krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 09.02.10 15:52
|
|
|
V6 TDI või R5 TDI --> R4 TDI
Ei leidnud sellist teemat varasemast. Jutt käib siis TDI põlvkonnast. Millistele V6 või R5 diisli käigukastidele on võimalik otsa sobitada R4
diiselmootorit? Ümber nurga paljudes teemades väidetakse, et üldse pole võimalik. Oskab keegi täpsemalt seletada, milline on seal see ületamatu
probleem? Kinnitused, auk hoorattas, el.juhitavate mootorite ajudega mingi keberniit (st kas piisab ajuvahetusest, et püsikiirused jm kõik uuesti
tööle saada), veel midagi muud?
Tean, et suure raha eest on kõik võimalik. Vanakooli masinatega on lihtne,
uuematega sellist tööd praegu uisapäisa ette ei võtaks, enne uurin maad.
Teine küsimus, kas Volvo 850/V70 kasutatud Audi R5 diiselmootorid on otse teineteisele ümbertõstetavad (st vahe vaid ärakruvitavates patjades) või on
neil veel midagi muud erinevat?
Tänud neile, kes kaasa mõtlevad!
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.02.10 18:09
|
|
|
See Volvo 2.5 tdi ja audi 2.5 tdi 103 kw mootori erinevused huvitavad mindki. Kui palju seal ühist on?
|
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.02.10 18:34
|
|
|
Peres mõlemad olemas ja pole küll spetsiaalselt erinevusi otsinud, kuid seni pole muud avastanud kui erinevad karteri vannid. Ehk Volvol see tublisti
suurem. Audil õli vahetades jääb 5L ülegi, Volvol läheb oma 6,5L sisse. Pump sama, plokil VAG tähistused, õhulugeja kah kindlalt sama. Turbo osas jään
võlgu sest Volvol see nii sitas kohas kuhu ei küüni nägema. Ploki suhtes
asub nii turbo kui ka pump ja muu krempel samas kohas.
Ahjaa, roolivõimu pump erineb, ehk vb siis ka mingid erinevused rihmasüsteemis.
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 10.02.10 18:37
|
|
|
Käigukastide kohalt tean niipalju, et 01A kastid ehk A80 86-95 ja A100/a6 91-97, sobivad kõik nii r4, r5 kui v6 bensuka otsa seega ka diisli otsa.
Lisan: Nii mõnigi vaatab ploki ja kasti kontaktpinda plokil ning näeb, et r4 on täiesti erinev, aga tegelikult on 01a kastidel auke piisvalt ja
erineva ploki puhul kasutad erinevaid auke.
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.02.10 18:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Teemo
Käigukastide kohalt tean niipalju, et 01A kastid ehk A80 86-95 ja A100/a6 91-97, sobivad kõik nii r4, r5 kui v6 bensuka otsa seega ka diisli otsa.
|
Oled 100% kindel ? Ei taha eriti uskuda, et 1.6 bens ja 2.5 TDI mootorite ülekandearvud isegi midagi sarnast on !
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 10.02.10 18:53
|
|
|
Mina olen lugenud, et vanad 5-, 6-, ja 8-pütased mootorid on sama kastipoldivalemiga. R4 peaks olema erinev.
|
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 10.02.10 19:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kella4
Tsitaat: | Algselt postitas: Teemo
Käigukastide kohalt tean niipalju, et 01A kastid ehk A80 86-95 ja A100/a6 91-97, sobivad kõik nii r4, r5 kui v6 bensuka otsa seega ka diisli otsa.
|
Oled 100% kindel ? Ei taha eriti uskuda, et 1.6 bens ja 2.5 TDI mootorite ülekandearvud isegi midagi sarnast on ! |
Jah parandan. Hakkasin mõtlema selle üle kas bensuka sellised kastid sobivad.
Aga jah üldiselt on r5 ja v6 diislil 01e kast, A80 r4 diidlil aga 01a kast. Kuigi alates Audi a4-st 99a, kui tuli kuuekäigiline kast ka 1.9tdi
valikusse, mis on r4 mootoriga ja 01e kastiga.
Ülekandearv ilmselt ei puutu hetkel asjasse, kuigi see on loomulikult erinev. isegi samade mootorite korral on tehasest erineva ülekannetega kaste
tulnud.
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 10.02.10 19:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Joel
Mina olen lugenud, et vanad 5-, 6-, ja 8-pütased mootorid on sama kastipoldivalemiga. R4 peaks olema erinev. |
Siin ongi küsimus selles, et mis kasti kasutame. 01A kastid, mis enamus Audidel all, sobivad nii 5,6, ja 8 pütastele, kui ka r4-le.
Alles hiljuti tõstin B4-l v6 vahelt välja ja panin 1.8 r4 20v asemele. Tõsi ta on, et r4 ei kasutanud vist ühtegi samat auku, mida v6.
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 10.02.10 21:57
|
|
|
Väga huvitav info minu jaoks. Järele mõeldes jah, on tõesti auke rohkem kui neid kohti, kuhu oleks mõtet polti sisse keerata. Tunnistan pattu, et mu
algne mõte oli hoopis Volvo 850/V70-le diisli kasti ja 1.9TDI mootori kokkusobitamine ja tõenäoliselt seal niisugust "auguvalemit" enam valida pole,
kuna Volvo kast peaks olema juba nende omalooming. Aga kui tõesti V6-diisel (quattro) kasti otsa on võimalik sobitada ilma suurema vaevat 1.9TDI,
tekitab see hoopis vallatumaid mõtteid...
Natuke OT-na lisainfoks paari mu varasema auto saatusest: R6 diisel sobib kokku R5 bensuka kastiga (mitte ülekanded), kuid üks mu 1.6TD mootoriest
elab uut elu Audi 100 peal 1.8 bensuka kasti otsas, omaniku sõnul olevat ka ülekanded väga hästi paigas.
|
|
|
|