tänud infi eest.
Teem siis veits jama muidugi kasko koha pealt,kuna naine tahax ka vahest sõita siis oleks vähe kindlam tunne kui kasko olemas oleks 
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 01.03.10 05:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Tsitaat: | Algselt postitas: mafi
.. ja s6-ga see jama,et kõik asjad veitsa kallimad kui 4,2 a6-el.Näit. kaskost kuni juppideni välja. |
Kas sellele 99 aasta A6-le enam kaskot tehaksegi (tunnistan ausalt, et pole kasko tingimustega sina peal)? |
Mul 98 aasta masin kaskos hetkel (täiskasko siis)
|
|
|
Kevadlilleke
klubiliige
Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe '95 85kW
|
postitati 01.03.10 09:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Cari
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Tsitaat: | Algselt postitas: mafi
.. ja s6-ga see jama,et kõik asjad veitsa kallimad kui 4,2 a6-el.Näit. kaskost kuni juppideni välja. |
Kas sellele 99 aasta A6-le enam kaskot tehaksegi (tunnistan ausalt, et pole kasko tingimustega sina peal)? |
Mul 98 aasta masin kaskos hetkel (täiskasko siis) | Kaks aastat tagasi ei olnud vähemalt IF kindlustusele probleemiks 93' aasta
masinale täiskaskot pakkuda.
Noh? Päris kõva, mis? Onju?
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks... B4  Coupe 
|
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 01.03.10 09:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Mafi, kaalu ka S6-e ja S8-at. Mis sa sellise raha eest A-d ikka ostad.. |
Ega sellel 4,2-sel A6-el just märkimisväärset erinevust S6-ga ei ole, mina ostaks ikka autot, mitte märki. Kui hing rahu ei anna, saab selle märgi
kleepida millise hing ihaldab - kasvõi RS9 tagumise luugi peale särama, TwinTurboSport 
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.03.10 10:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: seitsmene
Ega sellel 4,2-sel A6-el just märkimisväärset erinevust S6-ga ei ole, mina ostaks ikka autot, mitte märki. Kui hing rahu ei anna, saab selle märgi
kleepida millise hing ihaldab - kasvõi RS9 tagumise luugi peale särama, TwinTurboSport |
Nu mina isiklikult ei näe mõtet osta A seeria mudelit, mis on niigi juba otsapidi S mudel. Mina jätaks A puhul valikusse pigem ökonoomsed ja/või hea
diiselmootoriga isendid. A6 4.2 pole kumbagi. Aga inimesed on erinevaid, nii ka nende arvamused.. ja tihtipeale on nende maailmavaated paljuski
kohitsetud/kammitsetud nende endi autodest/omanditest.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 01.03.10 11:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Tsitaat: | Algselt postitas: seitsmene
Ega sellel 4,2-sel A6-el just märkimisväärset erinevust S6-ga ei ole, mina ostaks ikka autot, mitte märki. Kui hing rahu ei anna, saab selle märgi
kleepida millise hing ihaldab - kasvõi RS9 tagumise luugi peale särama, TwinTurboSport |
Nu mina isiklikult ei näe mõtet osta A seeria mudelit, mis on niigi juba otsapidi S mudel. Mina jätaks A puhul valikusse pigem ökonoomsed ja/või hea
diiselmootoriga isendid. A6 4.2 pole kumbagi. Aga inimesed on erinevaid, nii ka nende arvamused.. ja tihtipeale on nende maailmavaated paljuski
kohitsetud/kammitsetud nende endi autodest/omanditest. |
No see mõte ei ole olemuselt väga uus - et sa A-d ei ostaks, on sinu esimeses postis ka juba lugeda. Mitte, et see küsijat nüüd tingimata väga
vastusega edasi aitaks, aga olgu sellega.
Natuke üldfilossoofiliseks see ju kisub, aga kui autodel erilist vahet pole, mis see "S"-i ostmine siis juurde peaks andma? Minu omandi ja
maalmavaate korrelatsiooni ehk selle teema raames lahata mõtet ei ole, siit ei saa keegi mingit lisaväärtust juurde.
Lihtsalt tundub natuke meelevaldne ja selektiivne pakkuda A6-e teemas S6-t kui sarnast, aga järgnevas postis kogu Audi A seeriale minigit
väheväärtuslikkuse templit peale lüües.
Njah, sai liiga pikk heietus, ega kogu teema mind niivõrd ei haara, et seda enam pikemaks teeksin.
|
|
|
mafi
postitusõiguseta
Registreerunud 02.03.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi s4 (c4 4,2L)
|
postitati 01.03.10 20:29
|
|
|
ega sellel teemal suht mõtetu vaielda jah kas s v a6 - põhimõtteliselt sama asi,et kellele ema,kellele tütar Kuid eks nõu tuleb ikke küsida kui endal vastava autoga kogemus puudub.Siis hea teada saada,et kuda teist keegi
oma audiga rahul on ja millega on pead vaevatud...kui üldse on
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.03.10 22:08
|
|
|
Nu Audi 4.2 mootor on üks lollikindlamaid asju üldse, kui selle sisselaske kolle klapiajam välja arvata.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 02.03.10 05:10
|
|
|
Keegi on kunagi siin väga tabavalt öelnud, et " C5 4,2 A6 on tehtud nendele härrasmeestele, kes tahaks S-iga ringi kihutada, aga positsioon ei luba"

OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
kalju24
huviline
Registreerunud 27.08.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A7 3.0TFSI 2011
|
postitati 11.03.10 14:04
|
|
|
Huvitab isegi mind see konkreetne isend miks ta näiteks jälle müügis kas mootorit pole korralikult hooldatud või käigukast hakkab otsad andma endal
andis umbes kuu aega tagasi käigukast otsad uut ostes küll ei taha kohe jälle uut ostma hakkata ja kas läbisõit vastab tõele.
Äkki saab kongreetne omanik vastada?
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.03.10 15:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Keegi on kunagi siin väga tabavalt öelnud, et " C5 4,2 A6 on tehtud nendele härrasmeestele, kes tahaks S-iga ringi kihutada, aga positsioon ei luba"
|
Natukene moonutad minu sõnu. Reaalsuses aga seepärast, et kasvõi kindlustus on (vähemalt oli) S'i puhul kallim ning kui kuskil firma bilansis või
muudes dokumentides on kirjas S6 siis see jääb silma, A6 aga ei riiva millegiga silma.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |