Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  ..  10  11  12
Autor:
Pealkiri: 2003-... Uute autode mured. (Vastuseid: 280 | Vaatamisi: 44084)
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 11.11.11 11:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: A-kaheksa


Väljendusin vist valesti. Ma ei kavatse akut lahti ühendada. Laadia ikka pagassi klemmide/juhtmete külge. Et kas see võib mingeid tagajärgi tekitada? Kui auto elektroonika nii hoolega seda akut monitoorib, siis ehk saab ka aru, et ei lae genekas ja tekitab mingi pseudoprobleemi....

Aku on originaal (võimalik, et korra juba esinduses vahetatud) ja 110Ah.


Mina kasutaksin siinkohal MMI aku seisukorra analüsaatorit - kui see näitab rahuldavat seisukorda, siis ei hakkaks igasugu laadimistega lisaks sekeldama. Igapäevaselt 2x20 km on piisav distants, et laadimistsükkel oleks normis. Auto aku suutlikkus on tehasepoolt proportisoonis tema lisadega, seetõttu kalduksin toetama teooriat If it ain't broke, don't fix it.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 11.11.11 13:18 Tsiteeri


2003a A4 ma nt akut nii laengi, et akujuhtmed maha ei võta. Laadija kiirliitega juhtmed on koguaeg aku poltide küljes ja vajasusel läheb laadija sinna kiirliitepesale otse järgi. Siiani kõik ok aga see muidugi A4 mudelil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andero
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinna lähedal
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 3.0 TDI Quattro

postitati 11.11.11 13:32 Tsiteeri


Kas mitte ei olnud a6-l (C6) aku juures pilt, mis keelab otse aku kleemidelt laadida ja soovituslikult peaks laadima kapoti all oleva klemmi küljest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 12.11.11 23:40 Tsiteeri


Laadimisel kasutage ikka AGM/GEL akudele mõeldud laadijaid (nt. CTEK), mitte odavaid hiinakaid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 03.12.11 14:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mine....
Ei viitsinud kogu teemat läbi lugeda ja ehk ka siit läbi käinud aga kas tõesti D3 A8-l ei saa xenon pirni vahetada muidu, kui ainult kogu tuli eest ära?!:o
Seda siis avastasin täna, kui tahtsin enda omal vahetama hakata...:mad:


Leidsin netist sel teemal ühe värskema üllitise lisaks:
http://www.torquecars.com/forums/f145/audi-a8-d3-4e-headlights-bulbs-changing-removing-guide-21299/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kevinjoe
huviline



Registreerunud 19.12.11
Kasutaja on eemal


postitati 09.02.12 12:33 Tsiteeri


A6 C6 kuni 2007 aasta kohta oli ka service TPI, et vanema MMI tarkvaraga võib mingi raadio moodul tööle jääda ööseks ja sööb aku ära. Endal uuendasin ise MMI tarkvara orginaal audi plaatidega ära ja probleemi enam ei ole. Kui kellegil Tartus vaja siis võin need plaadid maha müüa mingi 25 euriga. 3 plaati, orginaalid koos karbiga. Ühe korra kasutatud. Mõeldud Q7, A8, A6 MMI HIGH uuendamiseks!

Tel nr: 53749563


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  ..  10  11  12
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 20.4% - SQL: 79.6%]