Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.5 TDI 96' süütenurk (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 4324)
argos
huviline

Avatar


Registreerunud 31.08.07
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant 2.5TDI 96'

postitati 05.01.10 16:10 Tsiteeri
2.5 TDI 96' süütenurk



Tervist.
Mure on järgmine - auto ei käivitu viimasel ajal hästi. Külmalt vajab väga pikka ketramist ja koguaeg nagu lubab.

Olen päris palju teemasid läbi lugenud ja mitmed asjad välistanud(küünlad, aku, tagasivool, filter, küte).
Sai kaabel taha pandud ja seisva mootoriga, süüde sisse ja vagcomiga ignition timingut vaadanud, annab väärtuseks 5* ATDC ( see on ju pärast surnud seisu) - Kas nii ikka kontrollitakse süütemomenti? Ning minu loogika järgi peaks pritsenurk olema enne ÜSSi ehk BTDC

Nüüd tekkis küsimus, et mis on õige süütenurk A6 2.5TDI R5 85kW mootoril? AC otsingu abil leidsin vaid ühe mehe kommentaarist, et tehase andmetel midagi "12 kraadi", aga töötab varasemaga paremini. Niiet keegi äkki oskab täpsemalt öelda või fakti kinnitada? Kas viga võis tekkida hamba ümeviskamisest pumba rihmal?

Oleks abi eest väga tänulik,
Argo

Kena uut!


"never crash on understeer, it makes you look like an amateur.."
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
hassek
huviline



Registreerunud 19.10.08
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal


postitati 06.01.10 07:58 Tsiteeri


endal sama jama et nii külmalt kui soojalt tahab palju ketramist saada ja peale pika lubamist läheb,samas kütusekulu ja kiirendus on väga head ,süütenurk kah pandi paika aga ikka ei midagi,endal ka hmõistus otsas juba!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 06.01.10 10:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: argos
Tervist.
Mure on järgmine - auto ei käivitu viimasel ajal hästi. Külmalt vajab väga pikka ketramist ja koguaeg nagu lubab.

Olen päris palju teemasid läbi lugenud ja mitmed asjad välistanud(küünlad, aku, tagasivool, filter, küte).
Sai kaabel taha pandud ja seisva mootoriga, süüde sisse ja vagcomiga ignition timingut vaadanud, annab väärtuseks 5* ATDC ( see on ju pärast surnud seisu) - Kas nii ikka kontrollitakse süütemomenti? Ning minu loogika järgi peaks pritsenurk olema enne ÜSSi ehk BTDC

Nüüd tekkis küsimus, et mis on õige süütenurk A6 2.5TDI R5 85kW mootoril? AC otsingu abil leidsin vaid ühe mehe kommentaarist, et tehase andmetel midagi "12 kraadi", aga töötab varasemaga paremini. Niiet keegi äkki oskab täpsemalt öelda või fakti kinnitada? Kas viga võis tekkida hamba ümeviskamisest pumba rihmal?

Oleks abi eest väga tänulik,
Argo

Kena uut!


Kui ta sul käivitumist lubab, aga käima ei jää, siis võiksid veel pihustid üle kontrollida. Postitusest sain, aru, et oled piibud juhtmed akud jms kõik üle kontrollinud ja kui sul veakoode ka ei anna?
Kui nii, siis võiksid ka surveastet kontrollida või kuskil ikka diagnostikas käia. Kui tahad ise kontrollida ja nõu küsida, siis võid kuskile diiselmootoritega tegelevasse firmasse helistada. Mina käisin Joes Garaa˛is ja sain abi selliselt mehelt nagu Anton. Üldnumber oli 6541380.
Mingi vend suutis seal ühe korra küll pihustid vales järjekorras peale panna, aga selle hoolduse eest raha ei küsitudki.

Kütusest: Mäletan diislikütuse kohta niipalju, et kui sul paagis suuremate külmadega jäänud suvist kütust, millele talvise otsa lased, siis ei segune need korralikult omavahel ja auto ei käivitu endiselt. Selleks, et see probleem lahendada tuleks auto sooja viia ja käia lasta. Sama probleem võib esineda kütuselisanditega, mis muutuvad sültjaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 06.01.10 12:52 Tsiteeri


Tegelikult peaks Vag-comiga saama siseneda ka sellisesse programmi osasse nagu TDI-timing checker. Seal saab valida oma mootori koodi ja siis juba graafikult näha süütenurga ja kütuse temperatuuri ristumispunkt ja kas see siis on õiges vahemikus või ei.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
argos
huviline

Avatar


Registreerunud 31.08.07
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant 2.5TDI 96'

postitati 06.01.10 16:48 Tsiteeri


okei, seda TDI timingut pole uurinud, ent sain siin ühelt klubilaselt nõu kindlasti plunseri tõus ära mõõta. Sai täna ostetud kell-indikaator ja homme proovin ära mõõta. saab teada, kas pritsenurk on õige.


"never crash on understeer, it makes you look like an amateur.."
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 06.01.10 17:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: argos
okei, seda TDI timingut pole uurinud, ent sain siin ühelt klubilaselt nõu kindlasti plunseri tõus ära mõõta. Sai täna ostetud kell-indikaator ja homme proovin ära mõõta. saab teada, kas pritsenurk on õige.


Muud moodi sa seda süüdet paika ei saagi. Kui õieti mäletan, siis tõus oli vist 0,25 mm ülemises surnud seisus.

Edit: Ja muidugi enne seda kontrolli, kas nukkvõll ise on paigas. Kui nuka ajastus vale, ei aita ka pumba näppimine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 06.01.10 18:32 Tsiteeri


0,25 mm on jah tehase seade. Autodata õpetus siis.
http://www.upload.ee/image/334131/2_5_TDi_suutenurk.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
dan.d
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Tartumaa & Porolandia
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5 tdi a62,5tdi vw multivan

postitati 06.01.10 19:23 Tsiteeri


Mina olen pannud 30-35mm vahele kõikidel autodel .Vanemad pumbad kulunud.Või on küttuse kogus väike ,siis ei taha ka hommikul minna.tehase andmetel 3-9 g.Mina panen tavaliselt 7g,siis minek norm ja kütte kulu norm.Viga võib olla ka pumbas, et ta hommiku külmaga ei keera süüdet varasemaks.Vigane klapp või tembi andur.või pumbas hoob kinni.pumba aju võib ka olla .Süüde pane paika ikka kellaga ja kütte kogus vag com abiks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
argos
huviline

Avatar


Registreerunud 31.08.07
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant 2.5TDI 96'

postitati 09.01.10 09:40 Tsiteeri


Sai siis eile plunseri tõus ära mõõdetud ning selleks näitaks ta 0,31mm. Mis peaks olema tehase omast niigi varasem, niiet selles siiski nagu ei tohiks olla minu külmalt jõle jama käivitumine.

Soojalt läheb täiesti normaalselt. Sai ka küünlad uuesti ära kontrollitud. Kõik terved, akuklemme korrastatud ning nüüd veel peaks vist starteri juhtmed üle vaatama.


"never crash on understeer, it makes you look like an amateur.."
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 09.01.10 09:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: argos
Sai siis eile plunseri tõus ära mõõdetud ning selleks näitaks ta 0,31mm. Mis peaks olema tehase omast niigi varasem, niiet selles siiski nagu ei tohiks olla minu külmalt jõle jama käivitumine.

Soojalt läheb täiesti normaalselt. Sai ka küünlad uuesti ära kontrollitud. Kõik terved, akuklemme korrastatud ning nüüd veel peaks vist starteri juhtmed üle vaatama.

Aku pinget käivituse aeg oled mõõtnud? Äkki ikka aku viletsavõitu ve starteri puksid nõrgad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 09.01.10 20:50 Tsiteeri


Kui see mootor korras on, siis käivitub ta isegi pooltühja akuga. Peaks minema poolest pöördest. Süüte kohta peaks mainima, et see on sul siiski paigas, pole mõtet reguleerima hakata. Lase parem uuesti pihustid üle kontrollid, iseenesest ei maksa see ju palju, kuid pihustid on diiselmootori puhul siiski üks väga tähtis komponent.

Ise kahtlustaksin ikkagi viga kütusesüsteemis. Teinekord on need lekked nii salakavalad, et naljalt üles ei leiagi. Kui isegi arvad, et seal viga ei ole, siis kontrolli sellegi poolest igaks juhuks korra veel üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 10.01.10 09:56 Tsiteeri


Pump kulunud. Enda autoga oli selline lugu, et lasin ära vahetada kõik pihusti otsad. Järgmisel hommikul läks väga pika käiamise peale käima. Helistasin siis meistrimehele, et mis värk. Varem ei olnud mingit probleemi poolest pöördest nii +20 kui ka -20 juures. Vestluse käigus ilmnes ka põhjus. Kuna plunseripaar kulunud (põhjuseks mis iganes - kuivalt käinud, tilk vett vms.) siis kulunud pump ei jõua õigesti reguleeritud pihustist õiget kogust kütet läbi suruda. Surutakse läbi osa küttekogusest ja siit ka pidev nii öelda "lubamine". Ja kui piisavalt kaua käivitada, siis lõpuks jääb ka käima. Alguses hullult suitsedes ja kui juba silinder soe ja süütamine kergem töötab normaalselt.
Pihustid olid siis minu autol reguleeritud madalama surve peale (et kulunud pump jõuaks läbi lüüa). See oli ka põhjus, miks ta enne pihustiotste vahetust/survete reguleerimist poolest pöördest iga kell käima läks. Mina muretsesin korras pumba ja nüüd probleeme pole.

Minu lugu leidis aset aprilli kuus kui õues soe. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 10.01.10 21:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Raika
Pump kulunud. Enda autoga oli selline lugu, et lasin ära vahetada kõik pihusti otsad. Järgmisel hommikul läks väga pika käiamise peale käima. Helistasin siis meistrimehele, et mis värk. Varem ei olnud mingit probleemi poolest pöördest nii +20 kui ka -20 juures. Vestluse käigus ilmnes ka põhjus. Kuna plunseripaar kulunud (põhjuseks mis iganes - kuivalt käinud, tilk vett vms.) siis kulunud pump ei jõua õigesti reguleeritud pihustist õiget kogust kütet läbi suruda. Surutakse läbi osa küttekogusest ja siit ka pidev nii öelda "lubamine". Ja kui piisavalt kaua käivitada, siis lõpuks jääb ka käima. Alguses hullult suitsedes ja kui juba silinder soe ja süütamine kergem töötab normaalselt.
Pihustid olid siis minu autol reguleeritud madalama surve peale (et kulunud pump jõuaks läbi lüüa). See oli ka põhjus, miks ta enne pihustiotste vahetust/survete reguleerimist poolest pöördest iga kell käima läks. Mina muretsesin korras pumba ja nüüd probleeme pole.


Minul ilmnesid samad käivitusprobleemid hiljuti enne mootori laiali võtmist. Sai ka mõne aja eest kõik pihusti otsad ja pumba pea vahetatud. Kui pumba pead vahetati, siis sai pump ka ise kontrollitud. Arvad sa siis, et nii lühikese ajaga võiks olla ka minu auto plunseripaar kulunud? Ise väga ei tahaks uskuda, aga pead ka nüüd ei anna...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 11.01.10 04:49 Tsiteeri


Kirjutasin nii nagu mul see asi oli. Ei pretendeeri absoluutsele tõele, aga pikk käiamine viitab ikkagi toitesüsteemi veale. Kas Sul tekkis käivitusprobleem peale pihustiotste vahetust? Hea oleks muidugi teada mis rõhu peal enne otste vahetust pihusti avanes. Mul oli erinevus kui mälu ei peta mingi 20 vist. Ehk siis enne otsa vahetust toimus avanemine kusagil 170 juures, aga peab olema 190 kui õigesti meeles. Sellest piisas, et pump ei jõudnud enam läbi lüüa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 11.01.10 05:32 Tsiteeri


Peale pihustiotste vahetust käivitus auto mingi aja jooksul uskumatult hästi, nii kui võtit andsid, nii läks. Peale seda on kehvemaks läinud. See pikem käiamine ja lubamine hakkas natuke aega enne lahti võtmist. Nüüd mootor peaaegu koos, paari päeva pärast peaks saama uuesti katsetada. Kui sama probleem säilib, siis pean hakkama asja süvenema. Kusjuures ega ma ise ka seda plunserit ei välista, lihtsalt natuke raske uskuda, et see nii kiiresti kulub.

Kusjuures nüüd suure remondi käigus said pihustid uuesti kontrollitud. Õige surve on neil tõesti 190bar, kuid minul olid praegu neli tükki 193-195bar, juhtpihusti surve oli millegi pärast ära kukkunud ja avanes 170 peal. Lasen selle ka lähiajal uuesti paika reguleerida. Oletame, et plunseripaar on siiski kulunud, siis võikski ju arvata, et lubab see silinder, mille pihusti avaneb 170bar juures ja pihustab õige koguse kütust silindrisse. Ühe silindriga on mootorit ju suht raske käima vedada. Aga see on lihtsalt üks lihtlabane oletus...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
alando
huviline

Avatar


Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Tallinn/Muhu/Orissaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2,5 tdi: Bmw 528i

postitati 11.01.10 13:17 Tsiteeri


Mul on Sama probleem! Täna hommikul ei õnnestunudki autot käima saada, aga mul on aku ka kehvakene. Juhul kui aku vahetamisega midagi ei muutu, ei oska enam midagi teha! Pump on remonditud, pihustid said ka enne jõule üle kontrollitud samuti küünlad ja piibud! Süütenurka pole küll hiljuti kontrollitud. Muidugi on ka võimalus, et klapid ei pea. Rohkem ei oska esialgu midagi kahtlustada!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
argos
huviline

Avatar


Registreerunud 31.08.07
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant 2.5TDI 96'

postitati 14.01.10 17:42 Tsiteeri


Nüüd siis asi niikaugel, et sai ka starter maha võetud, klemmid üle joodetud ning starter ära puhastatud, puksid olid enam-vähem. Nüüdsiis kävitusel vool alla 10 ei lange. See aga viga ei eemaldanud. Homme vast on mahti, saab kompressioonid ära mõõdetud. Ei oska eriti midagi enam peale hakata :-/. Pumpa ei usu, kuna viga ilmnes suhteliselt äkiliselt. Hiljuti, -20 läks auto peale teiskordset eelsüüdet tööle ning töötas väga kenasti. Nüüd teeb isegi 0 kraadi juures tsirkust. Küte alla ei lange, läbipaistvad voolikud on asemele pandud ja on näha, isegi mulle ei ole.


"never crash on understeer, it makes you look like an amateur.."
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 22.01.10 18:53 Tsiteeri


Küsiksin vahepeal, et kas oled enda probleemist jagu saanud? Mul on praegu suurte külmadega ikka sama asi. Nii kui starterit annan hakkab kohe lubama, aga käima ei vea. Tahab pikemat käiamist ja siis lõpuks läheb. Kui asjast aimu saad, siis anna teistele ka teada. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
alando
huviline

Avatar


Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Tallinn/Muhu/Orissaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2,5 tdi: Bmw 528i

postitati 22.01.10 19:07 Tsiteeri


Kas surved silindrites on mõõdetud? Võib ju olla ka et klapid ei pea! Endal on ka see protseduur veel tegemata!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 22.01.10 20:03 Tsiteeri


Mul käivitub ka nii, et hakkab ühega lubama ja siis tulevad teised järgi. Täpselt nagu küte oleks ära vajunud kuid õhku süsteemis ei paista. Eile laadisin akut ja panin käivitus küttekogust juurde ja oli nagu parem aga kõik potid ikka korraga käima ei lähe. Ja kui käima jääb siis lonkab mõne korra enne kui ühtlaselt käima jääb. Ellmisel talvel nagu ei mäleta, et sihukest jama oleks olnud. Polnud muidugi õiget talve ka. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
argos
huviline

Avatar


Registreerunud 31.08.07
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant 2.5TDI 96'

postitati 22.01.10 21:06 Tsiteeri


Et siis teile teadmiseks, et minu probleem on pmst vist lahendatud... veidike harjumatul viisil, aga mis siis ikka.

Ükspäev kadus üks silinder tagant ära. Uurisime, kompressioon 0. Võtsin klapikambrikaane maha ja plokikaanel on korralik tükk küljest ära murdunud ja tõukurid jms puru. Võtsime plokikaane maha ja üleüldine kulumine on nii suur, et seda mootorit poleks mõtet enam lihtsalt korda teha. Isegi remontmõõdu jaoks on liialt kulunud.

Seega nüüd otsin 2.5TDI 85kw Mootoriplokki ja plokikaant. Kel pakkuda, andke tuld.
53474977

Edu probleemide lahendamisel.


"never crash on understeer, it makes you look like an amateur.."
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 23.01.10 06:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Mul käivitub ka nii, et hakkab ühega lubama ja siis tulevad teised järgi. Täpselt nagu küte oleks ära vajunud kuid õhku süsteemis ei paista. Eile laadisin akut ja panin käivitus küttekogust juurde ja oli nagu parem aga kõik potid ikka korraga käima ei lähe. Ja kui käima jääb siis lonkab mõne korra enne kui ühtlaselt käima jääb. Ellmisel talvel nagu ei mäleta, et sihukest jama oleks olnud. Polnud muidugi õiget talve ka. ;)


Mul on täpselt sama jama, tundub et kõigil sellistel audidel on. Kusjuures minu mootorile sai just hiljuti tehtud suurem remont. Surved mõõtsin enne remonti ära, kõige madalam oli 26,5, kõrgeim 29bar. Klapid lihvisin kõik ilusti ära, nii et nendes nüüd asi olla ei saa. Peale remonti pole veel survet mõõtnud, kuna kolvirõngad tahavad sissetöötamist.

Argosele nii palju, et kui mina oma auto plokikaane maha võtsin, siis ei olnud ka üllatus väga meeldiv. Silindri ülemises osas oli väga jõhker rant. Autoga on mingi aeg pikemalt ebakorrektselt töötavate pihustitega sõidetud ja arvatavasti on sellest see kulumine ka tingitud. Alumine silindri osa oli ok, isegi hoonimise jäljed olid veel peal. Vaatamata kulumisele olid surved veel enamvähem, nüüd kindlasti paremad. Kui tahad säästuremonti teha, siis soovitaksin uue kaane muretseda ja asi korras. Lased kaane enne ära teha, ja masin käib veel vägevalt. Minu oma läheb võrreldes endisega edasi nagu loom, kütusekulu on ka tunduvalt väiksem.

Väikse kulumise pärast ei ole veel mõtet pead norgu lasta :) Aga kui raha rohkem käes on, siis võid küll terve mootori vahetuse teha. Samas keegi ei garanteeri, et uus parem on. Esialgu otsi välja kolbide remontmõõdud. Kui midagi sobivat leiad, siis on alati mõttekas plokk läbi puurida ja remontkolvid sisse ajada. Olen töö juures seda värki juba näinud küll, igasuguseid imesid tehakse :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 48.0% - SQL: 52.0%]