Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.4 D pihusti leke (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 1989)
jarta77
huviline

Avatar


Registreerunud 02.02.10
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.4 D

postitati 02.02.10 11:50 Tsiteeri
2.4 D pihusti leke



Peale äravoolu otsustas ka esimene pihusti lekkima hakata, kas kodus põlve otsas parandab ära? Mul esimene diisli audi, kogemused puuduvad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 02.02.10 12:32 Tsiteeri


Vii parem audihooldusesse pessu ja asi paraneb kindlasti!;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jarta77
huviline

Avatar


Registreerunud 02.02.10
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.4 D

postitati 02.02.10 12:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: airbag
Vii parem audihooldusesse pessu ja asi paraneb kindlasti!;)



Ega üle jää vist, on küll räägitud vaskseibide vahetamisest jne. kuid parem on vist ise mitte torkida. On keegi kursis palju selline pesu maksma läheb?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 02.02.10 14:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jarta77
Tsitaat:
Algselt postitas: airbag
Vii parem audihooldusesse pessu ja asi paraneb kindlasti!;)



Ega üle jää vist, on küll räägitud vaskseibide vahetamisest jne. kuid parem on vist ise mitte torkida. On keegi kursis palju selline pesu maksma läheb?


Kui ma ei eksi siis 160eeki oli pihusti koos mahavõtmisega.

E: nii ta oli jah http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=76595

Oot, sul lekib pihusti ja ploki vahelt? Mitte nii et pihusti ei sulgu korralikult?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jarta77
huviline

Avatar


Registreerunud 02.02.10
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.4 D

postitati 04.02.10 07:16 Tsiteeri


Täna hommikul tundus, et leket pole, kuigi pihusti ja ploki vaheline kinnituskoht tundus kergelt niiske. Võibolla panin äravoolu voolikud valest matejalist ja lekkis ikkagi äravool.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 04.02.10 20:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: airbag
Vii parem audihooldusesse pessu ja asi paraneb kindlasti!;)


Bensiini mootoritel tehakse seda pesu, mitte diislitel.

Teema algatajale, ülevoolu vooliku siseläbimõõt peaks olema u. 3,2mm. 3,5 mm kipub jääma lekkima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 04.02.10 20:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Tsitaat:
Algselt postitas: airbag
Vii parem audihooldusesse pessu ja asi paraneb kindlasti!;)


Bensiini mootoritel tehakse seda pesu, mitte diislitel.

Teema algatajale, ülevoolu vooliku siseläbimõõt peaks olema u. 3,2mm. 3,5 mm kipub jääma lekkima.


Seletad äkki miks? Teoreetiliselt peaks ju saama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 05.02.10 17:39 Tsiteeri


Bensiini mootorite pihustid avanevad survel 2,5-6 bari.
Diislil alates 140 barist.
Pestakse eduliselt elektriliselt juhitavaid pihusteid ultraheli vannis, pihustitel juhtmed taga ja valitakse vastav impulsitsükkel neile.
Pihusti siis põhimõtteliselt lutsutab seda pesuainet endast läbi.

Diisli pihustit ei saa juba sellepärast selles pingis teha, et pink ei ole võimeline arendama survet üle 10 bari.
Eriti arusaadavamalt ei oska seletada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
jarta77
huviline

Avatar


Registreerunud 02.02.10
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.4 D

postitati 09.02.10 07:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jarta77
Peale äravoolu otsustas ka esimene pihusti lekkima hakata, kas kodus põlve otsas parandab ära? Mul esimene diisli audi, kogemused puuduvad.


Tuli välja, et see oli hoopis roolivõimuõli, mis pumbast välja pritsis ja esimese pihusti täis lasi. Roolivõimupump on õhtal, kohapeal rooli keerates lendab pumba :(vahelt õli välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 09.02.10 10:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Bensiini mootorite pihustid avanevad survel 2,5-6 bari.
Diislil alates 140 barist.
Pestakse eduliselt elektriliselt juhitavaid pihusteid ultraheli vannis, pihustitel juhtmed taga ja valitakse vastav impulsitsükkel neile.
Pihusti siis põhimõtteliselt lutsutab seda pesuainet endast läbi.

Diisli pihustit ei saa juba sellepärast selles pingis teha, et pink ei ole võimeline arendama survet üle 10 bari.
Eriti arusaadavamalt ei oska seletada.


OT: Väga hästi seletatud;), tänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.0% - SQL: 63.0%]