advanti
huviline
Registreerunud 08.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.01.10 14:01
|
|
|
APPI! A4 klaasipesu ei toimi (vool ei tule pumbani)
tere
Selline jama et A4 (2000a) klaasipesuvedelikku ei pritsi.
Kaitse korras aga pumbamootorini ei jõua voolu. Kas kuskil on mingi relee, mis peaks mootorile edasi voolu andma?
tänud ette!
|
|
|
toomas777
huviline
Registreerunud 05.07.08
Asukoht: ida-viru
Kasutaja on eemal
Auto: audi a4 q 1.9tdi 85kw 01a
|
postitati 13.01.10 14:10
|
|
|
Mismoodi sa kindlaks tegid et mootorisse voolu ei jõua?
|
|
|
advanti
huviline
Registreerunud 08.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.01.10 14:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: toomas777
Mismoodi sa kindlaks tegid et mootorisse voolu ei jõua? |
testriga mõõtsin
|
|
|
advanti
huviline
Registreerunud 08.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.01.10 20:01
|
|
|
Teine küsimus veel, nimelt kuidas selle pumba sealt kätte saab?
|
|
|
toomas777
huviline
Registreerunud 05.07.08
Asukoht: ida-viru
Kasutaja on eemal
Auto: audi a4 q 1.9tdi 85kw 01a
|
postitati 13.01.10 20:29
|
|
|
"I had the same issue with my 2003 A4 1.8TQ 2 weeks ago. To validate info, the correct fuse position is #37 and is located in the fuse panel to the
left of the steering wheel. My car had a 25 Amp fuse in it. I replaced it with a 25 Amp fuse and everything works fine now." Kaitse nr 37
kaitsmeblokis mis asub vasakul rooli kõrval. Loodan, et on kasu seniks kuni keegi kes ka reaalselt antud asjaga kokku on puutunud. Arvatavasti võib
sul see uesti läbi põleda kui põleb, sest arvatavasti on mootor juba pisut vana ja tekitab mõnes asendis rohkem lühist kui lubatud.
Arvatavasti saad pumbale ligi juhipoolse rattakoopa logari eemaldades,või põhjakatte mida soovitati ühes foorumis. Muidugi pole ma selles 100% kindel
kas paak üldse paremal pool asub... Aga pump käib lihtsalt välja tõmmates, kokku pannes oleks hea tihend ja sellega kokkupanemisel kokkupuutuvad osad
ära puhastada, ise kasutasin pisut määret ka, et kokku läheks hästi.
|
|
|
advanti
huviline
Registreerunud 08.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.01.10 20:54
|
|
|
2003a A4 on juba järgmine generatsioon. Minu masinal kaitse nr37 ei ole selle pumbamootori jaoks!
Proovides ei õnnestu pumpa niisama lihtsalt välja tõmmata, igasugu muud vidinad seal ees.
Tsitaat: | Algselt postitas: toomas777
"I had the same issue with my 2003 A4 1.8TQ 2 weeks ago. To validate info, the correct fuse position is #37 and is located in the fuse panel to the
left of the steering wheel. My car had a 25 Amp fuse in it. I replaced it with a 25 Amp fuse and everything works fine now." Kaitse nr 37
kaitsmeblokis mis asub vasakul rooli kõrval. Loodan, et on kasu seniks kuni keegi kes ka reaalselt antud asjaga kokku on puutunud. Arvatavasti võib
sul see uesti läbi põleda kui põleb, sest arvatavasti on mootor juba pisut vana ja tekitab mõnes asendis rohkem lühist kui lubatud.
Arvatavasti saad pumbale ligi juhipoolse rattakoopa logari eemaldades,või põhjakatte mida soovitati ühes foorumis. Muidugi pole ma selles 100% kindel
kas paak üldse paremal pool asub... Aga pump käib lihtsalt välja tõmmates, kokku pannes oleks hea tihend ja sellega kokkupanemisel kokkupuutuvad osad
ära puhastada, ise kasutasin pisut määret ka, et kokku läheks hästi. |
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 13.01.10 21:05
|
|
|
Vaata üle armatuuri otsas kaitse n 24. Relee on Jalgade kohal olevas plokis 5 ja 6 Laiem relee. Eraldi kaitset ei ole kui sul kojamehed töötavad siis
on kaitse korras. Vool pumbale tuleb otse kojameeste releest. Kas juhe katki ve relee ise. Või mõõtsid midagi valesti ja rikkis ainult pump.
Kinnikiilunud pump võis ka relee läbi lasta!
|
|
|
advanti
huviline
Registreerunud 08.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.01.10 14:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Vaata üle armatuuri otsas kaitse n 24. Relee on Jalgade kohal olevas plokis 5 ja 6 Laiem relee. |
aga kuidas kindlaks teha kas relee ikka läbi on ? testriga? aga täpsemalt...?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 14.01.10 18:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: advanti
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Vaata üle armatuuri otsas kaitse n 24. Relee on Jalgade kohal olevas plokis 5 ja 6 Laiem relee. |
aga kuidas kindlaks teha kas relee ikka läbi on ? testriga? aga täpsemalt...? |
Juhe vaevalt katki on. Viga võib ka lülitis olla tegelt. Aga kui enda poole tõmmates kojamees käivitub on lüliti korras.
Mis autoga tegemist on muidu? Sedaan ve Avant?
|
|
|
advanti
huviline
Registreerunud 08.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.01.10 19:11
|
|
|
Kangi tõmmates kojamehed liiguvad. Autoks 2000a A4 Avant (2,8 Quattro Tiptronic).
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 14.01.10 19:18
|
|
|
Mida moodi te seda möödate?
Selleks, et voolu olemas olu kindlaks teha, peab ju keegi sel ajal vastava toimingu tegema, ehk siis vett tagaklaasile pumpama.
See, et kangi tömmates kojamees tuuseldama kipub, ei näita veel, et vool peaks/ei peaks kusagile liikuma.
Lihtsam vast kontrolliks kasutada lambikest.
Ise arvan, et pump kutu, kuid pole nagu sa ka maininud, et kas pump ise töötab vöi mitte.
Üks asi viib teiseni.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 14.01.10 19:20
|
|
|
Kas tagumisele ka ei pritsi siis vast mootor ikka. Avandil on 1 pump mis nii ette kui taha vett pritsib. ett pritsides käivitatakse mupma ühtmidi ja
taha teitmidi. Torudel on klapid vahel mis vee vastavasse kohta suunavad. Must violetne juhe läheb muidu relee juurest pumpa. Proovi pumbale otse
peale last voolu vataa kas teeb midagi.
|
|
|
advanti
huviline
Registreerunud 08.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.01.10 19:21
|
|
|
Jutt käib ikka esiklaasist
Pumba külge mineva pistiku võtsin lahti ja testriga mõõtsin ning voolu pole.
Pump võib ju kutu olla aga isegi kui uue pumba paneks, siis ikkagi peab sinna vool jõudma. Enne nagu ju tööle ei hakkaks.
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Mida moodi te seda möödate?
Selleks, et voolu olemas olu kindlaks teha, peab ju keegi sel ajal vastava toimingu tegema, ehk siis vett tagaklaasile pumpama.
See, et kangi tömmates kojamees tuuseldama kipub, ei näita veel, et vool peaks/ei peaks kusagile liikuma.
Lihtsam vast kontrolliks kasutada lambikest.
Ise arvan, et pump kutu, kuid pole nagu sa ka maininud, et kas pump ise töötab vöi mitte.
Üks asi viib teiseni. |
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 14.01.10 19:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: advanti
Jutt käib ikka esiklaasist
Pumba külge mineva pistiku võtsin lahti ja testriga mõõtsin ning voolu pole.
|
Ei saagi ju voolu peale tulla, kui keegi samal ajal kangi/nuppu ei liiguta.
Kui viitsid natuke askeldada ja olla kindel, et kas viga pumbas vöi mitte, siis kasuta tagaklaasi pumpa, ehk viskad need omavahel ringi.
Endal kustus samuti esiklaasi pump suht äketsi ära, nagu oleks vesi otsa saanud, kuid 3/4 paaki oli veel järel.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 14.01.10 19:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Tsitaat: | Algselt postitas: advanti
Jutt käib ikka esiklaasist
Pumba külge mineva pistiku võtsin lahti ja testriga mõõtsin ning voolu pole.
|
Ei saagi ju voolu peale tulla, kui keegi samal ajal kangi/nuppu ei liiguta.
Kui viitsid natuke askeldada ja olla kindel, et kas viga pumbas vöi mitte, siis kasuta tagaklaasi pumpa, ehk viskad need omavahel ringi.
Endal kustus samuti esiklaasi pump suht äketsi ära, nagu oleks vesi otsa saanud, kuid 3/4 paaki oli veel järel. |
No vaevalt teemalgataja nii rumal on, et kangi ei liiguta? Ja tagaakna pump oli eraldi kuni 1998 aastani siis on üks pump ka vw on nii.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 14.01.10 19:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
No vaevalt teemalgataja nii rumal on, et kangi ei liiguta? Ja tagaakna pump oli eraldi kuni 1998 aastani siis on üks pump ka vw on nii.
|
Ei olegi teda rumalaks pidanudgi.
Kas oled aastaarvude suhtes kindel?
Märgitakse isegi eraldi paaki 2000 aasta isendil.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
advanti
huviline
Registreerunud 08.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.01.10 20:14
|
|
|
Enne kui hakkan vahetama pumpa, mis kahjuks on raskesti eemaldatav, tahan leida ja likvideerida selle vea, mis takistab voolu jõudmise pumbani. Ehk
läheb õnneks ja polegi üldse vaja pumpa sealt eemaldada.
PS: testriga mõõtmine toimus kangi tõmbamisega.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 14.01.10 20:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: advanti
Enne kui hakkan vahetama pumpa, mis kahjuks on raskesti eemaldatav, tahan leida ja likvideerida selle vea, mis takistab voolu jõudmise pumbani. Ehk
läheb õnneks ja polegi üldse vaja pumpa sealt eemaldada.
PS: testriga mõõtmine toimus kangi tõmbamisega. |
Hakka siis testriga mõõtma. Alustuseks räägitud relee taha tuleb must juhe lilla triibuga. Kangi tõmmates peab sinna vool tulema. Kui ei on kang
rikkis. Kui tuleb on juhe katki mootori ja relee pistiku vahel. ene vaatasin valesti pumba vool releest läbi ei käi relee jala peal on lihtsalt
kangist tulev juhe ühendatud kokku pumpa minevaga.
A ja vaata järgi kas on sul taha aknale eraldi paak. Muidu jäämegi kuitsiga seda vaidlema. Põhimõte on sama ikkagi. Kui on taha aknale ikka sama siis
vaata järgi kas taha aknale vett tuleb. Ehk kui kangi ette lükkad siis pump käivitub?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 14.01.10 20:47
|
|
|
Lisan veel juurde, et massipool tasuks ka üle vaadata. Nimelt pumba mass tuleb läbi tagaklaasi mootori. Seega luugijuhtmed tuleks üle vaadata.
Tagaklaasi mootoris olev transistor võib olla läbi põlenud kinnise pumba rootori pärast.
Katseta ja anna teada mis tulemused on. 
|
|
|