elmut
huviline
Registreerunud 15.10.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 100c3 avant
|
postitati 11.01.10 18:11
|
|
|
Õlirõhukell põhja kui süüde sees??
Masinaks audi 100 2.3 c3, mure selles, et kui süüte sisse keeran, läheb õlirõhu näidik armatuuris kohe põhja, et nagu surve oleks põhjas Tahaks teada, mida omanik seal teinud, on et asi niimoodi tegutseb? Tahaks
ikka anduri ja näidiku õieti toimima saada.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 11.01.10 18:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: elmut
Masinaks audi 100 2.3 c3, mure selles, et kui süüte sisse keeran, läheb õlirõhu näidik armatuuris kohe põhja, et nagu surve oleks põhjas Tahaks teada, mida omanik seal teinud, on et asi niimoodi tegutseb? Tahaks
ikka anduri ja näidiku õieti toimima saada. |
Üks varjant on, et vana omanik varjas sllega madalat õlirühku samas ei usu eriti. Siis andur võib rikkis olla või juhtmed lühises. Proovi andurilt
juhe maha võtta kui kukkub nulli on andur lühises kui ei siis juhtmed. Või on lihtsalt kellad pandud ja andur massi ühendatud ehk andurit polegi.
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 11.01.10 18:38
|
|
|
Kui juhtmed sassis või signaal ei sobi, siis teeb nii. Kui signaali juhet küljes pole, teeb nii.
|
|
|
|
Kenwood
huviline
Registreerunud 03.03.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi V8 ; MB
|
postitati 11.01.10 21:57
|
|
|
Endal teeb nii et kui süüde vahest välja keerata kukub seier valele poole aga kui korraks uuesti süüdet keerata tuleb õigele poole tagasi, muidu
näitab õigeid andmeid.
Samas, head kokka tunneb sellest, et pann on tahmane.
|
|
|
|
elmut
huviline
Registreerunud 15.10.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 100c3 avant
|
postitati 14.01.10 13:01
|
|
|
Armatuuris vist viga, ühendasin juhtme lahti, aga ei midagi, seier ikka põhjas.
|
|
|
Procon-Ten
klubiliige
Registreerunud 07.08.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 2.2T 20V q '85 & Audi Q7 3.0TDI '13 & VW Transporter 1.6D '86 & VW Caravelle 2.1 WBX
|
postitati 14.01.10 17:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: elmut
Armatuuris vist viga, ühendasin juhtme lahti, aga ei midagi, seier ikka põhjas. |
Tsitaat: | Algselt postitas: ICE
Kui signaali juhet küljes pole, teeb nii. |
|
|
|
|
jippy1
huviline
Registreerunud 28.10.09
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: s2 replical
|
postitati 14.01.10 18:56
|
|
|
1 juhe lahti sinine musta triibuga.
|
|
|
elmut
huviline
Registreerunud 15.10.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 100c3 avant
|
postitati 14.01.10 19:58
|
|
|
Juhtmete lahtiühendamine ei muutnud midagi, süüde sees, siis ikka seier põhjas. Süüde välja, läheb nulli.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 15.01.10 03:50
|
|
|
Kapoti alused klemmid on sel anduril suht kehvalt välismõjude eest kaitstud. Puhasta need ära, ehk läheb paremaks. Surema hakkav kõrgsurveandur käitus
vähemalt minu isendil vastupidi - seier liigutas ennast nullist ülespoole ainult kõrgematel pööretel, madalsurve andur sifferplaadi töösse ei sekku.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
flirting
huviline
Registreerunud 19.06.07
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI 90 2.3i 98kw
|
postitati 28.02.10 19:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: elmut
Masinaks audi 100 2.3 c3, mure selles, et kui süüte sisse keeran, läheb õlirõhu näidik armatuuris kohe põhja, et nagu surve oleks põhjas Tahaks teada, mida omanik seal teinud, on et asi niimoodi tegutseb? Tahaks
ikka anduri ja näidiku õieti toimima saada. |
Omal ka selline lugu. Kuna ise paigaldasin kellad, siis originaalis vist mootoril kaks andurit, mõlemad yhe juhtmega. selleks et kell hakkaks näitama
on vaja yhte andurid millele läheb kaks juhet. Yritasin miskit moodi seletada, aga kui pea võtab siis peaks ehk läbi hammustama. Ehk olen mina
millestki valesti aru saanud. Mootor mul 2.3 98KW NG
Edukat purgamist
|
|
|