Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Löökmutrikeeraja ja Nm (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 3968)
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 20.01.10 22:32 Tsiteeri
Löökmutrikeeraja ja Nm



Et siis enamus löökmutrikeerajad on lihtsalt mingi nupuga kust saad valida näiteks 3 jõuastme vahel. Kuid kas on olemas seadmeid kus seda täpsemalt reguleerida saab. Näiteks midagi sellist nagu akutrellidel on, et kui õige jõud käes viskab lihtsalt üle. FEBi lehel on mingid momentvarred kuid hinda ja mingit infot pole. Oleks nagu kuskilt kuulnud ka, et sellised vahetükid olemas löökmutrikeerajatele kuid näinud pole.
http://www.feb.ee/tooted/5/507/50701/7237/
Vaja oleks just rehvivahetuse juures kus võiks olla üks kindel jõud 120 Nm mis on enamus sõiduautodel. Selge, et asja saab ka jõuvõtmega aetud kuid seda ei viitsita kasutada ja oleks mugavamat lahendust vaja. Et siis rääkige mida näinud olete ja kasutate.
Leidsin mingid padrunid ka. Need lihtsalt piiravad jõu ja peab ikkagi käsitsi üle keerama.
http://www.hsutechairtools.com/products/index.php?type_id=15&top=


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Põder
huviline



Registreerunud 04.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Impreza GT 555

postitati 21.01.10 04:44 Tsiteeri


NM reguleerimis nupuga löök keerajat ei tea aga sõbrad kasutavad kinnikeeramisel 2. astet tavalisel püssil ja pärast keeravad moment võtmega kinni (moment võtit reguleerida ei saa ja on koguaeg 120nm, ilmselt ongi tehtud rehvitöökodadele). See febi momentvars tundub sarnane asi olevat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 21.01.10 04:45 Tsiteeri


Ma olen kuskil teemas juba rääkinud sellest õhupüssi jamast . Mis tegurid seal jõudusid mõjutavad jne.
Need vardad ja padrunid kõlbavad heal juhl veel plekkveljele. Valuveljele jääb ikkagi dünovõti, kuna nedega ei tea kunagi mis juhtub.
Eriti veel igasugused paljukiidetud lusika alumiiniumist replicad.Ise olen tegelenud antud valdkonnas üle 15 aasta ja julgen oletada,et tean millest räägin. Samuti oman isiklikku ingersolli TI klassi püstolit ja vastavat hoolduskomplekti, kuid ei tule mõttessegi valuvelgi kinni laksata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 21.01.10 09:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Ma olen kuskil teemas juba rääkinud sellest õhupüssi jamast . Mis tegurid seal jõudusid mõjutavad jne.
Need vardad ja padrunid kõlbavad heal juhl veel plekkveljele. Valuveljele jääb ikkagi dünovõti, kuna nedega ei tea kunagi mis juhtub.
Eriti veel igasugused paljukiidetud lusika alumiiniumist replicad.Ise olen tegelenud antud valdkonnas üle 15 aasta ja julgen oletada,et tean millest räägin. Samuti oman isiklikku ingersolli TI klassi püstolit ja vastavat hoolduskomplekti, kuid ei tule mõttessegi valuvelgi kinni laksata.

Hetkel on ka ingersolli püstol 3 astmelise jõu reguleerimisega. Ega ma ei väidagi, et see püstoliga kinni keeramine õige on sellepärast lahendust otsingi.
Põder teab äkki midagi rohkem sest kindla jõuga võtmest? Või oskate soovitada korraliku jõuvõtit mis ka mõne aasta vastu peaks. Mõni näide äkki omade kogemuste põhjal?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 21.01.10 10:13 Tsiteeri


Kindlasti kestavad gedore ja rahsoli võtmed, Luna on ka väga kõva asi.
Need võtmed kestavad täpselt niikaua kui on mees kes viitsib seda ka peale töö lõppu pingest vabastada.
Kui keeratakse rehvihooaja alguses sinna 11 kilo peale siis hooaja lõpuks võib selle ilmselt minema visata.
Gedore võtme eelis on ka see, et Stokkeris on neid võimalik nii remontida kui ka kalibreerida.
Samas rehvivahetuses ajab asja ära ilmselt ka odavam võti kui eelpool nimetatud.
See konstantse jõuga võti on minu silmis mõtetu, kuna kõigil autodel ei käi rattapoldid 120nm-ga kinni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
meli666
huviline



Registreerunud 30.09.08
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4-B5 1,9 81 kw

postitati 26.06.10 20:51 Tsiteeri


Elustan teemat.
Küsiks ka nende mutrikeerajate kohta. Kui suure jõuga (Nm) peaks valima, et saaks lahti keeratud kõik auto juures vajaminevad poltliited? Hea oleks, kui jõuaks ka näiteks väntvõlli otsakäbi ja pooltelje otsamutri lahti keerata.
Kellel kogemusi, andke teada. Nendest suurte torudega murdmistest ja käe jakust välja venitamisest hakkab villand saama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 26.06.10 22:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: meli666
Elustan teemat.
Küsiks ka nende mutrikeerajate kohta. Kui suure jõuga (Nm) peaks valima, et saaks lahti keeratud kõik auto juures vajaminevad poltliited? Hea oleks, kui jõuaks ka näiteks väntvõlli otsakäbi ja pooltelje otsamutri lahti keerata.
Kellel kogemusi, andke teada. Nendest suurte torudega murdmistest ja käe jakust välja venitamisest hakkab villand saama.

Kuidas sa kujutaksid endale ette väntvõlli ~450nm kinni keeratud käbi lahti keeramist mingitlaadi mutrikeerajaga?
Mina kujutan seda sellisena ette nagu koomiksites, kus Sina käid koos mutrikeerajaga ringi, mitte käbipolt ;).

PS! Ega ma muidugi teiste rahakotti sisu ei näe, nii et mine tea - äkki ongi plaan mõni nelja nulliga riistapuu soetada :)


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 26.06.10 23:00 Tsiteeri


Huvitav, et on kõik käbi ja pooltelje otsapoldid lahti saand keerata. Ja seda 3-4 tuhat maksva seadmega. Alati küll mitte etteantud 6 barise rõhuga kuid korra rõhku tõstes on kõik lahti saanud.
Ise soovitaks midagi Ingersoll Rand valikust. Ära kõige odavamat osta ja vaata ikka võimsam natuke. Endal mingi vanem mudel 3 aastata juba kasutuses igapäev ja pole veel otsi andnud. Tihti on tal taga trassirõhk 12 bar kuid ikkagi peab vastu julgen kindlalt soovitada.
http://www.marmax.co.uk/acatalog/1_2_square_drive_impactools.html#a80136112


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 26.06.10 23:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Huvitav, et on kõik käbi ja pooltelje otsapoldid lahti saand keerata. Ja seda 3-4 tuhat maksva seadmega. Alati küll mitte etteantud 6 barise rõhuga kuid korra rõhku tõstes on kõik lahti saanud.

No see sõltub ikka palju ka sellest, kui palju Sa seda teed. Kui korra kuus, siis on muidugi suva. Mul samuti lihtsamad tööriistad olemas, aga ma pigem eelistan pikka toru, kui hiljem väristamisest väsinud käsi ;). Ja ma paneks pommi alla nendele kodanikele, kes pärast käivad sellistele seadmetele garantiid huiamas :(.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 26.06.10 23:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Huvitav, et on kõik käbi ja pooltelje otsapoldid lahti saand keerata. Ja seda 3-4 tuhat maksva seadmega. Alati küll mitte etteantud 6 barise rõhuga kuid korra rõhku tõstes on kõik lahti saanud.

No see sõltub ikka palju ka sellest, kui palju Sa seda teed. Kui korra kuus, siis on muidugi suva. Mul samuti lihtsamad tööriistad olemas, aga ma pigem eelistan pikka toru, kui hiljem väristamisest väsinud käsi ;). Ja ma paneks pommi alla nendele kodanikele, kes pärast käivad sellistele seadmetele garantiid huiamas :(.

Selle püstoliga vägistatakse igapäevaselt lahti kõvasti kinnijäänud valuvelje polte ve mida iganes. Ise ka imestan, et töötab samahästi kui uuena. Kui peaks ka rikki minema siis 3 aastaga on ta end ära tasunud ammu.
Lihtsalt need sedmed on suht võimasd minuomal on maks vääne üle 800Nm 2x suurema rõhuga peaks seda vast rohkemgi olema. Milleks käsitsi väänata kui selleks on tööriist olemas. ;) Toru on muidugi olemas juhuks kui muud üle ei jää.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 27.06.10 11:26 Tsiteeri


Ise kasutan ka ingersolli püssi. Lahtikeeramine 890Nm.
Kinni vastavalt astmetele 110, 240, 500, 800Nm.
Seda siis 6,2 bari rõhuga. Audi mootorite vändapoldid on lahti nagu mõte.
Kasutusel olnud nüüdseks juba kolm aastat.
Kusjuures see topelthaamri süsteemiga püstol ei raputa sittagi käsi. Ja on mõnusa plöta-plöta käiguga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
westa
huviline

Avatar


Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8

postitati 27.06.10 12:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Kuidas sa kujutaksid endale ette väntvõlli ~450nm kinni keeratud käbi lahti keeramist mingitlaadi mutrikeerajaga?
Mina kujutan seda sellisena ette nagu koomiksites, kus Sina käid koos mutrikeerajaga ringi, mitte käbipolt ;).

PS! Ega ma muidugi teiste rahakotti sisu ei näe, nii et mine tea - äkki ongi plaan mõni nelja nulliga riistapuu soetada :)


Isegi sa seda püssi(http://www.marmax.co.uk/acatalog/1_2_square_drive_impactools.html#a80136112 ) töö juures proovitud ja asi keerab juba 6 bar-ga enamus veovõlli otsad ja vändakäbid lahti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 27.06.10 16:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Kusjuures see topelthaamri süsteemiga püstol ei raputa sittagi käsi. Ja on mõnusa plöta-plöta käiguga.

Ok, ma siis räägin pisut pikemalt, mida ise katsetasin, eile hilisõhtul õlleselt ei viitsinud pikemalt kirjutada. Just paar nädalat tagasi jäin metabo mingi 2xxx kahehaamrilisega käbi lahti keerates hätta ja viisin tänu tutvusele tagasi, hinnaklass kuhugi ~2700 eegu kanti ja kõik paberid viitasid 600+ nm'le :(. Saigi võetud prooviks ja asja tast polnud. Ingersolli püss, mis oli samuti kuhugi 600nm kanti, tegi küll poolteljed nagu niuhti lahti, aga seda sai laenatud ja polnud võimalust proovida käbi kangutamisel. Igatahes enda valikuks jäi suht kindlalt selline toode, kui kellelgi sellest infost midagi kasu on, alla selle ma ei hakka enam proovima kah. Pisemate tööde jaoks sai kunagi ammu soetatud samuti mingi metabo ~60nm pisike seade mingitesse imekohtadesse ronimisel, kus käega keerates ruumi pole. Teeb töö ära, aga sain samuti ingersolli pisikest 1/4 näppida ja see on sellest metabo 1/2'st peajagu üle, ehk siis ei tahtnud teist korda enam totaalselt ämbrisse asutuda ja sellepärast sai ka suurem metabo kõigepealt ära proovitud, pettutud ja sel korral jäi üks mõttetu ost tegemata ja selle tootja jura ma rohkem ei vaata kah :P. Ehk siis jah, mõistlik hind mind enam ei võlu tööriista puhul, omad vitsad pärast peksavad rahakotis.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
meli666
huviline



Registreerunud 30.09.08
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4-B5 1,9 81 kw

postitati 27.06.10 17:21 Tsiteeri


Ilmselt tuleb ka siis Ingersoll Rand-i oma muretseda. Mõtlesin samasuguse vaadata nagu "automees6" ja "westa" viitasid. See "kps-i" viidatud on ka kindlasti veel parem (sellel vist isegi titaankorpus), aga hobi korras nokitsedes piisab vast sellestki.
Muidu siin lehel on ka mingid müügil: http://www.remonditehnika.ee/index.php?id=11201
2500 EEK eest koos käibega saaks sellise, mille jõud on märgitud juba 1019Nm. Aga võibolla on see nagu "kollase maa" muusikatehnikaga, et väike muusikakeskus, aga võimsust 1000W.
Äkki keegi oskab soovitada, kust saaks kõige soodsamalt selle Ingersolli keeraja kätte. Välismaalt tellimisega vast ei hakkaks jamama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 27.06.10 17:55 Tsiteeri


Kps. Mul ongi seesama mudel.
Ma ostsin küll mingi krdi ale ajal ja maksin sullis suts üle 4,5 kilo storkkeris.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 27.06.10 18:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Kps. Mul ongi seesama mudel.
Ma ostsin küll mingi krdi ale ajal ja maksin sullis suts üle 4,5 kilo storkkeris.

No sel juhul on minu otsus suht õige :) Thänks!


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 04.12.10 20:49 Tsiteeri


Vana teema jätkuks. Täna sattusin autoeksperti ühele kokku laotavale saanile õli võtma ja kahjuks või õnneks jäi näppu selline asi nagu kamasa K9803. Nii palju kui täna ka proovitud sai siis hätta ei jäänud, aga ~600nm ingersoll tundus ikkagi kuidagi käepärasem ja effektiivsem olevat. Sellist jura võib ju reklaami mõttes toota, aga oma käsi on kuningas. Kindlasti on hinna ja asja suhe hetkel paigas, kuna kamasal on sellele asjale suht kõva sooduskampaania käimas + veel igast nännile.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arsi
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy

postitati 05.12.10 11:02 Tsiteeri


Kui suur saladus pole siis palju selline lelu maksab ?

Juba sain teada :)


;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 50.5% - SQL: 49.5%]