Registreerunud 13.05.08
Asukoht: võrumaa-pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 20v Q
postitati 14.01.10 19:36
Audi 100 90a kliima
Oleks keegi kes oskaks öelda kuidas käib sellise kliima diagnostika.
I Probleemiks on siis see, et ei puhu õhku piisavalt tugevalt (midagi nagu tuleb aga kindlasti ei tule niipalju kui võiks).
II Kui panna temp. LO peal siis tuleb küll natuke jahedamat õhku kui n.23 aga ikkagi on seda tempi minu arvates palju et kui on LO peal siis võiks
minu arvates tulla ikkagi jahedamat õhku.
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
postitati 15.01.10 10:55
Sooja ja külma reguleerib soojenduskraan mis asub mootori taga otsas ja seda reguleerib vaakum. Õhupuuduse tõenäoline põhjus peitub murdunud vedrus
mille leiad kui kindalaeka eemaldad. Näoga sõidusuunas olles kõige paremboolne vaakum klap muudab soojenduse asendaeid. vaakumiga ühtpidi ja vedruga
tagasi kui vedru katki siis jääb vist jalgele rohkem puhuma.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 21.0% - SQL: 79.0%]