Lehekülgi: 1 2 3 |
e.t.s
huviline
Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 S-Line 4M
|
postitati 21.11.11 15:26
|
|
|
No viitsi vähemalt nr 2 lehekülg ülevalt alla läbi lugeda, kaks kolm postitust tagasi juba käib jutt lahendusest. Ma ei saa lihtsalt aru kuidas saab
nii laisk olla või puudub hiirel kerimis nupp?
|
|
|
felix18
huviline
Registreerunud 05.03.10
Asukoht: Vantaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 TDI 132 kw, Ford Fiesta WRC 120 Titanium
|
postitati 05.12.11 12:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: e.t.s
No viitsi vähemalt nr 2 lehekülg ülevalt alla läbi lugeda, kaks kolm postitust tagasi juba käib jutt lahendusest. Ma ei saa lihtsalt aru kuidas saab
nii laisk olla või puudub hiirel kerimis nupp? |
ennem kui postitasin teema/küsimuse, siis lugesin jutu algusest lõpuni läbi, konkreetne vastus jutul ju puudub
sellised kommid nagu sina siia lõppu paigutad, on äärmiselt ebavajalikud
Get yourself a Life
|
|
|
|
e.t.s
huviline
Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 S-Line 4M
|
postitati 08.12.11 18:32
|
|
|
Kirjutan siis üle,kordamine on tarkuse ema. Vahetasin ära kõrgsurve pumba ja viga kadus. Tulemuse andis see, et esmalt sai katsetatud siit foorumist
loetud kommidest lumega jahutamise teel(see küll väga ohtlik sest nii mõni on oma rihma vist puruks lasknud)
Lisaks sai diaknostika lastud teha mis näitas pumba viga ja sellest soovitakski alustada, sest ega kõik autod pole vennad.
Aga eks siin tuleb vist see jaanalinnu efekt, keegi ju ei taha tunnistada nii kalleid vigu. Kõrgsurvepump ja nukkad ja ongi juba mõnel mehel auto
turuväärtus ületatud.
|
|
|
felix18
huviline
Registreerunud 05.03.10
Asukoht: Vantaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 TDI 132 kw, Ford Fiesta WRC 120 Titanium
|
postitati 11.12.11 15:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: e.t.s
Kirjutan siis üle,kordamine on tarkuse ema. Vahetasin ära kõrgsurve pumba ja viga kadus. Tulemuse andis see, et esmalt sai katsetatud siit foorumist
loetud kommidest lumega jahutamise teel(see küll väga ohtlik sest nii mõni on oma rihma vist puruks lasknud)
Lisaks sai diaknostika lastud teha mis näitas pumba viga ja sellest soovitakski alustada, sest ega kõik autod pole vennad.
Aga eks siin tuleb vist see jaanalinnu efekt, keegi ju ei taha tunnistada nii kalleid vigu. Kõrgsurvepump ja nukkad ja ongi juba mõnel mehel auto
turuväärtus ületatud. |
tänud info eest, aga pumbas, nukkades ega pihustites viga polnud
nagu ise algul arvasingi, kõige lihtsam asi ikka, mootori temperatuuri andur
see nüüd vahetatud ja mõned pisiasjad veel mis käivitumisele head teeb (uimased küünlad said välja vahetatud ja aku)
Get yourself a Life
|
|
|
|
Accu
huviline
Registreerunud 20.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.5TDI V6
|
postitati 26.12.15 18:46
|
|
|
Urgitsen vana teema üles.
Oskab keegi öelda kus täpsemalt see temp andur asub(114kw) ja mis selle vahetamiseks tuleb laiali võtta?
Muidu probleem pikemalt, keegi targem äkki oskab kaasa rääkida.
Mootor käis nukkvõllide vahetuses ja pärast seda tekkis probleem, et umbes 2-5h pärast sooja mootori seismist läheb pikalt käima(eelsüüdet ei toimu).
Enne sellist jama ei olnud, läks igal ajahetkel samamoodi käima, ka talvel. Kas need kaks asja võivad olla seotud, näiteks mingi pistik sitasti kokku
pandud, sest pump nüüd vaevalt remondi käigus nii julmalt ära kulub ning küte ei saa ka alla vajuda, sest täiesti külmalt läheb jällegi ilusti
käima.
Panin ka korra kaabli järgi, temperatuuri näitas mootoril 17c ja käivitus oli ca 6 sekundit. Välistemp oli +6, õhuvõtu temp +12
Auto käis ka järelkontrollis, kuid nemad viga ei leidnud. Suhteliselt tuntud kohaga oli tegu.
Andur asub siis kuskil sellises kohas?
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Tsitaat: | Algselt postitas: hirm
Tere. Oskab keegi öelda kus kohas asub2002 C5 2.5 tdi-l (114kw) jahutusvedeliku temp andur? |
Näitena A4 AKE mootorilt.
Pakun, et AYM´il samas kohas.
|
Igasugune nõu on teretulnud.
|
|
|
ivorturb12
huviline
Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.12.15 12:39
|
|
|
Arvatavasti pritsehetk mööda.
Vaata arvutiga pritsehetk üle ja pilt selge.
|
|
|
Accu
huviline
Registreerunud 20.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.5TDI V6
|
postitati 30.12.15 12:16
|
|
|
Vaatasin üle, tulemused:
Engine speed/Spec. start/Actual start/Cold start valve
835 /Late /3.0 ATDC /100.2%
835 /Early /14.8BTDC / 11,8%
Graafiku sain ka:
http://www.upload.ee/image/5440209/CAM01146.jpg
Ehk siis süüdet peaks veidi keerama?
|
|
|
ivorturb12
huviline
Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.12.15 12:23
|
|
|
Võid keerata vähe jah
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |