Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 03.09.10 22:07
|
|
|
Kuna ilmad aina jahedamad, ja kaherattalisega liikumine hakkab edaspidi aina ebameeldivamaks muutuma otsustasin selle juhendi järgi kontrollida mis
seisus kliima peale suvist seismist on.
Tegin lingil näidatud juhiste järgi testi: Klima(08)->basic settings (04)->grupp 000 ja vajutasin GO. Pärast seda kui ta omad asjad ära nagistas
sain sellised veakoodid:
Kood: |
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 4A0 820 043 G
Component and/or Version: Klima-Vollautomat D05
Software Coding: 00050
Work Shop Code: WSC 02325
1 Fault Found:
00602 - Potentiometer On Positioning Motor for Footwell/Defroster Flap (G114)
09-00 - Adaptation Limit Surpassed
|
Ekraanilt toimetamist järgides oli näha, et vasakult kolmanda mootori asend ei muutu, st on tõenäoliselt tegu sama mootoriga mis seda veakoodi
tekitab. Häda nüüd selles, et pole mu saksakeel kuigi tugev, ning Google translate ei teind ka asja oluliselt selgemaks. Et kus täpselt see mootor
asub(Murphy seaduste järgi niikuinii kõige halvemas kohas, kuid kus täpselt).
Oskab keegi täpsemini juhendada millise mootori kallale tasuks minna, et asi lahendatud saaks?
Et oleks raskem!
|
|
|
|
hunt_1
huviline
Registreerunud 13.03.08
Kasutaja on eemal
Auto: c4 2,0 103kw
|
postitati 03.09.10 23:16
|
|
|
Vaata joonisel nr 2.
1 - A/C kick-down switch
2 - Footwell/defroster flap motor -V85- with footwell/defroster flap motor position sensor -G114- **
3 - A/C control head -E87-
4 - Central air flap motor -V70- ** with central air flap motor position sensor -G112-
5 - Recirculating air flap **
6 - Headliner interior temperature sensor -G86- *
7 - Instrument panel interior temperature sensor -G56- *
8 - Interior temperature sensor fan -V42- **
9 - Outside air temperature display -G106- **
Leidsin siit.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 11.06.12 16:53
|
|
|
Kas kellegil on kogemust sellege, et juhtplokk ise ei suuda klappi liigutada. Täna ühe autoga oli selline olukord, et teine juhtplokk liigutas
külma-sooja klappi aga see mis auto küljes oli ei liigutanud. Kas annab seal juhtplokis midagi, siis ka parandada?
|
|
|
|
SiimS
huviline
Registreerunud 18.06.12
Asukoht: Antsla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 2.0 TDI 103kw
|
postitati 23.01.13 19:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Kas kellegil on kogemust sellege, et juhtplokk ise ei suuda klappi liigutada. Täna ühe autoga oli selline olukord, et teine juhtplokk liigutas
külma-sooja klappi aga see mis auto küljes oli ei liigutanud. Kas annab seal juhtplokis midagi, siis ka parandada? |
Ma arvan, et mu C4-l taoline probleem, aga teise klapiga. "Central Flap Motor will no longer be controlled automatically; manual adjustment only".
Ja otse voolu andes liigutab klappi mõlemat pidi. Läbi kliimabloki avada see klapp, siis jääbki ainult avatuks, enam ei sulge. Huvitaks ennastki
kuidas asi lahendada..
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 23.01.13 19:51
|
|
|
Joodke kliimaplokk üle seal kõik ühendused tavaliselt lahti.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 23.01.13 19:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SiimS
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Kas kellegil on kogemust sellege, et juhtplokk ise ei suuda klappi liigutada. Täna ühe autoga oli selline olukord, et teine juhtplokk liigutas
külma-sooja klappi aga see mis auto küljes oli ei liigutanud. Kas annab seal juhtplokis midagi, siis ka parandada? |
Ma arvan, et mu C4-l taoline probleem, aga teise klapiga. "Central Flap Motor will no longer be controlled automatically; manual adjustment only".
Ja otse voolu andes liigutab klappi mõlemat pidi. Läbi kliimabloki avada see klapp, siis jääbki ainult avatuks, enam ei sulge. Huvitaks ennastki
kuidas asi lahendada.. |
Otse voolu on 12+ volti. Aga läbi kliimaploki on seda kõvasti vähem.
|
|
|