Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Peale tagasivoolu klapi vahetust ei käivitu. (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2795)
arvi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: D2 s8 97a. manual

postitati 07.02.10 12:07 Tsiteeri
Peale tagasivoolu klapi vahetust ei käivitu.



Tere,
tegu siis C4 AEL mootoriga,vaja targema inimese nõu.Kahjuks ei ole ka läbipaistvaid voolikuid.
Vaja ruttu auto liikuma saada,saaks keegi kalamajas pilgu peale visata?

arvi
5010659


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 07.02.10 12:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arvi
Tere,
tegu siis C4 AEL mootoriga,vaja targema inimese nõu.Kahjuks ei ole ka läbipaistvaid voolikuid.
Vaja ruttu auto liikuma saada,saaks keegi kalamajas pilgu peale visata?

arvi
5010659

Klapi panid õigetpidi? Filtrit ka vahetasid? Kui vahetasid siis filter vaja täis valada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arvi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: D2 s8 97a. manual

postitati 07.02.10 12:12 Tsiteeri


Jahh,kõike seda tegin - uus filter,valasin täis ja klapp suunaga salongi poole.
Siit ka küsimus,kuidas õhku välja saada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ermik
huviline



Registreerunud 12.11.09
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 07.02.10 13:23 Tsiteeri


Keera pihusti torud veidi lahti ja ketra nii kaua kui sealt kütet hakkab pritsima, siis kinni tagasi ja peaks käivituma


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arvi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: D2 s8 97a. manual

postitati 07.02.10 16:49 Tsiteeri


No nii,suur tänu abistamast - keerasingi pumbast väljuvad pihusti torud(3tk)lahti ja ketrasin kaks korda kuni kütet välja viskas,peale seda kinni ja käima ta läkski.Aga leidsin ka põhjuse miks ta
saatanas õhu vahele võttis,nimelt Forsist ostetud tagasivoolu klapil puudus tihend:o,ei pannud seda kohe tähelegi.Kookisin siis juba prügikasti lennanud klapil tihendi ära ja panin uuele külge.:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 07.02.10 17:04 Tsiteeri


Minul oli Forsist ostetud kütusefiltri karbis need kaks O-rõngastihendit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kella4
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 07.02.10 17:38 Tsiteeri


Huvi pärast küsiks, et mis ta sul tegi üdse, miks vahetasid selle klapi välja ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arvi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: D2 s8 97a. manual

postitati 07.02.10 18:08 Tsiteeri


Kütuse voolikud olid märjad ja tahtis hommikuti palju käiamist,siis mõtlesingi,et
vahetan ära voolikutega koos tagasivoolu klapi ka(aga eks hommik ole õhtust targem).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kella4
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 07.02.10 18:28 Tsiteeri


Kas tahtis käiamist iga talveilmaga või ainult pakasega ? Endal tahab -20 juures 3-4 korda käiamist, külmemaga rohkemgi. Mõte liigub kah selle klapi suunas.

Räägi siis homme muljeid kah, käivitumise osas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arvi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: D2 s8 97a. manual

postitati 08.02.10 06:19 Tsiteeri


Täna hommikul käivitus küll nö poolest pöördest,enne oli -5*ga oma 5 sekundit käiamist,-10*ga tuli jälle umbes 10 sekki käiata jne.Tundub küll,et asjast oli kasu.
Nüüd lubati jälle veits rohkem külma,eks siis vaatab uuesti kuidas käivitub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arvi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: D2 s8 97a. manual

postitati 21.02.10 16:39 Tsiteeri


Kurat,kaks nädalat saingi sõita ilusti,käivitus nagu paugupill.
Nüüd jälle mingi jama - kisub vist kuskilt õhku vahele või
vajub kütus tagasi.Kas tagasivoolu klapp võib praak olla?
Voolikud kõik kuivad,võib-olla on viga hoopis vanas tihendis,mida olin sunnitud kasutama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
j2mis
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C5, B5, Zafira A

postitati 21.02.10 16:40 Tsiteeri


Pane pealevoolule ja tagasivoolule läbipaistvad voolikud ja vaata kas õhumulle on. Kõige tõenäolisem on jah see paganama tagasivooluklapp. Sobita sinna uus O tihend ja jälgi, et see klapp ikka tihedalt peale istuks. Kuna kui ta lofkalt peale läheb siis raudselt imeb õhu vahele. Jamasin selle klapiga oma kunagisel diisel golfil. Krt käia või aku tühjaks aga ramp käima ei lähe:S. Mina vahetasin filtri tavalise ilma klapita variandi vastu ja panin tagasivoolule vasktoru vahele. Pole küte ära külmunud igastahes. Peale seda käivitus iga ilmaga poolest pöördest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 23.02.10 20:51 Tsiteeri


Lugesin siin hiljuti sinu teemat. Enda autol oli ka sama probleem, et tahtis pikemat käiamist. Sain aru, et sinul oli klapi vahetamisest kasu. Mis siis ikka, läksin forssi ja võtsin endale ka uue klapi :D Võtsin ka jupi läbipaistvat voolikut (maksis 10kr/m). Aga olgem ausad, asjast tegelikult ikka suurt kasu ei olnud :( Testisin vana klappi ka ja see oli täiesti korras. Kasu oli siis vb nii palju, et enne olid kütusevoolikud kuidagi kergelt niisked, nüüd ei tohiks enam lekkida. Enda autole panin mõne aja eest pealevoolule samuti lisaklapi vahele. Põhimõtteliselt ei saa küte enam kuskilt tagasi minna, õhumulle ka süsteemis näha ei ole.

Kui asja suhtes targemaks saad, siis anna ikka teistele ka teada ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.9% - SQL: 59.1%]