vatsa
huviline
Registreerunud 07.12.07
Asukoht: Valgamaa
Kasutaja on eemal
Auto: c4 2,5 tdiq
|
postitati 12.01.10 16:33
|
|
|
Audi 80 1.6 diisel - jõud kaob ära ja vahel sureb välja.
Probleem siis järgmine, et kui sõita 90-ga ja siis gaas põhja vajutada, siis saab kuskil 120 kätte aga siis tuleb terav klõbin sisse ja kiirus hakkab
langema. Kui käik välja võtta, siis tühikäik on väga madal nii et terve kere väriseb. Pihustiotsad on vahetatud aga ikka sama jama. Nüüd on asi palju
hullem. Vahel teeb juba 70-ne peal ka sama jama. Kui see jama on siis tühikäigul ta käib mingi pool minutit ja siis tulevad pöörded tagasi normaalseks
ja jõud ka tagasi. Sai veel küttefilter ära vahetatud aga muutust polnud. Kütte pealevool on koos õhumullidega, seega panin kanistri kapoti alla ja
panin otse nii, et õhku enam vahele ei tulnud. Aga muutust polnud ka siis. Ikka tuleb klõbin sisse ja jõud kaob ära. Kui pikemalt sõita selle
klõbinaga ja siis käik välja võtta, siis sureb päris välja. Kui sureb välja ja seisab kohapeal umbes pool minutit või minut, siis läheb poolest
pöördest käima ja poleks nagu midagi viga olnudki.
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 12.01.10 17:16
|
|
|
Kõige tõenäolisemad vead, filtri ja õhu juba välistasid. Kui süüte välja keerad, ega siis pumbast õhumulle ei hakka tulema? Mõeldav ka mõra pumpa
minevas torus? Sarnaselt lähevad rikki ka need odavad pihustid (paarisajakroonised), aga rikkis pihusti peaks hakkama tööle kohe peale mootori uuesti
käivitamist või üldse mitte tööle hakkama, sellega käib kah kaasas spetsiifiline klõbin. Ega pumbal gaasivõll ei loksu? Väga filtri/õhu moodi see
kirjeldus muidu...
Omal oli sarnane jama B2 40kW diisliga. Põhjus oli eriti hea: maanteel ühel veokal lendas kunagi porilapaka küljest jääkamaks ära ja käis mul põhja
alt läbi. See vajutas mõlki ühe kütusetoru. Kui pikalt ja kiiresti sõita, hakkas sisuliselt tekitama vaakumit mõlkis koha ja pumba vahele ja kui tegi
seda piisavalt kaua, hakkasid kütuses lahustunud gaasid välja sadenema, st tekkis õhk "eikusagilt". Sellist nähtust võib kohata üsna sageli ka pumpa
minevas läbipaistvas torus, kui filter ise on juba umbes. Panin mõlkis toru asemele voolikujupi ja probleem kadus.
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.01.10 20:17
|
|
|
Katalüsaator võib olla osaliselt umbes. Endal on kogemus olemas. Terav klõbin tuleb sellest et heitgaasid ei pääse välja ja mootori gaasijaotus jääb
toppama. See tähendab seda, et mootor saab vähe värsket õhku peale aga kütusekogus on suur. Kui lased gaasi maha, siis pressib heitgaase vaikselt
ummistanud katist läbi ja masin jälle käib justkui normaalselt. Kontrolli katalüsaator ära.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 12.01.10 20:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: scottimees
Katalüsaator võib olla osaliselt umbes. Kontrolli katalüsaator ära. |
, katalüsaator?
Sellel 1.6 D 40 kw, ilma turbota isendil, peaks see puuduma.
Küll on aga juba olemas 1.6TD-l.
Tsitaat: |
Kui pikemalt sõita selle klõbinaga ja siis käik välja võtta, siis sureb päris välja. Kui sureb välja ja seisab kohapeal umbes pool minutit või minut,
siis läheb poolest pöördest käima ja poleks nagu midagi viga olnudki.
|
Seda ka vast katalüsaator ei tee.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.01.10 20:43
|
|
|
No mul endal oli Audi 80 B3 1.6D 40kW kus juba oli katalüsaator vahel. See oli küll ülemineku mudel aga siiski. Peakski kontrollima kas on katt vahel
või mitte jne. Ma ju ei väida et on kindlalt selle viga.
|
|
|
|
vatsa
huviline
Registreerunud 07.12.07
Asukoht: Valgamaa
Kasutaja on eemal
Auto: c4 2,5 tdiq
|
postitati 13.02.10 21:53
|
|
|
Nüüd on mõistus täielikult otsas. Sai proovitut täielikult töökorras kõrgsurvepumpa. Ja jama kehtib endiselt. Katalüsaatorit sellel vahel pole ja
summutajast käib ka ilusti õhk läbi. Muidugi lisaks veel seda, et kui mul summutaja suht mootori lähedalt puruks oli, siis oli kuulda teravat klõbinat
kui jõudu polnud. Summutaja sai kokku keevitatud, klõbinat kosta eriti pole(tähelepanelikult kuulates kuuleb ikka) aga jõud endiselt kadunud.
|
|
|
Johnny
klubiliige
Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Jeep GC
|
postitati 13.02.10 22:23
|
|
|
Rihm on ikka õieti peal? Lahti tulnud väntvõlli rihmaratas tekitab ka samad sümptomid. Alguses loksub natuke ja lõpuks tuleb üldse küljest ära.
Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
|
|
|
|
vatsa
huviline
Registreerunud 07.12.07
Asukoht: Valgamaa
Kasutaja on eemal
Auto: c4 2,5 tdiq
|
postitati 20.02.10 14:44
|
|
|
Väntvõlli rihmaratas on korralikult kinni. Kui hammasrihm oleks kasvõi natuke valesti peal, siis auto käima saamine juba suure küsimärgi all. Pealegi
see ei sobi sest vahepeal ju jõud ilusti olemas. Aga tahaks veel teada mis põhimõte on pumba peal oleval stutseril, kus on filter sees. See on
imepisikese auguga. Panin huvi pärast täiesti tavalise stutsri sinna ja sain auto ilusti käima ka, ainuke mis muutus oli see et kõrgematel pööretel
hakkas vahele jätma. Aga 1 tark diisli spets ei uskunud et sain auto tavalise stutsriga käima ja ma ei hakanud vaidlema. Et siis kas selline variant
ei või olla et too väikse auguga stutser on kuidagi ära surnud, et ei hoia pumbas piisavat rõhku üleval?
|
|
|