Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A6 C4 2,5TDI 103kw ei taha käima minna, kuigi tõmmates käivitub. (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 2563)
liis20
huviline



Registreerunud 18.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 18.01.10 18:53 Tsiteeri
A6 C4 2,5TDI 103kw ei taha käima minna, kuigi tõmmates käivitub.



Tere kõikse audipere.
Olen omanud pealkirjas mainitud isendit juba paar kuud, ning alati on auto garaa˛is seisnud. Nüüd, olude sunnil on ta õue kolinud, ning enam ei taha ta käivituda. Pump on ok, süütenurk on paika pandud, hetkel on ta proovi pärast isegi varasemaks pandud, et paremini käivituks. Viimati, -7ga läks ta veel käima, nüüd, kus aga külma on natukene rohkem, auto isegi ei luba. Tõmmates aga käivitus koheselt.
Kütusefilter ja muu ka vahetatud, küünlad väljavõttes ja katsetades läksid kah punaseks.

Kust viga otsima hakata? Kas küünlad on vanad ja väsinud, kuigi visuaalselt nad veel punaseks jooksid...
Miks auto ikkagi tõmmates käivitub pea koheselt, aga starterist ei taha minna?

Abi ootama jäädes, Liis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andres68
huviline

Avatar


Registreerunud 25.03.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B3 80 1.8,

postitati 18.01.10 19:46 Tsiteeri


Ei ole küll selles kindel aga kütusepumbas võib mingi jama olla(kontrolli viia kuskile).
Olen sama jama näinud ja see lõppes sellega, et tuli uus pump autole.
Aga keegi kindlasti oskab midagi paremat soovitada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
liis20
huviline



Registreerunud 18.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 18.01.10 19:49 Tsiteeri


Unustasin mainida, et pump on kontrollis käinud, ning seal ei tuvastatud mitte ühtegi viga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 18.01.10 20:10 Tsiteeri


Kas küünaldele vool ültse peale tuleb? Ja kui küünlad punaseks lähvad siis nad on korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andres68
huviline

Avatar


Registreerunud 25.03.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B3 80 1.8,

postitati 18.01.10 21:10 Tsiteeri


Küünlad peavad õigelt poolt puanaseks minema on juhtunud, et hakkavad tagant poolt minema siis pole neist kasu enam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 18.01.10 21:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andres68
Küünlad peavad õigelt poolt puanaseks minema on juhtunud, et hakkavad tagant poolt minema siis pole neist kasu enam.

Kumb se tagumine pool on? Või sa mõtled, et otsast peb punaseks minema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
karl01
huviline



Registreerunud 14.12.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.01.10 22:30 Tsiteeri


Kontrolli õhulugeja üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
liis20
huviline



Registreerunud 18.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 19.01.10 01:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: karl01
Kontrolli õhulugeja üle.



Ühendan pistiku lahti lihtsalt ja vaatan, kas käivitub?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 19.01.10 08:53 Tsiteeri


Õhulugeja käivitamisele ei tohiks mõjuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rainer9968
huviline

Avatar


Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,9TDI

postitati 19.01.10 10:29 Tsiteeri


Kui eelsüüteküünalde tuluke kustub kas küünalde relee ka plõksu teeb. Teiseks võib süütega viga (kontakplaat vms) ja kas starterit veab ilusti ringi. Kuidas akuga lood on, laetud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
karl01
huviline



Registreerunud 14.12.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 19.01.10 12:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: liis20
Tsitaat:
Algselt postitas: karl01
Kontrolli õhulugeja üle.



Ühendan pistiku lahti lihtsalt ja vaatan, kas käivitub?


Selles suhtes, et kui pistik tagant ära võtta siis ta vaevalt käivitub.:P Proovi laenata kuskil kindlalt töötav ja see vahele pista, vaata mis siis juhtub. Eelsüüteküünlad kindlasti ka üle kontrollida. Ühenda lihtsalt pesast lahti ja plusist vii juhe otse peale, kui säriseb siis töötab.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
karl01
huviline



Registreerunud 14.12.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 19.01.10 12:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Õhulugeja käivitamisele ei tohiks mõjuda.


Aga kuidas oskab siis aju õhku peale anda? Minu teada on ikka põlemisel tarvis hapniku ka? Aga vb olen ma millestki valesti aru saanud..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 19.01.10 13:29 Tsiteeri


Käivitus toimub temperatuuri järgi. Vastavalt tempile on ajul oma käivitus reziim ja seoses sellega antakse ka kütust peale. Õhulugejat hakatakse alles siis arvestama kui mootor juba käib. Õhku antakse nii palju kui kiirest mootor ringi käib, kuna antud mootoriga autol puudub õhu siiber.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 19.01.10 13:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: karl01
Tsitaat:
Algselt postitas: liis20
Tsitaat:
Algselt postitas: karl01
Kontrolli õhulugeja üle.



Ühendan pistiku lahti lihtsalt ja vaatan, kas käivitub?


Selles suhtes, et kui pistik tagant ära võtta siis ta vaevalt käivitub.:P Proovi laenata kuskil kindlalt töötav ja see vahele pista, vaata mis siis juhtub. Eelsüüteküünlad kindlasti ka üle kontrollida. Ühenda lihtsalt pesast lahti ja plusist vii juhe otse peale, kui säriseb siis töötab.:D

Loe teema esimene post ka ikka läbi!
Kontrollida tuleks seda kas küünaldele voolu tuleb või ei tule seda siis külmalt kuna sooja mootoriga küünlad järgi ei ole. Saab ka soojalt sisi pead temperatuuri anduri pistuiku lahti võtma. Jahutus lõdviku pealmine andur mis radikasse läheb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
minenohh
huviline



Registreerunud 22.02.11
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 22.02.11 13:41 Tsiteeri


Kus asub eelsüüteküünalde kaitse ja relee ning kuidas ma relee ära tunnen?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pillekas
huviline



Registreerunud 12.03.10
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal


postitati 22.02.11 14:25 Tsiteeri


Selliste ilmadega,nagu hetkel õues on ei tasu seda mootorit käima tõmmata,võib halvasti lõppeda.Mul üks tuttav,sai peale tõmbamist korraliku mootori remondi teha,sest hammasrihm andis otsad tõmbamise ajal.Võibolla oli see lihtsalt halb kokku satumus,aga olen enne ka kuulnud,et ei ole hea mõte neid käima lohistada talvel külmaga veel eriti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 22.02.11 15:39 Tsiteeri


Kas starter jõuab ikka kiirelt mootorit ringi ajada?
Ma hakkan kahtlustama, et külmas seisnud autol lihtsalt starter ei tõmba piisavalt kiiresti.
Sellel mootoril on tähtis just, et saaks piisavalt kiiresti mootorit ringi aetud.
Kui diiselmootori tööpõhimõte selge, siis saate sellele ka pihta.
Kui kolb liigub piisavalt kiiresti üles siis silindris ruumala väheneb ja ruumala vähenedes tõuseb rõhk ja temperatuur. Kui temperatuur on piisavalt kõrge, siis sinna keskkonda pihustatud kütus süttib.
Aeglaselt veniv mootoriga ei saagi seda käima. Käima tõmmates aga mootor pöörleb kiiresti ja lähebki käima.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 22.02.11 15:42 Tsiteeri


Õhulugejat ei kasutata auto käivitamise hetkel.
Õhulugeja lihtsalt ei ole piisavalt tundlik selleks.

Eelneva postitajaga nõus - kas akut olete proovinud vahetada?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 22.02.11 15:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Eelneva postitajaga nõus - kas akut olete proovinud vahetada?


Kusjuures lisaks veel seda, et mina muutsin auto - klemmi kerepoolset asukohta ja panin pagassi vähe suurema aku ja tõmbab palju palju kergemalt.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 41.9% - SQL: 58.1%]