Lehekülgi: 1 2 |
bjorli
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 24.01.10 15:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raemees
....
Ei ole ka uuest küttest abi, seega homme k. filtrivahetus.
Tegin ka filtri küljelt pildi, noname filter.
PILT[/URL] |
Ei usu et filtri vahetus aitab, kuna ise jaman samamoodi pmt.
Küünlad uued, aku uus(~200km tagasi ) ning pumpad, nukad, õhulugeja ~80t km vanad.
Vaatan , kui´saan siis tuleval nädalal diislikeskusesse minna ja süütenurka ning pihusteid kontrollida.
Filter pole noname, endal mingi topf...(mingi sellise algusega nimi) filter ja väljast sama(ilma kirjadeta)
|
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 26.01.10 13:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Tegemist ei ole kindlasti noname filtriga, meil pole ega tule kunagi noname asju lattu.
Tegemist on kas originaal või Bosch filtriga, peast ei oska öelda.
Neid filtreid paigaldame hulgi ja kellegil probleeme pole, seega peab auto poolne viga olema. |
Ära ärritu , noname kirjas selle pärast, et ühtegi nime pole peal
Küsimus oli seal selle alumise punni kohta!
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 26.01.10 14:03
|
|
|
Eks haugub ikka see koer kes pihta saab, suht hea arusaam klienditeenindusest igal juhul!
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.10 15:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: erki.t
Eks haugub ikka see koer kes pihta saab, suht hea arusaam klienditeenindusest igal juhul! |
Ja sul on vaja igale poole oma nina toppida!? Ei karda, et nii võid ise kah pihta saada!?
Terve foorum on juba sinu absoluutselt mõttevabu ja teemasse mittepuutuvaid postitusi täis, aitab juba ehk!?
|
|
|
|
Heix
huviline
Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Phaeton 2011
|
postitati 26.01.10 22:44
|
|
|
Tsitaat: |
Mis point sellel punnil võiks olla?
|
Punni eesmärgiks on tõesti sodi ja ka vee (soojemate ilmade korral) välja laskmine.
Vorsprung durch Technik
|
|
|
|
Riho88
huviline
Registreerunud 03.06.08
Asukoht: V-Maarja/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 100 avant 2.4D '94
|
postitati 27.01.10 15:09
|
|
|
Rahu, rahu lapsekesed!
Punni eesmärk on tõesti filtri poolt eraldatud kondentsvee ja muu sodi väljajuhtimine küttesüsteemist. Ehk oled kuskilt halba või lihtsalt ülemineku
kütust saanud. Kui sul on võimalus siis vii auto sooja kohta, pane aku laadima ja oota. Auto koos kütusega soojenenud siis vaja jama küte paagist
kätte saada, uus filter ja hea küttega+lisandiga käiku ja peaks nagu tööle hakkama. Ummistunud filtriga pole muud teha kui uurida ja järeldusi
teha.
Edit: Kui mina oleks paigaldanud sellise "noname" filtri siis mina poleks küll kukkunud haukuma, sest ma ju teaks, et tegu kvaliteetse tootega! Nüüd
aga kerkib õhku küsimus, et kas ikka on?
Parimat soovides!
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.10 15:36
|
|
|
No kamoon, keegi laiemalt ei suuda mu sõnavõttu näha!?
Kordan kliendile, et tegemist on kindlasti korraliku filtriga, et ta kahtlusi ja kulutusi vähendada. Vastasel juhul läheks ta poodi ja ostaks sama
filtri ja tulemus oleks sama. Seda muidugi kui asi filtris pole.
Samas mina suunaks puhuri hoopis mujale, näiteks otse mootori peale ja siis vaataks mis toimub. Sellega saaks näiteks filtri teema välistada.
Ehk siis paluks vähekene laiemat silmaringi!
|
|
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 27.01.10 15:40
|
|
|
Sai ka Forsist ostetud noname filter (Toprani karbis) ja asendatud. Auto käivitus ilusti jällegi kui oli -15C kuid täna hommikul oli -28C ning jälle
muretu, taas ei käivitunud.
Kuna siin põllul kus elan, ei olnud niikuinii muud võimalust kui proovida filtri vahetust, aga jah ei ole asi filtris samas ei toonud muudatust ka
puhuri suunamine mootori ettepoole filtri kõrvale.
Samas uue filtriga sai toopäev sõidetud ja lastud arvuti kaabel järgi panna. Näitas õhukulumõõtja vähe häiritud tööd. Eks kui ilmad paremaks lähevad
ja auto tööle saab läheb õhukulumõõtja kontrolli. Kuna käiamisel kappas ka lumele ohtralt musta tahma siis nüüd on aega kontrollida üle kõik kapotiall
asuvad voolikute liited millele vähegi ligi pääseb. Muidugi eks seda musta tossu eraldus summutist vähe ka kiirendamisel.
Senikaua ei ole see auto selliste suurte külmadega sõitmiseks mõeldud.
|
|
|
ultra
huviline
Registreerunud 05.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C3 1.8T aeb Quattro
|
postitati 27.01.10 17:25
|
|
|
Mina usun,et pihustid on sinu auto juures probleemiks.
Nad ei pritsi silindrisse nii nagu vaja oleks.
Ega minu auto ka esimesest laksust käima ei lähe,kuid täna oli suur ime kui käivitus -22 juures esimesest korrast
Mina olen enda audi puhul võtnud sihtmärgiks pihustite kontrolli.
Ja sooviks infot kus on võimalik tartus pihusteid kontrollida.(PD mootor)
|
|
|
|
rainer9968
huviline
Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9TDI
|
postitati 27.01.10 18:16
|
|
|
Imelik lugu, mul samuti mingi Frame filter, mis sai novembris ära vahetatud ja kasutanud ka Toprani, kordagi pole ummistunud.
Endal sai õli ja eelsüüteküünlad vahetatud ning täna hommikul läks -27 kraadiga käima, samas paak oli tühi.
Pihustite asja kahtlustaks ka ise. Kunagi kasutasin Polarise kütuselisandit, mis oli väga hea, müüdi Selverist. Et proovida midagi sarnast kui
kasutanud pole veel.
|
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 27.01.10 18:22
|
|
|
Pigem külm ilm on minu auto probleem
Võibolla tõesti peaks minema lähedal asuvasse Karla autosse ja tolle neil müügis oleeva kütuselisandi ostma.
Samas kas keegi on lasknud teha samasugusel mootoril pihustipuhastust,(kui neid üldse annab puhastada) mis muljed on?
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.10 21:32
|
|
|
Pakun et küttesüsteemi satub õhk.
Kuna tagasivool on külmaga suletud ei saa õhk süsteemist välja.Soojendades filtrit avaneb seal klapp ja laseb õhul minna tagasivoolu kaudu
paaki.(avaneb umbes 20 kraadi juures)
Torudes peaks õhk näha ka olema.
Pildil on klapp nr 4
http://z.about.com/d/autorepair/1/0/z/1/87766332.gif
|
|
|
bjorli
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 28.01.10 09:45
|
|
|
Aga kas oleks kuidagi võimalik seda klappi katsetada, nii et kisun ta vahelt ära ja panen toru junni asemele? Filtrile pime ette.
Endalgi mure käivitamisega, maru pikka käijamist tahab saada ennem kui käima turtsatab ja siia ka ei võta kohe korraga pütasi taha.
Viga võib peituda ka pihustites?
Aga mis siis toimub, kui süütenurk vale?
Neid kahte kahtlustan ise.
|
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 28.01.10 11:36
|
|
|
See klapp on ka muidugi vahetatud koos filtriga(ja ei plaaniks seda uut osta), kuid kust te neid mulle näete? Mul torud musta värvi ja osad
kummist.
Kui seda antud filtri joonist vaadata siis millise numbriga torule võiks panna läbipaistva jupi, et neid mulle kontrollida?
|
|
|
bjorli
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 28.01.10 11:38
|
|
|
Kontrolli üle pumpa jooksev voolik, mul see läbipaistev.
|
|
|
jippy1
huviline
Registreerunud 28.10.09
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: s2 replical
|
postitati 28.01.10 12:47
|
|
|
Ma vahetasin enda diislil 1,9 66 kw filtri ära, aga nüüd mingi sääne sarnane teema, et tahab ketramis külmalt käima pannes, soojalt läheb laksult,
seal läbipaistvad kütte voolikud, seal näha et õhk vahel. kas kui fööniga seda õhu väljalaskmis kohtsa soojendada siis saab õhu välja?
|
|
|
bjorli
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 28.01.10 15:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: bjorli
Aga kas oleks kuidagi võimalik seda klappi katsetada, nii et kisun ta vahelt ära ja panen toru junni asemele? Filtrile pime ette.
Endalgi mure käivitamisega, maru pikka käijamist tahab saada ennem kui käima turtsatab ja siia ka ei võta kohe korraga pütasi taha.
Viga võib peituda ka pihustites?
Aga mis siis toimub, kui süütenurk vale?
Neid kahte kahtlustan ise. |
Minul probleem lahendatud
Eelsüüteküünaldeni vool ei jõudnud Ja hetkel siianigi ei jõua, kuna
kaitsmed terved(2x60amprist aju juures)
|
|
|
ultra
huviline
Registreerunud 05.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C3 1.8T aeb Quattro
|
postitati 28.01.10 17:56
|
|
|
ärge ära unustage, et "raemees"-l on PD mootor mitte pumbaga.
66kw-l on jah läbipaistvad voolikud,nii oli minu vanal autol ka.
Minu B6 ka pole läbipaistvaid voolikuid ja kõik voolikud ja klambrid on tehase omad.
|
|
|
|
h.u
huviline
Registreerunud 04.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 BiTDI
|
postitati 07.12.11 19:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Siis küünlad korras. Vaata kas voolu ka tuleb peale. Mul ka need piibud lõhki panin teipi õmber ja käivad nagu uued jälle. |
Vabandan vana teema risustamise pärast, kuid endal sarnane probleem käsil. Kuidas voolu peale tulemist mõõta? Testri pluss küünlajuhtmesse ja teine
ots massi ning süüdet?
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |