A4 1.6 95a ei jää käima
Tervitus!
Kunagi juba kurtsin siin muret selle auto üle, kus vahetati pump ja immo.
Nüüd siis uuesti mure. Masin ei jää käima ei tühikäigul ega sõites, kui gaas maha lasta. Viga pole tühikäigumootoris, sest kui gaasi lisada siis masin
sureb ikka välja. Kaitsmeks pumbale on tehase poolt 15A aga see põleb läbi. 20A jääb püsima aga tekivad kirjeldatud anomaaliad. Kui sõita maanteel,
kus pöörded seal ~3000 siis masin liigub. Nii kui vabastada gaas hetkeks nii jääb seisma, et aita ka gaasi uuesti vajutamine. Sai kontrollitud, pump
ilusti paagis ja juhtmed küljes, samas ka ei leidnud istme alt, et juhtmetel miskit viga oleks. Masin ei käivitu kohe peale välja suremist, alles seal
3dal korral või kui seisnud vähekese aega. Küünlad peale väljasuremist märjad ei olnud. Küünlad vahetatud aasta tagasi ehk. Kütusefilter hiljuti
vahetatud.
Jagajakaas ja rootor kontrollimata. Arvasin, et ehk lambda ajab võib-olla asja sassi aga selle lahtiühendamine ei muutnud asja. Tuttav oli kusagil
diagnostikas käinud, kus väideti, et õhulugeja korras jne.
Mõõtmisi pole saanud veel teostada ja diagnostikasse ka veel pole jõudnud ise selle masinaga.
Enda mõte oli, et pump kuumeneb mingil põhjusel ja poob kinni, mille tulemusena põleb kaitse või kaob kütuserõhk.
Et kui pöörded suuremad, siis see võiks tingida suurema läbivoolu pumbast, mis teda ehk rohkem jahutada suudaks?
Kuigi see tundub ka kahtlane, kuna ka regulaator veel ees, mis tagasivoolu kontrollib. Et ei tohiks see läbivool nii suurelt erineda.
On kellelgi Tartus manomeetrit, mida külge panna? Laseks pumbale otse toite peale ja vaataks, kas kaob rõhk ära.
Siis oskas vaadata, kas viga pumbas.
On kellelgi ideid või sarnast asja esinenud?
Lugupidamisega,
Kert
|