Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Mida keegi arvab kui DIISEL käib 8h järjest koha peal? (Vastuseid: 43 | Vaatamisi: 7262)
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 24.01.10 22:11 Tsiteeri


Ise sellist tegevust ei pooldaks. Miks? Loe eelkõnelejate juttu.
Siin suurte külmadega neljapäeval (hommikul Tartus ca -27), ajasin öösel kuskil kella 1-2 vahel auto käima, tegin linnas ühe korralikult suure tiiru ning hommikul ei olnud mingit probleemi käivitusega.
Reedel ei viitsinud mässata, kuna naise sugulased külas ning siis enne auto parkimist ajasin Raadi lennuväljal ühel jäisel platsil mootori korralikult kuumaks ning sõitsin seejärel parklasse. Öösel oli -28, auto käivitus hommikul kella 8 ajal muretult. Miks üldse selline teema? Suvise kütusega sõidad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 24.01.10 23:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Simps
Tehnikas tuleb ikka igasuguseid üllatusi ette ning hommikul võid avastada kokkujooksnud mootori või paremal juhul isegi mahapõlenud auto. Mitte, et see ühe ööga nüüd juhtuma peaks, aga võimatu ju pole.

Et sõites ei juhtu midagi ja tühikäigul tiksudes jookseb mootor kokku või läheb auto põlema ? :P

Keskmine auto võtab vist tühikäigul 1 liitri tunnis, kui õige kogus õli mootoris sees ja ka muu korras on, siis ei juhtu temaga päris kindlasti midagi. Vanasti siin ühe naabrimehe 200d Mersu käis pmst sügisest kevadeni õue peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Magnus_K
huviline



Registreerunud 14.08.08
Kasutaja on eemal


postitati 25.01.10 06:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: epic_metal

Et sõites ei juhtu midagi ja tühikäigul tiksudes jookseb mootor kokku või läheb auto põlema ? :P


Eks mingil määral on tõenäosus selleks suurem küll. Kohapeal töötades paljud detailid kuumenevad tunduvalt rohkem kui sõites, sõitmisel õhuvool jahutab neid. Eriti väljalase.
Üldiselt: ostke normaalne (bensiinimootoriga) auto ja selliseid mõtteid (kas jätta ööseks käima) ei teki. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 25.01.10 11:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: epic_metal
Tsitaat:
Algselt postitas: Simps
Tehnikas tuleb ikka igasuguseid üllatusi ette ning hommikul võid avastada kokkujooksnud mootori või paremal juhul isegi mahapõlenud auto. Mitte, et see ühe ööga nüüd juhtuma peaks, aga võimatu ju pole.

Et sõites ei juhtu midagi ja tühikäigul tiksudes jookseb mootor kokku või läheb auto põlema ? :P



Sõites on võimalik selliseid värke ennetada. Kui ta järelvalveta kuskil tiksub ning mingi probleem mootori töösse peaks tekkima (ntx jahutusvedeliku leke või mida iganes) on tagajärjed halvad.


Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Krooniline
huviline

Avatar


Registreerunud 19.03.08
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep GC; Volvo V70

postitati 25.01.10 11:28 Tsiteeri


Kelle võimalik, siis see võib ööskes ka paksu teki või midagi taolist mootorile peale visata. Nagu me teame, et külm rõhub (tuleb) pealt poolt. Tekk aitab päris hästi. Oma mitu kraadi hoiab eemal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Urmet24
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: a4 avant b8

postitati 25.01.10 11:40 Tsiteeri


Autole igasugune varjualune ka abiks. Kes proovind on see teab, et isegi külmas garaasis käivitub auto paremini kui väljas.. nii on ka tekk abiks.
Kui aga küünlad ei tööta ja aku ei suuda vedada siis ei aita miski.
Samuti tuleb sellise ilmaga kasuks kui on mootoris täissünt õli. Nimelt see on märgatavalt vedelam kui poolsünt või mineraal.

Kui inimesel on raha, et jätta auto öödeks käima, siis ma ei saa aru miks ta ei lähe lihtsama vastupanu teed ning ei soeta plokisoojendust. Lükkad juhtme järgi ning nii auto kui salong on soovitud ajal soe.
Samuti on neile võimalik juurde osta akulaadija, mis hoolitseb ka aku eest.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 25.01.10 11:41 Tsiteeri


Ei tasu ikka igasuguseid foorumi soovitusi ka päris puhta kullana võtta- enda tutvusringkonnas 2 autot maha põlenud tänu sellistele soovitustele (tekk peale).
Ei tee see 8 või enam tundi diisli kohapeal lagisemist midagi, taksod lagisevad 14 tundi päevas (80% klienti oodates) ja ei saa taksod ka linnavahel "torusid puhtaks" ja käivad ikka.
Võibolla pealinnas on asi vähe teine aga taaralinnas on nii.


Tsitaat:
Algselt postitas: Krooniline
Kelle võimalik, siis see võib ööskes ka paksu teki või midagi taolist mootorile peale visata. Nagu me teame, et külm rõhub (tuleb) pealt poolt. Tekk aitab päris hästi. Oma mitu kraadi hoiab eemal.



Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Po18
huviline



Registreerunud 08.05.03
Asukoht: Saku/Rootsi
Kasutaja on eemal

Auto: S4 avant 2.2 tq

postitati 25.01.10 12:04 Tsiteeri


Loomulikult ei tee kohapeal tiksumine midagi.Kui teeks tuleks autoga mitte sõita vaid garaazis hoida ja lapiga aegajalt nühkida.:D.Ise kulgen igapäevaselt vana diisel mersuga mis läbi last 1.5 mln km ja pole häda midagi.Ainult käima ei taha sunnik minna külmaga aga sellejaoks on uus aku.


Parim asi maailmas ja veel loodusesäästlik Segway.
Segways.webs.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 25.01.10 12:08 Tsiteeri


Kahjuks on vana diisel mersu diislitest vast üks paremini õnnestunumaid mootoreid, niiet sa ei saa päris tänapäevase diisliga võrrelda.
Vanale diiselmersule võid sisse kallata peaaegu kõike: rapsiõli, toiduõli, ahjukütet jne.
Vanal diiselmersul ei ole ka turbot, muutuva geomeetriaga turbost rääkimata.


Tsitaat:
Algselt postitas: Po18
Loomulikult ei tee kohapeal tiksumine midagi.Kui teeks tuleks autoga mitte sõita vaid garaazis hoida ja lapiga aegajalt nühkida.:D.Ise kulgen igapäevaselt vana diisel mersuga mis läbi last 1.5 mln km ja pole häda midagi.Ainult käima ei taha sunnik minna külmaga aga sellejaoks on uus aku.



Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 25.01.10 12:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Urmet24
Kui inimesel on raha, et jätta auto öödeks käima, siis ma ei saa aru miks ta ei lähe lihtsama vastupanu teed ning ei soeta plokisoojendust.

Mina saan aru, et see teema on tehtud seepärast, et kuna viimased talved on pehmed olnud, pole osatud praeguse -20-30°-ga arvestada ja autot ei ole seepärast ideaalkorda viidud. Teoorias on ju hea soovitada, et pane uus aku ja eelsüüteküünlad ja uus süntõli jne jne, aga reaalsus on see, et kui olemasolevad asjad veel ka 99% ajast vabalt käiks, ei hakata selliseid kulutusi kuigi kergekäeliselt tegema. Kui mõned ööd aastas on oht, et kraad kukub -30 peale ja järgmisel hommikul on kindlasti vaja sõita, siis jätaks vist mina ka auto vaikselt tuksuma. Või siis läheks öösel kell 2 tunniks ajaks soojendama. Või tassiks aku tuppa sooja. See on rohkem selline hädajuhus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Po18
huviline



Registreerunud 08.05.03
Asukoht: Saku/Rootsi
Kasutaja on eemal

Auto: S4 avant 2.2 tq

postitati 25.01.10 13:00 Tsiteeri


Jaakk kui me jah nii peeneks läheme et ja turbo ja geomeetrilise muutuva labaga siis jah need parajad hellikud.Neid ei või isegi külma ilmaga käivitada kuna võib katki minna.Nägin tuttava 99 aasta 3.0td bmw pealt.Sõitis ja siis enam ei sõitnud ja kõik.Õnneks ei ole nii rikas et uut autot endale soetada ja olen piisavalt rikas et vana remontida.


Parim asi maailmas ja veel loodusesäästlik Segway.
Segways.webs.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 25.01.10 13:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Po18
Nägin tuttava 99 aasta 3.0td bmw pealt.Sõitis ja siis enam ei sõitnud ja kõik.

Natuke halb võrdlusmaterjal, kuna BMW 3.0 diisel on tegelikult igatpidi üks supermootor. Antud juhul võis olla lihtsalt mõne sõlme liigne kulumus või praak või halb/vale hooldus vms, mille alusel ei saa üldistada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 25.01.10 13:41 Tsiteeri


Üleüldse BMW foorumis on seda diiselmootori mittekäivitumise jama tunduvalt vähem kui siin Audi omas ... ilmselt mootorid parema ehitusega või kõik autod hästi hooldatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Krooniline
huviline

Avatar


Registreerunud 19.03.08
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep GC; Volvo V70

postitati 25.01.10 13:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaakk
Ei tasu ikka igasuguseid foorumi soovitusi ka päris puhta kullana võtta- enda tutvusringkonnas 2 autot maha põlenud tänu sellistele soovitustele (tekk peale).
Ei tee see 8 või enam tundi diisli kohapeal lagisemist midagi, taksod lagisevad 14 tundi päevas (80% klienti oodates) ja ei saa taksod ka linnavahel "torusid puhtaks" ja käivad ikka.
Võibolla pealinnas on asi vähe teine aga taaralinnas on nii.


Tsitaat:
Algselt postitas: Krooniline
Kelle võimalik, siis see võib ööskes ka paksu teki või midagi taolist mootorile peale visata. Nagu me teame, et külm rõhub (tuleb) pealt poolt. Tekk aitab päris hästi. Oma mitu kraadi hoiab eemal.


Loomulikult kui oled loll ja paned kuumale mootorile teki peale :D Teki paned kapoti peale või seisnud mootorile. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
lohe
huviline

Avatar


Registreerunud 16.08.07
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat Variant 4 motion 1,9TDI 96kw; Audi 80 B4 2.0 85kw

postitati 25.01.10 14:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raemees
Üleüldse BMW foorumis on seda diiselmootori mittekäivitumise jama tunduvalt vähem kui siin Audi omas ... ilmselt mootorid parema ehitusega või kõik autod hästi hooldatud.


Eks need bemmid kipuvad ikka ristipidi hambusse jääma (mis siin salata - omalgi vahest). Täna jäi Audi sugulase foorumist selline vestluse areng silma:

Tsitaat:
Algselt postitas: ReijoK
...
Lisaks: Hoian oma autot parklas ning hommikul auto soendades vaatlesin nati elu... käima ei läinud 3 MB, 4 BMW-d ( 1 eelmise aasta mudel) + siis veel mõni diisel. Bensiinikate polnud mitte kellelgi probleeme.... Aga jah, TDI Bemmid "ruulisid" kapotike avatun


Teema ise: http://foorum.vwklubi.ee/viewthread.php?tid=53250&page=3

See kui palju kuskil foorumis millegi üle kisa tehakse, sõltub peamiselt ikka kasutajate arvust ja ehk ka vanuserühmast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal

Auto: A4 TDI quattro, S8 40V

postitati 25.01.10 15:18 Tsiteeri


On igasuguseid paela otsas, Fordid, uued pisikaubikud, BMW'd, Mersud. Enamasti ikka diiselvariandid.


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 25.01.10 15:24 Tsiteeri


Ükspäev mõtlesin, et peaks suvest seisma jäänud saporoo˛etsi sugulase aku laadima viima, lihtsalt pulli pärast proovisin ka käivitada.:D Ja käivitus kusjuures:o


Ei ole sellele autole keegi sünnist saati ühtegi hooldust teinud, rääkimata siis talvekonditsiooni viimisest, aku on korjatud pmst prügikasti kõrvalt kellegi vana, bensiini hulgas on tubli kogus vett (praegu siis jääd).
Ilmselt peaks nüüd mõne kodaniku jutu põhjal tegema järelduse, et saporoo˛ets on kõige kvaliteetsem masin ilma peal.:D



Mis pagana moodi kapotile soojustuseks asetatud tekk saab auto süüdata, no tule taevas appi? Varsti tuleb ehk keegi järeldusele, et ööseks pakase kätte jäänud auto plahvatab iseenesest.:D


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 25.01.10 16:47 Tsiteeri


Mul on tehasest "tekk" juba kapoti all. Äkki peaks ära võtma mine te läheb veel põlema. Teki paned loomulikult kapoti peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra
huviline

Avatar


Registreerunud 05.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C3 1.8T aeb Quattro

postitati 25.01.10 17:15 Tsiteeri


Mehed lõpetame teema.
Sain oma miinused ja plussid.
Ütlen nii palju,et vedas ,et käima ei jätnud, hommikul näitas -17 :D aga kui oleks -33 äkki oleks jutt teine olnud.


1.aku 2 aastat vana,laadimist ei vajanud.
2.Akulaadija olemas juba lapsepõlvest.
3.õhufilter uus
4.täissünt 5w30 mobile ESP/sõitnud 5 000km
5.kütusefilter uus/alla 500km sõitnud
6.Eelsüüte küünlad korras.
7.Audi tehasest juba kapoti all kate olemas.
8.~30L diislit paagis,alla 15l ei lange(ostan juurde),kondentsi pärast just.
9.nüüd viimane paagi täis oli FAVORA oma,ostsin enne suuri külmi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 43.1% - SQL: 56.9%]