Lehekülgi: 1 .. 9 10 11 |
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
postitati 27.01.13 19:39
|
|
|
Päris hea soovitus mkb poolt, ja äkki paned mingi kulunud nukkadega V6 moto kahh lisaks kahemassilisele hoorattale ja tiptronicule.
Adolf Hitler!
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 27.01.13 19:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rix30
Päris hea soovitus mkb poolt, ja äkki paned mingi kulunud nukkadega V6 moto kahh lisaks kahemassilisele hoorattale ja tiptronicule. |
Siukest asja ei juhtu kunagi V6 diislit ei taha, ideaalis tahaks seda
audit tagasilla veoliseks teha, et oleks ka suvel lõbus
|
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
postitati 27.01.13 20:04
|
|
|
Mul sama mõte mõlgub peas, teeks oma V8 suveks tagaveduseks monomähkijaks. Lahe oleks põletada ja pulli teha Sellisel juhul peaksid sa kas diff lukustuse ise lülitatavaks tegema või V8 taga diff-i muretsema.
Adolf Hitler!
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 27.01.13 20:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rix30
Mul sama mõte mõlgub peas, teeks oma V8 suveks tagaveduseks monomähkijaks. Lahe oleks põletada ja pulli teha Sellisel juhul peaksid sa kas diff lukustuse ise lülitatavaks tegema või V8 taga diff-i muretsema.
|
Mingi torsen vist tuleb keskelt kokku keevitada ja eest poolteljed ära võtta?
|
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
postitati 27.01.13 20:22
|
|
|
Seda küll aga taga otsas on samuti vahe, kas veab 1 ratas kui minna annad või 2 ratast . Kui lukus siis ikka korralikult külge lasta.
Adolf Hitler!
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 27.01.13 20:25
|
|
|
Sellejaoks siis vaja lukuga diffrit sest v8 oma ilmselt liiga kallis ja ei sobiks vist kuidagi ülekannetega ka? Muidugi kui peab leedust minema kasti
tooma siisehks saab sealt hea rahaeest ka diffri selleks.
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 27.01.13 20:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Tsitaat: | Algselt postitas: rix30
Mul sama mõte mõlgub peas, teeks oma V8 suveks tagaveduseks monomähkijaks. Lahe oleks põletada ja pulli teha Sellisel juhul peaksid sa kas diff lukustuse ise lülitatavaks tegema või V8 taga diff-i muretsema.
|
Mingi torsen vist tuleb keskelt kokku keevitada ja eest poolteljed ära võtta? |
Jah, torseni saab kokku keevitada. Ma hetkel ühel autol teen nii, kuna mitu torsenit puruks läinud. Tagaveolise katsetus käis endalgi peast läbi...
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 27.01.13 21:39
|
|
|
V8 tagumine torsen on asfaltil pullimiseks veidi liiga haruldane tükk, need kipuvad kergemalt ära lagunema. Lihtsam on mõne C4 S4 lukuga sild taha
panna, need peaks märgatavalt paremini piinamist taluma.
Kui leedus neid v8 tagumisi torseneid leidub, siis too juba hulgim. Vastu talve saad nendest kindlasti hea hinnaga lahti
quattromees, mis kasti torseneid sa oled suutnud ära lagundada, 01A või 01E ja mis tingimustes?
Et oleks raskem!
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 27.01.13 21:45
|
|
|
Mõtekas vist oleks jh neid mitu tuua aga pole veel uurind palju seal neid saada on või mis hinnaga aga vaadates muid juppe siis neid peaks ikka
olema Käigukaste uurisin siis hinnad 350-500 ja paljudes kohtades jutt ka
ilus ja garantiid isegi lubatud. Lukuga differ vist on mõtekam jh sest neid liigub vähe rohkem. Kõige hullem töö selle kogu asjajuures saab olema
kindlasti käigukasti vahetus utomaat manuaalik nagu praegu tundub
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 27.01.13 21:54
|
|
|
Ehk siis lõikad käiguhoobade jaoks augu veidi suuremaks ja improviseerid, et kang omale kohale jääks (seda tegemata on kang ca 1-2cm eespool),
ülejäänu on juba elekter ja poltide keeramine.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 27.01.13 21:55
|
|
|
Hoovastikuks sobib selle sama esiveolise käigukangi hoovastik ja muu sinna juurde kuuluv? Käigukasti kinnitused siis tuleb esiveoliselt maha lõigata
ja need sinna kerele sobitada?
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 27.01.13 22:08
|
|
|
Kui su kasti hoovastik on sama mis 01E oma, siis saad jah esiveduse oma kasutada, 01E kastil on tagurpidi käik vasakule ja ette. Kasti kinnituste
puhul ei pidanud ma midagi lõikama, toetub see ju esimese sillatala peale ning isegi padjad olid samad kui 01E kastil, halvimal juhul pead esiveduri
sillatala alla mahutama. Peamine, et õiged kasti käpad kastiga kaasa saad (ei ole pidanud võrdlema kas esiveduse ja neliveduse käpad on 01E kasti
puhul samad, loodetavasti on).
Et oleks raskem!
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 27.01.13 22:14
|
|
|
Siis polegi kõigehullem Käpad on minuarust samad esiveolisel ja quattrol
vähemalt visuaalselt vaadates tunduvad nii ja padjad istuvad ka 1:1. Hoovastik on mul sama, et tagumine käik läheb ette kuna mul 6k. Siis polegi see
asi nii hull ja võib julgelt ette võtta selle ehituse.
Kui kellegil on üle mõni s-i tiib ükskõik kas s4 või s6 siis oleks vaja korraliku tiivakaart vasaku poole oma.
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 28.01.13 05:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
V8 tagumine torsen on asfaltil pullimiseks veidi liiga haruldane tükk, need kipuvad kergemalt ära lagunema. Lihtsam on mõne C4 S4 lukuga sild taha
panna, need peaks märgatavalt paremini piinamist taluma.
Kui leedus neid v8 tagumisi torseneid leidub, siis too juba hulgim. Vastu talve saad nendest kindlasti hea hinnaga lahti
quattromees, mis kasti torseneid sa oled suutnud ära lagundada, 01A või 01E ja mis tingimustes? |
CXW kastil A4 peal on 2 torsenit läinud. 1 kord kadus sirgel maanteel sõites lihtsalt vedu koos haagisega, teine kord jäin lumme kinni ja rapsisin.
Kuna nagunii on torsen peetis, siis kinni keevitamisega midagi ei kaota, sest kui ei meeldi, saab alati ära vahetada. Kinnilastud torsen teeb auto
vähemalt 2-rattaveoliseks, muidu mingis hanges võib juhtuda, et veab ainuke õhus olev ratas. c3 ja c4 keredel pole torsenitest jagu saanud.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
TurboSlava
huviline
Registreerunud 09.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: 5X Audi 100 sedaan c4
|
postitati 29.01.13 22:15
|
|
|
Kui torsen on kinnikeevitatud , siis on parklas huvitav manööverdada. Kes on teinud see teab.
Edit: Sai 2012 suvi fööniga aidatud rwd audi 90 ringi sõidetud siin lõuna-eestis .
|
|
|
must1.9tdb4audi
huviline
Registreerunud 25.09.05
Asukoht: tallinna lähedal
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.5tdi Q
|
postitati 30.01.13 04:37
|
|
|
Hakkab vist katkuma ja hüppama, nagu tagavedu kemppi diffriga?
|
|
|
rait183
huviline
Registreerunud 12.03.10
Asukoht: Tallinn/Paide
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 Avant 1.8T
|
postitati 30.01.13 05:15
|
|
|
Täpselt nii
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 03.03.13 18:19
|
|
|
Kuna keegi neid autosi ei soovinud siis sai alustatud lammutamist ja teeme need ise valmis. Käigukasti saab evil9 omale ja mootor on kas emeks või kui
keegi soovib endale sellist õnnetust siis on see saadaval, külmastpeast on õrn sinine suits järgi ja kui pöördesse ajada on samuti. Viga ilmselt
klapisääre tihendites ja lekib ka õli kuskilt sest moto suht pasane. Hele tekstiil tavaline sisu läheb ilselt põletamisele kui keegi ei taha seda.
Spidoplokk koos kompu ja vist oli ka autochek olemas on samuti saadaval. Eks järgemööda hakkan kirjutama mis neist järgi jääb ja müüki läheb.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 11.03.13 11:26
|
|
|
Moto ja kast maas ja lähemal uurimisel paistab esiots avariist puutumata olnud. Mootorist võimalik saada juppe kellel vaja või rändab varsti
emeksisse, parem esitiib ka saadaval. Kompu ja autochekiga kelladeplokk on samuti müügiks.
|
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
postitati 17.03.13 08:35
|
|
|
Moto plokist saad ilusa kohvi laua teha!
Adolf Hitler!
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 05.06.13 10:44
|
|
|
Autod on juppideks müüa niiet kellel midagi vaja siis u2u. Saadaval pole tuledepesurid, kroom peeglid ja püsikas.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 25.06.13 13:59
|
|
|
Paneks siis mõned pildid stangest ja tiibadest ka. Ilmselt selle auto süda ei sure veel ja hakkab edasi liigutama ühte sigarit.
|
|
|
Priit86
huviline
Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 100 avant 2,5Tdi 103kW (mälestus), A6 Tdi (mälestus), Mazda 323 J-Spec (mälestus), Vw Passat 3C
|
postitati 27.04.14 08:03
|
|
|
Mis sellest saanud on nüüdseks?
Sõidame ikka mõistusega !
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 27.04.14 08:05
|
|
|
Laiali lammutatud juba ja enamus juppe juba läinud ka. Alles peaks veel olema mõned kliima osad, juhtmsestik ja kere jäänused. Ühtlasi võib endiste
alla tõsta.
|
|
|
Lehekülgi: 1 .. 9 10 11 |