arvi
huviline
Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: D2 s8 97a. manual
|
postitati 07.02.10 12:07
|
|
|
Peale tagasivoolu klapi vahetust ei käivitu.
Tere,
tegu siis C4 AEL mootoriga,vaja targema inimese nõu.Kahjuks ei ole ka läbipaistvaid voolikuid.
Vaja ruttu auto liikuma saada,saaks keegi kalamajas pilgu peale visata?
arvi
5010659
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 07.02.10 12:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: arvi
Tere,
tegu siis C4 AEL mootoriga,vaja targema inimese nõu.Kahjuks ei ole ka läbipaistvaid voolikuid.
Vaja ruttu auto liikuma saada,saaks keegi kalamajas pilgu peale visata?
arvi
5010659 |
Klapi panid õigetpidi? Filtrit ka vahetasid? Kui vahetasid siis filter vaja täis valada.
|
|
|
arvi
huviline
Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: D2 s8 97a. manual
|
postitati 07.02.10 12:12
|
|
|
Jahh,kõike seda tegin - uus filter,valasin täis ja klapp suunaga salongi poole.
Siit ka küsimus,kuidas õhku välja saada?
|
|
|
ermik
huviline
Registreerunud 12.11.09
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.02.10 13:23
|
|
|
Keera pihusti torud veidi lahti ja ketra nii kaua kui sealt kütet hakkab pritsima, siis kinni tagasi ja peaks käivituma
|
|
|
arvi
huviline
Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: D2 s8 97a. manual
|
postitati 07.02.10 16:49
|
|
|
No nii,suur tänu abistamast - keerasingi pumbast väljuvad pihusti torud(3tk)lahti ja ketrasin kaks korda kuni kütet välja viskas,peale seda kinni ja
käima ta läkski.Aga leidsin ka põhjuse miks ta
saatanas õhu vahele võttis,nimelt Forsist ostetud tagasivoolu klapil puudus tihend,ei pannud seda kohe tähelegi.Kookisin siis juba prügikasti lennanud klapil tihendi ära ja panin uuele külge.
|
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 07.02.10 17:04
|
|
|
Minul oli Forsist ostetud kütusefiltri karbis need kaks O-rõngastihendit.
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.02.10 17:38
|
|
|
Huvi pärast küsiks, et mis ta sul tegi üdse, miks vahetasid selle klapi välja ?
|
|
|
arvi
huviline
Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: D2 s8 97a. manual
|
postitati 07.02.10 18:08
|
|
|
Kütuse voolikud olid märjad ja tahtis hommikuti palju käiamist,siis mõtlesingi,et
vahetan ära voolikutega koos tagasivoolu klapi ka(aga eks hommik ole õhtust targem).
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.02.10 18:28
|
|
|
Kas tahtis käiamist iga talveilmaga või ainult pakasega ? Endal tahab -20 juures 3-4 korda käiamist, külmemaga rohkemgi. Mõte liigub kah selle klapi
suunas.
Räägi siis homme muljeid kah, käivitumise osas.
|
|
|
arvi
huviline
Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: D2 s8 97a. manual
|
postitati 08.02.10 06:19
|
|
|
Täna hommikul käivitus küll nö poolest pöördest,enne oli -5*ga oma 5 sekundit käiamist,-10*ga tuli jälle umbes 10 sekki käiata jne.Tundub küll,et
asjast oli kasu.
Nüüd lubati jälle veits rohkem külma,eks siis vaatab uuesti kuidas käivitub.
|
|
|
arvi
huviline
Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: D2 s8 97a. manual
|
postitati 21.02.10 16:39
|
|
|
Kurat,kaks nädalat saingi sõita ilusti,käivitus nagu paugupill.
Nüüd jälle mingi jama - kisub vist kuskilt õhku vahele või
vajub kütus tagasi.Kas tagasivoolu klapp võib praak olla?
Voolikud kõik kuivad,võib-olla on viga hoopis vanas tihendis,mida olin sunnitud kasutama.
|
|
|
j2mis
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C5, B5, Zafira A
|
postitati 21.02.10 16:40
|
|
|
Pane pealevoolule ja tagasivoolule läbipaistvad voolikud ja vaata kas õhumulle on. Kõige tõenäolisem on jah see paganama tagasivooluklapp. Sobita
sinna uus O tihend ja jälgi, et see klapp ikka tihedalt peale istuks. Kuna kui ta lofkalt peale läheb siis raudselt imeb õhu vahele. Jamasin selle
klapiga oma kunagisel diisel golfil. Krt käia või aku tühjaks aga ramp käima ei lähe:S. Mina vahetasin filtri tavalise ilma klapita variandi vastu ja
panin tagasivoolule vasktoru vahele. Pole küte ära külmunud igastahes. Peale seda käivitus iga ilmaga poolest pöördest.
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 23.02.10 20:51
|
|
|
Lugesin siin hiljuti sinu teemat. Enda autol oli ka sama probleem, et tahtis pikemat käiamist. Sain aru, et sinul oli klapi vahetamisest kasu. Mis
siis ikka, läksin forssi ja võtsin endale ka uue klapi Võtsin ka jupi
läbipaistvat voolikut (maksis 10kr/m). Aga olgem ausad, asjast tegelikult ikka suurt kasu ei olnud Testisin vana klappi ka ja see oli täiesti korras. Kasu oli siis vb nii palju, et enne olid kütusevoolikud kuidagi
kergelt niisked, nüüd ei tohiks enam lekkida. Enda autole panin mõne aja eest pealevoolule samuti lisaklapi vahele. Põhimõtteliselt ei saa küte enam
kuskilt tagasi minna, õhumulle ka süsteemis näha ei ole.
Kui asja suhtes targemaks saad, siis anna ikka teistele ka teada
|
|
|