CE
huviline
Registreerunud 02.03.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 1,9 TDI q
|
postitati 24.01.10 20:49
|
|
|
1,9 TDI - mootor soe, salong leige
Tere,
Häda nimelt 1,9 TDI A4-ga (81kW mootor). Mootor läheb ka suure külmaga suhteliselt ruttu 90 kraadini ja hoiab temperatuuri prefektselt, kuid salongi
päris soojaks ei saa: kui salongi vent (ilma kliimaseadmeta mudel) keerata üle II astme, siis õhku küll puhub rohkem, kui see on leigem. Niipalju
sooja, et klaasid puhtad hoiaks, tuleb. Häda ilmneb temperatuuridega alla ~ -15 C. Salongi õhufilter on suvel vahetatud ja kõik reguleerimisenupud
nagu töötaks normaalselt. Jahutusvedelik ja tremostaat ka suvel vahetatud. Radiaatori ette papi paigaldamine erilist effekti ei andnud: 2,3
bensiinimootoriga A6 võrreldes on A4 endiselt külm kui hundilaut. On mingeid ideid, mida veel uurida või tuleks olukorraga leppida?
|
|
|
Zerro
huviline
Registreerunud 21.07.09
Asukoht: võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B6
|
postitati 24.01.10 20:54
|
|
|
Jahutusvedeliku taset võid kontrollida.
|
|
|
CE
huviline
Registreerunud 02.03.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 1,9 TDI q
|
postitati 24.01.10 22:12
|
|
|
Jahutusvedeliku tase on normis.
|
|
|
argos
huviline
Registreerunud 31.08.07
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 2.5TDI 96'
|
postitati 25.01.10 13:05
|
|
|
Ma nüüd täpselt ei tea, kuidas R4 diisli puhul see on, aga ma usun, et plokivärk on sama. Mul oli vanal Audi 80'l saranne jama ning lahendus leidus
siis, kui ära sai vahetatud veepump. Siis ütlesid targemat mehed, et pump ei jõua piisavalt vedelikku ringi lüüa. Nii oli see minul.
Võid seda katsetada nii, et kohapeal sooja mootoriga pane puhur II peale või edasi ja siis tõsta pöördeid, see paneb pumba kiiremini tööle. Kui siis
tuleb sooja, siis on arvatavasti pump.
"never crash on understeer, it makes you look like an amateur.."
|
|
|
|
Põder
huviline
Registreerunud 04.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Impreza GT 555
|
postitati 25.01.10 13:19
|
|
|
Pakuks pigem umbes salongiradikat.
|
|
|
simmmmmm
huviline
Registreerunud 10.07.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.02.12 17:53
|
|
|
Sama jama
Tere
Mul sama autoga sama jama, vahe selles, et mul kliima.
Mootori temperatuur 90 kraadi peal, salongi tuleb aga ainult leiget.
Kas seal on mingi klapp mille rikke seda tekitada võib, ja kus se umbes asub?
Teine jama on see, et keskelt ei puhu õhku, kiskusin armatuuri alumise osa lahti ja
leidsin mootori mis ei liiguta nn. klappi kui kliimas nuppu vajutada.
Kiskusin antud mootori lahti ja ühendasin patarei külge, töötas.
Küsimus selles, et kuidas testida, kas probleem on antud mootori osas mis näitab
juhtplokkile mis asendis klapp on või on viga kliima plokkis.
Arvuti kliimaga ühendust ei saa: To many communication errors.
Parimat
Siim
|
|
|
artzik
huviline
Registreerunud 21.08.07
Asukoht: kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: s4 c4
|
postitati 01.02.12 18:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: simmmmmm
Tere
Mul sama autoga sama jama, vahe selles, et mul kliima.
Mootori temperatuur 90 kraadi peal, salongi tuleb aga ainult leiget.
Kas seal on mingi klapp mille rikke seda tekitada võib, ja kus se umbes asub?
Teine jama on see, et keskelt ei puhu õhku, kiskusin armatuuri alumise osa lahti ja
leidsin mootori mis ei liiguta nn. klappi kui kliimas nuppu vajutada.
Kiskusin antud mootori lahti ja ühendasin patarei külge, töötas.
Küsimus selles, et kuidas testida, kas probleem on antud mootori osas mis näitab
juhtplokkile mis asendis klapp on või on viga kliima plokkis.
Arvuti kliimaga ühendust ei saa: To many communication errors.
Parimat
Siim |
Mul oli kunagi sama probleem, et mootor mis klappi liigutab töötas, aga klapp ei liikunud. Ma tegin niimoodi, et võtsin selle mehanismi lahti ja
tõstsin teiselpoole üle, siis hakkas toimima. Proovi äkki on abi.
Tervitades:Artzik
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.02.12 18:38
|
|
|
Suure tõenäosusega seal salongiradika probleem on.
www.eksperthooldus.ee
|
|
|
|
|