Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A100 C3 2 vs 3 Juhtmega Tühikäigu regulaator? kõikuvad pöörded/välja suremine (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 1944)
ullivilli
huviline



Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal

Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100

postitati 11.02.10 12:47 Tsiteeri
A100 C3 2 vs 3 Juhtmega Tühikäigu regulaator? kõikuvad pöörded/välja suremine



Asi, mida teadsin kui tühikäigu pumpa, osutus tühikäigu regulaatori klapiks? (control valve for idling stabilization)

Igaljuhul Mul läheb kolme juhtmega, aga see ei tööta:
Külma mootoriga sureb välja või kõiguvad pöörded.
Puterdab.
Soojenedes tõusevad pöörded 1200-1300 peale ja jäävad sinna mingiks ajaks.
Kui mootor täidsa soe on, hakkavad pöörded kõikuma, nagu mängiks gaasiga (nagu rullnokad sooviga kiirendada) nii 1200 - 1900 vahel.
Mingist hetkest kaob tühikäik täielikult ja hakkab tühikäigul välja surema.
Samuti on ette tulnud, et jäävad pöörded nn kinni ~4k tühikäik ja veoga 2,5k, seega maanteel väga ei seganud, seni, kuni pidurdada vaja oli.

Olemas on ka kahe juhtmega variant, aga kas seda kuidagi sinna 3 juhtmega variandi asemele ei saa paigutada?

Mis on 2 ja 3 juhtmelise vahe üldse tööpõhimõtelt, kui neid ei saa omavahel vahetada.

Tänulik igasugu vastuste eest ja võib ka pakkuda 3 juhtmega tühikäigu regulaatorit.
Soovitavalt Tallinnas või lähedal.
Seni pakutud Elvas, aga tahaks proovida, toimivust, et oleks võimalik lahendada küsitavusi, kui tuleb välja, et ei tööta.
Aka eelistan käest kätte ja kohe asap proovida.

Täpsustus:
Autoks on
A100 C3 1990a 2.0 85kw 5sil.


Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ullivilli
huviline



Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal

Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100

postitati 13.02.10 07:41 Tsiteeri


Vist liiga tehniline küsimus nõnda üldise foorumi kohta.
Äkki oskab keegi vähemalt suunata, kust saaks vastust, kui ise ei tea?
Googlest paraku ei tule väga palju, kuna seda klappi suht eri moodi nimetatakse.


Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rix30
huviline



Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3 1,8T 8L

postitati 13.02.10 21:34 Tsiteeri


Mul on 2,2 mehaanilise pritsega ja on 2 juhtmega,pakun et 3 juhtmega on elekrooniliselt juhitava mehhaanilise oma e mingi aju ollus on vahel.Otsi ikka õige asi sinna!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ullivilli
huviline



Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal

Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100

postitati 14.02.10 17:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rix30
Mul on 2,2 mehaanilise pritsega ja on 2 juhtmega,pakun et 3 juhtmega on elekrooniliselt juhitava mehhaanilise oma e mingi aju ollus on vahel.Otsi ikka õige asi sinna!


Nu point on selles, et mul on põhimõt väga sarnane 2.2L mootoriga, mul on lausa blokikaas nõnda sarnane, et hüdrotõukurid on 1:1 2,2-ga.
Ja samuti on meh pritse.
Aju olemasolu ma ei tea, kust maalt sigaril aktuaalseks sai.

Aga kas keegi oskab öelda, milline on see vigur näiteks C4 2.3L peal või B4 vms?

Või milline on nende 4 pütastel mootoritel või kuidas hoitakse tühikäiku V-mootoritel?
Nimelt kuuldavasti ei ole väga palju seda 5 pütalist 2.0L tehtud.


Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rix30
huviline



Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3 1,8T 8L

postitati 14.02.10 18:01 Tsiteeri


Ma sain b4 2,0 1994a oma ja se oli 2juhtmega,panin külge ja oli tühikäik olemas kuid 2000 pöörde lähedal.Ostsin originaali ja asi korras. se b4 oma alles kuid olen ise eestist eemal ja tulen märtsi keskel.Saaksid tasuta selle vidina!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ullivilli
huviline



Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal

Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100

postitati 15.02.10 08:02 Tsiteeri


Ei nu mul on 2 juhtmega eksemplare kaks tk, mis peaks mõlemad töötama :)
Probleem on selles, et mul endal käib 3 juhtmega, mis tundub olevat mitte kuigi tüüpiline.

Eile panin siis tagasi oma kõige esialgsema, millega oli lihtsalt välja suremise probleem, küll aga mitte pöörete loopimine.
Loopimise all pean silmas pöörete järsku ja pidevat kõikumist 1200 - 1900rpm vahel.
Sai ka pritsitud kergelt süttivate ainetega nii õhulugejat, kui vaakum torustiku ning neid muditud väänatud... ei midagi.

Igaljuhul teise regulaatoriga samuti loobib pöördeid Täiesti Sooja mootoriga ja pöörded on ~1200 sooja mootoriga.
Samuti alla 1k kipub turtsuma.

Mis võib veel sellist asja tekitada? Kui panna korras tühikäigu regulaator, kuhu peaks pöörded maanduma?
Kas kuidagi saab Mõõta regulaatori töökorda testeri voolu peale lastes vms?


Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ullivilli
huviline



Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal

Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100

postitati 15.02.10 11:28 Tsiteeri


Sain nii palju siis lõpuks selgust, et Audi/VW kood on 034133455 http://www.vagcat.com/epc/find/?art=034133455
Küljes istub see 1.8-2.3 mootoritel aastast 81-1991 Seega peaks suht levinud olema.
Kuigi jah, mitte kuskil ei ole kirjas mitu juhet seal on, ega ei ole ka joonistel seda peal.
Kui meelde jääb, vaatan õhtul, mis koodiga on 2 juhtmega isend.


Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ullivilli
huviline



Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal

Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100

postitati 15.02.10 21:25 Tsiteeri


Olemasoleva kahe juhtmese regulaatori silt on nii ära kulunud, et vaevu on eristatav audi neli rõngast.
See on ka ainus, mis on eristatav.
Kui kellegil on võimalus, võiks vaadata, mis koodiga tema oma on.


Igaljuhul, mul on vaja sellist

http://parts4vws.com/images/parts/034133455.jpg


Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ullivilli
huviline



Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal

Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100

postitati 16.02.10 10:20 Tsiteeri


Lingin siis videoklipi, mida pean silmas pöörete kõikumise all.
Temp näidikule ei tasu väga tähelepanu pöörata, kuna see näitab siis kui päris täpselt heaks arvab.
Kõiguvad siis sooja mootoriga tühikäigul.

http://www.youtube.com/watch?v=FjbxveWR7KU

Tundub sarnane probleem olevat: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=69590
Kuid mul on pöörded kõrgemad ja peale käivitamist jääb ~900 juurde podisema, kuni soojaks läheb ja 1200 peale tõuseb.


Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ullivilli
huviline



Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal

Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100

postitati 25.02.10 08:43 Tsiteeri


Käisin siis Speedsteris Hannese jutul.
Sai päris mitu tundi pusida.
Igaljuhul ei ole asi mitte üheski eelpool nimetatus.

Vanemal versioonil on selline lahendus kuuldavasti, kus aju juhib otse tühikäigu regulaatorit.
Minul juhib aju tühikäigu regulaatori aju.
Kuna neid viimaseid on X arv erinevaid siis päris õiget kuskilt leida on ka natuke raske.
Seda enam et pole päris täpselt teada kas on vigane regulaarori aju või tuleb juba sinna sisse vigane signaal.

Nimelt on kõiksugu ime süsteemide kohta joonised olemas. va see konkreetne, just selle skeemiga.

Igaljuhul hetkel vist saab kasutusse minema vanakoli lahendus: piimetallregulaator. Ei ole mingeid vingeid vigureid, kui vaid külmaga lahti, soojaga kinni.


Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ullivilli
huviline



Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal

Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100

postitati 31.03.10 10:18 Tsiteeri


Hetkel siis piimetall regulaator juhib, mis jaksab.
Kuid siiski võiks olla veel parem.
Seega uurin puurin lahendusi, et signaalid selgeks saada, kas tuleb vale info ajust või regulaatori releest.
Tegevust jagub aga hetkel töötab.

Käivitamine hetkel jalaga gaasi äsades,
peale mida käivitud, püsib klapp lahti ja pöörded nii 1,3k peal,
kuni elekter elementi piisavalt soojendab ja klapi sulgeb ja pöörded langevad ~1k peale.


Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.3% - SQL: 65.7%]