oleeev
huviline
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro
|
postitati 20.01.10 05:48
|
|
|
Mis juhtub kui solenoid pimedaks teha?
Küsimus siis selline,et avastasin seoses ic ümber ehitus tööde käigus,et on eelmise torustiku ehituse juures üks auk puurimatta jäänud nimelt siis see
kust saab solenoidi ots inffi röhupoolelt.
Mis on nagu tagajärjed sellel kui ta nüüd sealt inffi ei saa.Kas piirdub ainult sellega,et ei avata wg?Vöi on veel mingi seos?
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 20.01.10 05:56
|
|
|
Pole rõhku mida lasta wg membraani alla.WG ei avata enam ja kaitse funktsioon on kadunud.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.01.10 07:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lehys
Pole rõhku mida lasta wg membraani alla.WG ei avata enam ja kaitse funktsioon on kadunud. |
Ma ei tea, kuidas selle konkreetse auto boosti juhtimine lahendatud on, kuid kui see ots lahti on, siis ei toimu ka softi poolt boosti kontrollimist.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 20.01.10 07:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Tsitaat: | Algselt postitas: lehys
Pole rõhku mida lasta wg membraani alla.WG ei avata enam ja kaitse funktsioon on kadunud. |
Ma ei tea, kuidas selle konkreetse auto boosti juhtimine lahendatud on, kuid kui see ots lahti on, siis ei toimu ka softi poolt boosti kontrollimist.
| Just seda sama ma mõtlesingi
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.01.10 07:58
|
|
|
Ehk siis ilma rõhu kontrollerita juhib WG-d ainult selle vedru. Nii spoolup, max rõhk kui ka kõik, mis vahepeale jääb.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
indrekk
huviline
Registreerunud 04.09.06
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20v
|
postitati 20.01.10 11:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Ehk siis ilma rõhu kontrollerita juhib WG-d ainult selle vedru. Nii spoolup, max rõhk kui ka kõik, mis vahepeale jääb. |
Ja seda ka vaid juhul, kui WG alla on toodud voolik otse rõhupoolelt.
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.01.10 11:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: indrekk
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Ehk siis ilma rõhu kontrollerita juhib WG-d ainult selle vedru. Nii spoolup, max rõhk kui ka kõik, mis vahepeale jääb. |
Ja seda ka vaid juhul, kui WG alla on toodud voolik otse rõhupoolelt. |
Eiei, kui rõhu poolelt on otse toru WG alla siis ei juhi ju ainult vedru, siis boosti ajal aitab rõhk teda ikka avada, lihtsalt ükski klapp ei
reguleeri seda avamist. Kui aga rõhu poole ots pime on, siis WG alla miskit rõhku ka kunagi ei teki ning boosti juhib ainult vedru ise.
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 20.01.10 12:13
|
|
|
Et asja täpsustada, siis boosti juhib vedru jäikus ja TIP surve (heitgaasi surve kollektoris)
Kuskilt mujalt v6id ka selle pilootr6hu solenoidile v6tta, näiteks sisselaskekollektorist, ei pea tingimata olema turbost.
Samas selle pilootr6hu nipli asukohal on omad nyansid, erinevates sisselaske osades on erinev r6hk ja see muudab wg käitumist.
K6ige 6igem on v6tta täpselt sealt, kus ta on algselt selle softi tehes v6etud.
Isegi turbost nö. scrolli algusest ja kompressorikoja väljundist saab erineva signaali.
|
|
|
oleeev
huviline
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro
|
postitati 06.02.10 09:49
|
|
|
Siinkohal küsiks veel täpsustuseks siis nii,et oli ka kinnine see ots mis läheb imipoolele.
Et siis olid nii surve kui imi pool kinni.Kas siis tulemus jääb ka sama vöi muutub veel miskit eelnevale jutule?
Aitähh ette.
|
|
|
janisp
klubiliige
Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Talllinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6 Avant, Coupe typ89q
|
postitati 06.02.10 09:59
|
|
|
Tulemus jääb samaks nagu eelpool kirjeldatud.
|
|
|
hunt-lambanahas
huviline
Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw e61, bmw e46
|
postitati 20.02.10 14:29
|
|
|
Saab ka pimedaks teha jne! Kasutaja Forsinil peakski see lihtsalt juhtme otsas tilpnema! Nagu ka minu S2 oli!
|
|
|