liis20
huviline
Registreerunud 18.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.01.10 18:53
|
|
|
A6 C4 2,5TDI 103kw ei taha käima minna, kuigi tõmmates käivitub.
Tere kõikse audipere.
Olen omanud pealkirjas mainitud isendit juba paar kuud, ning alati on auto garaa˛is seisnud. Nüüd, olude sunnil on ta õue kolinud, ning enam ei taha
ta käivituda. Pump on ok, süütenurk on paika pandud, hetkel on ta proovi pärast isegi varasemaks pandud, et paremini käivituks. Viimati, -7ga läks ta
veel käima, nüüd, kus aga külma on natukene rohkem, auto isegi ei luba. Tõmmates aga käivitus koheselt.
Kütusefilter ja muu ka vahetatud, küünlad väljavõttes ja katsetades läksid kah punaseks.
Kust viga otsima hakata? Kas küünlad on vanad ja väsinud, kuigi visuaalselt nad veel punaseks jooksid...
Miks auto ikkagi tõmmates käivitub pea koheselt, aga starterist ei taha minna?
Abi ootama jäädes, Liis.
|
|
|
andres68
huviline
Registreerunud 25.03.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B3 80 1.8,
|
postitati 18.01.10 19:46
|
|
|
Ei ole küll selles kindel aga kütusepumbas võib mingi jama olla(kontrolli viia kuskile).
Olen sama jama näinud ja see lõppes sellega, et tuli uus pump autole.
Aga keegi kindlasti oskab midagi paremat soovitada.
|
|
|
liis20
huviline
Registreerunud 18.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.01.10 19:49
|
|
|
Unustasin mainida, et pump on kontrollis käinud, ning seal ei tuvastatud mitte ühtegi viga.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 18.01.10 20:10
|
|
|
Kas küünaldele vool ültse peale tuleb? Ja kui küünlad punaseks lähvad siis nad on korras.
|
|
|
andres68
huviline
Registreerunud 25.03.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B3 80 1.8,
|
postitati 18.01.10 21:10
|
|
|
Küünlad peavad õigelt poolt puanaseks minema on juhtunud, et hakkavad tagant poolt minema siis pole neist kasu enam.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 18.01.10 21:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andres68
Küünlad peavad õigelt poolt puanaseks minema on juhtunud, et hakkavad tagant poolt minema siis pole neist kasu enam. |
Kumb se tagumine pool on? Või sa mõtled, et otsast peb punaseks minema?
|
|
|
karl01
huviline
Registreerunud 14.12.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.01.10 22:30
|
|
|
Kontrolli õhulugeja üle.
|
|
|
liis20
huviline
Registreerunud 18.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.01.10 01:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: karl01
Kontrolli õhulugeja üle. |
Ühendan pistiku lahti lihtsalt ja vaatan, kas käivitub?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 19.01.10 08:53
|
|
|
Õhulugeja käivitamisele ei tohiks mõjuda.
|
|
|
rainer9968
huviline
Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9TDI
|
postitati 19.01.10 10:29
|
|
|
Kui eelsüüteküünalde tuluke kustub kas küünalde relee ka plõksu teeb. Teiseks võib süütega viga (kontakplaat vms) ja kas starterit veab ilusti ringi.
Kuidas akuga lood on, laetud.
|
|
|
karl01
huviline
Registreerunud 14.12.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.01.10 12:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: liis20
Tsitaat: | Algselt postitas: karl01
Kontrolli õhulugeja üle. |
Ühendan pistiku lahti lihtsalt ja vaatan, kas käivitub? |
Selles suhtes, et kui pistik tagant ära võtta siis ta vaevalt käivitub.
Proovi laenata kuskil kindlalt töötav ja see vahele pista, vaata mis siis juhtub. Eelsüüteküünlad kindlasti ka üle kontrollida. Ühenda lihtsalt pesast
lahti ja plusist vii juhe otse peale, kui säriseb siis töötab.
|
|
|
karl01
huviline
Registreerunud 14.12.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.01.10 12:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Õhulugeja käivitamisele ei tohiks mõjuda. |
Aga kuidas oskab siis aju õhku peale anda? Minu teada on ikka põlemisel tarvis hapniku ka? Aga vb olen ma millestki valesti aru saanud..
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 19.01.10 13:29
|
|
|
Käivitus toimub temperatuuri järgi. Vastavalt tempile on ajul oma käivitus reziim ja seoses sellega antakse ka kütust peale. Õhulugejat hakatakse
alles siis arvestama kui mootor juba käib. Õhku antakse nii palju kui kiirest mootor ringi käib, kuna antud mootoriga autol puudub õhu siiber.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 19.01.10 13:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: karl01
Tsitaat: | Algselt postitas: liis20
Tsitaat: | Algselt postitas: karl01
Kontrolli õhulugeja üle. |
Ühendan pistiku lahti lihtsalt ja vaatan, kas käivitub? |
Selles suhtes, et kui pistik tagant ära võtta siis ta vaevalt käivitub.
Proovi laenata kuskil kindlalt töötav ja see vahele pista, vaata mis siis juhtub. Eelsüüteküünlad kindlasti ka üle kontrollida. Ühenda lihtsalt pesast
lahti ja plusist vii juhe otse peale, kui säriseb siis töötab.
|
Loe teema esimene post ka ikka läbi!
Kontrollida tuleks seda kas küünaldele voolu tuleb või ei tule seda siis külmalt kuna sooja mootoriga küünlad järgi ei ole. Saab ka soojalt sisi pead
temperatuuri anduri pistuiku lahti võtma. Jahutus lõdviku pealmine andur mis radikasse läheb.
|
|
|
minenohh
huviline
Registreerunud 22.02.11
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.02.11 13:41
|
|
|
Kus asub eelsüüteküünalde kaitse ja relee ning kuidas ma relee ära tunnen?
|
|
|
pillekas
huviline
Registreerunud 12.03.10
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.02.11 14:25
|
|
|
Selliste ilmadega,nagu hetkel õues on ei tasu seda mootorit käima tõmmata,võib halvasti lõppeda.Mul üks tuttav,sai peale tõmbamist korraliku mootori
remondi teha,sest hammasrihm andis otsad tõmbamise ajal.Võibolla oli see lihtsalt halb kokku satumus,aga olen enne ka kuulnud,et ei ole hea mõte neid
käima lohistada talvel külmaga veel eriti.
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 22.02.11 15:39
|
|
|
Kas starter jõuab ikka kiirelt mootorit ringi ajada?
Ma hakkan kahtlustama, et külmas seisnud autol lihtsalt starter ei tõmba piisavalt kiiresti.
Sellel mootoril on tähtis just, et saaks piisavalt kiiresti mootorit ringi aetud.
Kui diiselmootori tööpõhimõte selge, siis saate sellele ka pihta.
Kui kolb liigub piisavalt kiiresti üles siis silindris ruumala väheneb ja ruumala vähenedes tõuseb rõhk ja temperatuur. Kui temperatuur on piisavalt
kõrge, siis sinna keskkonda pihustatud kütus süttib.
Aeglaselt veniv mootoriga ei saagi seda käima. Käima tõmmates aga mootor pöörleb kiiresti ja lähebki käima.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 22.02.11 15:42
|
|
|
Õhulugejat ei kasutata auto käivitamise hetkel.
Õhulugeja lihtsalt ei ole piisavalt tundlik selleks.
Eelneva postitajaga nõus - kas akut olete proovinud vahetada?
|
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 22.02.11 15:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Eelneva postitajaga nõus - kas akut olete proovinud vahetada? |
Kusjuures lisaks veel seda, et mina muutsin auto - klemmi kerepoolset asukohta ja panin pagassi vähe suurema aku ja tõmbab palju palju kergemalt.
|
|
|