Lehekülgi: 1 2 3 |
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 14.03.10 10:23
|
|
|
Selleks WG ongi,et turbo ei puhuks valel ajal
|
|
|
jippy1
huviline
Registreerunud 28.10.09
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: s2 replical
|
postitati 14.03.10 11:06
|
|
|
Nüüd vist mingi viga jälle teada, kui palju võib tulla õhku välja survelstamiseajal klapi ja juhtpuksi vahelt
(sisselaske väljalaske klapide.) klapisääretihend küll eriti võimeline vist hoidma pole.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 14.03.10 19:02
|
|
|
Klapisääre tihend on õli,mitte õhu jaoks
|
|
|
jippy1
huviline
Registreerunud 28.10.09
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: s2 replical
|
postitati 14.03.10 19:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Klapisääre tihend on õli,mitte õhu jaoks |
Räägi asjast. Seda klapisääretihendi ülesannet teab iga vant siin foorumnis nagu sina.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 14.03.10 20:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jippy1
Nüüd vist mingi viga jälle teada, kui palju võib tulla õhku välja survelstamiseajal klapi ja juhtpuksi vahelt
(sisselaske väljalaske klapide.) klapisääretihend küll eriti võimeline vist hoidma pole. | Paistab,et sina ei tea Mida sa üldse survestad-kontrollid? Klappe,rõngaid?Sisselaset? Kui kõik
klapid kinni ja susiseb,siis vut vut kaan maha
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 14.03.10 20:22
|
|
|
Ikkagi ma arvan, et sa otsid viga valest otsast (mitte, et muu mootor ei peaks korras olema). Väga kahtlen et see katel nii kohvi on, et üle 0.4bar ei
puhu. Seljuhul ei käiks ta ka normaalselt.
12.301@181km/h
|
|
|
|
jippy1
huviline
Registreerunud 28.10.09
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: s2 replical
|
postitati 14.03.10 21:57
|
|
|
Juhtum ei puuduta üldse klappide pidavusest sellest asi kaugel, hetkel on mure selles, et kui survestada süsteem ära siis tuleb kuskilt õhku
klapikambri kaanealla, kui mõni mõtleb et karterituulutusvoolikust pääseb siis EI!
Katse tehtud ilma klapikambri kaaneta. Ja tulemus on rõhu leke Plokikaanest.
Niisiis 3 võimalust kas siis tuleb õhk plokikaane ja juhtpuksi vahelt läbi, klapi ja juhtpuksi või on põlemiskambrites mõrad nii suured et tuleb õhk
välja.
Imelik on see, et sain töötava autopealt pm ise võtsin maha plokikaane kogu süsteemi sealt võtsin klapidelt vedrud lasin lahti ja vaatasin kuidas
loksuga lood on klapi juhtpuksil ja klappidel, niinimetatud uuel kaanel on sõrmega tuntav liikumisruum suurem kui sellel kaanel mis minul peal oli.
Otaks et siis targemad tüübid sõna võtaks, jutumeestast pole senimaani abi olnud.
|
|
|
ranx
huviline
Registreerunud 29.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S4
|
postitati 15.03.10 14:07
|
|
|
Kui sul nukad küljes ,siis ju ühe silindri klapid avatud ja sealtkaudu kolvi ja rõngaste vahelt tiiruga tuleb see surve ju ikka kuigipalju
klapikambri kaane alla
|
|
|
jippy1
huviline
Registreerunud 28.10.09
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: s2 replical
|
postitati 15.03.10 16:57
|
|
|
Eelpool just mainisin ju, et klapikambri kaant pole küljes samuti pole kolbidega ka pistmist.
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 15.03.10 17:41
|
|
|
Sul on ikka asjad kas väga segamini või ei oska sa oma ideid ja arusaamu täpselt kirja panna.
12.301@181km/h
|
|
|
|
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Allroadid
|
postitati 15.03.10 17:58
|
|
|
Mis süsteemi sa survestad? Kui silindrit siis natuke õhku pääseb ikka rõngaste vahelt karterisse ja sealt ülesse, heal mootoril vähe, kohviaparaadil
palju. Kui klapid kinni ja sisse- või väljalaskest tuleb õhku siis klapid ei pea.
|
|
|
|
jippy1
huviline
Registreerunud 28.10.09
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: s2 replical
|
postitati 15.03.10 21:19
|
|
|
Üritan siis täpsemalt kirjeldada, nukvõlle pole peal, seega kõik klapid on suletud (sisselaske klapid). peaks vist olema arusaadav.
Väljalaske klapid on lahti nondel vedrud ära võetud ja vabas asendis seega kui tuleb surve läbi sisselaske klappide peaks ka sealt poolt kuhu kinnitub
väljalaske kollektor 5 est agust mõnestki õhku tulema, aga ei tule.
Susin tuleb neljandast ja viiendast potist, kui kõrvaga kuulata kohast kuhu tõukurid lähvad.
Kompresioon oli 12 ja peale ringis.
Teisel kaane panin ka plokile külge mis sain töötava autopealt, samamoodi ka sisselaske kollektori külge ja proovisin mis too teeb survestamise ajal.
Tollel lasevad paar klappi läbi oli ka tunda väljalsekepoole kanalitest.
Kuid ülevalpool susinat polnud.
|
|
|
jippy1
huviline
Registreerunud 28.10.09
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: s2 replical
|
postitati 16.03.10 20:03
|
|
|
Heh keegi pole vastand, ju vist pole 2,2 hingeelu nii selge, Plokikaane üles tulevad karterist otse üles kaks auku, sealt susises õhku mis
rõngastevahelt natuke läbi tuli
Aga viga ka pm vist teada, turborädikas ei suuda õhku läbi lasta ja wg avaneb tekkivast survest enne turborädikat liiga vara..novot siis.
|
|
|
ranx
huviline
Registreerunud 29.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S4
|
postitati 16.03.10 20:18
|
|
|
Kui klapisääre tihendid kuumusest "kõvaks" on läinud,siis sealt võib kuigipalju läbi lasta küll ,seda enam et klapisääre tihendi tööpõhimõte on nagu
simmeril , aga kui sa survestad 10 bariga ,siis lekivad ka korralikud tihendid.
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 17.03.10 08:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jippy1
Heh keegi pole vastand, ju vist pole 2,2 hingeelu nii selge, Plokikaane üles tulevad karterist otse üles kaks auku, sealt susises õhku mis
rõngastevahelt natuke läbi tuli
Aga viga ka pm vist teada, turborädikas ei suuda õhku läbi lasta ja wg avaneb tekkivast survest enne turborädikat liiga vara..novot siis.
|
2.2t hingeelu on siin paljudel unepealt selge. Lihtsalt keegi ei viitsi enam midagi õelda.
12.301@181km/h
|
|
|
|
jippy1
huviline
Registreerunud 28.10.09
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: s2 replical
|
postitati 17.03.10 10:45
|
|
|
Ma usun, et on selge aga nokka lahti teevad vähesed.
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
postitati 17.03.10 11:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jippy1
Ma usun, et on selge aga nokka lahti teevad vähesed. |
Sellise suhtumisega sa kaugele ei jõua siin foorumis.
Kuhu sa panid pimedad ette, kui sa sisselaske süsteemi survestasid?
Kui ma ise olen survestanud sisselaske torustikku siis umbes 1.5bar hoiab ta ilusti sees, ainult natukene tuleb karterituulutuse kaudu välja.
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
|
|
|
|
jippy1
huviline
Registreerunud 28.10.09
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: s2 replical
|
postitati 17.03.10 16:28
|
|
|
Sisselaske kollektorit survestasin siis ei pannud kuhugile pimedaid ette, kõik sai nagu orginaalis. kuskilt ei susisenud kust ei tohiks.
Ja muidu survestades miks peaks pimedaid ette panema?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |