Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Õlirõhukell põhja kui süüde sees?? (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 1723)
elmut
huviline



Registreerunud 15.10.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 100c3 avant

postitati 11.01.10 18:11 Tsiteeri
Õlirõhukell põhja kui süüde sees??



Masinaks audi 100 2.3 c3, mure selles, et kui süüte sisse keeran, läheb õlirõhu näidik armatuuris kohe põhja, et nagu surve oleks põhjas:D Tahaks teada, mida omanik seal teinud, on et asi niimoodi tegutseb? Tahaks ikka anduri ja näidiku õieti toimima saada.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 11.01.10 18:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: elmut
Masinaks audi 100 2.3 c3, mure selles, et kui süüte sisse keeran, läheb õlirõhu näidik armatuuris kohe põhja, et nagu surve oleks põhjas:D Tahaks teada, mida omanik seal teinud, on et asi niimoodi tegutseb? Tahaks ikka anduri ja näidiku õieti toimima saada.

Üks varjant on, et vana omanik varjas sllega madalat õlirühku samas ei usu eriti. Siis andur võib rikkis olla või juhtmed lühises. Proovi andurilt juhe maha võtta kui kukkub nulli on andur lühises kui ei siis juhtmed. Või on lihtsalt kellad pandud ja andur massi ühendatud ehk andurit polegi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 11.01.10 18:38 Tsiteeri


Kui juhtmed sassis või signaal ei sobi, siis teeb nii. Kui signaali juhet küljes pole, teeb nii.


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kenwood
huviline

Avatar


Registreerunud 03.03.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 ; MB

postitati 11.01.10 21:57 Tsiteeri


Endal teeb nii et kui süüde vahest välja keerata kukub seier valele poole aga kui korraks uuesti süüdet keerata tuleb õigele poole tagasi, muidu näitab õigeid andmeid.


Samas, head kokka tunneb sellest, et pann on tahmane.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
elmut
huviline



Registreerunud 15.10.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 100c3 avant

postitati 14.01.10 13:01 Tsiteeri


Armatuuris vist viga, ühendasin juhtme lahti, aga ei midagi, seier ikka põhjas.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Procon-Ten
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.08.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 2.2T 20V q '85 & Audi Q7 3.0TDI '13 & VW Transporter 1.6D '86 & VW Caravelle 2.1 WBX

postitati 14.01.10 17:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: elmut
Armatuuris vist viga, ühendasin juhtme lahti, aga ei midagi, seier ikka põhjas.


Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
Kui signaali juhet küljes pole, teeb nii.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jippy1
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.09
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: s2 replical

postitati 14.01.10 18:56 Tsiteeri


1 juhe lahti sinine musta triibuga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
elmut
huviline



Registreerunud 15.10.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 100c3 avant

postitati 14.01.10 19:58 Tsiteeri


Juhtmete lahtiühendamine ei muutnud midagi, süüde sees, siis ikka seier põhjas. Süüde välja, läheb nulli.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 15.01.10 03:50 Tsiteeri


Kapoti alused klemmid on sel anduril suht kehvalt välismõjude eest kaitstud. Puhasta need ära, ehk läheb paremaks. Surema hakkav kõrgsurveandur käitus vähemalt minu isendil vastupidi - seier liigutas ennast nullist ülespoole ainult kõrgematel pööretel, madalsurve andur sifferplaadi töösse ei sekku.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
flirting
huviline

Avatar


Registreerunud 19.06.07
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI 90 2.3i 98kw

postitati 28.02.10 19:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: elmut
Masinaks audi 100 2.3 c3, mure selles, et kui süüte sisse keeran, läheb õlirõhu näidik armatuuris kohe põhja, et nagu surve oleks põhjas:D Tahaks teada, mida omanik seal teinud, on et asi niimoodi tegutseb? Tahaks ikka anduri ja näidiku õieti toimima saada.


Omal ka selline lugu. Kuna ise paigaldasin kellad, siis originaalis vist mootoril kaks andurit, mõlemad yhe juhtmega. selleks et kell hakkaks näitama on vaja yhte andurid millele läheb kaks juhet. Yritasin miskit moodi seletada, aga kui pea võtab siis peaks ehk läbi hammustama. Ehk olen mina millestki valesti aru saanud. Mootor mul 2.3 98KW NG

Edukat purgamist


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 33.4% - SQL: 66.6%]