Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Jaamad ja muu ei jää mällu? (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2590)
draakon666
huviline

Avatar


Registreerunud 03.09.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2015a

postitati 08.01.10 10:47 Tsiteeri
Jaamad ja muu ei jää mällu?



Probleem selles, et sai audi a6 c5 pandud järelturu makk. Kõik töötab nii nagu peab, ehk kui võti täitsa null astmesse keerata läheb makk ka kinni aga sellega kustutab kohe jaamad ära ja kõik muu ka! Proovisin veel nii, et ühendasin punase ja kollase (vist oli) omavahel kokku ja siis töötas isegi siis kui võtid pole keeratud esimesse astmesse aga jama siis selles, et tõmbab aku tühjaks. Küsimus olekski, et kas on veel kuidagi võimalik ühendada, et akut tühjaks ei tõmbaks ja jaamad jääksid mällu kui võti eest võtta? Loodan, et ei ajanud asja väga keeruliseks. Tänud ette.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 08.01.10 10:50 Tsiteeri


Sa ühendasid alguses juhtmed valetpidi. Tee kindlaks kumb ots on mälu juhe ja kumb sisse väljalülitus. Või vaheta punane ja kollane omavahel lihtsalt ära ja peaks korras olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
draakon666
huviline

Avatar


Registreerunud 03.09.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2015a

postitati 08.01.10 11:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Sa ühendasid alguses juhtmed valetpidi. Tee kindlaks kumb ots on mälu juhe ja kumb sisse väljalülitus. Või vaheta punane ja kollane omavahel lihtsalt ära ja peaks korras olema.
Ma panin nii nagu originaalis oli. Ma proovin need juhtmed omavahel siis ära vahetada ja vaatan mis siis teeb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
draakon666
huviline

Avatar


Registreerunud 03.09.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2015a

postitati 08.01.10 12:53 Tsiteeri


Saingi asja nii toimima :D Suured tänud jälle. Mida ma küll ilma audiclubita teeks ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 08.01.10 14:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: draakon666
Mida ma küll ilma audiclubita teeks ;)

Võtaks testri või kontrolllambi ja kasutaks omaenda mõistust? :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
draakon666
huviline

Avatar


Registreerunud 03.09.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2015a

postitati 08.01.10 19:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: draakon666
Mida ma küll ilma audiclubita teeks ;)

Võtaks testri või kontrolllambi ja kasutaks omaenda mõistust? :)
Sorry aga igaüks pole elektrik. Miks peaks hakkama aretama ja midagi läbi laskma, kui on võimalus targemate käest küsida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rando87
huviline



Registreerunud 07.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 08.01.10 23:09 Tsiteeri


Ma arvan,et ise õpib kõige paremini... Olen ise ka nu***nud 2 ööpäeva autos ja õigeid juhtmeid otsinud,et kuhu miski asi läheb. Ei ole küll seotud otseselt teemaga,aga umbes sama jama oli ja ennem ei jätnud,kui iga piiks tuli sealt kõlarist,kust ta pidi tulema;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
draakon666
huviline

Avatar


Registreerunud 03.09.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2015a

postitati 09.01.10 10:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rando87
Ma arvan,et ise õpib kõige paremini... Olen ise ka nu***nud 2 ööpäeva autos ja õigeid juhtmeid otsinud,et kuhu miski asi läheb. Ei ole küll seotud otseselt teemaga,aga umbes sama jama oli ja ennem ei jätnud,kui iga piiks tuli sealt kõlarist,kust ta pidi tulema;)
Mis sa arvad, et ma pole vaeva näinud või? Siiamaani olen kõik võimud ja asjad autosse ise pannud ja aretanud ja töötavad siiamaani nagu kellavärk ja nagu peavad aga selle maki puhul ma ei tahtnud jamama hakata sest pole kõige odavam makk. Aga noh mis me ikka siin vaidleme. Nüüd asi korras nagu norras. TEEMA LUKKU


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 09.01.10 10:59 Tsiteeri


Mis makiga üldse tegu? Blaupunktil on näiteks toide ja ACC Audi originaaliga võrreldes vahetuses. Samas on Blaupunkt ka üks väheseid, mis toidet kaotades midagi ära ei unusta...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
karlson
huviline

Avatar


Registreerunud 01.11.05
Asukoht: Tartu-Elva.
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2,8 Quattro.

postitati 09.01.10 11:28 Tsiteeri


..Telekaga makk mingisugune...


Kogun Eesti esitajate CD plaate!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
draakon666
huviline

Avatar


Registreerunud 03.09.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2015a

postitati 09.01.10 15:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Mis makiga üldse tegu? Blaupunktil on näiteks toide ja ACC Audi originaaliga võrreldes vahetuses. Samas on Blaupunkt ka üks väheseid, mis toidet kaotades midagi ära ei unusta...
Selline isend http://www.eonon.com/One-Din-Monitor-built-in-DVD/D1301.html#photo Eelmise makiga ei pidanud midagi ringi tõstma, siis oli tegu pioneer DEH-6850MP ga tegu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 09.01.10 16:06 Tsiteeri


Juhendis olevast pinout'ist on ka tegelikult näha, et battery A4 ja ignition A7 on vastupidiselt traditsioonilisele. Mõnel makil (mul kunagi olnud JVC 617-l näiteks) on see olnud vahetatav kaitset pesas ringi tõstes. Sellel aga on kaitse toitejuhtme küljes? Pistikupesa ja ventika vahel olevad avad meenutaks nagu natuke kaitsmepesasid...

http://pildid.audiclub.ee/black/eonon-D1301.pinout.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.2% - SQL: 60.8%]