Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: iseeneslik gaasi andmine,gaasianduri vead? 2,5TD a8 99a (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 2016)
Inferno
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 23.09.07
Kasutaja on eemal


postitati 14.02.10 19:24 Tsiteeri
iseeneslik gaasi andmine,gaasianduri vead? 2,5TD a8 99a



Selline jama siis,et auto viskab vearesiimi ja ainult jääb käima 1100 rpm juurde kuskil. Peale gaasisensori lahtiühendamist ja uuesti käivitamist (auto jaoks enam viga pole ja korras auto jääb käima tühikäigul) minuoma hakkab aga ise pöördeid tõstma ja mängima nendega, isegi üle 4000rpm - gaasianduri tagasiühendamisel hakkab jälle kõik tööle ja regeerib gaasile(ja saab sõita jälle normaalselt mingi aeg) .

Andurit on testitud esinduses ja seal öeldi,et korras. Täitsa usun seda - viga peab olema mujal . Auto minukäes olnud 2a ja viga tekkis lambist. Algselt lööb põlema abs,esp tuled , vilgutab küünlamärki jne. Üsna probleemne olukord. Ilmselt viskab sinna 1100rpm resiimi peale selle vältimiseks,et maanel ei tekiks ohtlike olukordasid. Teine A8 sama mootoriga on olemas ja saaks juppe vahetada , kui teaks mida vahetada ? Kas diislil mingi TPS sensor ka on ?

Veaks näitab muidu
00777 - Accelerator Position Sensor (G79)
28-10 - Short to B+ - Intermittent

Korra vist näitas TPS viga ka (pole mälus kindel)


jama on ka see,et viga pole koguaeg peal, eile õhtul tuli viga peale 10km läbimisega ala 4x , samas 4 päeva enne seda ei esinenud seda enam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 14.02.10 20:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Inferno
Veaks näitab muidu
00777 - Accelerator Position Sensor (G79)
28-10 - Short to B+ - Intermittent

See meigib ju senssi küll. See võiks olla mingi gaasipedaali asendi sensor, mille kohta aju arvab, et on aeg-ajalt lühises.
Kui andur ise on korras, siis võiks ehk uurida pistikuid ja juhtmeid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Inferno
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 23.09.07
Kasutaja on eemal


postitati 14.02.10 20:55 Tsiteeri


Pistik ja juhtmed üle vaadatud sensori juurest, ei ole seal nagu küll probleemi. Ei oskagi edasi otsida väga kuskilt..

kahjuks teisel audil on vanem sensor , 6 piniga, mul aga 5 piniga. Vahetada samaväärse vastu pole saanud testi mõttes. Aga muidu see sensor ise on väga töökindel,niipalju ,kui uurinud olen .

uurin homme seal kõrvalistuja jalgade juures olevad asjad üle, talv ikkagi ja põrand pidevalt märg.

Küll oleks tore,kui viga oleks lihtne....

10 pin connector pin1=brown/blue to brown/white pin 2 grey/white to green/white pin 3 yellow/green to yellow/green pin 4 grey/red to grey/red pin 5 white/blue to white/blue pin 6 grey/blue to grey/blue. Makes it easier to identify which connector your looking as there are like 5 10 pin connectors at this location.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Inferno
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 23.09.07
Kasutaja on eemal


postitati 16.02.10 16:47 Tsiteeri


(auto laupäevast seisnud - võtsin sõitsin garaasi,viga ei olnud)

Võtsin täna sealt kõrvalistujate jalgade juurest lahti ,kakkusin kõik plokid küljest ära ja käisin muud ühendused ka seal kergelt üle. Välja tagurdades tuli viga peale, samas error signaaliks ei olnud enam seekord short , vaid implausible signal mida varem pole näidanud.

Võtsin kaabliga vea maha ja hetkel peale ei ole tulnud nii 15km sõiduga. Eks näis. :mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 17.02.10 03:57 Tsiteeri


Ühesõnaga mootori aju juures märke niiskuse kahjustustest polnud?
Igaks juhuks võiksid mõõta gaasipedaali andurit mootori ajju juhtmed üle. Kui need korras ja mootori aju pole niiskust saanud, siis gaasipedaali potekas kulunud ja vaja välja vahetada.


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Inferno
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 23.09.07
Kasutaja on eemal


postitati 19.03.10 07:09 Tsiteeri


Et teema lahenduseta ei jääks siis panen kirja:

Kogu mootori ja kasti ecu peal olev plastkaas oli veetilkasid täis,ecud samuti natuke märjad ja samuti oli ära oksüdeerunud üks pistik, ülejäänud olid silmaga nagu korras. Logistasin neid kõiki sisse - välja ja enam viga pole juba tükk aega esinenenud. Iseenesest see kasti kaas nagu ei peagi olema hermeetiline - tagant on ju kõik lahti nagunii... eest samas 2 polti mul puudus kinnitustest.

Nii,et ilmselt sealt see viga siis tuligi..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 32.8% - SQL: 67.2%]