Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1.9 Tdi 96kw suurem turbo kuni 180kw/500nm? (Vastuseid: 0 | Vaatamisi: 1827)
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 27.01.10 15:43 Tsiteeri
1.9 Tdi 96kw suurem turbo kuni 180kw/500nm?



Ise kül päris nede numbriteni ei püüdle :). Aga mitut autot väidetavalt sellise jõu saavutanud.

Kas keegi on kursis mis juhtub mootori juhtimisega kui PD mootorile panna suurem turbo. Kas aju suudab seda samamoodi juhtida nagu originaali või läheb kohe avariireziimi? Kui suur on tolerants tarkvaras on lubatud. Hakkas lihtsalt huvitama kui jäigaks asi on aetud. Kas loetakse ainult max rõhku või loetakse ka rõhku pidevalt erinevatel pööretel ja kui see ei vasta ettenähtule on kohe avarii reziims aju.

Ehk siis 1500 rpm 1.2 bar max näiteks, aga 2000 rpm 1.5 bar max ja 4000rüm lubatakse näiteks maximumi 0.8. Mõtlesin, et käin autoga ja login rõhud erinevatel pööretel, vaatab mis graafik tuleb.

Idee oleks panna suurem külma koda, mis peaks sarnanema olukorraga kus pannakse lihtsalt suurem turbo.

Iseenesest ju midagi väga hullu ei tohiks olla, kuna õhulugeja loeb nagunii suurenenud õhukoguse ära ja aju peaks kütet lisama. Arvestades, et diislitel õhu klappi pole, siis peaks üleliigne õhk mis põlemata jääb lahkuma lihtsalt sumpsist. Vähemalt ei leidnud ma ühtegi teemat selle kohta.

Kül aga leidsin ühe lehe kust võib järeldada, et pd mootori pihustid võimaldavad üsna suurt võimsuse lisa.

http://www.jabbasport.com/pd_turbo.php

Kuna lehel on toodud modifikatsioonid ja seal pole ka 260hp puhul vaja uusi pihusteid.

http://uk-mkivs.net/forums/t/212877.aspx?PageIndex=1http://uk-mkivs.net/forums/t/212877.aspx?PageIndex=2

Seal on uue softiga originaal turbost minu arusaama põhjal saadud 240 hpd ja 500nm.

Tean et õige lahendus oleks kõik asjad korralikult üle käia ja soomes ära stentida. Seal saaks kõik õigeks ja paikka ning maksimaalse jõu kätte.

Lisaks tean, et 1.9 PD originaal sidur ei kannata võimsuse tõstmist, hakkab kohe läbi libisema. Selle vältimiseks plaanin ühemassilise horatta ja leevendiga siduri. Ise arvan 2 massilistest hooratastest diislitel pahasti kuna enamustel nad lagisevad 150t km peale. Idee oli 85kw r5 oma näis kas leian kusagilt selle.

Hetkel muidugi kõik teostus suuresti rahaliste vahendite taga. Seega veeretan mõtteid ja vaatab mis saab.

Ehk keegi on näinud kusagil mõnda korraliku ja karmimat disla projekti lihtsate vahenditega. Need pump düüs mootorid peaks olema juba üsna levinud, kuna nad tulid juba 1999 A. Takistit kütuse temperatuuri andurile ei soovi :D.


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 24.9% - SQL: 75.1%]