Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Korras: Jõud kaob, sureb välja, käivitub - jääklimp voolikus! (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 2916)
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 07.02.10 11:15 Tsiteeri


Tundub et viga samasugune kui vanadel karpa mootoriga ladadel:DLihtsalt karbuss see pagana külmus kinni alati,Kohapeal nurrub ilusti,sõites jäätub mõne ajapärast ära ja seisma ta jääbki:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Johnny
klubiliige



Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep GC

postitati 07.02.10 11:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lehys
Tundub et viga samasugune kui vanadel karpa mootoriga ladadel:DLihtsalt karbuss see pagana külmus kinni alati,Kohapeal nurrub ilusti,sõites jäätub mõne ajapärast ära ja seisma ta jääbki:D


Ise pole veel karpaga diislit näinud :). Aga vaata pumba küljes magnetklappi ja selle juhet. Kui magnetklapp läheb kuumaks on lühises ja teeb ka sama pulli.


Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 07.02.10 12:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Johnny
Tsitaat:
Algselt postitas: lehys
Tundub et viga samasugune kui vanadel karpa mootoriga ladadel:DLihtsalt karbuss see pagana külmus kinni alati,Kohapeal nurrub ilusti,sõites jäätub mõne ajapärast ära ja seisma ta jääbki:D


Ise pole veel karpaga diislit näinud :). Aga vaata pumba küljes magnetklappi ja selle juhet. Kui magnetklapp läheb kuumaks on lühises ja teeb ka sama pulli.
See oli näide kui sellest veel aru ei saanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 07.02.10 21:30 Tsiteeri


Kontrolli ega paagi tuulutus ära ei ole külmunud. Hiljuti sõbral ühe diisel maasturiga oli see jama. Sai ka natuke sõita ja siis tõmbas hinge kinni, natuke seisis ja siis jälle natuke sõitu. Kui seisma jääb siis keera kiiresti paagi kork maha ja kuula, kas on paagi vaakumisse tõmmanud. Üks variant on natuke aega ilma korgita või lahtise korgiga sõita. Kui viga tuulutuses ei ole, siis võib kuskilt mujalt mingi tropp ette jääda. Selge on aga see, et kuskile taha jääb küte kinni, miski asi takistab pealevoolu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Riho88
huviline



Registreerunud 03.06.08
Asukoht: V-Maarja/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 100 avant 2.4D '94

postitati 07.02.10 21:33 Tsiteeri


aga kust ja kuidas ma seda paagi tuulutust saaksin lahti sulatada?

Proovisin üldse ilma korgita sõita, panin mingi kaltsu ette - ei jõudnud isegi 90 kui juba kinni tõmbas ja suri välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 07.02.10 22:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Riho88
aga kust ja kuidas ma seda paagi tuulutust saaksin lahti sulatada?

Proovisin üldse ilma korgita sõita, panin mingi kaltsu ette - ei jõudnud isegi 90 kui juba kinni tõmbas ja suri välja.


Kui nii, siis peab mujal ummistus olema. Kas sellist ohtu ei ole, et varem paagis suvist kütet olnud on ja külmaga paaki parafiin on tekkinud? See võib ka ummistust tekitada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Riho88
huviline



Registreerunud 03.06.08
Asukoht: V-Maarja/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 100 avant 2.4D '94

postitati 07.02.10 22:45 Tsiteeri


See variant peaks olema välistatud, sest suvine küte sai välja pumbatud ning asendatud talvisega+vahend. Pärast seda käis päris kaua soojas garaa˛is seista ning pärast seda kontrollisin kütusefiltrit - puhas.

Muidugi oleks väga loogiline, et aja jooksul on ikka kimpe filtrini jõudnud ning selle ummistanud (kuigi filtri põhjast tuleb väga puhast kütet).

Nädalavahetusel kui uuesti auto juurde pääsen siis asendan filtri veel uuemaga, ehk õnnestub asi korda saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Riho88
huviline



Registreerunud 03.06.08
Asukoht: V-Maarja/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 100 avant 2.4D '94

postitati 13.02.10 14:28 Tsiteeri


Hommikul sai paigaldatud uus filter ning käivitus seejärel ilusti. Käis kohapeal kuskil 3minti ilusti ning siis hakkas turtsuma - õhk jõudis mootorisse, paar korda suri ka välja, uuesti läites jäi käima ning proovisõitu sai teha umbes 300m ning koolenud ta oligi. Uuesti läites vedas garaa˛i välja. Kohapeal käis 10minti ilusti ning siis hakkas turtsuma ja jäigi turtsuma, suretasin välja ning nüüd on mõistus otsas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 13.02.10 14:47 Tsiteeri


Soovitan tutvuda kütusepaagi sisemusega. Seal on sõel sees, järsku see ummistunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
real1
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal

Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6

postitati 13.02.10 15:32 Tsiteeri


Mul oli täpselt sama asi bensuaga paar päeva tagasi,, vahetasin kütusefiltri ja asi ok. Sul ehk jäi kuhugi õhk vahele, et turtsuma hakkas? Sümptomid on ka erinevad, kui õigesti aru saan.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Riho88
huviline



Registreerunud 03.06.08
Asukoht: V-Maarja/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 100 avant 2.4D '94

postitati 13.02.10 15:38 Tsiteeri


Õhk tuleb ju turtudes välja. Paagi sisemus ei tohiks sodi täis olla, sest sellest pole poolt aastatki möödas kui sai paak puhtaks tehtud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Riho88
huviline



Registreerunud 03.06.08
Asukoht: V-Maarja/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 100 avant 2.4D '94

postitati 14.02.10 14:08 Tsiteeri


Küttevoolikust tuli jääklimp välja :mad: pärast seda käib nagu auto kohe ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 14.02.10 17:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lehys
Tsitaat:
Algselt postitas: Johnny
Tsitaat:
Algselt postitas: lehys
Tundub et viga samasugune kui vanadel karpa mootoriga ladadel:DLihtsalt karbuss see pagana külmus kinni alati,Kohapeal nurrub ilusti,sõites jäätub mõne ajapärast ära ja seisma ta jääbki:D


Ise pole veel karpaga diislit näinud :). Aga vaata pumba küljes magnetklappi ja selle juhet. Kui magnetklapp läheb kuumaks on lühises ja teeb ka sama pulli.
See oli näide kui sellest veel aru ei saanud.
Peab mainima,et see on ebaõnnestunud näide. Ladadel seda probleemi polnud,sest nende karpast jooksis jahutusvedelik läbi. Küll oli see probleemiks mossedel millel oli K126 tüüpi karpa.


Numerus stultorum infinitus est.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Riho88
huviline



Registreerunud 03.06.08
Asukoht: V-Maarja/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 100 avant 2.4D '94

postitati 15.02.10 12:09 Tsiteeri


Tekib küsimus, kas te olete ikkagi täie mõistuse juures, et sellises teemas sellist sitta suust välja ajate...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kassvassili
huviline



Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 18.02.10 16:31 Tsiteeri


Ei hakanud uut teemat tegema, kuna see probleem lahenes ja mul vist midagi sarnast:

A6 99 110kw diisel

Peale 2-3 päevast seismist läksin sõitma, turtsus ja värises kuidagi imelikult juba -10 kraadi juures külma mootoriga (tavaliselt tegi seda -20 juures), sõitsin mina siis oma sõite, mootori olin ilusti soojaks saanud, ca 20 minti sõitnud, kui äkki tõmbas hinge kinni ja pöörded üle 1600 ei lähe. Venisin siis parklasse, panin seisma, proovisin uuesti käivitada, ikka sama jama, ei saa pöördeid üle 1600. Sõitsin siis kuidagi koju ära ja õhtul tuli sõber vaatama. Selleks ajaks oli auto seisnud ca 4-5 tundi ja läks peaaegu ilusti käima, kuid ikka kuidagi kahtlaselt köhis ja turtsus. Läksime sõitsime natuke ringi kõrgemate pööretega, kui tavaliselt, päris sujuvalt ei liikunud, kuid seda hinge kinni jäämise probleemi enam polnud.

Täna hommikul siis läksin autot käima panema, aga vat, ketrab-ketrab-ketrab ja käima ei lähe. Imelik on see, et nii kui välja keerad, hakkab kapoti all vent tööle, nagu vajaks mootor jahutust

Ma ise oletan, et mul ka kuskilt on niiskus sisse tulnud ja lahedalt jäätunud. Ütleme ausalt, et kuna väga asja ei jaga, siis kustkohast ja mida peaksin kontrollima, kui ei taha soojemaid ilmasi ootama jääda?

Tänud ette


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 18.02.10 20:19 Tsiteeri
A6 2,5 TDi 85kw



Täna siis panin auto käima ja käis paar minutit ja hakkasin sõitma. Kuid pea kohe mootor lämbus ja suri välja. Proovisin käivitada ja läheb käima ja natuke käib kuid lämbub ära. Siis vaatasin, et ok vesi filtris ja jääs vahetasin filtri ära kuid sama jama jätkus. Rohkem pold aega tegeleda asjaga. Seega küsimus, et kas enen pumpa tal mingi sõel on? Kas paagis on mingi sõel?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Riho88
huviline



Registreerunud 03.06.08
Asukoht: V-Maarja/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 100 avant 2.4D '94

postitati 18.02.10 20:25 Tsiteeri


Paagis on sõel. Kapoti all filter. Vaadake üle ka voolikud - võivad külmadega rabedaks minna ja puruneda või lihtsalt umbes olla - jääklimp või parafiin vms. Meie kütus on parim ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kassvassili
huviline



Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 05.03.10 11:04 Tsiteeri


Minu probleemi lahendas vigase temp.anduri vahetus, kuigi tundus, nagu oleks külmast ilmast mingi jama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.7% - SQL: 56.3%]