veiko757
huviline
Registreerunud 03.11.04
Asukoht: Lihula/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 2.0TDI; Audi 80 Cabrio
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 24.01.10 20:34
|
|
|
Kena masin. Kuid uuri diisli teemat. Sul 2003 aasta auto selamaal tuli uus mootor mis vähe parema ülakorrusega. Selleks vaja siis uurida auto mootori
kood.
|
|
|
advanti
huviline
Registreerunud 08.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.01.10 20:44
|
|
|
Täielik peavalu kui mootor peale 200 000km vajab uusi nukkvõlle. maksab ainult 30 000kr.
Käigukast on ikka tiptronic? uuri täpselt järgi, sest võimalik et hoopis multitronic, mis on kahjuks väga nõrk.
Need on ainult 2 nõrka kohta ja neid on seal veel.
Kui taga õhkvedrustus, siis ainult kompressor maksab 18 000kr. jne jne
Mul omal oli, õnneks sai müüdud.
|
|
|
veiko757
huviline
Registreerunud 03.11.04
Asukoht: Lihula/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 2.0TDI; Audi 80 Cabrio
|
postitati 25.01.10 09:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: advanti
Täielik peavalu kui mootor peale 200 000km vajab uusi nukkvõlle. maksab ainult 30 000kr.
Käigukast on ikka tiptronic? uuri täpselt järgi, sest võimalik et hoopis multitronic, mis on kahjuks väga nõrk.
Need on ainult 2 nõrka kohta ja neid on seal veel.
Kui taga õhkvedrustus, siis ainult kompressor maksab 18 000kr. jne jne
Mul omal oli, õnneks sai müüdud. |
Ühesõnaga mõttetu mootor jne. 
|
|
|
undu
huviline
Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Outback´13, Gaz 2410
|
postitati 25.01.10 09:26
|
|
|
Mis ta nüüd nii mõttetu mootor ikka on. Nagu automees6 mainis - sellel tootmise aastal oli justkui et juba tootmises parandatud versioonid, millel
nukvõllid ei kulunud kütusega võrdse kiirusega. OTSING annab sulle kindlasti teema, kus on 2,5 V6 diislitest juttu. Kui mootori kood algab B tähega,
siis usutavasti nuka muret ei tohiks olla (1 erand vist oli).
Samuti käigukastide kohta - kui esivedu, siis multitronic, kui Q, siis Tiptronic.
Auto ise piltidelt ilus vaadata, varustust tundub hästi antud olevat.
Kui Q variandi oled teadlikult välistanud, siis lase auto enne ostu üle vaadata ja usun, et probleeme ei tohiks olla.
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.01.10 09:37
|
|
|
Osta ikka!
|
|
|
advanti
huviline
Registreerunud 08.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.01.10 17:18
|
|
|
Kahjuks enda kogemuse põhjal võin öelda, et selline auto hinda ei hoia eriti.
2005a suvel ostsin 1999a A6 2,5TDI Quattro Tiptronic Avant 140 000krooni eest
ja 2009 sügisel müüsin 69 000 krooniga.
Kõiki hooldus- ja remondikulude numbreid kokku ei mäleta, kuid suurusjärk 70K eek kindlasti. (tõenäoliselt rohkem)
Mitte ühtki avariid ei olnud.
Minu läbisõit kokku 60 tuh.km 4 aastaga.
Oleks ette teadnud, et läheb maksma 140 000 krooni + kütusekulu, kindlustus jms kohustuslik juurde, poleks küll ostnud.
Kütust sain küll oluliselt soodsamalt kui letihind. Ehk siis kui peaks tavahinnaga diislit tarbima, pole see küll majanduslikult mõistlik.
|
|
|
veiko757
huviline
Registreerunud 03.11.04
Asukoht: Lihula/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 2.0TDI; Audi 80 Cabrio
|
postitati 27.01.10 15:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Kena masin. Kuid uuri diisli teemat. Sul 2003 aasta auto selamaal tuli uus mootor mis vähe parema ülakorrusega. Selleks vaja siis uurida auto mootori
kood. |
Aga mul selline küsimus kust selle mootori koodi leiab ???
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 27.01.10 15:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: veiko757
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Kena masin. Kuid uuri diisli teemat. Sul 2003 aasta auto selamaal tuli uus mootor mis vähe parema ülakorrusega. Selleks vaja siis uurida auto mootori
kood. |
Aga mul selline küsimus kust selle mootori koodi leiab ??? |
Taga varuratta juures peaks lipik olema. Iseenesest jah tegu on väga hea mootoriga kui seda nuka jama poleks. Pump kipub ka minema tegelt kuid se vast
kütuses kinni ka väheke. Kui sõitmist vähe vaata ka bensukaid 2,4 või 2,8.
Pole talvel kütuse külmumise muresid ja läheb ruttu soojaks.
|
|
|
Mutjuki
huviline
Registreerunud 19.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q5
|
postitati 27.01.10 16:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: advanti
Kahjuks enda kogemuse põhjal võin öelda, et selline auto hinda ei hoia eriti.
2005a suvel ostsin 1999a A6 2,5TDI Quattro Tiptronic Avant 140 000krooni eest
ja 2009 sügisel müüsin 69 000 krooniga.
Kõiki hooldus- ja remondikulude numbreid kokku ei mäleta, kuid suurusjärk 70K eek kindlasti. (tõenäoliselt rohkem)
Mitte ühtki avariid ei olnud.
Minu läbisõit kokku 60 tuh.km 4 aastaga.
Oleks ette teadnud, et läheb maksma 140 000 krooni + kütusekulu, kindlustus jms kohustuslik juurde, poleks küll ostnud.
Kütust sain küll oluliselt soodsamalt kui letihind. Ehk siis kui peaks tavahinnaga diislit tarbima, pole see küll majanduslikult mõistlik.
|
Minu arust ei maksnud sa kroonigi palju, 2005 aastal sellise kooslusega A6 osta nii hea hinnaga - hea tehing. Mina ostsin samamoodi eelmise aasta
lõpus 6 aastat vana auto (sama kooslus mis sinul) oluliselt kallima hinna eest. Ja kuna 1999 aastal oli 2.5 diisel Vag´i diislite tipp ja reeglina
nende autode varustus ka teistest omalaadsete omadest parem, siis 70k nelja aasta peale kulutada koos hooldusega pole palju.
Jutu mõte on see, et jubedalt tehakse maha mingit mootorit kuna keegi teine seda teeb. Minu arust on seda 2.5 diislite teemat siin nii palju räägitud,
et ka nendele, kellel pole selle mootoriga kunagi midagi pistmist olnud ega ka tule, peaks sellest mootorist juba kõike teadma.
Teema algatajale: mine vaatama ja sõitma, Tartus Taufis broneeri ennem ostueelse ülevaatuse aeg (u. 700 krooni) ja saad autost palju parema ülevaate
kui siin skeptikuid kuulates.
Julgustuseks nii palju, et minul endal on teine auto, millel selline mootor peal (BAU) ja siiamaani pole muresid olnud.
Tarmo
|
|
|
advanti
huviline
Registreerunud 08.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.10 16:49
|
|
|
Selline jutt kisub küll juba natuke nagu filosofeerimiseks:
Tsitaat: |
Jutu mõte on see, et jubedalt tehakse maha mingit mootorit kuna keegi teine seda teeb.
|
Tegelikult on mõistlik usaldada kogemustega spetsialistide arvamust. Nii Revali, Flameko Audihoolduse, kui ka teiste poolt on see V6 diiselmootor
saanud konkreetselt negatiivsed hinnangud.
Siinkohal ka väike tsitaat Autolehest:
V-6 kohta kuuleb nii kasutajate kui remontijate suust tõelisi hirmulugusid. Küll esineb neil õlilekkeid, mille kõrvaldamine on äärmiselt töömahukas ja
seega kallis, küll ei saada hakkama hammasrihma vahetusega (mootor ei hakka pärast enam korralikult käima), küll nõuab mootor 200 000 – 250 000
kilomeetri juures remonti, mis läheb maksma suurusjärgus 35 000 krooni. Laest need jutud võetud pole, mõni eriti õnnetu auto on erinevate
probleemidega korduvalt teeninduste vahet sõitnud, nõudnud kümneid tuhandeid kroone ja tõrgub ikkagi.
allikas: http://www.autoleht.ee/tests/test_old?test_old_id=1998
Olen nõus, et autoga kaasnevad alati kulutused ning mida keerulisemad lahendused, seda rohkem vajavad hooldamist. Aga kui siis ikkagi pidevalt auto
jääb seisma ja pea igakord peale remonti vedamist öeldakse viiekohaline summa, siis on minu arvates kehvasti.
|
|
|
Magnus_K
huviline
Registreerunud 14.08.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.10 16:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: advanti
Kahjuks enda kogemuse põhjal võin öelda, et selline auto hinda ei hoia eriti.
2005a suvel ostsin 1999a A6 2,5TDI Quattro Tiptronic Avant 140 000krooni eest
ja 2009 sügisel müüsin 69 000 krooniga.
Kõiki hooldus- ja remondikulude numbreid kokku ei mäleta, kuid suurusjärk 70K eek kindlasti. (tõenäoliselt rohkem)
Mitte ühtki avariid ei olnud.
Minu läbisõit kokku 60 tuh.km 4 aastaga.
Oleks ette teadnud, et läheb maksma 140 000 krooni + kütusekulu, kindlustus jms kohustuslik juurde, poleks küll ostnud.
Kütust sain küll oluliselt soodsamalt kui letihind. Ehk siis kui peaks tavahinnaga diislit tarbima, pole see küll majanduslikult mõistlik.
|
Kui kõik kulud kilomeetritega jagada, siis ehk veidi üle 3 kr/km. Pole väga hullu midagi. 2009 sügisel oli juba MASU ja kõikide autode hinnad juba
väga madalaks läinud. Kui tahad autot, mis "oma hinda hästi hoiab", siis osta võimalikult odav auto, u. 10000-20000 kr eest, sealt ei ole enam eriti
midagi langeda, kui kümnete tuhandete eest juppe sisse laod, võid pärast paartuhat kr rohkemgi kätte saada.
|
|
|