Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kuidas vahetada klapisääretihendeid? Audi 100 c4 2,5 tdi 85 kw. (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 3043)
kuusk623
huviline



Registreerunud 02.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 avant

postitati 24.01.10 11:05 Tsiteeri
Kuidas vahetada klapisääretihendeid? Audi 100 c4 2,5 tdi 85 kw.



Tere

Kas klapisääretihendite vahetuseks tuleb ka nukkvõll lahti lasta? Kas sellist asja on üldse mõtekas kodustes tingimustes teha?

Kui auto seisma jätan siis valgub esimesse silindrisse teatud hulk õli. Käima pannes natukeseks sinine suits taga. Muidu õlikulu autol iseenesest suur ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 24.01.10 11:09 Tsiteeri


Kui sa küsid kas nukkvõll tuleb lahti lasta siis mine lase kuskil vahetada! Vaja tööriistu mida sul ei ole arvatavasti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 24.01.10 11:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuusk623
Tere

Kas klapisääretihendite vahetuseks tuleb ka nukkvõll lahti lasta? Kas sellist asja on üldse mõtekas kodustes tingimustes teha?

Kui auto seisma jätan siis valgub esimesse silindrisse teatud hulk õli. Käima pannes natukeseks sinine suits taga. Muidu õlikulu autol iseenesest suur ei ole.
Kuidas sa tead,et just esimesse silindrisse teatud hulk õli satub?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuusk623
huviline



Registreerunud 02.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 avant

postitati 24.01.10 13:56 Tsiteeri


Vahetasin eelsüüteküünlad ära. Külma mootoriga välja keerates oli esimese silindri küünal õline. Teised ilusad küpsed. Häirib just käivitamise järel lenduv sinakas suits. Pärast pisut käimist kaob tossamine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kuusk623
huviline



Registreerunud 02.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 avant

postitati 24.01.10 14:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Kui sa küsid kas nukkvõll tuleb lahti lasta siis mine lase kuskil vahetada! Vaja tööriistu mida sul ei ole arvatavasti.


Küsimus tekkis sellest, et ei ole hetkel just aega, et minna selle klapikambrikaane alusega tutvuma. Samas ülevaatuselt läks puhtalt läbi. Võiksin ka jätkata sõitu samade sümptomitega, kuid juhul kui vahetus mingi raketiteadus ei ole siis võiks ju selle ise ühel hetkel ette võtta. Vastavad tööriistad saab kah siis sebitud - kui aga asi hakkab nuka mahavõtmisega siis jääb see töö ilmselt rihmavahetuse ajale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 24.01.10 14:48 Tsiteeri


Mina arvan, et esimese silindri küünal võis õline olla ka sellepärast, et see lihtsalt ei tööta. Kui küünal ei ole mõnda aega enam kuumaks läinud, siis ta ongi teistsuguse väljanägemisega. Klapisääretihendite vahetamine pole just eriline kunst, kuid spetsiaalseid tööriistu on tõesti vaja.

Selleks, et säärekaid vahetada, tuleb nukkvõll ja hüdrotõukurid eemaldada. Klappi oleks mõistlik kinni hoida suruõhuga. Diislil on põlemiskamber kolvi sees ja seega klapivedru eemaldamisel klapp silindrisse kukkuda ei saa (seda muidugi juhul, kui kolb on ülemisse surnud seisu keeratud). Suruõhu soovitaksin silindrisse lasta sellepärast, et klapp on kindlas asendis sisse töötanud ja kui nüüd vedru eemaldada ja klappi pesas mingid kraadid keerata, siis ei pruugi klapp pärast enam normaalselt pidama jääda ja surve silindris langeb. Kui rõhk on silindris, siis ei tohiks saada klappi kuskil suunas pöörata. Plokikaane avad oleks mõistlik kaltsuga kinni katta, et juhul kui mõni kiil peaks minema lendama, ei kuku need mootorisse.

Üldiselt on ka minul sama soovitus mis teistel. Lase see töö ära teha professionaalidel. Kõige mõistlikum on siiski plokikaas terve täiega maha võtta ja töösse viia. Kaane kapremont tuleb mootori tööle ainult kasuks. Klapid lihvitakse ilusti sisse, kaas pestakse ja kanalid puhastatakse ning plokikaane pind lihvitakse üle. Töö maksumus on 1350kr ja sellele lisanduvad siis klapisääre tihendite ja kahe nukkvõlli simmeri hind. Seoses kaane maha võtmisega tuleb asendada plokikaane tihend, plokikaane poldid ja kollektorite tihendid. Kõik jääb siiski sinu otsustada :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kuusk623
huviline



Registreerunud 02.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 avant

postitati 24.01.10 16:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: martin471
Mina arvan, et esimese silindri küünal võis õline olla ka sellepärast, et see lihtsalt ei tööta. Kui küünal ei ole mõnda aega enam kuumaks läinud, siis ta ongi teistsuguse väljanägemisega. Klapisääretihendite vahetamine pole just eriline kunst, kuid spetsiaalseid tööriistu on tõesti vaja.

Selleks, et säärekaid vahetada, tuleb nukkvõll ja hüdrotõukurid eemaldada. Klappi oleks mõistlik kinni hoida suruõhuga. Diislil on põlemiskamber kolvi sees ja seega klapivedru eemaldamisel klapp silindrisse kukkuda ei saa (seda muidugi juhul, kui kolb on ülemisse surnud seisu keeratud). Suruõhu soovitaksin silindrisse lasta sellepärast, et klapp on kindlas asendis sisse töötanud ja kui nüüd vedru eemaldada ja klappi pesas mingid kraadid keerata, siis ei pruugi klapp pärast enam normaalselt pidama jääda ja surve silindris langeb. Kui rõhk on silindris, siis ei tohiks saada klappi kuskil suunas pöörata. Plokikaane avad oleks mõistlik kaltsuga kinni katta, et juhul kui mõni kiil peaks minema lendama, ei kuku need mootorisse.

Üldiselt on ka minul sama soovitus mis teistel. Lase see töö ära teha professionaalidel. Kõige mõistlikum on siiski plokikaas terve täiega maha võtta ja töösse viia. Kaane kapremont tuleb mootori tööle ainult kasuks. Klapid lihvitakse ilusti sisse, kaas pestakse ja kanalid puhastatakse ning plokikaane pind lihvitakse üle. Töö maksumus on 1350kr ja sellele lisanduvad siis klapisääre tihendite ja kahe nukkvõlli simmeri hind. Seoses kaane maha võtmisega tuleb asendada plokikaane tihend, plokikaane poldid ja kollektorite tihendid. Kõik jääb siiski sinu otsustada :D


Tänud asjaliku vastuse eest - seega jääb töö rihmavahetusega samasse aega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 24.01.10 20:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: martin471
Kõige mõistlikum on siiski plokikaas terve täiega maha võtta ja töösse viia.


Mitte ühelgi juhul ei ole natukenegi mõistlik muidu korralikult töötaval mootoril heast peast plokikaant maha kiskuda põhjusel, et käivitamisel tuleb pisut sinist suitsu.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 24.01.10 21:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Tsitaat:
Algselt postitas: martin471
Kõige mõistlikum on siiski plokikaas terve täiega maha võtta ja töösse viia.


Mitte ühelgi juhul ei ole natukenegi mõistlik muidu korralikult töötaval mootoril heast peast plokikaant maha kiskuda põhjusel, et käivitamisel tuleb pisut sinist suitsu.


Eks ma mainisingi, et asi jäb omaniku otsustada :) Olles tegelenud selle mootoriga ja remontinud neid plokikaani, siis tean, et selle mootori tüüpveaks on sisselaskekanalite ummistumine. Kanalite seintele tekib väga paks tagi kiht, mis takistab mootori "hingamist". Kui kaan maha võtta ja korda teha, siis suureneb tõenäoliselt silindrites surve, paraneb käivitumine, mootor muutub erksamaks ja ökonoomsemaks. Samuti on siis võimalik vahetada klapi juhtpuksid. Nii palju kui neid kaani teinud olen, on kõigil neil väljalaske juhtpuksid täiesti kulunud olnud. Kulunud juhtpuksiga ei ole lihtsalt sääretihendi vahetamisest mingit kasu, sest ka uus sääretihend ei takista loksuvate klappide puhul õli silindrisse valgumist. Ja nagu mainisin, siis ebaõigete töövõtete puhul niimoodi sääretihendeid vahetades, et kaas peal on, on võimalik asi hoopis hullemaks teha. Minul on sama mootoriga auto ja kusjuures ühe korra vahetatigi sääretihendid nii ära, et kaas oli peal. Õlikulu sellega ära ei kadunud.

Ühesõnaga minu arvamus on selline, et kas vahetada klapisääretihendid nii, et plokikaas maha võtta ja siis juba kõik tööd korraga ära teha või üldse mitte mootorit puutuma hakata. Vana auto puhul pole ju väike õlikulu ja väike sinine vine mitte midagi ebatavalist :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 37.2% - SQL: 62.8%]