Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Mootor just peale suuremaid külmasi väiksema külmaga ka ei käivitu. (Vastuseid: 44 | Vaatamisi: 7821)
bjorli
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 24.01.10 15:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raemees
....
Ei ole ka uuest küttest abi, seega homme k. filtrivahetus. :o

Tegin ka filtri küljelt pildi, noname filter.
PILT[/URL]


Ei usu et filtri vahetus aitab, kuna ise jaman samamoodi pmt.
Küünlad uued, aku uus(~200km tagasi ) ning pumpad, nukad, õhulugeja ~80t km vanad.
Vaatan , kui´saan siis tuleval nädalal diislikeskusesse minna ja süütenurka ning pihusteid kontrollida.

Filter pole noname, endal mingi topf...(mingi sellise algusega nimi) filter ja väljast sama(ilma kirjadeta)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 26.01.10 13:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Tegemist ei ole kindlasti noname filtriga, meil pole ega tule kunagi noname asju lattu.

Tegemist on kas originaal või Bosch filtriga, peast ei oska öelda.

Neid filtreid paigaldame hulgi ja kellegil probleeme pole, seega peab auto poolne viga olema.



Ära ärritu , noname kirjas selle pärast, et ühtegi nime pole peal ;)
Küsimus oli seal selle alumise punni kohta!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 26.01.10 14:03 Tsiteeri


Eks haugub ikka see koer kes pihta saab, suht hea arusaam klienditeenindusest igal juhul!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.10 15:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: erki.t
Eks haugub ikka see koer kes pihta saab, suht hea arusaam klienditeenindusest igal juhul!


Ja sul on vaja igale poole oma nina toppida!? Ei karda, et nii võid ise kah pihta saada!?

Terve foorum on juba sinu absoluutselt mõttevabu ja teemasse mittepuutuvaid postitusi täis, aitab juba ehk!?


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Heix
huviline

Avatar


Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Phaeton 2011

postitati 26.01.10 22:44 Tsiteeri


Tsitaat:

Mis point sellel punnil võiks olla?


Punni eesmärgiks on tõesti sodi ja ka vee (soojemate ilmade korral) välja laskmine.


Vorsprung durch Technik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Riho88
huviline



Registreerunud 03.06.08
Asukoht: V-Maarja/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 100 avant 2.4D '94

postitati 27.01.10 15:09 Tsiteeri


Rahu, rahu lapsekesed!

Punni eesmärk on tõesti filtri poolt eraldatud kondentsvee ja muu sodi väljajuhtimine küttesüsteemist. Ehk oled kuskilt halba või lihtsalt ülemineku kütust saanud. Kui sul on võimalus siis vii auto sooja kohta, pane aku laadima ja oota. Auto koos kütusega soojenenud siis vaja jama küte paagist kätte saada, uus filter ja hea küttega+lisandiga käiku ja peaks nagu tööle hakkama. Ummistunud filtriga pole muud teha kui uurida ja järeldusi teha.

Edit: Kui mina oleks paigaldanud sellise "noname" filtri siis mina poleks küll kukkunud haukuma, sest ma ju teaks, et tegu kvaliteetse tootega! Nüüd aga kerkib õhku küsimus, et kas ikka on?

Parimat soovides!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.10 15:36 Tsiteeri


No kamoon, keegi laiemalt ei suuda mu sõnavõttu näha!?

Kordan kliendile, et tegemist on kindlasti korraliku filtriga, et ta kahtlusi ja kulutusi vähendada. Vastasel juhul läheks ta poodi ja ostaks sama filtri ja tulemus oleks sama. Seda muidugi kui asi filtris pole.

Samas mina suunaks puhuri hoopis mujale, näiteks otse mootori peale ja siis vaataks mis toimub. Sellega saaks näiteks filtri teema välistada.

Ehk siis paluks vähekene laiemat silmaringi!


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 27.01.10 15:40 Tsiteeri


Sai ka Forsist ostetud noname filter (Toprani karbis) ja asendatud. Auto käivitus ilusti jällegi kui oli -15C kuid täna hommikul oli -28C ning jälle muretu, taas ei käivitunud.

Kuna siin põllul kus elan, ei olnud niikuinii muud võimalust kui proovida filtri vahetust, aga jah ei ole asi filtris samas ei toonud muudatust ka puhuri suunamine mootori ettepoole filtri kõrvale.
Samas uue filtriga sai toopäev sõidetud ja lastud arvuti kaabel järgi panna. Näitas õhukulumõõtja vähe häiritud tööd. Eks kui ilmad paremaks lähevad ja auto tööle saab läheb õhukulumõõtja kontrolli. Kuna käiamisel kappas ka lumele ohtralt musta tahma siis nüüd on aega kontrollida üle kõik kapotiall asuvad voolikute liited millele vähegi ligi pääseb. Muidugi eks seda musta tossu eraldus summutist vähe ka kiirendamisel.
Senikaua ei ole see auto selliste suurte külmadega sõitmiseks mõeldud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ultra
huviline

Avatar


Registreerunud 05.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C3 1.8T aeb Quattro

postitati 27.01.10 17:25 Tsiteeri


Mina usun,et pihustid on sinu auto juures probleemiks.
Nad ei pritsi silindrisse nii nagu vaja oleks.
Ega minu auto ka esimesest laksust käima ei lähe,kuid täna oli suur ime kui käivitus -22 juures esimesest korrast:cool:

Mina olen enda audi puhul võtnud sihtmärgiks pihustite kontrolli.
Ja sooviks infot kus on võimalik tartus pihusteid kontrollida.(PD mootor)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rainer9968
huviline

Avatar


Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,9TDI

postitati 27.01.10 18:16 Tsiteeri


Imelik lugu, mul samuti mingi Frame filter, mis sai novembris ära vahetatud ja kasutanud ka Toprani, kordagi pole ummistunud.

Endal sai õli ja eelsüüteküünlad vahetatud ning täna hommikul läks -27 kraadiga käima, samas paak oli tühi.

Pihustite asja kahtlustaks ka ise. Kunagi kasutasin Polarise kütuselisandit, mis oli väga hea, müüdi Selverist. Et proovida midagi sarnast kui kasutanud pole veel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 27.01.10 18:22 Tsiteeri


Pigem külm ilm on minu auto probleem :D:D:D

Võibolla tõesti peaks minema lähedal asuvasse Karla autosse ja tolle neil müügis oleeva kütuselisandi ostma.

Samas kas keegi on lasknud teha samasugusel mootoril pihustipuhastust,(kui neid üldse annab puhastada) mis muljed on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 27.01.10 19:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raemees
Pigem külm ilm on minu auto probleem :D:D:D

Võibolla tõesti peaks minema lähedal asuvasse Karla autosse ja tolle neil müügis oleeva kütuselisandi ostma.

Samas kas keegi on lasknud teha samasugusel mootoril pihustipuhastust,(kui neid üldse annab puhastada) mis muljed on?


Pigem ,et igasugu juramist katsetada, võiksid üksordki lasta mootorile korraliku diagnosti-ülevaatuse teha. Kui juba vaakumvoolikud lahti jms, siis pole ime, et mootoriga on probleemid. Siin võib vabalt lisaks olla see, et mootor on küllalt "kohvi" ja korras:)


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.10 21:32 Tsiteeri


Pakun et küttesüsteemi satub õhk.
Kuna tagasivool on külmaga suletud ei saa õhk süsteemist välja.Soojendades filtrit avaneb seal klapp ja laseb õhul minna tagasivoolu kaudu paaki.(avaneb umbes 20 kraadi juures)
Torudes peaks õhk näha ka olema.

Pildil on klapp nr 4
http://z.about.com/d/autorepair/1/0/z/1/87766332.gif


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
bjorli
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 28.01.10 09:45 Tsiteeri


Aga kas oleks kuidagi võimalik seda klappi katsetada, nii et kisun ta vahelt ära ja panen toru junni asemele? Filtrile pime ette.
Endalgi mure käivitamisega, maru pikka käijamist tahab saada ennem kui käima turtsatab ja siia ka ei võta kohe korraga pütasi taha.
Viga võib peituda ka pihustites?
Aga mis siis toimub, kui süütenurk vale?
Neid kahte kahtlustan ise.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 28.01.10 11:36 Tsiteeri


See klapp on ka muidugi vahetatud koos filtriga(ja ei plaaniks seda uut osta), kuid kust te neid mulle näete? Mul torud musta värvi ja osad kummist.
Kui seda antud filtri joonist vaadata siis millise numbriga torule võiks panna läbipaistva jupi, et neid mulle kontrollida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
bjorli
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 28.01.10 11:38 Tsiteeri


Kontrolli üle pumpa jooksev voolik, mul see läbipaistev.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jippy1
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.09
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: s2 replical

postitati 28.01.10 12:47 Tsiteeri


Ma vahetasin enda diislil 1,9 66 kw filtri ära, aga nüüd mingi sääne sarnane teema, et tahab ketramis külmalt käima pannes, soojalt läheb laksult, seal läbipaistvad kütte voolikud, seal näha et õhk vahel. kas kui fööniga seda õhu väljalaskmis kohtsa soojendada siis saab õhu välja?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
bjorli
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 28.01.10 15:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: bjorli
Aga kas oleks kuidagi võimalik seda klappi katsetada, nii et kisun ta vahelt ära ja panen toru junni asemele? Filtrile pime ette.
Endalgi mure käivitamisega, maru pikka käijamist tahab saada ennem kui käima turtsatab ja siia ka ei võta kohe korraga pütasi taha.
Viga võib peituda ka pihustites?
Aga mis siis toimub, kui süütenurk vale?
Neid kahte kahtlustan ise.


Minul probleem lahendatud:cool:
Eelsüüteküünaldeni vool ei jõudnud:mad: Ja hetkel siianigi ei jõua, kuna kaitsmed terved(2x60amprist aju juures)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ultra
huviline

Avatar


Registreerunud 05.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C3 1.8T aeb Quattro

postitati 28.01.10 17:56 Tsiteeri


ärge ära unustage, et "raemees"-l on PD mootor mitte pumbaga.
66kw-l on jah läbipaistvad voolikud,nii oli minu vanal autol ka.
Minu B6 ka pole läbipaistvaid voolikuid ja kõik voolikud ja klambrid on tehase omad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
h.u
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 BiTDI

postitati 07.12.11 19:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Siis küünlad korras. Vaata kas voolu ka tuleb peale. Mul ka need piibud lõhki panin teipi õmber ja käivad nagu uued jälle.


Vabandan vana teema risustamise pärast, kuid endal sarnane probleem käsil. Kuidas voolu peale tulemist mõõta? Testri pluss küünlajuhtmesse ja teine ots massi ning süüdet?


http://images.spritmonitor.de/396003_5.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 48.4% - SQL: 51.6%]