TT
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.07.04 07:18
|
|
|
Voolu ei ole
Tere!
Auto otsustas siis näitama hakata oma tõelist palet ja jättis mind Tallinn-Tartu mnt-l Põltsamaa kandis suunaga Tallinna poole laupäeva hilisõhtul
teepeale.
Normaalse kiirusega sõidu pealt käis mingi plõksatus ning gaasipedaali vajutamisest enam tolku ei olnud - pöörded hakkasid langema kuni mootor välja
suri.
Esimese asjana muidugi katsusin läbi kõik rihmad, jagaja kaane süsi jne, aga tolku ei midagi.
Tuligi siis ette võtta elu pikim slepis sõit Tallinnasse.
Eile ajasin siis terve päeva viga taga ja lõpuks avastasin, et bensiinipumbale peale jõudev vool on pingega 0 volti, vahepeal olin juba suutnud pumba
maha võtta ja ka uut pumpa otsima hakata, aga tänu Quattro nõuannetele selgus, et pump ise ikka töötab, ainult voolu ei tule peale.
Proovisin siis hea klubikaaslase nõuannete kohaselt bensiinipumba releele vahele panna sildasid ( arvasime, et külmjoode ), aga tolku ei ikka
midagi.
Õhtul sain tänu ühele sõbrale, kes krokodillidega minu auto surnud akule voolu peale andis, auto käima saada nii, et pumbale vedasin otse voolu
peale.
Senikaua töötas kuni otse vool peal oli tõrgeteta.
On keegi analoogses olukorras olnud?
Oskab keegi nõu anda?
Proovisin juba süüteluku põhja vahetada, aga abi ei olnud sellest.
Samuti ei saa viga olla immos kuna see juba eelmise omaniku poolt järelt ühendatud.
HELP!
Ei taha üldse ühistrantsporti kasutades tööd teha
|
|
|
|
Carla
klubiliige
Registreerunud 29.12.03
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.07.04 07:28
|
|
|
Hei
Mul oli kunagi sarnane juhtum - tõsi küll Opel Vectraga...
Aitas autoelektrik, kes madistas auto kallal 6 tundi - põhjus eelnevate omanike poolt peale pandud ja maha võetud alarmid, immod jne. Lithtsalt üks
ühendus oli ära surnud ja võttis voolu pumbalt ära.
Äkki on mõistlik ikkagi otsida võimalikke katkestusi?
|
|
|
TT
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.07.04 08:04
|
|
|
Tundub mulle vähemalt küll, et oma jõududega vist hakkama ei saa ja tuleb pöörduda autoelektrike poole.
|
|
|
|
selfer
huviline
Registreerunud 25.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe-83, A6 -2000, kadett -84
|
postitati 05.07.04 08:31
|
|
|
Mul sama jama olnud ja vedasin ka otse voolu.lõpuks avastasin, et tagaistme all on pistik mis oli omadega läbi.vahetasin pistiku välja ja kõik ok.
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 05.07.04 10:38
|
|
|
Sama asjaga maadlesin oma sigariga ja vea leidsin kaitsmekarbi alt kui see välja tõmmata oli üks relee ja sellel üks juhtme pistik oli ära põlenud ja
voolu peale ei andnud, peale selle tegemist probleeme enam polnud.Kuskil mingi ühendus paneb raudselt puusse.
|
|
|
|
TT
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.07.04 12:36
|
|
|
Auto jälle liigub.
Vahetusse läks pistik bensupumba juures, maha kisti kogu vana immo ja alarm ning vahetati välja kogu kaitsmete blokk.
Krt. jälle tonni võrra vaesem.
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 06.07.04 12:43
|
|
|
Kuidagi kirves kui viga võis olla ainult ühe pistiku juures.
|
|
|
|
TT
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.07.04 16:49
|
|
|
Viga oli tegelikult kaitsmete blokis, millest lihtsalt vool läbi enam ei tulnud, samuti ka teised kõrvalolevad juhtmeotsad olid juba mustaks tõmbama
hakanud.
Ka pumba juures olev pistik oli omadega õhtal ning vana alarm ning immo oli kah vaja maha võtta.
Ei oska öelda kas oli kirves või ei.
Uus kaitsmeblokk maksis sellest tonnist 300 krooni.
|
|
|
|
TT
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.07.04 09:25
|
|
|
Nonii juhtus järjekordselt sama lugu, et Tallinn - Peterburi peal jalameheks jäin kuigi seekord juba targemana vedasin tagumise parktule alt + -i
pistikusse pumba peal ja sain koduni ära longatud.
Imelik on see, et kui esimest korda pargi tagant voolu ühendasin pumbaga, lõi 5A kaitse momentaalselt läbi.
Erinevatel andmetel ei tohiks aga kütusepump niipalju voolu tarbida, et 5A kaitse üles küpsetaks.Sai siis asendatud 5A kaitse 10A-sega ja pidas kuni
koduni vastu.
Elektrik arvas, et viga kütusepumbas, mis liiga palju voolu tarbides lihtsalt kõige nõrgema ( loe tinutuse kaitsmeploki all ) läbi küpsetab sest juhe
ise läheb mõnusalt soojaks kui pump töötab.
Selleks, et üldse veel liikuda saaks autoga ostsin poest 6m neljaruudust kaablit ja vedasin otse aku pealt voolu pistikuni - nüüd siis enne ja peale
sõitu roningi tagumisest uksest sisse ja vajadusel kas ühendan või lahutan voolu pumbast.Sõita saab, aga kuidagi väga tülikas on.
Pumbast siis niipalju, et tuleb vist uus vaadata, aga värk selles, et pump 9 kuud tagasi renoveeritud siinmailgi reklaamitud firmas, mis enda tööle 6
kuud garantiid annab - (teatavasti 15.aprillist kehtima hakanud uus tarbijakaitse seadus nõuab 2-heaastast garantiiperioodi ).
Eriti nagu ei kipu uut pumpa ostma ja jutust tüüpidega teemal "renoveerige uuesti soodushinnaga, ikkagi ju Teie renoveeritud" kah midagi
välja ei kukkunud.
Samuti tuleb vist teistkordselt hakata jälle kaitsmeplokki vahetama sest elektrik eelmisel korral tegeles järelikult ainult probleemi lahendamisega
mitte selle põhjuse tuvastamisega.
Pea on pulki täis - aidake mõelda, mis edasi teha
Ei taha üldse praegu auto poole vaadatagi.
|
|
|
|