Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Tere a4 salongi soendusradika vahetus. (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 3529)
erx82
huviline



Registreerunud 12.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 12.01.10 10:18 Tsiteeri
Tere a4 salongi soendusradika vahetus.



autoremontija ütles,et se soendusradika vahetus suur töö,peab armatuuri eest võtma. Kas on ka nii?Vahetus koos uue radikaga 3000. kas on mõistlik hind?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 12.01.10 10:48 Tsiteeri


Nagu kasutajad on rääkinud, siis soojendusradikaid liigub väga erineva kvaliteediga ja hinnaga. 300kr kuni 1500 kr (originaal), siis viimase puhul võiks hind koos tööga sinna 3000 kr kanti jääda tõesti.
Kui 300 kr-ine (või sarnane) isend paigaldatakse, siis on asi halvasti, kuna soojendustorusid on vist 2-3 korda vähem, kui originaalil ja seetõttu ka soojendusvõimsus väiksem.
Tööd on tõesti omajagu aga tundub, et sellised ilmad nagu praegu, ei jäta muud võimalust.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
erx82
huviline



Registreerunud 12.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 12.01.10 10:54 Tsiteeri


reemontija ütles ,et radikas 1000 ju vast siis petta ei sa. ega se autoremont teenusena üks pime asi on,kui head tuttavat remontijat pole


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 12.01.10 10:58 Tsiteeri


Esindusest oled uurinud?
Kui pealinnas oled, siis audihooldusest oled uurinud?
Nende kõike-tegijatega on pahatihti selline lugu, et kui nad päevast päeva kindlate markidega ei tegele ja hakkavad autol juppi vahetades leiutama, siis ei pruugi lõpptulemus kõige parem olla.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
hamlet
huviline



Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 12.01.10 12:20 Tsiteeri


Mul sama lugu -käisin täna CarStopis hinda uurimas:3000kr millegagi.Sellest 2000 tööraha;radikas 700 millegagi pakuti.Peab veel alternatiive uurima.Ehk on kellegil mingi mõistlik lahendus pakkuda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 12.01.10 12:39 Tsiteeri


Ma ei tea küll kuidas sinu diisliga on, kuid vw-i 1,9tdi ei lähegi soojaks selliste ilmadega, sõidad 20km maanteed, siis hakkavad klaasid puhtaks minema.
Lahendusena ongi välja pakkuda ainult eelsoojendus (ebersprecher või webasto) aga seegi toimib ainult siis, kui ikka akut ka vahepeal laed pikemate sõitudega(linnasõitudega saab aku nädalaga tühjaks).

Radikat saab muidugi pesta ka, äädika lahusega ja ilmselt veidi isegi aitab (endal tehtud). Teine lahendus on ise vahetada radikas ära.

Tsitaat:
Algselt postitas: hamlet
Mul sama lugu -käisin täna CarStopis hinda uurimas:3000kr millegagi.Sellest 2000 tööraha;radikas 700 millegagi pakuti.Peab veel alternatiive uurima.Ehk on kellegil mingi mõistlik lahendus pakkuda?



Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tort
huviline



Registreerunud 16.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 2.6

postitati 12.01.10 12:44 Tsiteeri


Sellise tööga läheksin mina spetsiaalselt audile spetsialiseerunud töökotta, mitte "remontija" juurde. Mehed on kümneid ja kümneid neid vahetanud, läheb libedamalt ja ei pea leiutama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hamlet
huviline



Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 12.01.10 12:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaakk
Ma ei tea küll kuidas sinu diisliga on, kuid vw-i 1,9tdi ei lähegi soojaks selliste ilmadega, sõidad 20km maanteed, siis hakkavad klaasid puhtaks minema.
Lahendusena ongi välja pakkuda ainult eelsoojendus (ebersprecher või webasto) aga seegi toimib ainult siis, kui ikka akut ka vahepeal laed pikemate sõitudega(linnasõitudega saab aku nädalaga tühjaks).

Radikat saab muidugi pesta ka, äädika lahusega ja ilmselt veidi isegi aitab (endal tehtud). Teine lahendus on ise vahetada radikas ära.

Tsitaat:
Algselt postitas: hamlet
Mul sama lugu -käisin täna CarStopis hinda uurimas:3000kr millegagi.Sellest 2000 tööraha;radikas 700 millegagi pakuti.Peab veel alternatiive uurima.Ehk on kellegil mingi mõistlik lahendus pakkuda?


Varem läks korralikult külmaga (pakasega) soojaks. 2aastat sellega talvel sõitnud. Nüüd sügisel kui esimesed külmad siis vajus asi ära. Kuidas see äädikaga asi käib?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 12.01.10 12:56 Tsiteeri


Mina tegin nii, et võtsin soojendusradikal lõdvikud küljest ära (kapoti all) ja puhusin kompressoriga olemasoleva jahutusvedeliku välja, niipalju kui sai. Seejärel panin külge 2 kummist läbipaistvat voolikut (oli vist 22mm sisemõõt) pikkusega 1,5 meetrit ja tekitasin nö. reservuaari ja kallasin lehtriga äädikalahust sisse ja ootasin 30 minutit. Seejärel pesin surveveega läbi ja puhusin veel kompressoriga läbi.
Siis uuesti lõdvikud külge, paisupaagis vedeliku tase normi (1 liitrit läks peale) ja hakkas küll paremini sooja tulema.

Muidugi võib see äädika lahus radika kuskilt jooksma ajada jne ja osad spetsid teevad veel ka puhta äädikaga. Ilmselt aitaks protsessi kiirendada ja effektiivsemaks muuta kuuma veega äädika lisamine.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
hamlet
huviline



Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 12.01.10 13:07 Tsiteeri


See on siis nii umbes nagu katlakivi eemaldamine?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 12.01.10 13:17 Tsiteeri


Aga mis seal muud ongi, kui katlakivi.

Tsitaat:
Algselt postitas: hamlet
See on siis nii umbes nagu katlakivi eemaldamine?



Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
hamlet
huviline



Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 12.01.10 13:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaakk
Aga mis seal muud ongi, kui katlakivi.

Tsitaat:
Algselt postitas: hamlet
See on siis nii umbes nagu katlakivi eemaldamine?


Kas sealt tuleb sodi tükkidena? Mõtlen, et äkki on mingi parem katlakivi lahustaja mis suuremaid tükke ei tekita ummistamis pärast?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 12.01.10 13:27 Tsiteeri


Väga suuri tükke ei tulnud aga midagi siiski.
Sellega peab arvestama, et radikas koosneb suurest hulgast torudest, kui väga äkilise ainega läheneda (soolhape lõhustab vägagi edukalt katlakivi), siis võib hakata radikas lekkima.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 12.01.10 14:58 Tsiteeri


Kas tõesti peab a4-l ka armatuuri eest kakuma nagu B4-l, et soojenduradikat vahetada?


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kakskrooni
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.8Q

postitati 12.01.10 15:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Kas tõesti peab a4-l ka armatuuri eest kakuma nagu B4-l, et soojenduradikat vahetada?

Nii see põhimõtteliselt on jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 12.01.10 15:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Kas tõesti peab a4-l ka armatuuri eest kakuma nagu B4-l, et soojenduradikat vahetada?


Peab küll. Olen vahetanud nii B3, kui B5 kerel ja viimasel on palju rohkem kinnituskruvisid jm ning töö seetõttu aeganõudvam ja tüütum.

Kui vanematel (B3 ja B4) olen näinud vanadusest laialipudenenud sisenevat torustikku ja kärg on alati korras olnud, siis uuematel läheb vist just sisu umbe. Lammutasin ühe A4 originaali laiali ning kärje torude sees on veel omakorda vaheseinad, mis ajavad vedeliku pöörlema ilmselt parema soojuseralduvuse pärast. Seetõttu on seal üsna väiksed augud, mis kerged ummistuma.

Kokkuvõttes, vahetage õigeaegselt jahutusvedelikku. See paarsada krooni 2 aasta järel on suht tühine võrreldes radiaatori vahetuse kuluga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
hamlet
huviline



Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 12.01.10 17:29 Tsiteeri


Sai nagu kõik 100TUHAT teemat seoses soojendusradikatega läbi loetud ja pea paks otsas.
Jäi meelde mingi selline jutt et tosool süsteemist välja (destileeritud+) vesi + paar purki äädikat paisupaagist sisse.Üles soojendada 90¤ peale, siis kogu kupatus süsteemist välja ,paar korda veega (destil?) süsteem üle pesta.Uus tosool sisse.

Mis te sellest arvate?

Kui paisupaak seestpoolt must, kas siis see süsteemis olev soga ja katlakivi sete?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hamlet
huviline



Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 12.01.10 21:36 Tsiteeri


Või kisub selline tegevus igalt poolt "sita" lahti ja keerab kogu süsteemi tuksi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 12.01.10 22:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hamlet


Kui paisupaak seestpoolt must, kas siis see süsteemis olev soga ja katlakivi sete?


Oleneb mustusest, kuid töenäoliselt on seal köike - katlakivi, roostesodi jne.



Tsitaat:
Algselt postitas: hamlet
Või kisub selline tegevus igalt poolt "sita" lahti ja keerab kogu süsteemi tuksi?


Kui teed seda eesmärgil, et salongiradikat puhastada siis vöib nii olla jah, kuna salongiradikast lahti pääsenud ollused vöivad kinni jääda juba teises ringis olevale ollusele.
Kuna ka suur jahutusradiaator on suht tihedate ja pisikeste torukestega, siis ka selle osad jahutus torukesed vöivad ummistuda, mis omakorda halvendab mootori jahutamist.
salongiradikat oleks möistlik siiski eraldi puhastada ja kui see tulemust siiski ei anna, välja vahetada.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vagdiag
huviline



Registreerunud 10.01.10
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal


postitati 12.01.10 22:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: erx82
autoremontija ütles,et se soendusradika vahetus suur töö,peab armatuuri eest võtma. Kas on ka nii?Vahetus koos uue radikaga 3000. kas on mõistlik hind?

Las keegi kontrollib üle, et üleliigset survet pole jahutussärgis. Kui plokikaane tihend lekib siis võib takistada ringlust süsteemis ja ei lähe ka auto soojaks.


www.vagdiag.ee VAG grupi autode diagnostika, elektri ja remonttööd Ida-Virumaal. Kogemus 4aastat Vw, Skoda, Audi esinduses. 5a. kogemus Honda, Citroen, Kia, Peugeot esinduses. Tel. 53043666 Küsi abi, hinnad soodsad, töö kvaliteetne. www.vaikneauto.ee Helisolatsioon ja helitehnika.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Heix
huviline

Avatar


Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Phaeton 2011

postitati 12.01.10 22:35 Tsiteeri


Lihtsalt üks arvamus... aga äkki tõesti plokikaane tihend läbi, siis lisaõhk jahutus süsteemis ja kuna salongiradikas kõrgem koht siis ei tulegi salongi sooja.


Vorsprung durch Technik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
hamlet
huviline



Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 13.01.10 08:51 Tsiteeri


Kui mootor soojaks lasta ja autol nina kuskile kõrgemale künkale ajada siis peaks õhk radikast välja minema? Kust sel juhul saaks süsteemist õhku välja lasta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Heix
huviline

Avatar


Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Phaeton 2011

postitati 13.01.10 11:31 Tsiteeri


Kõige parem viis õhutamiseks peaks olema salongiradikast tagasi tuleva toru natuke lahti laskmine, senikauaks kuni õhku veel tuleb.


Vorsprung durch Technik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
hamlet
huviline



Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 13.01.10 11:51 Tsiteeri


Ok proovin mingi aeg kui sobiva kallaku leian.

Tsitaat:
Algselt postitas: A4Audi
Kõige parem viis õhutamiseks peaks olema salongiradikast tagasi tuleva toru natuke lahti laskmine, senikauaks kuni õhku veel tuleb.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.7% - SQL: 61.3%]