Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Vaja abi A6 2.4 2001a. soetamisel (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 1995)
Gert_V
huviline

Avatar


Registreerunud 13.01.10
Kasutaja on eemal

Auto: B6 1.8tq sline

postitati 13.01.10 21:58 Tsiteeri
Vaja abi A6 2.4 2001a. soetamisel



http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pildid.php?id=634152&view=10&cache_missing=1
Teab keegi selles auto kohta midagi head või halba rääkida?
Netis kuskilt mingeid andmeid selle mootori kohta?
Niipalju kui lugesin siis pidi see janune mootor olema ja õli pidi V6 võtma?
2,4 ka nuka viga küljes?
On see tõsi et ka atm kastid pidid suht tihti lagunema?




Ootaks teadjamate ja selle mootoriga kokkupuutunud inimeste kommentaare...
Tänud vastajaile


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 13.01.10 22:19 Tsiteeri


Autost ei tea midagi.
Andmeid leiad siitsamast foorumist.
Bensiisni võtab nagu selline suurem mootor ikka jällegi foorumis juttu küll.
Õli ei võta korras mootor kindlasti mitte. Nukka probleem on 2,5 diislil mitte bensukatel!! Kast oleneb eelmisest kasutajast.
Foorumist jääb mulje, et autod lagunevad sellepärats et kurtma tullakse vigast mitte korras autot. Enamus teemad ikka mingi murega selleks foorum ongi. Sellepõhjal auto vastupidavust eriti hinnata ei saa. Saab lihtsalt ülevaate. 2,4 on hea mootor kuid tasuks vaadata ka 2,8. Peasi et auto mida ostad oleks korralik. Kui ise ei jaga lase auto üle kontrollida enne ostu!
ABS ploki remont on 300,- Ja tulede juhtmoodulit ei tea kuid vaevalt ta odav on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audicompetition
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.09
Asukoht: Pärnu/Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Competition

postitati 13.01.10 22:32 Tsiteeri


Põhilised nõrgad küljed on esisild ja automaat kast ja 2,4 mootor on väheke uimane. Muud nagu ei oskagi rohkem välja tuua.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
coatboy
huviline



Registreerunud 05.08.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Avensis

postitati 13.01.10 22:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audicompetition
2,4 mootor on väheke uimane.


Võrreldes millega huvitav???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
audicompetition
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.09
Asukoht: Pärnu/Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Competition

postitati 14.01.10 00:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: coatboy
Tsitaat:
Algselt postitas: audicompetition
2,4 mootor on väheke uimane.


Võrreldes millega huvitav???
Nii palju kui mina tean kes sellega sõitnud on räägivad kõik et on uimane ja sai ka joonele pandud ühe sellisega ja mina talle enda autoga alla ei jäänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 14.01.10 00:40 Tsiteeri


Kõige särtsakam nüüd ei ole. Muidugi kui võrrelda Fabia mingi 1.6 mootoriga siis on ta päris püss loomulikult :D Point on vist selles et mulle tundub et see mootor ei käi päris hästi kerest jõu poolest üle, kütet võtab rohkem kui 3.0 mootor. ja 2.4 ja 2.8 võtavad tehase andmetel samapalju.

Ma räägin muidugi enda auto kogemusest ja sel multitronic kast, eks see mõjutab nii minekut kui küttekulu kah.

Ja õli võtab kergelt. Olen unustanud jälle lugeda mitme km tagant peale peab valama. Mõne kuu peale ostan liitri õli juurde. Vb veits rohkem. Kuus läbin kuskil 3000km.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Gert_V
huviline

Avatar


Registreerunud 13.01.10
Kasutaja on eemal

Auto: B6 1.8tq sline

postitati 14.01.10 07:24 Tsiteeri


Mis tal tehase andmetel kütusekulu on,siin palju erinevaid numbreid leidnud
Kas multitronicul mingeid sümptomeid ka esineb millest arusaada et kast minemas või ainult selle järgi et käiguvahetusel vahetab tugeva jõnksuga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 14.01.10 07:39 Tsiteeri


Vähemalt uuema põlve multitronic vahetab käike nii, et sa ei saa aru. Vanema põlve multi tahab sujuvaks vahetuseks, et laseksid gaasi veidi järele. Kui ka siis on jõnks sees, jookse eemale, sest minu arvates on sellel kastil rohkem probleeme, kui V6 TDI mootoril.(Aga sellest miskipärast eriti ei räägita :P )


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 14.01.10 08:08 Tsiteeri


Mul on küll nats teine mootor, 125kw, aga pagassi põhjas on kleeps et küttekulu linnas oli midagi 14,. Tegelikuses jääb ta minumeelest sinna 12 kanti. Nagu ma ütlesin siis suvel sai 65 liitriga kuskil 450km sõita, kõige rohkem 500km.

Ma eitea milline see vanem multitronic on, mul on facelift ja sellel vahetab küll sujuvalt (idee poolest). Sellest kas kast peetis saad kohe aru, Sujuval kiirendusel kus pöörded alla 2000 hakkab auto pidevalt jõnksutama. Otseselt käiguvahetust sellel kastil ei olegi, tal on nö. variaator ja käigud on elektrooniliselt tekitatud nö.

Igatahes võib lähtuda vist sellest, et kui on multitronic ja nii umbes 180k sõitnud siis on see kast õhtal kui keegi remontinud ei ole.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.01.10 08:51 Tsiteeri


Viimased kaks postitust on veits ulme...

Esiteks pole ühelgi Multitronicul käike ega ka käiguvahetust kuna tegemist on variaator kastiga ja tema tööpõhimõte on täpselt sama nagu rolleritel ja kas me rollerite puhul räägime käiguvahetusest!?

Vana tüübi (uus tuli uuel kuuel ja sama aastakäigu muudel Audi mudelitel) on veits probleemne. Uus see eest on vaata, et parem kui Tiptronic, ehk uuega pole siiani probleeme.

Vana tüübi kaste remondime nüüdseks keskeltläbi 10 kuni 20 tk aastas ja see on üliväike number arvestades kogust mis Eestis kulgeb. See, et kui auto on 180 000km'i läbinud ja kasti pole remonditud, ei tähenda, et ta tuksis oleks.

Pakun et vana tüübi Multi sõidab, kui seal ikka õlivahetus välpadest kinni peetakse, probleemideta 300 000km'i ära aga nagu ikka kõik sõltub eelnevatest omanikest ja nende panusest auto seisukorda ja kasutamisele.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raxi
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 14.01.10 09:16 Tsiteeri


Aut. kasti ja mootori suhe jah vähe uimane , võrreldes siis manuaal kastiga 2,4. . Vaheta rihmad ja rullikud korralikult ära ja see mootor teenib sind kaua.Bensiini kulu pole nii suur ühti. Ma ehk ei vajuta nii hirmsalt aga keskmine on jäänud ikka alla 10l-100km kohta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 14.01.10 09:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Viimased kaks postitust on veits ulme...

Esiteks pole ühelgi Multitronicul käike ega ka käiguvahetust kuna tegemist on variaator kastiga ja tema tööpõhimõte on täpselt sama nagu rolleritel ja kas me rollerite puhul räägime käiguvahetusest!?


Seda ma oma postituses enda arust ütlesin ka et tegu on variaatoriga...

Tsitaat:
Algselt postitas: juks11

Vana tüübi kaste remondime nüüdseks keskeltläbi 10 kuni 20 tk aastas ja see on üliväike number arvestades kogust mis Eestis kulgeb. See, et kui auto on 180 000km'i läbinud ja kasti pole remonditud, ei tähenda, et ta tuksis oleks.

Pakun et vana tüübi Multi sõidab, kui seal ikka õlivahetus välpadest kinni peetakse, probleemideta 300 000km'i ära aga nagu ikka kõik sõltub eelnevatest omanikest ja nende panusest auto seisukorda ja kasutamisele.


Mis see õlivahetusvälp oli, 60k? Tekib küsimus palju neid korras multitronicuid on kes on õli koguaeg vahetanud. Minul on näiteks esindusest ostetud auto ja terve aeg Tartus olnud. Kui kast jamama hakkas siis hakkasid tulema jah teooriad et tegelt peaks vähe varem õli ära vahetama. Hooldusraamat on ilusti täis kuid seda õlivahetust seal sees küll ei ole. Ma ei ütleks et autot hoitud ei ole ja et ta mingi ilge ront mul oleks mida õõnestatud koguaeg. Ja isiklikult pole nagu näinud ühtegi multitronicut mis töötaks hetkel ilma remondita. Selle aja peale on nad kõik juba piisavalt sõitnud. Kui Sina oled näinud sellist autot siis võtan sõnad tagasi. Välismaa foorumitest olen lugenud et õige õlivahetusvälp= garantii audi poolt.

Sry for OT, sellest ei räägita millegipärast kunagi väga põhjalikult niiet ma kasutan hetkel võimaluse ära, aga minumeelest on tegu lihtsalt kasti disainiveaga. Tohib küsida mis te seal kasti remontimisel üldiselt vahetate? Samad jupid sisse tagasi? Nimelt olen ma kuulnud mujal maailmas sellisest asjast et "6 plate clutch" vahetatakse "7 plate clutch'i" vastu välja ja pärast programmeeritakse ka aju sellele vastavalt ümber.

Mis kütusekulu puudutab siis kontrollisin järgi oma tankimised. Suvel sai üks vahe mitu korda Pärnus ja mujal Eestis käidud, siis sain tõesti küttekuluks 9L. See on ka madalaim saavutus. Üldiselt hüpleb ta 11 ja 13L vahel. Ning viimane kord suutsin kuidagi 17L sajale saada. Külmad ilmad ja lühikesed otsad. Poole paagiga oli 120km läbitud...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.01.10 09:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laur
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Viimased kaks postitust on veits ulme...

Esiteks pole ühelgi Multitronicul käike ega ka käiguvahetust kuna tegemist on variaator kastiga ja tema tööpõhimõte on täpselt sama nagu rolleritel ja kas me rollerite puhul räägime käiguvahetusest!?


Seda ma oma postituses enda arust ütlesin ka et tegu on variaatoriga...

Tsitaat:
Algselt postitas: juks11

Vana tüübi kaste remondime nüüdseks keskeltläbi 10 kuni 20 tk aastas ja see on üliväike number arvestades kogust mis Eestis kulgeb. See, et kui auto on 180 000km'i läbinud ja kasti pole remonditud, ei tähenda, et ta tuksis oleks.

Pakun et vana tüübi Multi sõidab, kui seal ikka õlivahetus välpadest kinni peetakse, probleemideta 300 000km'i ära aga nagu ikka kõik sõltub eelnevatest omanikest ja nende panusest auto seisukorda ja kasutamisele.


Mis see õlivahetusvälp oli, 60k? Tekib küsimus palju neid korras multitronicuid on kes on õli koguaeg vahetanud. Minul on näiteks esindusest ostetud auto ja terve aeg Tartus olnud. Kui kast jamama hakkas siis hakkasid tulema jah teooriad et tegelt peaks vähe varem õli ära vahetama. Hooldusraamat on ilusti täis kuid seda õlivahetust seal sees küll ei ole. Ma ei ütleks et autot hoitud ei ole ja et ta mingi ilge ront mul oleks mida õõnestatud koguaeg.

Sry for OT, sellest ei räägita millegipärast kunagi väga põhjalikult niiet ma kasutan hetkel võimaluse ära, aga minumeelest on tegu lihtsalt kasti disainiveaga. Tohib küsida mis te seal kasti remontimisel üldiselt vahetate? Samad jupid sisse tagasi? Nimelt olen ma kuulnud mujal maailmas sellisest asjast et "6 plate clutch" vahetatakse "7 plate clutch'i" vastu välja ja pärast programmeeritakse ka aju sellele vastavalt ümber.


Vahetame kuluosad ja defektsed osad vastavalt vajadusele ja kliendi soovile. Jah, ka meie teeme 7 kettale ümber. Eks kõik ikka sõltub millist remonti kast vajab ja mida klient soovib.

Õlivahetuse välp on jah 60 000km.

Ja seda ei väida keegi, et need algusaastate Multid vähe kehvad on ja mis seal muud saab olla kui ehituslik viga mis aga uuemal tüübil on korrastatud.

See Multitronicu suur kisa ja kära on ära vaibunud kuna ka probleemid nendega on suht väheks jäänud/kadunud.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 14.01.10 09:43 Tsiteeri


No ok, vastus ammendav. Kuna peres on auto olnud aastast 2001 ja ise olen sõitnud sellega 3 aastat siis lihtsalt enda kogemusest Ma soovitaks sama aastakäigu autodel vaadata siiski Tiptronic kasti. Vähem probleeme ja odavam remontida. Lihtsam on neid vältida kui elada hirmus et vb pead 20-30k remondi peale välja käima.

Siiani olen sõitnud selle jõnksuva kastiga prakselt 2 aastat. Ptui ptui ptui, siiani ei ole ta kätte ära lagunenud ja märgatavalt hullemaks samuti ei ole läinud. Kuid ebamugav on sõita. Ning se siduri teema oli see mis ajendas mõtlema, et ilmselt on seal siiski midagi vähe valesti tehtud et ta vastu ei pea.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kjaups
huviline



Registreerunud 15.06.06
Asukoht: Ida, Tapa, Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 01a 2,4, KIA 1.6

postitati 14.01.10 11:13 Tsiteeri


Oman sellist mudelit, kuid sedaani.
Kütust rüüpab linnavahel tõesti ca 12l/100km, kuid maanteel saab isegi kuni 7-ga hakkama.
Automaatkast on sellel isegi päris hea. Käiguvahetust ei tunne ja pole uimane ka. Ikka pedaali üle poole vajutad, siis viskab kohe madalama käigu peale ja minek on tuntav.
Samas mul vedas ja sain korraliku isendi millel oli ka läbisõit ainult 99k :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.01.10 11:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kjaups
Oman sellist mudelit, kuid sedaani.
Kütust rüüpab linnavahel tõesti ca 12l/100km, kuid maanteel saab isegi kuni 7-ga hakkama.
Automaatkast on sellel isegi päris hea. Käiguvahetust ei tunne ja pole uimane ka. Ikka pedaali üle poole vajutad, siis viskab kohe madalama käigu peale ja minek on tuntav.
Samas mul vedas ja sain korraliku isendi millel oli ka läbisõit ainult 99k :D



Ja mis kastiga tegu, ehk kas esi- või nelikveoline!?

Ja üldiselt ei arva ma seda, et 2,4 oleks mõttetu mootor - reaalselt on suht samad mootorid suht samade näitajatega. Ma võiks ju kah rääkida, et 2,8 ja kõik alla 4,2 on mõttetud mootorid kuid siis tuleks 6,0 ja RS6 omanikud ja räägiks 4,2 kohta sama.

Kui 2,4 oleks juba mõttetu mootor siis miks on tehtud 1,8 ja veel väiksemad - igale ühele oma!


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mudjamix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: TT mk2 + Q7

postitati 14.01.10 12:04 Tsiteeri


Ma poolevedust ei ole proovinud aga ostmas käisin siis 2.4 oli küll manuaal ja aasta uuem kah aga ikka väga suur vahe tundus 2.8 automaadiga mineku suhtes.Aga samas ei ole see vahe nüüd nii hull ka, et korralikum auto ostmata jätta.


Don't drink and drive. You might hit a bump and spill your beer
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 14.01.10 12:25 Tsiteeri


Kulgen linnas 99% ajast - sinna sisse mahuvad ummikud ja 1 käiguga nõksutamine ja no ei saa keskmist kulu üle 11L/100km kohta quatrro ja 5K manualiga isegi nüüd lume ja külmaga, mis veeretakistus lumepudrus kõrgem ja surve gaasipedaalile lihtsam tulema oma lõbustamiseks. Suvel on parim tulemus olnud kuude lõikes 9.9 - 10.1 vahel kõikumas. Jääb juba teema algataja otsustada kas see kulu 1.7 tonnise auto kohta on suur / paras või väike.

Esisillal pole ka midagi drastilist minu kogemusena. Ei üteks, et ta kuidagi eriti kiirelt laguneks - aastane läbisõit ca 20 000km ja pole kaks aastat tagasi remonditud sillast midagi pehmeks suutnud sõita. See esisilla legend pärineb ilmselt Saksamaa teedelt tulnud autodest, mille esisild on tehasest alla kruvitud ja kestnud siis oma esimesed 200 000km siledaid keskeuroopa teid ning peale Eesti teedeehituslikku põrgusse sattudumist hakkavad paari / kolme kuuga kolisema.

Aut kasti kohta sõna ei võta - puudub kogemus.

Õli kulub samamoodi nagu Laur-i jutus - vahetusvälba peale 2-3L / vahepeal kulu tõsus hüppeliselt aga selle põhjuseks oli otsa saanud õlipunn, mille vahelt mehiselt välja ajas mahla.

Nukkvõlli teema puudutab 2.5 diisleid ja seda ka vaid kuni mootoritüübini BAU (parandage kui eksin).


Rohkem polegi midagi nagu öelda...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kjaups
huviline



Registreerunud 15.06.06
Asukoht: Ida, Tapa, Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 01a 2,4, KIA 1.6

postitati 14.01.10 12:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Tsitaat:
Algselt postitas: Kjaups
Oman sellist mudelit, kuid sedaani.
Kütust rüüpab linnavahel tõesti ca 12l/100km, kuid maanteel saab isegi kuni 7-ga hakkama.
Automaatkast on sellel isegi päris hea. Käiguvahetust ei tunne ja pole uimane ka. Ikka pedaali üle poole vajutad, siis viskab kohe madalama käigu peale ja minek on tuntav.
Samas mul vedas ja sain korraliku isendi millel oli ka läbisõit ainult 99k :D



Ja mis kastiga tegu, ehk kas esi- või nelikveoline!?


Esiveoline


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 14.01.10 13:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kjaups
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Tsitaat:
Algselt postitas: Kjaups
Oman sellist mudelit, kuid sedaani.
Kütust rüüpab linnavahel tõesti ca 12l/100km, kuid maanteel saab isegi kuni 7-ga hakkama.
Automaatkast on sellel isegi päris hea. Käiguvahetust ei tunne ja pole uimane ka. Ikka pedaali üle poole vajutad, siis viskab kohe madalama käigu peale ja minek on tuntav.
Samas mul vedas ja sain korraliku isendi millel oli ka läbisõit ainult 99k :D



Ja mis kastiga tegu, ehk kas esi- või nelikveoline!?


Esiveoline

Sellisel juhul on sul multitronic käigukast ja seal ei olegi käike ehk ei saagi tunda mingit käiguvahetust. Vata seda siis saa d aru kuda asjad käivad. http://www.youtube.com/watch?v=1sklLt6RCgA


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kjaups
huviline



Registreerunud 15.06.06
Asukoht: Ida, Tapa, Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 01a 2,4, KIA 1.6

postitati 14.01.10 15:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: Kjaups
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Tsitaat:
Algselt postitas: Kjaups
Oman sellist mudelit, kuid sedaani.
Kütust rüüpab linnavahel tõesti ca 12l/100km, kuid maanteel saab isegi kuni 7-ga hakkama.
Automaatkast on sellel isegi päris hea. Käiguvahetust ei tunne ja pole uimane ka. Ikka pedaali üle poole vajutad, siis viskab kohe madalama käigu peale ja minek on tuntav.
Samas mul vedas ja sain korraliku isendi millel oli ka läbisõit ainult 99k :D



Ja mis kastiga tegu, ehk kas esi- või nelikveoline!?


Esiveoline

Sellisel juhul on sul multitronic käigukast ja seal ei olegi käike ehk ei saagi tunda mingit käiguvahetust. Vata seda siis saa d aru kuda asjad käivad. http://www.youtube.com/watch?v=1sklLt6RCgA

Põhimõtteliselt said sa ka aru, et mida ma selle "Käiguvahetust ei tunne" all mõtlesin ;)
Kuigi jah, selle kasti suguelu ei tea peast, kuid saab ennast asjadega kurssi viidud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Gert_V
huviline

Avatar


Registreerunud 13.01.10
Kasutaja on eemal

Auto: B6 1.8tq sline

postitati 15.02.10 22:29 Tsiteeri


Mida head oskate rääkida 99.a S4st,biturbo manuaal?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 16.02.10 07:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Gert_V
Mida head oskate rääkida 99.a S4st,biturbo manuaal?

Pole vast mõtet siin teemas kõike kokku segada. Pane otsingusse "2.7 S4" ja jätka mõnes leitud teemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 50.2% - SQL: 49.8%]