Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Probleem 3.6l V8 andurite vigadega (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 1379)
Kenwood
huviline

Avatar


Registreerunud 03.03.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 ; MB

postitati 12.01.10 17:19 Tsiteeri
Probleem 3.6l V8 andurite vigadega



Auto sureb lihtsalt välja mootorisoojemaks saades kuskil alates 70C juures. Viga väljendub nii et gaasi pedaali hoides kuskil 2k rpm juures ja siis hakkavad pöörded tasakesi langema ja kui gaas vabastada kukuvad tühikäigu pöörded madala kuskil alla 500rpm ja sureb välja lõpuks.

Algul lugedes sain sellise veakoodi

516 - closed throttle postsion switch f60
Open on Short to P+

Mis peale kustutamist tagasi ei tulnud

Natukese ajapärast peale järjekordset välja suremist tekkis uus veakood kuid eelnevat enam mitte.

537

Oxygen sensor regulation
Controll limit not reached.

Mis võib põhjustada sellist jamamist, sumpsist loobib välja musta. Segukell näitab et segu on rikaks muutunud.


Samas, head kokka tunneb sellest, et pann on tahmane.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 12.01.10 19:48 Tsiteeri


Tundub väga lambda anduri auku viga olema.
Millal vahetasid andurit, millise panid ja kuidas paigaldasid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kenwood
huviline

Avatar


Registreerunud 03.03.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 ; MB

postitati 12.01.10 20:32 Tsiteeri


Vahetati see ära mul Reval Auto Pärnus 08.08.2008 ja kasutati muidugi org toodet, et saada asjale garantii.:)
Seda sai tehtud sellepärast et eelnevalt ostetud ja ise vahetatud b-osa lambda pidas vastu ainult 4 kuud. :(
Siiani on kõik muretu olnud aga kas siis tasuks pöörduda selle teemaga garantiise Revalisse.


Samas, head kokka tunneb sellest, et pann on tahmane.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
888
huviline

Avatar


Registreerunud 24.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro

postitati 13.01.10 07:47 Tsiteeri


Kui garantii kehtib, siis otseloomulikult tagasi!!!!
Ja viga võib küll olla lambdas või siis õhulugelas(sümptomid on vähemalt sellised) Enda omal oli põhimõtteliselt sama teema.
Ja otsi viga kiiremas korras üles, sest see vale kütusesegu ei ole kohe kindlasti hea Katalüsaatoritele;)


Sõitsid saanid-Sõitsid reed A Quattro sõidab ikka veel;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tiiiiiit
huviline



Registreerunud 08.02.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi V8

postitati 13.01.10 16:02 Tsiteeri


Mul on v8 sama lugu, et suri välja ja viskas tagant musta. Viga on jah arvatavasti lambdas, sest ise võtsin lambda tagant ära, ning siis asi muutus. Praegu sõidangi ilma lambdata, ainult kuumast peast ei taha käima jääda. lähipäevil vahetan lambda ära, ning siis näha kuis töötab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 14.01.10 13:18 Tsiteeri


Mul oli ka sarnane olukord nagu kirjeldasid ning süüdi oli lambda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kenwood
huviline

Avatar


Registreerunud 03.03.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 ; MB

postitati 16.01.10 18:07 Tsiteeri


Sain asja korda, võtsin siis nii huvi pärast õhulugeja küljest, valges ja luubiga vaadates selgus et õhulugejal elemendil on väheke nõgi peal sai see ära puhastatud piirtuse ja vatipulgaga. Ja sai külge installitud ja paistab et toimib nüüd ilusti.
Kui mõelda et segukella järgi oli näha et lambda töötab kuna segukella järgi pendeldas, muidu oleks hoidnud lambda sama pinget koguaeg kui ta peetis on.


Samas, head kokka tunneb sellest, et pann on tahmane.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tiiiiiit
huviline



Registreerunud 08.02.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi V8

postitati 16.01.10 18:18 Tsiteeri


Äkki ütled kus õhulugeja asub (hetkel ei tule omalepähegi), prooviks ka seda varianti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kenwood
huviline

Avatar


Registreerunud 03.03.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 ; MB

postitati 16.01.10 18:29 Tsiteeri


Mootori pealt plastik kate maha, (peal neli suurt ristpeaga kruvi ja taga seina ääres kolma väiksemat ristpeaga kruvi lahti). Siis kui kate eemladatud, vaatab kohe vastu sisselaskekolektori peal on õhulugeja.


Samas, head kokka tunneb sellest, et pann on tahmane.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rkrimm
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.

postitati 03.08.10 17:48 Tsiteeri


Ei hakka uut teemat tegema sama probleemi nahka. Külmast peast ei taha tühikäiku hoida ning sureb välja. Kui mootor soojaks saab (noh jah kella järgi grammike üle 50, pean andurit kontrollima) siis natukene rohkem paremat pedaali sõites vajutades ja mootor välja suretades samuti on tühikäik kadunud. Kuid nüüd kõige huvitavam asi, et kui segukella ühendasin siis see näitas ilusti ja muutumatult korras segu (kuigi see peaks ju kõikuma ühest otsast teise kellal). Muidugi sai seda külmalt proovitud kuna ei soovi olude sunnil naabreid väga piinata summutuse puudumisega. Sellest järeldades nagu võiks lambda olla vigane. Samuti on juba lambda juhet 3 korda ühendatud, et kas see võib ka juba midagi mängida siin.
Samuti küsimus Kenwoodile, et kuskohast sa segukellale signaali võtsid täpsemalt ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 22.7% - SQL: 77.3%]